Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik werk trouwens gewoon thuis momenteel en doe administratief werk achter mijn computer. Ik heb op een vrijdag de operatie, denken jullie dat ik maandag gewoon weer vanuit m'n bed kan werken of zal ik een extra dag nog vrij nemen om te rusten. Ik werk nu eerlijk gezegd ook steeds vanuit mijn bed, gewoon werken moet dan wel lukken toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Vannie said:

Was gelijk zichtbaar. Net een blok op je borst. Daarna leek het iets hoger te worden (zwelling nam iets toe) Heb je link gezien wat ik had gepost onlangs?  Is wel handig om te lezen en de foto’s te zien.

zo zag/ziet  het er exact uit bij mij. 

 

 

https://espritcosmetic.com/procedures/breast-augmentation-portland/photos-of-recovering-patient/

Jaa had gezien/gelezen. Maar omdat daar one week after staat dacht ik dat het misschien een tijdje zou duren voor het zo hoog komt te staan. Bedankt voor je antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, veel zei:

Thanks! Is die bolling aan de bovenkant later pas gekomen, of zit dat er al meteen na de operatie eigenlijk🤔

Lijkt wel een toekan van de zijkant 🙈

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Bibiza said:

Voor mij voelt t als extra veilig, maar ik heb hem van het begin dus weet ook niet beter. Jij zit lekker los om maar zo te zeggen en dan is het denk ik wel even wennen een band eromheen, haha.

Jaa dat is zeker waar, ben benieuwd hoe het er bij jou uitziet later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, veel zei:

Ik werk trouwens gewoon thuis momenteel en doe administratief werk achter mijn computer. Ik heb op een vrijdag de operatie, denken jullie dat ik maandag gewoon weer vanuit m'n bed kan werken of zal ik een extra dag nog vrij nemen om te rusten. Ik werk nu eerlijk gezegd ook steeds vanuit mijn bed, gewoon werken moet dan wel lukken toch? 

De 1 wel en de ander niet.  Zo lang je je armen maar niet hoog strekt of over strekt.  Zo veel mogelijk alleen je onderarmen bewegen. Ook bij het opstaan bv uit bed niet afzetten met je armen. Maar met je bil. Wat bij mij hielp was knieën optrekken en mijn handen in knieholte en omhoog tollen zeg maar. 

 

Het is moeilijk te zeggen van te voren. Luister naar je lichaam. 
Wanneer is the big day? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Vannie said:

De 1 wel en de ander niet.  Zo lang je je armen maar niet hoog strekt of over strekt.  Zo veel mogelijk alleen je onderarmen bewegen. Ook bij het opstaan bv uit bed niet afzetten met je armen. Maar met je bil. Wat bij mij hielp was knieën optrekken en mijn handen in knieholte en omhoog tollen zeg maar. 

 

Het is moeilijk te zeggen van te voren. Luister naar je lichaam. 
Wanneer is the big day? 

Jaa dat is waar. Ik kan vanuit bed werken dus ik laat hem gewoon zo staan. Kan ik ook regelmatiger die medicatie ervoor innemen. 

 

Ik sport veel en train mijn benen vaak dus zet mezelf automatisch af met m'n benem, dat scheelt

 

Ik ben 18 december aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, veel zei:

Jaa dat is waar. Ik kan vanuit bed werken dus ik laat hem gewoon zo staan. Kan ik ook regelmatiger die medicatie ervoor innemen. 

 

Ik sport veel en train mijn benen vaak dus zet mezelf automatisch af met m'n benem, dat scheelt

 

Ik ben 18 december aan de beurt!

Spannenddddd.  Ik ga je volgen. Ik keek net in je album. Ziet er mooi uit de 3D.  Gaat mooi worden . 
Misschien heb je het al aangeven maar ik lees zo veel dat ik het even niet weet. 
wat ga je krijgen (type, cc, plaatsing)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Vannie said:

Spannenddddd.  Ik ga je volgen. Ik keek net in je album. Ziet er mooi uit de 3D.  Gaat mooi worden . 
Misschien heb je het al aangeven maar ik lees zo veel dat ik het even niet weet. 
wat ga je krijgen (type, cc, plaatsing)

Bedankt! Er gaat CPG 322-330 CC, anatomisch en Dual plane. Heb jij ronde of anatomische protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, veel zei:

Bedankt! Er gaat CPG 322-330 CC, anatomisch en Dual plane. Heb jij ronde of anatomische protheses?

