Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Oh goed dat je gebeld hebt hoor ik ben benieuwd wat ze zeggen! Hoelang heb jij je bv al? Ikke net een week 😅 lig me ook alleen maar druk te maken om gek van te worden. 
maar ik heb eerder welleens van die balletjes had idd knikker formaat dat waren toen gewone kliertjes die wat opgezet waren. Vriendin van me had dat ook en de dokter zei toen als je ze soepel kunt bewegen dan is het niet veel om zorgen over te maken. Hoop dat jij zo ook geruststelling zal krijgen van Boerhaave! We zijn door dezelfde arts geholpen zie ik dr van der weij 🙂

 

sterkte! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou gelukkig ik denk ook echt dat het van die kliertjes zijn. 
Ik vond de eerste week echt geen pretje! Het ging vrij snel goed met links maar rechts voor geen meter. Valt me beetje tegen allemaal. 
Ik heb steeds hele felle steken als ik m’n arm beweeg dan voel ik de prothese ook bubbelen en schuiven ofzo heel raar gevoel van binnen en dan krijg ik ineens zo’n enorme steek. Ik kan daardoor nog niet veel. Als ik wel dingetjes doe moet soms wel heb kids dan zwelt het op en krijg ik ook drukkende pijn en meer van die steken. Bah ben het Ff zat allemaal maar goed ts voor het goede doel. Het ziet er wel al redelijk mooi uit 🙂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blijemama ik lees nu net pas je topic inderdaad. Wat super vervelend. Ik had vooral sochtends en in de avond steken. Maar niet zo extreem denk ik zoals jij het hebt als ik t zo lees.

 

Het word na de eerste 2 weken wel echt rap beter hoor! Dus hopelijk helpt dat een beetje. 
 

Zag dat je ook 380cc hebt gekregen, ik ook! Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Heb jij ook een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Blijemama zei:

Aah gelukkig het is ook gewoon saai en moeilijk om je rustig te houden! 
 

ik weet nog niet echt hoe alles nou werkt ik wil niet perongeluk iets online zetten hahah dus heb nog geen album maar kan het wel Ff uitzoeken. 
 

hoe vind ik jou album? 
 

 

Ik ben ook nieuw en ben toevallig net aan het opzoeken hoe ik een album aan maak en vond dit topic: https://www.borstenforum.com/topic/25609-album-aanmaken-privacy-instellen-toevoegen-van-fotos/  :) 

 

Ik heb je verhaal gelezen @Raven en wat ontzettend naar dat je ineens bobbeltjes vindt... Dat wil niemand natuurlijk. Hopelijk is het ook gewoon niets.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2020 om 08:34, Lisa1981 zei:

@Raven He bah, dat is wel even schrikken zeg. Wel fijn dat ze zeggend at het niks is om je zorgen over te maken. Hebben ze gezegd dat je wat rustiger aan moet doen of heeft dat er niks mee te maken? Ik duim voor je dat het snel weer bijtrekt. 

Nee ik hoefde niet rustiger aan te doen ofzo. Bobbels zitten helaas nog steeds. Maar heb gelukkig nergens last van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 weken post op! Eindelijk nieuwe bh’s! 
Ik ben naar een wat grotere Hunkemöller gegaan en zo goed geholpen ondanks dat ze niet konden meten vanwege Corona. Eerst zelf allemaal D75 meegenomen de paskamer in maar zag al snel dat dat te klein was. Uiteindelijk 2 bh’s en 1 bh + string gekocht. Het was 3e bh gratis dus dat scheelde weer! 
Ik zit nu op een 75E cup en de voorgevormde bh zelfs op 75F 😱 

Had ik niet verwacht van te voren, maar ben zo enorm blij! 
 

Ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@petra84 jaaaa ging zo enorm blij de winkel uit. Was er beetje zonder gevoel heen gegaan omdat je ook wel eens leest dat t niet meteen wil lukken. Maar erg goed geslaagd. 
 

bobbels zijn idd helaas nog niet weg. Heb er gelukkig geen last van, maar hou t wel in de gaten. 
 

vond vooral die laatste 3 weken moeilijk. Dan voel je je wel weer redelijk oké maar heb je nog wel die lelijk bh aan haha. Maar gaat gelukkig best snel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Raven zei:

Vandaag 6 weken post op! Eindelijk nieuwe bh’s! 
Ik ben naar een wat grotere Hunkemöller gegaan en zo goed geholpen ondanks dat ze niet konden meten vanwege Corona. Eerst zelf allemaal D75 meegenomen de paskamer in maar zag al snel dat dat te klein was. Uiteindelijk 2 bh’s en 1 bh + string gekocht. Het was 3e bh gratis dus dat scheelde weer! 
Ik zit nu op een 75E cup en de voorgevormde bh zelfs op 75F 😱 

Had ik niet verwacht van te voren, maar ben zo enorm blij! 
 

