Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

57 minuten geleden, polemommy zei:

Ja, jij niet dan? ??? 

 Hahhaa nee mijn Voedingskussens eerst gebruikt als... Voedingskussen? daarna heeft hij nog als voetsteun gediend na een naar ongelukje.. en daarna ging ie de kast weer in met het oog op deze operatie. Is een dure maar hou hem er wel bij. Heb ook zo’n slaap kussen die bewaar ik als ik weet op mijn zij mag slapen zodat ik niet gelijk naar mijn buik rol... ben namelijk echt een buikslaper ? kan niet wachten totdat dat weer kan en vooral dat ik het ook durf hahha want dat zo wel weer even raar zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, bent001 said:

 Hahhaa nee mijn Voedingskussens eerst gebruikt als... Voedingskussen? daarna heeft hij nog als voetsteun gediend na een naar ongelukje.. en daarna ging ie de kast weer in met het oog op deze operatie. Is een dure maar hou hem er wel bij. Heb ook zo’n slaap kussen die bewaar ik als ik weet op mijn zij mag slapen zodat ik niet gelijk naar mijn buik rol... ben namelijk echt een buikslaper ? kan niet wachten totdat dat weer kan en vooral dat ik het ook durf hahha want dat zo wel weer even raar zijn

Het is mijn knuffelkussen en veel zachter dan mijn vriend. :D  En het slaat en trapt me niet in z'n slaap. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Gefeliciteerd met je nieuwe tweeling :) Herkenbaar die eerste nacht, die is echt het ergste! Ik had toen ook slecht geslapen, maar alle andere nachten verder prima. Het is ook even uitvogelen wat lekker ligt, met twee kussens op elkaar of idd een voedingskussen. Wens je een heel goed herstel toe en dat je veel plezier van ze mag gaan hebben. Liefs, Rosanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, polemommy zei:

Ik slaap sinds 5,5 jaar met een zwangerschapskussen en mijn vriend heeft er een eigen gekregen 4 jaar geleden, omdat we er echt elke avond ruzie om maakten, dus weet waar je aan begint! ???

@polemommyoh echt? Haha ik zie het voor me!

Hebben jullie een voedingskussen of echt zo'n groot zwangerschapskussen?  Deze is 40 × 170 cml of 90 x 145 cm 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is de dag zelf eigenlijk verlopen @Robijntje02 Ik zie geen operatieverslag van je voorbij komen....
Jammer, want dat is wel altijd handig voor anderen om alvast te weten hoe zo een dag verloopt.

Gefeliciteerd trouwens!! Ben benieuwd naar het resultaat!

Trouwens, je bleef wel erg vaag over je consulten :45: 
Je bent er zo mee bezig geweest en dan ga je me proberen wijs te maken dat je niet meer weet bij wie je op consult geweest bent? Sorry, dat gaat er bij mij niet in lol.

Een goed herstel gewenst

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @polemommy en @Lady.D; wilde t eigenlijk nog een paar dagen uitstellen maar jullie hebben me over de streep getrokken; ik heb net voor t eerst mijn compressievest uitgedaan om mn nieuwe boobs goed te kunnen zien.

Woozers!!  Best groot en vol door de zwelling maar ze zien er al heel mooi uit zo'n 1 dag PO!

Ze lijken heeeel veel op jouw boobs @polemommy !

Heb ook meteen een paar foto's gemaakt en ga morgen kijken of ik een album kan aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Nou @polemommy en @Lady.D; wilde t eigenlijk nog een paar dagen uitstellen maar jullie hebben me over de streep getrokken; ik heb net voor t eerst mijn compressievest uitgedaan om mn nieuwe boobs goed te kunnen zien.

Woozers!!  Best groot en vol door de zwelling maar ze zien er al heel mooi uit zo'n 1 dag PO!

Ze lijken heeeel veel op jouw boobs @polemommy !

Heb ook meteen een paar foto's gemaakt en ga morgen kijken of ik een album kan aanmaken.


Wat super!!!! Ben heeel benieuwd! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Nou @polemommy en @Lady.D; wilde t eigenlijk nog een paar dagen uitstellen maar jullie hebben me over de streep getrokken; ik heb net voor t eerst mijn compressievest uitgedaan om mn nieuwe boobs goed te kunnen zien.

Woozers!!  Best groot en vol door de zwelling maar ze zien er al heel mooi uit zo'n 1 dag PO!

Ze lijken heeeel veel op jouw boobs @polemommy !

Heb ook meteen een paar foto's gemaakt en ga morgen kijken of ik een album kan aanmaken.

