Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Wat vervelend dat je er zo onzeker van kan worden hè?! Ik denk dat je idd zeker eerst de 6 weken af moet wachten. Dan is alles geheeld maar eindresultaat is pas met 3 tot 6 mnd te zien. En anders toch  gewoon even bellen voor je eigen gevoel. Van een deskundige hetzelfde horen is vaak wel geruststellend.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid, zou ik mee mogen kijken in je album? 😊

 

Heb ook wel van voor de spier gehoord dat ze niet tegelijk “droppen”. Ze moeten in die 3 maanden echt nog goed settelen. Als ik foto’s van iedereen hier zie gebeurt er in die periode nog zoveel. Kan me wel goed voorstellen dat het je onzeker maakt! Keep up the good hope 🙏🏼 Ze worden vast prachtig! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX ik heb je toegevoegd! Hoop het idd want er is best wat verschil. Denk niet dat je t ziet met een bh aan, maar toch. 
 

@lauralaura ja geduld geduld geduld hè. Maar omdat dit met mijn voor situatie ook wel beetje zo was ben ik bang dat t blijvend is. 
 

@Petra84 misschien dat ik straks toch even ga bellen vd zekerheid. Wil niet zo’n zeikerd zijn en weet ook wel dat geduld een schone zaak is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Raven zei:

@iloontje148 en @Petra84 het is idd niet enorm schrikbarend ofzo dus misschien moet ik niet zo zeuren. Maar zou t wel jammer vinden als t zo zou blijven. 

Nou dat snap ik wel dat je dat jammer zou vinden hoor, zou ik zelf ook hebben hoor! Daarom zou ik als ik jou gewoon bellen en vragen of dit nog kan veranderen 😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven je ziet het minimale verschil wel maar alleen omdat je ons erop hebt gewezen. Ik vind ze mooi en ik denk ook zeker dat het zakken van de borsten verschillend kan zijn. Uiteindelijk gebruik je waarschijnlijk de ene arm toch net wat meer dan de ander en denk dat het daar wel aan kan liggen. Het is mss beter bekend bij een dual plane plaatsing, maar waarom zou het niet hetzelfde zijn bij een voor de spier plaatsing. Het komt goed met een beetje geduld en anders voor wat extra geruststelling bellen met de pc. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven Heb even in je album gekeken en ze zijn prachtig! Heel natuurlijk voor bij je lichaam vind ik. 😊 Snap wel wat je bedoeld qua hoogte verschil, maar zie het (net zoals de rest aangeeft) alleen omdat je ons erop hebt gewezen. Maar je bent zelf altijd het meest kritisch, dat snap ik wel hoor! Het forum is er ook voor om dit soort dingen uit te spreken/vragen etc. Gewoon doen! En vooral je arts vragen zodra je hem spreekt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey iedereen! Inmiddels 4,5 week na mijn operatie. Ik voel me goed! Nog wel vlagen er moe en mijn werk vind ik nog steeds best pittig en lastig om rustig aan te doen. 
 

Mijn linkerborst is inmiddels ook flink gedaald dus er is bijna geen ongelijkheid meer.

Ook slaap ik weer een beetje op mijn zij al is dat nog steeds niet 100% comfortabel.

 

Mijn littekens gaat ook goed en op de zijkanten na zijn ze ook zo goed als dicht. Voel alleen aan de uiteinden nog steeds draadjes uitsteken. Vraag me af hoe lang dat nog duurt. Ook voel ik aan de binnenkant van mijn littekens nog wel dikke bobbeltjes. Hebben jullie dat ook? Ik denk de onderhuidse hechtingen ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Raven Wat fijn dat ze bijna gelijk zijn nu. Ik zit met 3 weken p.o. ook in die fase van komt het wel goed 🤔. Bij mij zijn de littekens wel helemaal dicht maar voelt nog bobbelig idd. Ik kijk zo uit naar het moment dat het niet meer gevoelig is, helemaal eigen voelt en ik kan gaan shoppen. Nog even geduld hebben maar. Mag ik met je meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura ja bij mij zijn de littekens ook gaan vervellen. Beetje t zelfde idee als wanneer je verbrand bent. En mijn huid in mijn decolleté was ook erg droog. Na een scrubbeurt was dat wel weg. 
Ik slaap inmiddels wel weer plat gelukkig want kreeg zo’n last van mijn rug van dat rechtop slapen. Maar dus nog wel vooral op mijn rug.