322, wist niet dat dat bestond. 
Ik heb ronde omdat ik mijn borst van de bovenkant geen volume had. Anatomisch zou ik dan nog steeds te weinig volume hebben. Heb wel high profile maar wel zacht. De implantaat zelf valt ook. Wil perse dat mijn borsten  een natuurlijke val hebben en niet rond op de borst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Vannie said:

322, wist niet dat dat bestond. 
Ik heb ronde omdat ik mijn borst van de bovenkant geen volume had. Anatomisch zou ik dan nog steeds te weinig volume hebben. Heb wel high profile maar wel zacht. De implantaat zelf valt ook. Wil perse dat mijn borsten  een natuurlijke val hebben en niet rond op de borst. 

Ja die 322 heeft met de hoogte/breedte te maken geloof ik, dat is niet het aantal cc. Verder zijn ze medium Hight en moderate plus projection (wat dat ook in mag houden😝)

Ik heb bovenop ook geen volume, maar er is eigenlijk helemaal niet over ronde protheses gesproken. Misschiem omdat ik aangaf dat het zo natuurlijk mogelijk moest? Ik heb niet zoveel huid ook boven en ben met rond dan bang dat je het ziet zitten ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, veel zei:

Ja die 322 heeft met de hoogte/breedte te maken geloof ik, dat is niet het aantal cc. Verder zijn ze medium Hight en moderate plus projection (wat dat ook in mag houden😝)

Ik heb bovenop ook geen volume, maar er is eigenlijk helemaal niet over ronde protheses gesproken. Misschiem omdat ik aangaf dat het zo natuurlijk mogelijk moest? Ik heb niet zoveel huid ook boven en ben met rond dan bang dat je het ziet zitten ofzo.

We worden met z’n allen  helemaal kundig hier op deze forum 😂🤣😂

bij mij zei hij vanwege mijn wens voor volume boven maar wel natuurlijk ronde smooth implantaten voor de vulling. Doordat het dual plane is en ik de en niet op de spier gaat dat minder zichtbaar zijn. Ook omdat mijn huid wat dunner is. 
Deze foto’s zag ik op site Bergman en toevallig beide door hem gedaan. 
Ik liet hem 4 tal verschillende fotos zien van hoe ik het graag wilde. Hij herkende zijn week zeg maar gelijk en zei tegen mij ik weet precies wat je bedoelt. 
Toen kwam zijn advies na meten en passen . 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Vannie said:

We worden met z’n allen  helemaal kundig hier op deze forum 😂🤣😂

bij mij zei hij vanwege mijn wens voor volume boven maar wel natuurlijk ronde smooth implantaten voor de vulling. Doordat het dual plane is en ik de en niet op de spier gaat dat minder zichtbaar zijn. Ook omdat mijn huid wat dunner is. 
Deze foto’s zag ik op site Bergman en toevallig beide door hem gedaan. 
Ik liet hem 4 tal verschillende fotos zien van hoe ik het graag wilde. Hij herkende zijn week zeg maar gelijk en zei tegen mij ik weet precies wat je bedoelt. 
Toen kwam zijn advies na meten en passen . 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hahah nou inderdaad, kan bijna zelf gaan opereren😂

 

Deze foto's zien er ook wel heel mooi uit hoor! Zie het verschil tussen rond en anatomisch dan nieteens zo heel erg... Fijn dat hij je meteen begreep en met een goed advies kwam

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, veel zei:

Hahah nou inderdaad, kan bijna zelf gaan opereren😂

 

Deze foto's zien er ook wel heel mooi uit hoor! Zie het verschil tussen rond en anatomisch dan nieteens zo heel erg... Fijn dat hij je meteen begreep en met een goed advies kwam

Klopt, hangt allemaal echt af van je eigen type borsten ( omvang, je huid, cupmaat etc)  en wat je wil natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2020 om 13:19, veel zei:

Ik werk trouwens gewoon thuis momenteel en doe administratief werk achter mijn computer. Ik heb op een vrijdag de operatie, denken jullie dat ik maandag gewoon weer vanuit m'n bed kan werken of zal ik een extra dag nog vrij nemen om te rusten. Ik werk nu eerlijk gezegd ook steeds vanuit mijn bed, gewoon werken moet dan wel lukken toch? 

