Ga naar inhoud

Raven : 11 augustus 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hello hello! 
 

Na al aardig wat pagina’s volgeschreven te hebben in mijn voorsteltopic nu echt de knoop doorgehakt: het word toch Dr. van der Weij bij de Boerhaave Kliniek in Amsterdam.
 

Vanmiddag nog een 2e keer op consult geweest omdat ik twijfelde over de maat en nog een aantal kritische vragen gesteld en nu toch wel een soort van berusting in mijn beslissing. 
 

Ondanks dat ik misschien iets minder klik had met Dr van der Weij zelf (hij is gewoon wat zakelijker en heeft wat minder inlevingsvermogen dan wat ik bij Dr Selms wel merkte.), ben ik toch overtuigd van zijn kennis en vind ik zijn werk gewoon erg mooi wat ik gezien heb. Daar hoef ik de arts zelf natuurlijk geen enorm leuke man voor te vinden hahaha

 

Het worden uiteindelijk anatomische Mentor protheses van 380cc en ze zullen voor de spier geplaatst worden. 
Vind het nog wel echt enorm spannend omdat ik een persoon ben die graag alles van te voren weet hoe t word en alle feitjes en cijfertjes wil weten. Dat is dus wel een lesje loslaten en vertrouwen haha.

Maar gelukkig is 11 augustus als best snel, dus zit ik niet erg lang in spanning en hoop ik dat ik gewoon heel blij ben met hoe het word! 

 


 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paula0307 ja dat is al snel! Eerst consult was heb ik eind juni al gehad hoor dus als je t zo bekijkt valt t mee.


Joh kon je dan pas weer terecht bij vd Weij? Dat duurt best nog eventjes! 
 

oeh goede, dat ben ik helemaal vergeten er bij te zetten! 
 

[ Mijn voorsituatie ]

1.83, 79 kg en echt een peer; brede heupen, smalle taille en kleine borsten. Ik draag nu een 75b maar als ik mijn borsten opmeet en het nazoek op internet zou het een 75a of zelfs aa zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superspannend!! Komt nu wel erg dichtbij 😊

Het blijft altijd onzeker denk ik of je de juiste maat protheses hebt gekozen. Maar je bent nog een tweede keer geweest en van wat ik hier allemaal lees heeft van der Weij genoeg ervaring! Nu lekker aftellen en uitkijken maar de grote dag 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii, las jullie berichten, ik ben een week geleden bij dr van der weij geopereerd, hij maakt hele mooie Borsten. En is inderdaad erg zakelijk, hij kwam ook alleen maar langs op de dag van de operatie om op me te tekenen 😄. Ik vond het zelf niet erg, ik kom daar niet voor emotionele steun. Maar geef wel goed aan hoe groot je het wil want ik had toch liever iets meer volume gehad en had dit misschien wat meer door moeten duwen. Hij wilde het absoluut niet doen. Ik ben er uiteindelijk nu  ook wel blij mee maar denk toch steeds dat je iets meeR ook mooi was geweest. De vorm is wel geweldig. Je kunt in m’n album kijken, het is 300 cc anatomisch. Ik ben 1,75 en woog 64.kg, inmiddels 66 kg 😄

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee precies, dat hoeft voor mij ook niet perse. Al zou iets meer begrip voor zijn patienten heb niet misstaan 🙊

 

Ik zag je borsten inderdaad! Zijn idd super mooi geworden.
Nou ja weet je, ik denk dat je gewoon heel snel went en dan denkt had ik maar groter gedaan. Maar wanneer is t dan genoeg? Dit was de max die kon volgens hem en heb na zondag besloten dat ik zijn kundigheid volg en vertrouw. Anders word ik helemaal gek denk ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Raven said:

Nee precies, dat hoeft voor mij ook niet perse. Al zou iets meer begrip voor zijn patienten heb niet misstaan 🙊

 

Ik zag je borsten inderdaad! Zijn idd super mooi geworden.
Nou ja weet je, ik denk dat je gewoon heel snel went en dan denkt had ik maar groter gedaan. Maar wanneer is t dan genoeg? Dit was de max die kon volgens hem en heb na zondag besloten dat ik zijn kundigheid volg en vertrouw. Anders word ik helemaal gek denk ik haha