 

@Lisa1981 ja dat heb ik inderdaad ook. Ben aankomende dinsdag 6 weken en kijk er zo naar uit dat t niet meer gevoelig is...het gevoel terug is in mijn huid en het eigen voelt. Door de gevoelloze huid voelt t nog niet echt eigen. Dat vind ik wel

lastog. Ik ga je toevoegen aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@raven toch is het fijn om te lezen dat anderen het ook hebben. Ik heb rechts ook een plek waar de huid helemaal gevoelloos is andere plekken juist overgevoelig. Links is helemaal top, die voelt al heel goed. 

Heb wel even in je album gekeken en vind het echt heel mooi al. En dan te bedenken dat het alleen nog maar beter wordt🎉

Ik zal je bij mij ook toevoegen mocht je willen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa1981 Fijn dat het aan één kant alweer helemaal normaal voelt! Mijn rechterkant is beter als links maar ik voel aan beiden kanten mijn tepels nog helemaal niet. Onderkant tepel naar litteken niks en bij links zo’n 4cm helemaal rondom tepel niet. Rechts is dat iets minder maar ben er nog lang niet. 
het voelt daarom nog steeds heel erg alsof ik een maximizer bh aan heb. Mijn tepels reageren trouwens wel op aanraking (als in dat ze hard worden) maar ik voel t niet. Kou echter weer totaal niet. Als ik over mijn hele lijf kippenvel heb doen mijn tepels niet mee haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Raven zei:

@Lisa1981 Fijn dat het aan één kant alweer helemaal normaal voelt! Mijn rechterkant is beter als links maar ik voel aan beiden kanten mijn tepels nog helemaal niet. Onderkant tepel naar litteken niks en bij links zo’n 4cm helemaal rondom tepel niet. Rechts is dat iets minder maar ben er nog lang niet. 
het voelt daarom nog steeds heel erg alsof ik een maximizer bh aan heb. Mijn tepels reageren trouwens wel op aanraking (als in dat ze hard worden) maar ik voel t niet. Kou echter weer totaal niet. Als ik over mijn hele lijf kippenvel heb doen mijn tepels niet mee haha.

Gek is dat toch he. Bij mij voelt links helemaal prima. Rechts daar in tegen niet. Als ik het koud heb dan doet het gewoon pijn rechts. Tepel en onderkant borst doen pijn bij aanraking. Lijkt erop of het vooral de huid is en niet mijn borst zelf. en de rechterkant van rechts is dan weer helemaal gevoelloos. Ik ga er maar vanuit dat het minder wordt met de tijd. Dit is niet prettig zeker niet gezien ik het altijd koud heb🤣. Ik heb hier al heel veel gelezen dat geduld het magische woord is haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, lichtelijke paniek hier. Ik voel op mijn werk ineens een bobbel van een centimeter ongeveer onder mijn oksel zitten. En nog klein bobbeltje er onder. Echt precies waar mijn prothese begint zeg maar. 
Doet geen pijn maar heb wel echt zo iets van wat is het? 
 

iemand een idee? 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 🙂

 

Ik snap de schrik heel goed jakkes!

Kun je het bobbeltje bewegen? Als je het heen en weer kunt “wiebelen” is het waarschijnlijk een  opgezet kliertje dat kan echt als een balletje voelen in je borst. 
Maar better safe than sorry even in de gaten houden. 
 

liefs 

 

blijemama 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Blijemama zei:

Hi 🙂

 

Ik snap de schrik heel goed jakkes!

Kun je het bobbeltje bewegen? Als je het heen en weer kunt “wiebelen” is het waarschijnlijk een  opgezet kliertje dat kan echt als een balletje voelen in je borst. 
Maar better safe than sorry even in de gaten houden. 
 

liefs 

 

blijemama 

Ja het zijn idd echt twee balletjes (beetje klein knikkerformaat) die heel los zitten idd. 
 

Ik heb Boerhaave maar even gebeld en die bellen vanmiddag terug na overleg. Vind t toch wel eng.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.