Ga naar inhoud

Special-Me : 18 mei 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Lindan zei:

@Special-Me dit is de Triumph hybrid lite, en ik draag hem na 6 mnd nog steeds. Heerlijk en mooi onder kleding 👍😊🥳

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


die ga ik bestellen! 👌🏻 
Dank je wel voor je snelle reactie. 😘

 

En wat zijn je borsten mooi. 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Special-Me zei:

Hoe geweldig is het herstellen na operatie nummer 2 op 10 juni! 🥳🥳🥳
Vanaf dag 3 zonder pijnstillers, nergens last van qua herstel, enkel en alleen in het begin een beurs gevoel.
Wat een verschil met operatie nummer 1 op 18 mei! (Maar dat kwam ook door de zware omstandigheden) 

Hier zou ik meteen een tweede en derde keer voor tekenen. 
 

Afgelopen week mijn allereerste nieuwe bh’tje (80F voorlopig) geshopt bij MD, wat een ondersteuning heb ik plots. 😊

Hij sluit nog niet perfect aan tussen de borsten, maar dat kan ook niet met vijf weken po. Dus ook hier is het toverwoord waarschijnlijk GEDULD. 😉

Maar dat heb ik, ik kan niet wachten tot juni 2021 dat ik het uiteindelijke resultaat zal zien. Maar eerst verder herstellen. 💪🏻
Ik heb nog één mini korstje aan mijn litteken, maar ook hier moet ik geduld hebben. Ik schrik er van dat ik zelf niet ben beginnen pulken, normaal pulk ik aan korstjes... Maar blijkbaar zijn mijn boobies (lees: BOOBS) me heel veel waard. 😜

 

Ik zal straks eens foto’s in een collage zetten week per week, deze voeg ik toe in mijn album. 

Dus mensen die van een mini b-cupje (of een ander kleiner cupje) komen en houden van grote borsten.... 1 adres: Nio! 👌🏻
Ik ben ZO tevreden van zijn werk, nazorg, hersteloperatie (spoeling), ... 

Hij kreeg van mij wekelijks een update op zijn vraag, maar blijkbaar gaat het zo goed dat ik pas over vijf weken een update door moet sturen. 
 

Hopelijk kan ik met de correcte voorzorgsmaatregelen, factor zoveel goed smeren en littekens afdekken toch pronken met mijn boobies op vakantie! (Als we kunnen/mogen vertrekken) 

Zo fijn dat alles goed gaat nu na de spoeling. Langzaamaan kun je weer dingen gaan opbouwen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Al weer zeven weken po, de tijd vliegt! 😊🥰
 

En ik vind mijn borsten elke dag mooier en mooier worden. Gisteren bikini’s gaan shoppen, hoe geweldig is dat nu ik EIN-DE-LIJK borsten heb! 👙👙👙
Maat xl van een bandeau of triangel bovenstukje is maar net gepast. Ik zal niet moeten springen, want dan huppelen ze er zo uit. 😂

Dus stil blijven liggen en niet te veel doen in bikini. (Uiteraard nog niet in de volle zon met de littekens) 🌴🍹


Dus alleen maar pronken en wandelen met bikini, om te zwemmen zal ik mijn badpak maar aan trekken. En hopelijk op onze vakantiebestemming nog een bikini kunnen scoren met een cup. De 80F dat ik gisteren gepast heb was echt te klein. 🙈

 

Ik zal ook nog wat foto’s toevoegen aan mijn album. 😊🥰

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Special-Me zei:

Al weer zeven weken po, de tijd vliegt! 😊🥰
 

En ik vind mijn borsten elke dag mooier en mooier worden. Gisteren bikini’s gaan shoppen, hoe geweldig is dat nu ik EIN-DE-LIJK borsten heb! 👙👙👙
Maat xl van een bandeau of triangel bovenstukje is maar net gepast. Ik zal niet moeten springen, want dan huppelen ze er zo uit. 😂

Dus stil blijven liggen en niet te veel doen in bikini. (Uiteraard nog niet in de volle zon met de littekens) 🌴🍹


Dus alleen maar pronken en wandelen met bikini, om te zwemmen zal ik mijn badpak maar aan trekken. En hopelijk op onze vakantiebestemming nog een bikini kunnen scoren met een cup. De 80F dat ik gisteren gepast heb was echt te klein. 🙈

 

Ik zal ook nog wat foto’s toevoegen aan mijn album. 😊🥰

 

Mooie foto's!! Lijkt me heerlijk om zo in bikini rond te kunnen lopen met net wat meer zelfvertrouwen. Geniet er van!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8w en 4d po. 🥳😍
 

Het wit hard stukje op mijn litteken was blijkbaar nog een korstje. Omdat het al zo droog was is het wit geworden. Nu nergens last meer van!
 

