Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo, ben precies 1 week PO! Mijn herstel verloopt goed en probleemloos (even afkloppen... ).

Geen pijn, hooguit een beetje een trekkerig en beurs gevoel in de borsten.

Het slapen gaat nu ook veel beter; het lekkerst slaap ik met een zwangerschapskussen; dit is eigenlijk een voedingskussen, maar dan zijn de uiteindes nog langer.

De eerste dagen was ik heel moe en futloos; maar daarna voelde ik me gewoon weer normaal.

Ik probeer me zoveel mogelijk aan de regels te houden en doe geen zware dingen in het huishouden. Wel ga ik af en toe wandelen en fietsen. Autorijden gaat ook zonder problemen.

Heb dus eigenlijk niets te klagen; het valt me allemaal 100% mee tot nu toe.

Heb via internet een andere bh gekocht; de Ava Carefix post-op bh, en die vandaag voor het eerst aangedaan. Ik moest het compressievest wat ik vanuit de kliniek aan had gekregen, 1 week 24/7 dragen; zat ook prima; maar ziet er zo lelijk uit, omdat ie heel hoog komt, en dan ook nog eens huidskleurig; ziet er niet uit. De Ava bh is veel mooier, en in het zwart, en zit heerlijk. 

 

Maar oooooooohhhhhh wat ben ik blij!!!!!!!!! 

Wat heeft die Nio gouden handjes zeg!!!

Hij heeft me precies gegeven wat ik wilde; niet te groot en niet te klein.

En ik ben zo blij; ik had best veel mooie bh's en mooie lingeriesetjes in cup 70D en 75C; en ik dacht vandaag; laat ik eens kijken of ze me nog passen en ja hoor; ik pas bijna alles nog! Met het verschil dat het nu wel mooi gevuld is van boven.

Oh, ben zo gelukkig met m'n nieuwe vriendinnnetjes! Heb heel veel bh's aangehad en meteen maar foto's ervan gemaakt; want ik vond voor mijn operatie mijn borsten in bh al mooi (het was meer dat ik ze bloot niet mooi vond); maar nu vind ik ze nog mooier uitkomen in mijn bh's!

Twee jaar zitten twijfelen omdat ik dus mijn borsten in bh wel heel mooi vond en het toch allemaal best eng vond, want stel dit of stel dat ... En nu zooooooooooo blij dat ik het nu toch gedaan heb!

Zal zo een foto van mijn blote boobies in mijn album plaatsen. En ondanks dat er maar 255 cc in zit; vind ik ze best groot!! Ben blij dat ik niet groter ben gegaan...

Hier alvast wat foto's met dezelfde lingerie aan; en dan vóór en na mijn bv:

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.