Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

6 hours ago, Anns said:

Hoi, veel succes gewenst morgen en alvast een goed herstel gewenst !! !

Hoeveel cc laat je nu plaatsen en hoe komt het erin ?

Heb je ook een album en zou ik ook toegang mogen ?

Groetjes Anns.

Dankjewel! Ik zal je toevoegen. Ik krijg 330 CC Dual Plane geplaats, protheses zijn van Mentor, medium heught, moderate plus projection :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, GlitterMermaid said:

Hey meid!! Hoe is het gegaan? 💋

Halloo!  Ja ging wel prima, was aardig bang voor narcose en wat er allemaal fout kan gaan. Laura en rest van het team zijn zo ontzettend lief en geruststellend inderdaad dus dat hielp ontzettend.  Lig nu in bed en de pijn is redelijk goed te doen, maar het ergste moet nog komen denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij deze mijn verslag! 

 

Mocht om half 2 bij Velthuis zijn, toen omkleden en infuus etc. Toen kwam Laura langs om alles af te tekenen en mocht daarna naar de OK lopen!

 

Ik was echt bang voor de narcose en dat lukt ook niet meteen, omdat er een klepje in weg zag😜 Toen voelde ik dat spul in mn arm komen en was im weg!

 

 

Toen ik wakker werd was om helemaal vam die narcose, en heb toen allemaal m'n ouders en een vriendin gebeld hahahah. De verpleegkundige had een foto gemaakt en die BH aangetrokken en ik heb dat allemaal totaal niet doorgehad. Ik heb wat gegeten en nog even daar gelegen, was aardig duizelig margoed ik  mocht naar huis! 

 

Echt probs voor al het personeel daar, wat een ontzettend lieve mensen zeg!!! 

 

Ik lig nu lekker in bed, met de pijn is het te doen. Het drukt en trekt wat, maar gaat verder prima. Ben benieuwd naar het resultaat, maar van wat ik heb gezien ben ik heel blij🥰 Ik zal even een before en 1 uur na PO toevoegen aan mij album, wie wilt zien zal ik toevoegen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, veel said:

Nou bij deze mijn verslag! 

 

Mocht om half 2 bij Velthuis zijn, toen omkleden en infuus etc. Toen kwam Laura langs om alles af te tekenen en mocht daarna naar de OK lopen!

 

Ik was echt bang voor de narcose en dat lukt ook niet meteen, omdat er een klepje in weg zag😜 Toen voelde ik dat spul in mn arm komen en was im weg!

 

 

Toen ik wakker werd was om helemaal vam die narcose, en heb toen allemaal m'n ouders en een vriendin gebeld hahahah. De verpleegkundige had een foto gemaakt en die BH aangetrokken en ik heb dat allemaal totaal niet doorgehad. Ik heb wat gegeten en nog even daar gelegen, was aardig duizelig margoed ik  mocht naar huis! 

 

Echt probs voor al het personeel daar, wat een ontzettend lieve mensen zeg!!! 

 

Ik lig nu lekker in bed, met de pijn is het te doen. Het drukt en trekt wat, maar gaat verder prima. Ben benieuwd naar het resultaat, maar van wat ik heb gezien ben ik heel blij🥰 Ik zal even een before en 1 uur na PO toevoegen aan mij album, wie wilt zien zal ik toevoegen.

Borsten voelen wel wat warm aan btw, weet niet of dat gek is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, veel zei:

Nou bij deze mijn verslag! 

 

Mocht om half 2 bij Velthuis zijn, toen omkleden en infuus etc. Toen kwam Laura langs om alles af te tekenen en mocht daarna naar de OK lopen!

 

Ik was echt bang voor de narcose en dat lukt ook niet meteen, omdat er een klepje in weg zag😜 Toen voelde ik dat spul in mn arm komen en was im weg!

 

 

Toen ik wakker werd was om helemaal vam die narcose, en heb toen allemaal m'n ouders en een vriendin gebeld hahahah. De verpleegkundige had een foto gemaakt en die BH aangetrokken en ik heb dat allemaal totaal niet doorgehad. Ik heb wat gegeten en nog even daar gelegen, was aardig duizelig margoed ik  mocht naar huis! 

 

Echt probs voor al het personeel daar, wat een ontzettend lieve mensen zeg!!! 

 

Ik lig nu lekker in bed, met de pijn is het te doen. Het drukt en trekt wat, maar gaat verder prima. Ben benieuwd naar het resultaat, maar van wat ik heb gezien ben ik heel blij🥰 Ik zal even een before en 1 uur na PO toevoegen aan mij album, wie wilt zien zal ik toevoegen.

Goed om te lezen 😊 wil je mij toe voegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, veel zei:

Nou bij deze mijn verslag! 

 

Mocht om half 2 bij Velthuis zijn, toen omkleden en infuus etc. Toen kwam Laura langs om alles af te tekenen en mocht daarna naar de OK lopen!

 

Ik was echt bang voor de narcose en dat lukt ook niet meteen, omdat er een klepje in weg zag😜 Toen voelde ik dat spul in mn arm komen en was im weg!

 

 

Toen ik wakker werd was om helemaal vam die narcose, en heb toen allemaal m'n ouders en een vriendin gebeld hahahah. De verpleegkundige had een foto gemaakt en die BH aangetrokken en ik heb dat allemaal totaal niet doorgehad. Ik heb wat gegeten en nog even daar gelegen, was aardig duizelig margoed ik  mocht naar huis! 

 

Echt probs voor al het personeel daar, wat een ontzettend lieve mensen zeg!!! 

 

Ik lig nu lekker in bed, met de pijn is het te doen. Het drukt en trekt wat, maar gaat verder prima. Ben benieuwd naar het resultaat, maar van wat ik heb gezien ben ik heel blij🥰 Ik zal even een before en 1 uur na PO toevoegen aan mij album, wie wilt zien zal ik toevoegen.

 
hoi hoi ! 
Fijn dat je operatie zo goed is geslaagd , ik krijg dezelfde protheses over twee dagen .. mag ik is met je mee kijken ben erg benieuwd ! 
 

liefs , en een goed herstel gewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Marietjuh said:

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! :)

Bij mij valt de pijn tot nu toe ook nog mee gelukkig maar ben wel stijf en idd dat strakke gevoel maar dat is goed uit te houden.

 

Sterkte met herstellen!!

Dankjewel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, ano1 said:

 
hoi hoi ! 
Fijn dat je operatie zo goed is geslaagd , ik krijg dezelfde protheses over twee dagen .. mag ik is met je mee kijken ben erg benieuwd ! 
 

liefs , en een goed herstel gewenst 

Jazeker! Ik heb je toegevoegd. Als jij een album hebt wil je mij dan toevoegen? 

 

Thanmks, gaat lukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, veel zei:

Borsten voelen wel wat warm aan btw, weet niet of dat gek is?

Gefeliciteerd, het zit erop ! Nu uitrusten en je rust nemen. 

Dat warme gevoel heeft bij mij wel een tijdje geduurd. Vooral aan de onderkant en rond de tepels was het bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.