Oehh ik ben benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ik ben niet bij 1 of 2 maar bij 8 of 9 pc's (!!!!; ik sloeg een beetje door, ik weet t....) in de afgelopen 2 jaar op consult geweest. 

Heb alle namen vd desbetreffende pc's en al hun adviezen in een map opgeschreven, kan t dus zo opzoeken voor je hoor, als je dat wil.

Maar ik zie het nut hiervan niet zo in, eerlijk gezegd. Zitten andere forumleden er nu echt op te wachten wat 8 of 9 pc's mij geadviseerd hebben?? ....Denk t niet..; het is gewoon te veel... Te veel voor mij om allemaal op te schrijven en te veel voor voor anderen om allemaal te lezen, denk je ook niet?

Uiteindelijk had ik bij Nio het beste gevoel, en daarom heb ik voor hem gekozen en niet voor die anderen.

 

Een operatieverslag wil ik misschien morgen gaan schrijven, had ik vandaag geen zin in / geen puf voor; ben nog maar 1 dag PO he ... 

 

En een album komt er ook nog aan..

 

Tjonge jonge, krijg t nog druk morgen ???

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Robijntje02 zei:

@best_boobie Ik ben niet bij 1 of 2 maar bij 8 of 9 pc's (!!!!; ik sloeg een beetje door, ik weet t....) in de afgelopen 2 jaar op consult geweest. 

Heb alle namen vd desbetreffende pc's en al hun adviezen in een map opgeschreven, kan t dus zo opzoeken voor je hoor, als je dat wil.

Maar ik zie het nut hiervan niet zo in, eerlijk gezegd. Zitten andere forumleden er nu echt op te wachten wat 8 of 9 pc's mij geadviseerd hebben?? ....Denk t niet..; het is gewoon te veel... Te veel voor mij om allemaal op te schrijven en te veel voor voor anderen om allemaal te lezen, denk je ook niet?

Uiteindelijk had ik bij Nio het beste gevoel, en daarom heb ik voor hem gekozen en niet voor die anderen.

 

Een operatieverslag wil ik misschien morgen gaan schrijven, had ik vandaag geen zin in / geen puf voor; ben nog maar 1 dag PO he ... 

 

En een album komt er ook nog aan..

 

Tjonge jonge, krijg t nog druk morgen ???

 

 

 

Oké oké. 
Maar je snapt misschien wel waarom ik het vraag. Je kwam niet altijd even consistent over in het verleden en ik ben nogal van het checken en dubbelchecken. Iets waar forumleden wél op zitten te wachten ;)

 

Misschien ben ik daarin gewoon te ongeduldig..... :106:

 

Succes met de drukte morgen.

 

Hoe heb jij het trouwens met je werk geregeld, als ik vragen mag? Kun jij altijd zomaar vrij nemen, of zit je eigenlijk, normaal gesproken, aan bepaalde periodes gebonden?

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 lief dat je ernaar vraagt ?; heb nu veel beter geslapen met het kleine reis-nekkussentje in m'n nek.

Was trouwens ook doodop hoor; viel gisterenavond op de bank tijdens het tv-kijken al half weg; en sliep sowieso de afgelopen weken al heel slecht vanwege de zenuwen...

Werd wel tegen 04:00 uur 's nachts wakker en heb toen even wakker gelegen, maar na een tijdje toch weer in slaap gevallen en pas om 09:15 uur weer wakker, doordat m'n telefoon ging.

Merk wel dat ik ook overdag nog heel moe ben; dus doe alles een beetje op halve kracht; en ga regelmatig even op de bank liggen om te rusten. 

Hoe gaat het met jou? 

Ik las in jouw topic (dual plane vs voor de borstspier) dat bij jou ook plaatsing voor de spier is geadviseerd, ook Motiva round, (maar dan wat meer cc; 475 cc, en ander profiel; demi); en dat je 16 februari (op een zondag?)  nog naar een andere kliniek gaat om te kijken wat die adviseren, en dat je dan de knoop wilt gaan doorhakken. 

Naar wie / welke kliniek ga je de 16e en naar wie ben je de 1e keer geweest?

Heel erg veel succes in ieder geval dan en ik ben heel erg benieuwd voor wie je gaat kiezen!!!! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ik werk 3 dagen per week op een school, en heb dus het geluk dat ik alle schoolvakanties vrij ben.

Ivm het overlijden van mijn moeder in de meivakantie vorig jaar, had ik nog recht op een week verlof; en ik mocht zelf kiezen wanneer ik dit verlof in wilde zetten; dus dat was wel fijn. Volgende week heb ik dus een week verlof, en de week erop is het voorjaarsvakantie. En voor morgen en vrijdag heb ik me ziek gemeld. 

