Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Raven zei:

Heb jullie toegevoegd @Veerveertje en @Whisper

 

krijg zometeen gelukkig nog even een massage van mijn man vh slapen gaan als dat beetje lukt. En net even half uurtje bh los gedaan. Ding zit zo strak en knelt echt.


Ziet er goed uit zo kort PO! Laat dat herstel maar beginnen. Is wel buffelen lijkt me met die hitte 🥵

Laat je inderdaad maar lekker verwennen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Raven zei:

Dankjewel! Zelf ook wel blij met het resultaat al vind ik het nog een beetje torpedo tieten haha.

 

het viel bij mij erg mee met de strepen al heeft ie die er wel genoeg opgezet 🤣🤣🤣

mij was echter helemaal roze van de jodium. Echt tot op m’n armen...was nogal duidelijk wat er gebeurd was toen ik de kliniek uit kwam haha. 
 

Hoe is t met jou inmiddels? 

Haha torpedotieten, die zie ik er niet in hoor 😄 maar is natuurlijk wennen om ineens tieten te hebben. Dat roze zijn ze niet zuinig mee nee, zat ook helemaal onder. 

Hier gaat het verder best goed, lastig met die hitte hè pfffff maar goed, nog een paar dagen dan komt het weer onder de 30°C, dat scheelt. 

Dat halfrechtop slapen is wel echt even wennen he, bij gaat het nu al beter, komt bij jou vast ook snel helemaal goed!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Raven zei:

Ik heb je toegevoegd! Spannend! Wat gaat het worden? 

@Raven, mooi hoor voor 1 dag po! 
Hopelijk werkt de massage een beetje straks zodat je minder last hebt van je rug en de nacht goed doorkomt. Met rechtop slapen helpt mss een nekkussen, zo’n reiskussentje?? Nog geen ervaring maar had ik ergens gelezen. Ik slaap vaak op mijn rug, dus ik hoop dat dat een klein voordeel is om de nachten door te komen.
 

Ik krijg 300cc ergonomix demi voor de spier en hoop daarmee een mooie D cup te krijgen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veerveertje zei:


Ziet er goed uit zo kort PO! Laat dat herstel maar beginnen. Is wel buffelen lijkt me met die hitte 🥵

Laat je inderdaad maar lekker verwennen! 

Dankjewel! Zijn net nog bakstenen, maar is normaal denk ik. 
 

Hitte heb ik gelukkig niet zo’n last van. Tis beneden bij ons wel warm maar we hebben airco in de slaapkamer dus dat scheelt een heleboel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, FemkeB zei:

@Raven, mooi hoor voor 1 dag po! 
Hopelijk werkt de massage een beetje straks zodat je minder last hebt van je rug en de nacht goed doorkomt. Met rechtop slapen helpt mss een nekkussen, zo’n reiskussentje?? Nog geen ervaring maar had ik ergens gelezen. Ik slaap vaak op mijn rug, dus ik hoop dat dat een klein voordeel is om de nachten door te komen.
 

Ik krijg 300cc ergonomix demi voor de spier en hoop daarmee een mooie D cup te krijgen. 

Massage heeft goed geholpen...ben meteen stuk minder gespannen. Ben erg verkrampt door de pijn en denk dat dat deels de rugpijn veroorzaakt. We gaan het zo weer eens proberen met slapen, ga proberen klein beetje schuin te liggen met benen omhoog om m’n rug beetje te ontzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2020 om 08:39, Raven zei:

Dankjewel @pambbg en @lauralaura

 

Ik ben pas om 14.30 aan de beurt. Wel pittig zo lang nuchter blijven maar gelukkig mag ik wel drinken vanwege de warmte dus dat scheelt iets.

Het word de anatomische 380cc moderate profile. Die passen qua maat gewoon het best in mijn borst zei vd Weij dus heb uiteindelijk toch maar mijn vertrouwen bij hem gelegd.

 

spannend ook voor jou, duurt ook niet lang meer! Jij ging ook bij vd Weij hè? (Haal alle gebruikersnamen beetje door elkaar dus sorry als ik t al gevraagd heb)

Hoi Raven, weet je ook waarom vd Weij geen MP wilde plaatsen? Of zou dat te onnatuurlijk worden aangezien hij voor de natuurlijke look gaat? Lees namelijk weinig MP plaatsingen van VDWeij. Ik heb volgend weekend 2e consult en wil het hem voorstellen, dus ben benieuwd wat hij mij gaat adviseren. Wat is jouw borstbreedte als ik vragen mag? 
groetjes en sterkte vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven mag ik ook in je album kijken! Hopelijk neemt de pijn af, voelt je rug ook al beter?

