Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Raven het is zeker spannend allemaal ! Maar gelukkig ben ik wel best nuchter erin gegaan en heb ik heel veel gelezen van te voren. Ik had een duidelijk borstverschil en heb dus 2 verschillende maten gekregen 650 in de kleine 590 in de grote dit is met drs janssen uit oisterwijk en mij zo bepaald des tijds. Doordat ik veel heb gelezen weet ik nu ook dat mijn ene borst een visuele andere weg heeft te gaan dan mijn andere. Gisteren heb ik foto's gemaakt maar ik krijg ze helaas niet geupload,  ik kan ze alleen plaatsen als ik dit doe door direct een foto te maken ofzo....maar toen ik eenmaal aangekleed was heb ik daar even voor gepast 🥴🥴 

De eerste dag vond ik echt appeltje eitje op wat kleine pijntjes na ging het perfect.... gisteren middag kreeg ik echt extreme pijn kon geen kant meer op, ben toen begonnen met de pijnstillers bovenop de pcm dat hielp goed, heb veel geslapen op die pillen , en vannacht het zelfde verhaal...3 x wakker maar toch weer gaan slapen. Vandaag lijkt het alsof de spier boven mn borst wat minder hard is, maar onder mn oksel doet het weer meer pijn....

Mja het grote sleutelwoord is en blijft tijd....

 

Liefs 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel heelbaar allemaal @iloontje148 ik vond het zelf na dag 3 stukken beter gaan maar ook ik ben er echt nog niet (nu 11 dagen p.o). Slapen vind ik nog steeds een drama en de ochtenden pfff, ben zo stijf als een hark en alles doet pijn. 
wat dat betreft is geduld idd een schone zaak. Kan niet wachten tot ik weer gewoon normaal alles kan doen en geen pijn meer heb. 6 weken klinkt momenteel als een eeuwigheid hoor haha. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2020 om 08:03, Raven zei:

Heel heelbaar allemaal @iloontje148 ik vond het zelf na dag 3 stukken beter gaan maar ook ik ben er echt nog niet (nu 11 dagen p.o). Slapen vind ik nog steeds een drama en de ochtenden pfff, ben zo stijf als een hark en alles doet pijn. 
wat dat betreft is geduld idd een schone zaak. Kan niet wachten tot ik weer gewoon normaal alles kan doen en geen pijn meer heb. 6 weken klinkt momenteel als een eeuwigheid hoor haha. 
 

 

Slapen is ook drama! Merk dat ik echt pijnlijke plekken heb en krijg door dat stijf op mn rug liggen! Maar nu ik weer wat platter kan en ik dat toch kan gebruiken als afwisseling in mn houding is het wat beter! Ondertussen ben ik 5 dagen PO en de spierpijnen hebben plaats gemaakt voor een beurs gevoel in de boobs, ze zijn ook wat blauw evenals mn borstbeen. Ook ervaar ik een soort kriebels aan de binnenkant en een steek die komt en gaat als een wee. Jeuken doen ze ook, niet de littekens maar de borsten zelf 🤷‍♀️

 

Morgen ochtend heb ik controle en worden de knoopjes van de hechtingen verwijderd mochten ze niet opgelost zijn....

Ze veranderen iedere dag in positieve vorm ben zo blij dat ik het heb gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, lauralaura zei:

@Raven @iloontje148 ik heb mn winterdekbed opgevouwen en daarop een voedingskussen en daarop mn hoofdkussen, dit ligt echt heel goed. Je hele rug wordt zo ondersteund. Misschien hebben jullie hier nog wat aan? Slikken jullie nog pcm? 

Dankjewel voor de tip! Ik ben nu 5 dagen PO en slik nog wel pcm... net even samen  met mn man boodschappen gedaan maar die voorgevel van mij trekt behoorlijk , dan merk ik pas dat het echt pas 5 dagen geleden is... in huis denk ik namelijk de wereld aan te kunnen 😅

Ik zou morgen ook gaan werken had ik bedacht maar net toch even mn baas = mn man 🙃😉 gemeld het nog even zonder me te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem sochtends nog paracetamol en savonds voor het slapen gaan. 


Gisteren had ik best wel weer even een minder dagje maar vandaag juist weer een goede. Afgelopen nacht ook redelijk goed geslapen en dat scheelt al enorm. 
 

Aankomende woensdag weer beginnen met werken en vanaf morgen weer zelf mijn zoontje naar school brengen (dus ook weer vh eerst in de auto of op de fiets). Daar zie ik wel tegen op hoor. Qua pijn is t wel te doen maar ben zo bang te veel te doen en dat ik dan wat beschadig van binnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken post op vandaag. 
 

Vakantie is weer voorbij en sinds gisteren dus weer in de dagelijkse routine van schooltijd en thuis alles zelf moeten doen. Valt niet mee moet ik zeggen. Ben redelijk pijnvrij dus het Lukt allemaal wel maar einde van de dag merk ik het toch wel aan mijn borsten. Morgen voor het eerst weer werken en daar zie ik wel echt tegen op. Ze weten gelukkig wel van mijn operatie maar of ik t echt zo rustig aan kan doen. 
 

Heb vandaag weer even wat foto’s aan mijn album toegevoegd. Ene borst is al wat verder gedaald als de andere. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 Ja gaat hard...al lijken die 6 weken dan weer enorm ver weg hoor haha. Kan niet wachten om die stomme operatie bh aan de wilgen te hangen. 
Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 
 

@iloontje148 Ja hier net zo...niet echt meer pijnpijn maar voel ze nog wel. 
Snap ik hoor...daarom zie ik er ook best wel tegenop. Moet al uur in de auto zitten ook. Maargoed we gaan het zien. 
Dankjewel! Ben ook echt blij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven die ellendige onzekerheid ook 😔 ik heb ook dual plane en heb dus geen ervaring met voor de spier maar ik denk dat langs het moeten zakken er natuurlijk ook vocht is wat misschien aan de ene kant al meer weg is dan aan de andere kant o.i.d? Er zullen vast betere antwoorden zijn en komen dan de mijne....

 

De pijn aan de huid ken ik wel maar niet als een verbrand gevoel eerder schrijnend alsof je een schaafwond hebt, ook heb ik sinds gisteren mega jeuk aan mn boobs en dan vooral bij mijn spieren , en rond mn littekens is de huid en onder de huid mega hard, zou dat vocht zijn???

 

Onzekerheden onzekerheden terwijl ik eigenlijk heel sterkt in dit proces sta...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Raven zei:

@iloontje148 nee nog niet. Denk dat het wel normaal is dus ik dacht ik wacht het nog even week/2 weekjes af om te zien wat er gaat gebeuren. 

Misschien is het ook wel normaal ja, ik ben wat dat betreft minder goed op de hoogte bij op de spier. Hoop dat het snel betere vormen aan gaat nemen en succes met #geduld hebben 🙄🙄

 

Liefs...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er is nog steeds wel aardig wat verschil. Ik zie het vooral als ik mijn vingers onder beiden borsten leg. Is toch wel bijna een vinger verschil. 
 

Ik moet wel zeggen dat er altijd al enig verschil tussen mijn borsten zat (zie mijn voor foto’s maar). Mijn rechterborst is nu lager en die zat bij mijn voor situatie ook altijd iets lager. Mijn linkerborst was voller maar die zat wel weer iets hoger. 
 

Zal morgen eens nieuwe foto’s uploaden in mijn album dan kunnen jullie het zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.