Hoi meid, ik zie nu deze opmerking toevallig langskomen. Ik werk ook thuis, ben boekhouder. Dus denk dat het werk wel soort van overheen komt :) ik heb wel een week vrij genomen, werd op vrijdag geopereerd en had de hele week daarna vrij. Zo blij mee dat ik dat heb gedaan. Als de narcose nog een lange tijd in je bloed blijft kan je zelfs op de donderdag daarna bijvoorbeeld soort van wazig zijn. Ik had er tot en met woensdag wel last van. Dan sliep ik 8 uur snachts en viel ik rond een uur of 1 's middags ook weer in slaap. Maar kan bij iedereen anders zijn natuurlijk. Alleen als je veel gebeld wordt tijdens het werk (dat heb ik wel, zelfs tijdens mn vrije week ben ik 3 keer gebeld) kan ik het echt aanraden om vrij te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, veel zei:

Heeft iemand trouwens een idee/inschatting over de cupmaat waarop ik uit ga komen? Komen van 70B... 

Ik ben met 300 cc, anatomische tall height medium projection, van 70E naar 70G gegaan ongeveer (ookal ben ik nu pas 10 dagen PO, ik heb bh's besteld met black friday korting haha). Maar het verschil tussen een E bh en een F bh is natuurlijk groter dan het verschil tussen een A en B bh. Ik heb een vriendin die met 240 cc anatomisch van 80A naar 80D is gegaan. Verschilt zo erg per persoon. Volgens mij heb ik ook iemand hier voorbij zien komen die met 300 cc van 70A naar 70F is gegaan. Ik zal je even toevoegen aan mn album, dan kan je t verschil bij mij zien. Ben 1.77 m, 70 kg en borstbreedte is 13.5 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, lottejanna zei:

Ik ben met 300 cc, anatomische tall height medium projection, van 70E naar 70G gegaan ongeveer (ookal ben ik nu pas 10 dagen PO, ik heb bh's besteld met black friday korting haha). Maar het verschil tussen een E bh en een F bh is natuurlijk groter dan het verschil tussen een A en B bh. Ik heb een vriendin die met 240 cc anatomisch van 80A naar 80D is gegaan. Verschilt zo erg per persoon. Volgens mij heb ik ook iemand hier voorbij zien komen die met 300 cc van 70A naar 70F is gegaan. Ik zal je even toevoegen aan mn album, dan kan je t verschil bij mij zien. Ben 1.77 m, 70 kg en borstbreedte is 13.5 cm

Heey @lottejanna , mag ik ook mee kijken in je album ? Ik kom van 80 A heb 350 cc geplaatst en volgens de afmetingen kom ik op een 80B maar nadat ik ging passen in de winkel heb ik een 80c . Ben heel benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, lottejanna said:

Hoi meid, ik zie nu deze opmerking toevallig langskomen. Ik werk ook thuis, ben boekhouder. Dus denk dat het werk wel soort van overheen komt :) ik heb wel een week vrij genomen, werd op vrijdag geopereerd en had de hele week daarna vrij. Zo blij mee dat ik dat heb gedaan. Als de narcose nog een lange tijd in je bloed blijft kan je zelfs op de donderdag daarna bijvoorbeeld soort van wazig zijn. Ik had er tot en met woensdag wel last van. Dan sliep ik 8 uur snachts en viel ik rond een uur of 1 's middags ook weer in slaap. Maar kan bij iedereen anders zijn natuurlijk. Alleen als je veel gebeld wordt tijdens het werk (dat heb ik wel, zelfs tijdens mn vrije week ben ik 3 keer gebeld) kan ik het echt aanraden om vrij te nemen. 

Hii, thanks voor je reactie! 
Ja is wel iets om rekening mee te houden dan eigenlijk, ik kan er wel voor kiezen om tussendoor niet gebeld te worden dus dat scheelt al. Ze zijn bij mijn werk gelukkig niet heel lastig, dus als het niet gaat kan ik altijd nog uitloggen... Misschien dat ik dan wel maandag de 21ste vrij neem extra

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.