Ben dus in totaal een kleine 3 weken vrij, zodat ik zeker goed kan herstellen van mijn operatie. 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@Silly23 lief dat je ernaar vraagt ?; heb nu veel beter geslapen met het kleine reis-nekkussentje in m'n nek.

Was trouwens ook doodop hoor; viel gisterenavond op de bank tijdens het tv-kijken al half weg; en sliep sowieso de afgelopen weken al heel slecht vanwege de zenuwen...

Werd wel tegen 04:00 uur 's nachts wakker en heb toen even wakker gelegen, maar na een tijdje toch weer in slaap gevallen en pas om 09:15 uur weer wakker, doordat m'n telefoon ging.

Merk wel dat ik ook overdag nog heel moe ben; dus doe alles een beetje op halve kracht; en ga regelmatig even op de bank liggen om te rusten. 

Hoe gaat het met jou? 

Ik las in jouw topic (dual plane vs voor de borstspier) dat bij jou ook plaatsing voor de spier is geadviseerd, ook Motiva round, (maar dan wat meer cc; 475 cc, en ander profiel; demi); en dat je 16 februari (op een zondag?)  nog naar een andere kliniek gaat om te kijken wat die adviseren, en dat je dan de knoop wilt gaan doorhakken. 

Naar wie / welke kliniek ga je de 16e en naar wie ben je de 1e keer geweest?

Heel erg veel succes in ieder geval dan en ik ben heel erg benieuwd voor wie je gaat kiezen!!!! 

 

 

 

@Robijntje02 super dat je vannacht zo goed hebt geslapen. Gewoon toegeven aan de vermoeidheid. Je lijf moet herstellen en ook narcose doet echt wel iets met je.

 

Mijn 2e consult is 1 dag naar voren verplaatst dus de 15e.

Ik heb beide consulten bij diana gabriels Zij werken/opereren ook in het weekend. Mijn 1e consult was met Dries Opsomer, nog jonge belgische pc. Op zich prima gesprek maar was eerlijk gezegd niet heel goed voorbereid omdat ik niet had begrepen dat na protheses passen bij consulent ik direct doorging naar de arts.

Ik twijfel erg over plaatsing voor de borstspier ivm mijn leeftijd. (Ik tik volgende week de 50 aan ?) En had eigenlijk al voor het consult mijn zinnen gezet op Hupkens. Daar heb ik nu mijn 2e Consult.

Ik twijfel ook om voor de motiva full ipv demi te gaan. Bij best-boobies om advies gevraagd en zij denkt ook dat 550 cc full het beste zou passen. Kom dan voor het zicht op een volle D-cup uit. En dat klinkt super!

Ik hoop in de 1e Helft van maart te worden geopereerd dus ben benieuwd naar dit consult en de operatieplanning ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even afwachten @Silly23; het belangrijkste is dat je een goed gevoel bij de arts hebt die jou gaat opereren. 

Alvast een fijne verjaardag toegewenst volgende week, Sara!!! En goed dat je jezelf een mooi paar nieuwe borsten cadeau doet; maakt toch niet uit hoe jong of oud je bent? 

Veel succes a.s. zaterdag; is toch altijd weer spannend zo'n consult.. Ben benieuwd wat Hupkens jou gaat adviseren; maar denk dat hij jou ook projectie full gaat adviseren, ipv demi.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Daar voel je je ook gelijk een stukje beter door hè. Ik herken dat duffe wel hoor. 
fijn dat je het zo hebt kunnen regelen op je werk. Zo ga je iig voor een goed herstel.
Ik werk in een heel klein bedrijf, en heb gewoon 3 weken vakantie op moeten nemen. M’n baas zei gelijk al duidelijk dat dit eigen uren zijn, ook als er complicaties of iets komen. “Ja baas”... gelukkig had ik wat uur, maar toch zonde. Besteed die vakantie uren liever met m’n kindjes als ze vakantie hebben. 
 

@Silly23 spannend voor je! Ik heb zelf ook consult gehad met hupkens. Hij gaat zeker voor de full!! Dat is z’n favoriete rijtje waarmee hij werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

MIJN OPERATIEVERSLAG:

DI 11 FEB - DR NIO - PARK MEDISCH CENTRUM - ROTTERDAM - MOTIVA ROUND FULL 255 CC - VOOR DE SPIER

 

Mijn operatie stond gepland voor di 11 feb; 9:45 uur, om 8:15 u melden.