Ja, ik moet inderdaad wel toegeven dat ze nu ook groter ogen en je toch echt geduld moet hebben. Hij heeft mij denk ik gered van grote ballen, daarin ben ik hem ook weer dankbaar. Hij gaat niet mee in de wens naar steeds meer. Dan had ik nu waarschijnlijk de rand van de prothese zien zitten. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben nieuw hier. Ik ben afgelopen vrijdag bij vd Weij geweest en wil graag een o natuurlijk mogelijk effect, hij raadde mij 340 cc aan. Dit vond ik nog wat aan de grote kant en 300cc kon ook nog maar minder zou ik niet moeten doen gaf hij aan. Echt moeilijk hoor wat jij ook schrijft en idd de deskundigheid en ervairng van de arts voorop zetten maar. Ik wil toch ook nog eens gaan passen voor de zekerheid.

Wat heb jij nog extra voor een vragen gesteld in je 2e consult? Ik ben zelf 1,84 en 69 kg dus we komen wel wat overeen.😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura lastig hè! Hier ook nog dagelijks twijfels hoor...hopelijk is dat zodra ik geopereerd ben weg. 
 

Ik heb bij mijn 2e consult gevraagd waarom hij met mentor werk en niet met motiva, of eventueel een andere projectie prothese ook mooi zou zijn. Of het niet te weinig is in verhouding met de rest van mijn lijf. Maar eigenlijk vooral gepast en daar naar gekeken. 
Ik zou zelf echt vd Weij zijn advies aanhouden gezien hij ook heel erg van natuurlijk en niet TE groot is. 

 

Jij bent wel 10 kg lichter als ik maar weet niet wat je metingen zeiden? En je omvang is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Omvang 75 cm borstbreedte 14 cm dacht ik. Verdere weet ik even niet. Ik draag nu een c75 of b75 maar deze sluiten niet aan. Heb ook 3 kids gehad en bv gegeven dus dat telt ook nog mee. Zijn advies vind ik idd erg waardevol gezien zijn ervaring. Maar ik heb zelf ook gezocht naar minibobjobs vandaar dat ik erg voorzichtig ben qua grootte. 340 klinkt misschien weer groot maar bij mijn lengte zal het meevallen. Ik ga nog maar een keer op concult.

 

Ben je nu wel bij het 1e Advies teruggekomen na de 2e keer passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauralaura Ow haha dat is exact mijn maten, heb ook omvang van 75 en boestbreedte van 14. En ik twijfel dus juist of t genoeg is 🤣 

 

Zeker gewoon nog een keer op consult gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen borsten van vd Weij heb gezien waarbij ik dacht wowzers wat enorm. Maar misschien heb jij daar andere mening in haha. Maar wellicht stelt dat je wat gerust. 
 

Ik had misschien wel iets meer gewild dan 380 cc maar volgens vd Weij was dit wel de Max die verstandig was ook qua genezing enzo. Dus daar heb ik me bij neer gelegd. Word sowieso veel beter als dat het nu is! 
 

Ik heb je toegevoegd. Je kan via mijn profiel (even op mijn naam klikken) naar mijn foto’s kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff nog iets meer dan een week te gaan en toch ineens weer heel erg twijfels of ik niet voor 332 mentor moet gaan ipv 331 (dus mod+ ipv moderate projection). 
Ben zo bang dat t een brede pannenkoek worden 😭😱

Iemand die mee zou kunnen kijken en denken? 

Er is me nu 380cc mentor 331 anatomisch aangeraden. Ik zou dan 332 anatomisch 390cc of 445 moeten (qua breedte zou ik zeggen de 445). Wat zou t verschil zijn met de 400cc motiva ergonomix qua maten? 
 

expert needed! 😰 Weet geeneens of ik zo kort voor operatie nog kan switchen van implantaat en of Vd Weij die überhaupt zet. Zie het nergens namelijk. Lichtelijke paniek ineens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom er niet zo goed uit met alle cijfertjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Raven ik ben geen expert, en zeker niet wat betreft anatomische implantaten. Maar wat je zou kunnen doen is even per soort die je noemde de breedte en projectie noteren en dan bij jezelf nagaan wat je graag wilt. Veel of weinig projectie, meer of minder een decolleté. 

Maar aangezien je (net als ik) lang bent, zou ik voor wat breder en meer projectie gaan. 

 

Succes met je keuzestress ☺

 

De grote dag is bijna 🤗 ik ben ook al aan het aftellen. Toch wel heel spannend allemaal 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.