Ik heb een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd. 

Hoi @Raven, wat fijn dat je geslaagd bent vandaag, daar kijk ik ook zo naar uit🤗 Mag ik jouw album inzien, dan voeg ik jou bij mijn album toe!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Raven zei:

@petra84 jaaaa ging zo enorm blij de winkel uit. Was er beetje zonder gevoel heen gegaan omdat je ook wel eens leest dat t niet meteen wil lukken. Maar erg goed geslaagd. 
 

bobbels zijn idd helaas nog niet weg. Heb er gelukkig geen last van, maar hou t wel in de gaten. 
 

vond vooral die laatste 3 weken moeilijk. Dan voel je je wel weer redelijk oké maar heb je nog wel die lelijk bh aan haha. Maar gaat gelukkig best snel! 

Ja tijd gaat hard hoor ... kan niet wachten haha maar heb nog wel last hoor dus ben daar ook nog niet helemaal maar elke dag gaat vooruit!

 

Wat fijn meid dat je meteen geslaagd bent en heb je nu ook meteen met beugel al? Of lees ik er helemaal overheen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Kaya74 zei:

Hoi @Raven, wat fijn dat je geslaagd bent vandaag, daar kijk ik ook zo naar uit🤗 Mag ik jouw album inzien, dan voeg ik jou bij mijn album toe!

Jaaa dat is een van de leukste momenten hé! Ik ga je toevoegen!

 

2 uur geleden, Petra84 zei:

Ja tijd gaat hard hoor ... kan niet wachten haha maar heb nog wel last hoor dus ben daar ook nog niet helemaal maar elke dag gaat vooruit!

 

Wat fijn meid dat je meteen geslaagd bent en heb je nu ook meteen met beugel al? Of lees ik er helemaal overheen 

Ja ik heb 3 bh’s met beugel gekocht. 1 voorgevormde en 2 zonder iets van padding. Maar heb voor de avonden wel Vd sporttopjes hoor. Vond hele dag weer beugel dragen wel weer pittig vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Boobcar hi, ik ga je toevoegen!

 

hier gaat het goed! Borsten zijn met bepaalde bewegingen nog wel gevoelig (zoals rennen en springen) en heb nu regelmatig last van steekjes. Ik denk door mijn zenuwen die weer aan het helen  zijn. Maar al met al gaat het goed. 
 

Ik zal deze week weer even wat nieuwe foto’s toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Raven zei:

@Boobcar hi, ik ga je toevoegen!

 

hier gaat het goed! Borsten zijn met bepaalde bewegingen nog wel gevoelig (zoals rennen en springen) en heb nu regelmatig last van steekjes. Ik denk door mijn zenuwen die weer aan het helen  zijn. Maar al met al gaat het goed. 
 

Ik zal deze week weer even wat nieuwe foto’s toevoegen! 

Spannend allemaal maar het zal inderdaad ook wel met het helen te maken hebben. Ik ga morgen even in je album kijken, misschien straks al eventjes 😃😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Raven, ik las ergens in jou topic dat je bobbeltjes had. Ik heb nu ineens dag 6 een hele rand met onderhuidse minibobbeltjes aan beide borsten bij het decolleté zegmaar. Ga morgen voor de 1e controle. Maar vind het toch een beetje vreemd voelen. Zou heel goed de kliertjes kunnen zijn, maar ik heb echt geen idee. Ga allemaal stomme dingen denken als, “ik zit toch niet te lang rechtop” en “heb ik niet toch stiekem teveel gedaan”.... 

 

Hoe is dat nu bij jou? En wat zeiden ze erover bij jou? Of waren die bobbeltjes iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Raven zei:

@Lilve bij zijn t twee wat grotere bobbels juist bij mijn oksel. Zitten er overigens nog steeds. Denk toch mijn lymfeklieren. Maar altijd even bellen bij onrust hoor! 

Hoi Thanx voor je reactie. Ze maakte zich geen zorgen tijdens de controle. Kunnen evt de kliertjes zijn die geprikkeld zijn. Maar ze gaan nog zo veranderen de aankomende tijd. Moet me geen zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.