Echter, afgelopen maandag werd ik op mijn werk gebeld door de kliniek met de mededeling dat ik die dag als eerste zou worden geopereerd; dus al om 8:00 uur; en ik moest me om 7:00 uur melden.

Okeeeeeeee; nog vroeger opstaan.... Maar ja, ik vond het eigenlijk niet zo erg, want t kan maar zo snel mogelijk achter de rug zijn allemaal. Maar dit zou wel betekenen dat we om 05:30 moesten vertrekken met de auto (het is een uur rijden naar Rotterdam toe; en je wil toch ook een half uurtje extra speeltijd voor het geval er file oid is); en zou dus om 04:30 uur de wekker moeten zetten.. Oeps!!

Maar ja, sliep toch voor geen meter van maandag op dinsdag; en zat vanaf 04:00 uur al klaarwakker op mijn wekkerradio te kijken zo van; over een half uur gaat ie af.. Had niks tegen m'n vriend gezegd want die maakte zich al zo druk (vind het maar niks dat ik in gezond vlees laat snijden)... Hij was echter ook tegen half 5 wakker en zei tegen mij; oh we kunnen nog een uurtje blijven liggen..  Ik hing klaarwakker over hem heen, ogen wijd open en ik was helemaal hyper en zei tegen hem: Nee moeten NU al op; moeten er al om 7:00 uur zijn, ze hebben het verzet; dus waky waky, rise and shine!!! 

 

Om 05:30 stapten we in de auto. Om 6:00 uur onderweg een slokje water met 2 paracetamol ingenomen en tussen 06:15 en 06:30 stonden we zelfs al heel even in de file; hoe is het mogelijk; zo vroeg..

Even na 06:30 uur kwamen we bij de kliniek aan.

We moesten even wachten in de wachtruimte. Op een gegeven moment werden we geroepen en werden we doorverwezen naar de 2e etage , waar we in een kamertje met 2 bedden erin werden opgewacht door een vriendelijke verpleegkundige, Karin. Zij legde de gang van zaken een beetje uit, en zei dat dit mijn kamertje zou worden.

Ik zou geen kamergenootje krijgen. Karin zei dat ze even weg ging zodat ik me uit kon kleden. Ik kleedde me dus uit; deed het blauwe operatievest aan, een haarnetje over mijn haar, een paar anti-slip sokken en een paar mooie crocks. Niet veel later kwam ze weer binnen om me op te halen. Ik gaf mijn vriend een zoen en ben toen met haar meegelopen, naar de uitslaapkamer.

Links naast me lag een man van in de 30 die aan een hernia zou worden geopereerd, en rechts naast me een oudere man die aan een liesbreuk geopereerd zou worden. De gordijntjes gingen dicht en een andere vrouw bracht bij mij het infuus aan. Deed een beetje zeer.. Ik vroeg nog aan haar; wat is dat voor gepiep.Dat is je hartslag zei ze. Ik had een hartslag van 63; dat was prima, zei ze.. Ik was ook best ontspannen. Aan de muur hing een klok en ik zag dat het inmiddels al bijna 8:15 uur was. Op een gegeven moment kwam ook de anesthesist eraan die zich even kort voorstelde aan mij en wat vragen aan mij stelde. En daarna kwam Nio. Hij zei dat ik 255 cc motiva round voor de spier zou gaan krijgen en hij maakte een aantal foto's van mijn borsten, tekende daarna mijn borsten af, en maakte daarna nog wat foto's.  "We gaan er iets moois van maken", zei hij.. Da's je maar geraden ook, dacht ik ha ha...

Niet veel later werd ik met bed en al naar de operatiekamer gebracht. Wat was het daar koud zeg; 19,1 graden, maar ik voelde dat het dekentje onder mij lekker warm werd; dus dat was wel fijn. Met hulp van de operatieassistenten werd mijn operatievest uitgedaan en lag ik onder de dekens. We moesten nog wachten op Nio en op de anesthesist. Het was inmiddels al bijna 8:40 uur zag ik op de klok. Maar op een gegeven moment kwamen die er ook aan, en toen ging het eigenlijk heel snel.. Iemand hield een kapje (met zuurstof ofzo? ik weet het niet; werd ook niet gezegd..) dicht bij mijn mond. Ik dacht, nu gaat het zo gebeuren, ze zullen me wel gaan voorbereiden op wat er komen gaat en wel gaan zeggen dat ze zo het narcosemiddel gaan inbrengen en ze zullen wel vragen waar ik over wil gaan dromen.. Maar dat was helemaal niet zo; ik voelde dat ik ineens heel slaperig en ontspannen werd , en ik dacht nu gaat het waarschijnlijk gebeuren, laat ik mijn ogen maar sluiten en ja hoor, ..... binnen 5 seconden was ik weg....... in dromenland........ 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Mevrouw X....., mevrouw X..... Bent u wakker, mevrouw X"...... hoorde ik heel zachtjes...

