Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

21 uur geleden, Raven zei:

Voel me net zo’n gehandicapte schildpad die op z’n rug ligt.

 

😆 haha, mooie omschrijving. Heel herkenbaar!

 

Goed luisteren naar je lichaam hè, en rust nemen als je voelt dat je te hard van stapel loopt. Het is allemaal niet niks. 

Gister was mijn eerste echte dag zonder overvallen geweest te zijn door vermoeidheid, en dat was op dag 9 pas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Raven zei:

@LettyBoob haha echt hoor. Vanochtend voor eerste keer zonder hulp overeind gekomen sinds dinsdag 🤣🤣🤣

 

Nee heb gisteren ook echt weer even rustig aan gedaan. Vandaag voor het eerst er weer even op uit richting Ikea. Eens kijken hoe dat gaat.

 

Hoe gaat het verder met jou?

Zo dat klinkt goed als je een bezoekje aan de Ikea al aandurft! Veel plezier zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fje1981 zei:

Zo dat klinkt goed als je een bezoekje aan de Ikea al aandurft! Veel plezier zo :)

Ja is dat snel? 
 

dacht zelf juist dat ik beetje traag was. Het idee dat ik volgende week ook weer moet werken 😱

 

Was te doen de Ikea maar wel pittig. We hadden bedacht even pauze te houden in t restaurant maar dat was natuurlijk dicht 😫 Was dus wel even een lang loopje meteen en dat voelde ik wel even in m’n lijf. Geen pijn maar wel vol, opgeblazen en uitgezakt gevoel ofzo 🥴

Moet zeggen dat ik afgezien van een heel zwaar en drukken gevoel niet enorm last van m’n borsten heb. Mijn schouders daarentegen....lijkt wel alsof die ene kant er elk moment af kan vallen 😵

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fje1981 zei:

@Raven ik had bij mijn laatste wissel ook niet zo heel veel pijn. Alleen ah begin als ik opstond vanuit liggende stand. De vermoeidheid hield echter wel best lang aan en viel mij best tegen. Ik ben zelf na 2 weken weer ad slag gegaan (kantoorbaan).

Dat heb ik idd net zo, brandende pijn in mijn borsten als ik net recht op ben gaan zitten. Heb meer last vd spierpijn.

 

@lauralaura Nouja beetje vaag over gehad. Dat ik natuurlijk niet wist hoe het zou lopen. Mijn baas is redelijk makkelijk en zei; zien we dan wel even. Weten we toch dan pas. Maarja ik run m’n eigen winkeltje als shopmanager dus als ik er niet ben is t wel lastig in de zin dat er echt invalkrachten moeten komen. Had jij geen brief van dokter nodig ivm ziekteverzuim?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven Nee geen brief nodig hier. er zijn er al meerdere mij voorgegaan  dus ze zijn er bekend mee. Ik zal voor de zekerheid wel even navragen bij de pc of zoiets nodig is of dat het advies na bv voldoende is.

 

Voor jou lastig idd gezien je werksituatie maar ze krijgen het wel vergoed van het uwv dus voor jou maar of dit voldoende is nav de kosten vd invalkracht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Raven zei:

@LettyBoob haha echt hoor. Vanochtend voor eerste keer zonder hulp overeind gekomen sinds dinsdag 🤣🤣🤣

 

Nee heb gisteren ook echt weer even rustig aan gedaan. Vandaag voor het eerst er weer even op uit richting Ikea. Eens kijken hoe dat gaat.

 

Hoe gaat het verder met jou?

 

oh wow, ikea 🙈 ging het goed? Er zijn in ieder geval genoeg bedden en banken om even bij te komen 😁

Fijn dat je weer zelf overeind kan komen hè, dat scheelt! 

Hier gaat het best goed. Vanmiddag zelfs even moeten rennen met de kinderen door een stortbui met onweer, het zag er vast een beetje raar uit, maar ik heb niemand gezien haha.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Raven zei:

@mmmmi dat dacht ik dus ook idd. Weet dat t in België wel anders geregeld is.

nouja ik heb deze week nog vrij en dan moet ik volgende week woensdag weer beginnen dus heb best nog even om te herstellen. 

Nou dat is echt lekker dan! Ik ben na 3 weken langzaam begonnen. Werk als verpleegkundige in een ziekenhuis, maar doe coordinatie en geen zwaar patientenzorg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob nou was toch wel erg pittig. Alsof ik de marathon had gelopen 😂😂

owww rennen...daar moet ik nog even niet aan denken. Als ik te snel loop is t al vervelend.

 

@Mmmmi scheelt dat ik parttime werk en altijd aan einde vd week. Dus dan heb je altijd nog een extra halve week nadat je vrij bent geweest. 
 

@lauralaura Hoop dat het niet nodig is en ik na 2 weken weer rustig kan beginnen. Maar wel goed om te weten mocht t nodig zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vandaag na controle. Alles zag er goed uit en pleisters mochten er af. Wel aangegeven dat rechts zeer deed en ik een hard knoopje voelde. Die zat idd niet helemaal lekker en heeft ze beetje weg geknipt. Op verzoek nog wel even nieuwe wat simpelere pleisters er op gedaan vanwege de draadje die beetje uitstaken. 