Ik heb mijn operatie verschoven door Corona. Begin dit jaar op consult geweest bij 4 pc. Dr. Vd Pot gaat het worden. In oktober nog een passie en in december de operatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flatmommy tegen mij zei hij dat de 331 beter qua maten bij mijn borst pasten. Bij de 332 zou ik naar een grotere maat moeten vanwege de breedte en vd Weij zei “dan krijg je echt hele grote onnatuurlijke borsten”. Vandaar dat ik dus toch bij de cpg 331 - 380cc ben gebleven. 
mijn borstbreedte is 14/14,5cm en omvang 78cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 ik heb je toegevoegd! Rug en spierpijn is gelukkig stukken beter. Schouders zijn nog wel erg hard maar ergste rugpijn is weg. 
 

gaaf dat blue bij dr van der pot gaat. Denk een hele goede pc. Was beetje boven mijn budget helaas anders was ik zeker daar ook op consult gegaan. 
 

@AMST ik ga je toevoegen! We hebben gelukkig airco op onze slaapkamer dus wat dat betreft niet enorm last gehad vd warmte.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Raven zei:

@Anca23 ik heb je toegevoegd! Rug en spierpijn is gelukkig stukken beter. Schouders zijn nog wel erg hard maar ergste rugpijn is weg. 
 

gaaf dat blue bij dr van der pot gaat. Denk een hele goede pc. Was beetje boven mijn budget helaas anders was ik zeker daar ook op consult gegaan. 
 

@AMST ik ga je toevoegen! We hebben gelukkig airco op onze slaapkamer dus wat dat betreft niet enorm last gehad vd warmte.

Dag @Raven

 

Het zit erop fijn dat je de massage van je man heeft geholpen met je rugpijn. Dat wil je er nu niet ook bij hebben natuurlijk.

Ben erg benieuwd naar het resultaat, mag ik kijken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo we zitten inmiddels op dag 5 p.o en zake even een dag per dag verslagje doen van mijn herstel.

 

dag 1 de dag na de operatie. De pijn in mijn borsten zelf vond ik goed te doen. Vooral een erg strak en drukkend gevoel. Alsof ik een hele strakke bh/corset aan had rond mijn borst zeg maar. Ik had vooral enorme spierpijn in mijn schouders en rug door het verkrampte lopen, zitten en liggen. Ook last van gekke emotionele huilbuien door de narcose vermoed ik. Borsten zijn bijna compleet gevoelloos en mijn tepels zijn erg opgezet en gezwollen (net marshmallows 🤣)

 

dag 2 na een massage de avond er voor stukken minder spierpijn. Wel meer pijn in borsten zelf. Daarnaast is mijn buik enorm opgezet en lijk ik wel zwanger. De weegschaal is ook niet erg vriendelijk. Ik denk een hoop vocht. 
Ik krijg savonds wel ineens enorm veel pijn aan mijn hechting/borst rechts. Veel gekoeld. 

 

dag 3 Nog steeds flink veel pijn aan mijn hechting/borst rechts. Pijnstilling opgehoogd en halverwege de dag begint het ineens een stuk dragelijker te worden gelukkig. Nog steeds een heel erg opgezette buik, bijna pijnlijk, vooral in de ochtend. Merk dat er weer ietsiepietsie meer gevoel in m’n rechterborst komt en zelfs mijn tepel doet t heel kort weer even hahaha.

 

dag 4 eerste dag dat ik me weer een beetje de oude voel. Slapen is nog steeds drama maar ik voel me vh eerst een beetje uitgerust sochtends sinds de operatie. Beetje te hard van stapel gelopen met dingetjes doen en savonds komt de man met de hamer haha. Echt enorm moe ineens. 

 

dag 5 Klein beetje een terug slag vanochtend. Het op staan uit bed sochtends is echt drama. Voel me net zo’n gehandicapte schildpad die op z’n rug ligt. Mijn man moet me echt helpen om overeind te komen. Heb elke ochtend zodra ik overeind zit een enorm brandend gevoel vooral in mijn linkerborst. Denk de pocket die pijn doet door het weer recht op zitten. Slecht geslapen ook. Dus even weer stapje terug vandaag. 
 


Merk nog niet echt verschil in de vorm of gevoel van mijn borsten. Vandaag weer eens foto’s maken om te zien of ik al verschil zie met dag 1. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.