Ik opende mijn ogen en wist dat alles achter de rug was. Ik dacht eigenlijk dat ik in de uitslaapkamer zou liggen, maar ik was nog in de operatiezaal.  Wat er toen nog werd gezegd of gedaan, kan ik me eigenlijk niet goed meer herinneren, ik kan me alleen herinneren dat ik op een gegeven moment naar mijn kamertje werd gereden en dat ik werd overgeheveld op het bed wat daar stond en dat ze zeiden dat m'n vriend er elk moment aan zou komen. Ik kreeg ook een perenijsje.

Ik was toen dus even helemaal alleen op het kamertje....

Ik keek naar beneden naar mijn borsten en moest gewoon huilen van opluchting; ik zag niet echt veel; alleen de bovenkant, maar ze zagen er al zo mooi uit; en helemaal niet overdreven groot of raar of oneigen, waar ik bang voor was..

Toen kwam m'n vriend binnen. Hij schrok dat ik aan het huilen was, dacht dat ik niet tevreden was, of heel veel pijn had, maar ik zei tegen hem dat ik ze zoooo mooi vond, en dat hij er ook heel blij van zou gaan worden. Dat ze helemaal niet supergroot zijn, waar hij zo bang voor was. 

Mijn vriend is namelijk echt heel ouderwets, en stond eigenlijk helemaal niet achter mijn borstvergroting. Hij vond mijn borsten prima zoals ze waren; lekker zacht en fluffy, en precies goed van formaat, niet te klein en niet te groot, en is van mening dat je niet in gezond vlees moet laten snijden, dat een bv bij mij helemaal niet nodig was. Dat een bv meer is voor vrouwen die echt helemaal niets hebben of echt hele lelijke hang of ongelijke of onderontwikkelde borsten hebben. God, wat hebben we veel discussie hier over gehad. Hij kon maar niet begrijpen dat ik dit niet voor hem of voor anderen doe, maar echt puur voor mezelf.. Hij was zoooo bang dat ik Dolly Parton borsten zou krijgen, ook al had ik al 100 keer gezegd dat ik zelf ook geen grote borsten wil hebben; dat ik maar 255 cc zou krijgen, maar het wilde er maar niet in bij hem en hij waarschuwde mij ook, "als je van die hele grote gaat krijgen,  dan raak ik ze niet meer aan hoor!!"  Ha ha, hij is een van de weinige mannen denk ik die niet van hele grote borsten houdt, dus toen ik een stukje van m'n nieuwe borsten zag, was ik zoooo opgelucht en wist ik zeker dat mijn vriend mijn nieuwe borsten niet zou gaan afkeuren. Hij zei ook toen hij naar het compressievest keek: "Gelukkig, ze zijn niet zo megagroot; hier kan ik misschien wel aan gaan wennen, denk ik"

Pffffff..... goedgekeurd door meneer dus... 

Later kwam Karin weer binnen. Nio zou zelf niet meer komen, vond ik eigenlijk wel jammer, maar hij was weer aan het opereren. Ze zei dat alles goed was gegaan en vroeg of ik iets wilde eten.  Ik voelde me heel goed, en totaal niet misselijk ofzo. Dat was 20 jaar geleden, met mijn borstlift/verkleining wel anders. Kan me herinneren dat ik toen supermisselijk was toen ik bijkwam... Ik kreeg 2 crackers met jam en chocopasta en een kop thee, en ze zei dat we nog moest wachten totdat Nio de ontslagpapieren had getekend en dat we dan naar huis mochten gaan.

Dat duurde toch nog wel even, maar zo rond 12:15 uur mochten we eindelijk naar huis....

De rit naar huis verliep prima. Ik voelde mijn borsten helemaal niet en ik was alleen een beetje moe..

Thuis aangekomen wat gerust, 's avonds gewoon een avondmaaltijd op, en daarna lekker tv gekeken en rond 23:00 uur zijn we gaan slapen... (heb overigens voor geen meter geslapen die eerste nacht, maar ja...)

Zoooooo, dat was mijn operatieverslag!!

Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik wens alle dames die nog geopereerd gaan worden binnenkort heel veel succes toe!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.