Heb ook nog even foto’s gemaakt vanochtend en toegevoegd aan mijn album. Vind het toch al best een verschil met een week geleden! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Raven zei:

Had vandaag na controle. Alles zag er goed uit en pleisters mochten er af. Wel aangegeven dat rechts zeer deed en ik een hard knoopje voelde. Die zat idd niet helemaal lekker en heeft ze beetje weg geknipt. Op verzoek nog wel even nieuwe wat simpelere pleisters er op gedaan vanwege de draadje die beetje uitstaken. 

Heb ook nog even foto’s gemaakt vanochtend en toegevoegd aan mijn album. Vind het toch al best een verschil met een week geleden! 

 

Wat fijn dat alles er goed uitzag! Hopelijk trekt rechts ook snel bij. Zou ik misschien in jouw album mogen kijken? ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Raven zei:

Had vandaag na controle. Alles zag er goed uit en pleisters mochten er af. Wel aangegeven dat rechts zeer deed en ik een hard knoopje voelde. Die zat idd niet helemaal lekker en heeft ze beetje weg geknipt. Op verzoek nog wel even nieuwe wat simpelere pleisters er op gedaan vanwege de draadje die beetje uitstaken. 

Heb ook nog even foto’s gemaakt vanochtend en toegevoegd aan mijn album. Vind het toch al best een verschil met een week geleden! 

 

Oh wat snel al op controle, beter! Ik moet helaas nog wachten tot vrijdag, dan is het precies twee weken na de operatie. Hoe was het om de hechtingen/snee te zien? Was het mooi gehecht? En waren ze al mooi dicht? Ik kijk er echt naar uit de mijne te zien haha :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob Ja is bij Boerhaave geloof ik normaal na een week. Ik weet het niet of het er netjes uit ziet. Heb het wel beetje in de spiegel kunnen zien daar maar toen zijn er weer pleisters overheen gegaan dus niet echt goed kunnen kijken thuis met ene spiegeltje. 
Misschien dat ik straks nog even spiek, maar weet niet of ik de pleisters dan weer vast krijg hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Raven zei:

@LettyBoob Ja is bij Boerhaave geloof ik normaal na een week. Ik weet het niet of het er netjes uit ziet. Heb het wel beetje in de spiegel kunnen zien daar maar toen zijn er weer pleisters overheen gegaan dus niet echt goed kunnen kijken thuis met ene spiegeltje. 
Misschien dat ik straks nog even spiek, maar weet niet of ik de pleisters dan weer vast krijg hehe

Nou laat ze dan maar zitten hoor, straks is de plak eraf 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenwijsje als ik ben toch even gekeken. Ziet er netjes uit denk ik! Geen gekke vormen ofzo haha

 

Merk sowieso al dat m’n borsten best al beetje gezakt zijn. Best wel snel volgens mij. Op de foto’s zie ik t nog niet enorm maar word wel steeds blijer. Vind het op de foto’s alleen kleiner lijken als in t echt. Heb jij dat ook? 
 Plofbuik is ook grotendeels weg gelukkig. Wat was dat drama zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Raven zei:

Eigenwijsje als ik ben toch even gekeken. Ziet er netjes uit denk ik! Geen gekke vormen ofzo haha

 

Merk sowieso al dat m’n borsten best al beetje gezakt zijn. Best wel snel volgens mij. Op de foto’s zie ik t nog niet enorm maar word wel steeds blijer. Vind het op de foto’s alleen kleiner lijken als in t echt. Heb jij dat ook? 
 Plofbuik is ook grotendeels weg gelukkig. Wat was dat drama zeg.

Haha, te nieuwsgierig hè 😄 fijn dat het er goed uit ziet, geen rare dingen in ieder geval.

Bij mij is het precies andersom, als ik zelf van bovenaf kijk denk ik, nou is dit alles? Maar op een foto van voren denk ik, nou hier word ik wel blij van 😁

Die plofbuik is hier eindelijk ook aardig weg inmiddels, scheelt weer bijna 4 kg 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoobJa van bovenaf vind ik t ook wel meevallen, maar als ik dan bloot in de spiegel kijk dan denk ik weer wel “hello meloenen!”

 

En te vroeg gejuigd....plofbuik is er vandaag weer. Sowieso sinds gisteravond ineens weer stuk meer pijn. Denk weer even te veel gedaan. Rust vandaag! 

Zit hier ook nog bijna 3 kilo meer aan ivm voor de operatie. 800 gram is vergeven...de rest wil ik er toch nog wel graag vanafz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Raven

Ik heb even de gehele topic gelezen! Fijn dat je goed aan het herstellen bent en steeds gelukkiger word van het resultaat!!

Zelf ben ik gisteren aan de beurt geweest, dadelijk in mn topic ook even mn verslag doen.

In deze fase merk ik wel behoefte te hebben aan herstel verslagen en als de mogelijkheid er is foto's erbij. Zou je mij toegang willen geven tot je album? Vanavond ga ik de eerste keer PO douchen mijn nieuwe boobs de eerste keer zonder de BH zienen ga ik ook mijn fotoalbum uitbreiden....spannend!!!

 

Liefs Ilona 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.