Ik kan alleen zelf de velux niet openen of sluiten, maar voor de rest gaat gewoon alles weer. Ik ga natuurlijk geen koffer van 20kg optillen, maar je gezond verstand gebruiken. 
 

Morgen even appen naar Nio om te vragen of ik al iets mag smeren op de littekens om me te beschermen in de zon. Ik heb een littekencrème met zonnefactor, dat zou ideaal zijn. 
Maar ik ga eerst zijn raad vragen omdat ik tot vandaag nog altijd niets mocht smeren. 
 

Geniet van de zon of airco! Fijne zondag. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
8 uur geleden, Melissa86 zei:

Hi Special-Me,

 

zou ik misschien ook in jouw album mogen kijken? Ik word 24 november geopereerd door Dr Nio, ik krijg 800cc 😊

 

Groetjes Melissa


Ik heb je toegevoegd. 
straks of morgen post ik nieuwe foto’s, ondertussen zijn ze weer helemaal aan het veranderen. 
Ik kwam van cupje amper iets zoals je ziet. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Special-Me ik kwam je al een paar keer tegen op het forum en heb deze zondag ochtend eens besteed aan het lezen van jou Topic.... wat een verhaal 😳😳!

Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder! 🖤

 

En wat ben jij een powervrouw hoe je al deze tegenslagen hebt verwerkt en deze periode door bent gekomen, zo te lezen ben je nu wel gezegend met perfecte boobies en dat heb je ook verdiend! Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de resultaten en zou het leuk vinden mee te mogen kijken in je album...

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, iloontje148 zei:

Hi @Special-Me ik kwam je al een paar keer tegen op het forum en heb deze zondag ochtend eens besteed aan het lezen van jou Topic.... wat een verhaal 😳😳!

Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder! 🖤

 

En wat ben jij een powervrouw hoe je al deze tegenslagen hebt verwerkt en deze periode door bent gekomen, zo te lezen ben je nu wel gezegend met perfecte boobies en dat heb je ook verdiend! Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de resultaten en zou het leuk vinden mee te mogen kijken in je album...

 

Liefs xx


Ja een heel topic om door te spitten op een zondagochtend... 

Goh en een powervrouw, soms moet je even een stapje terug nemen en het nemen zoals het komt. En me niet te lang laten hangen, we komen altijd betere tijden aan dan die je gehad hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Special-Me zei:


Ja een heel topic om door te spitten op een zondagochtend... 

Goh en een powervrouw, soms moet je even een stapje terug nemen en het nemen zoals het komt. En me niet te lang laten hangen, we komen altijd betere tijden aan dan die je gehad hebt. 

Helemaal waar! Heb net je albums even bekeken en het is echt prachtig geworden!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, iloontje148 zei:

Helemaal waar! Heb net je albums even bekeken en het is echt prachtig geworden!!!! 


Het klinkt enorm, maar het past beter bij mij dan een gapend b cupje. Manlief is er al helemaal aan gewend. In Januari eens flink gaan shoppen, zien wat er past en wat niet. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Special-Me zei:


Het klinkt enorm, maar het past beter bij mij dan een gapend b cupje. Manlief is er al helemaal aan gewend. In Januari eens flink gaan shoppen, zien wat er past en wat niet. 😊

Vind het echt prachtig! Had zelf een lege D cup en had een borstverschil,  heb nu 650 en 590 motiva corse mogen ontvangen , iedereen riep oohhh dat word zzzoooo groot, ben er nooit bang voor geweest en ben helemaal gelukkig tot nu toe , al hoewel er nog wel heel veel moet gebeuren mja ben pas 12 dagen PO....#geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.