Robijntje02

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek : Rotterdam

Recommended Posts

Hey Robijntje, leuk dat je nu ook je eigen topic hebt! En dat je na zo'n moeilijke tijd even de tijd kan nemen voor jezelf en deze wens in vervulling kan laten gaan. Met al zo'n mooie basis van jezelf wordt het vast een mooi resultaat! Veel succes met je operatie!

Hoi @Robijntje02

Mag ik vragen bij wie je vorig jaar ook alweer allemaal op consult geweest was? Vroeg me namelijk af waarom je uiteindelijk bij Nio op consult gegaan bent. Je had het er steeds over, dacht ik, dat je geen grote borsten wilde, maar toch 'durfde' je bij hem op consult :) 

Gecondoleerd met het verlies van je moeder.

BB

Ja, ben bij heel veel pc's geweest; zou niet eens meer alle namen weten; omdat het al weer 2 jaar geleden is; heb het wel ergens allemaal opgeschreven in een map, maar ik geloof wel een stuk of 8 ofzo;... Uhm..... ja, ik weet het; echt veeeeel te veel; bloos bloos... Ja, was toendertijd een beetje (heel erg) doorgeslagen erin en geobsedeerd om de 'beste' pc te vinden met wie ik ook echt een klik had. Had nl. bij geen één echt zoiets van ja, dit is het...; en daarom bleef ik maar consulten boeken..  Tot ik tot het besef kwam dat iedere pc toch z'n eigen zienswijze heeft; en dat ze allemaal toch met hun eigen advies komen, en dat dat dus kan verschillen met elkaar...

...En toen werd mijn moeder ziek en stond mijn hoofd er helemaal niet meer naar...

Nadat ik het overlijden van mijn moeder een beetje een plekje heb kunnen geven,  heb ik besloten om nog naar 1 pc te gaan; naar Nio dus omdat hij hier zo goed aangeschreven staat op het forum.

Was inderdaad ook een beetje bang dat hij mij grote borsten zou adviseren, aangezien hij inderdaad bekend staat dat hij vaak grotere implantaten wil zetten dan de meeste chirurgen omdat hij meer risico durft te nemen.

Maar zoals je welllicht gelezen hebt in mijn verslag gaf hij mij pasprotheses die helemaal niet zo groot waren, aangezien ik had aangegeven niet hele grote borsten te willen hebben. Hij vroeg me wat ik ervan vond toen ik in de spiegel keek; en ik vond het meteen mooi bij me staan. Daarop zijn advies: 255 cc, Motiva round full projection, voor de spier.

Dit voelde meteen goed, aangezien dit aantal cc en ook de projectie overeen kwam met wat Verdonck en Van Straaten (bij deze laatste dan wel Mentor) mij ook adviseerden, ook 2 hele goede pc's, maar die adviseerden wel een lift erbij en dan dual plane plaatsing, en Nio adviseert mij plaatsing voor de spier, aangezien ik over voldoende borstweefsel beschik, en een lift kan maar is niet echt nodig. (Twee andere chirurgen; Wouter Peeters en Roel Fresow adviseerden mij trouwens ook geen lift).

Ben blij dat een lift niet nodig is, en dat het voor de spier kan, dus ik ga er voor!!

Nio had me ook een lift kunnen 'aansmeren'; had meer geld opgeleverd, en ook de  Motiva Ergonomics, want die zijn 500 euro duurder dan de gewone Motiva's , maar dat heeft hij niet gedaan, dus vind hem wel heel erg eerlijk.

Dus conclusie: je kunt ook naar Nio gaan als je niet voor grote borsten wil gaan!

Hij luistert gewoon heel goed naar je eigen wensen en geeft daarop zijn advies.

Goeiemorgen, straks om 8:00 uur lig ik op de operatietafel 😨😨; staan op 't punt om te vertrekken 

@Robijntje02

ik heb even snel door je topic heen gelezen. Je krijgt ongeveer hetzelfde als mij (265cc demi ergonomix) 

mij wens je heel veel succes!!

Succes!!!