Ga naar inhoud

Robijntje02 : 11 februari 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Wow mooi al zo in lingerie wat een verschil zeg! Ik herken echt veel in je verhaal. Zo ben ik ook echt wel tevreden met mijn borsten in een bh in een triangel bikini iets minder. Mis de volume boven in verder kwa maat is het best oke een 75 (slappe) c cup. Zit zoo te twijfelen over de maat maar als ik jou zo zie met 255cc dan denk ik Oke wat moet ik dan doen hahaha. Ik heb nog even om na te denken gelukkig. Zou ik misschien mogen meekijken in je album? En wat super dat t herstel zo voorspoedig verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Julie88 snap je twijfel..

Het is belangrijk dat je bij jezelf nagaat wat je graag wil; wil je normaalformaat borsten, grote borsten of hele grote borsten?

Ik wilde graag normaalformaat borsten en heb dat ook tijdens mn consulten duidelijk aangegeven en toen werd dus meerdere keren dit (255) of nagenoeg hetzelfde volume (225 en 265 geloof ik) geadviseerd.

Nu moet je je niet te veel blind staren op foto's hoor. Foto's kunnen soms best vertekenen. Als je een foto van je borsten van dichtbij neemt dan zien ze er veel groter uit dan wanneer je ze van een afstand fotografeert. 

Ik pas nog gewoon (net hoor) in mijn huidige bh's, 70D; en heb nog in een doos 75C bh"s liggen, die eerst net te groot voor mij waren (die stonden bij mij echt 'open' aan de bovenkant, itt de 70D bh's); die nu waarschijnlijk perfect zitten (hoewel mijn omvang 70 is en niet 75). Maar voorheen was de bovenpool leeg/ vlak, en nu is mn bovenpool mooi gevuld en staan mn huidige bh's nog mooier dan voorheen.. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album en heel veel succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy daar heb ik gelukkig geen last van; ik hoef mijn borsten dus niet naar elkaar toe te drukken als ik mijn oude bh's aandoe. Mijn borsten zitten als vanzelf mooi in de cups; alsof ze er letterlijk voor gemaakt zijn ?..

Ik heb denk ik t geluk dat mijn borsten voorheen al mooi 'naar voren' stonden en na de bv dus ook.. 

Lees hier vaak op het forum dat dames na hun bv moeite hebben om goedpassende nieuwe bh's te vinden; dat ze niet goed aansluiten en dat veel beugelbh's niet lekker meer zitten..  

Nou, ik hoef echt geen nieuwe bh's te kopen; ze zitten bij mij als genoten en staan heel mooi; ...vind t zelf ook verbazingwekkend, maar blij dat ik ze nog kan blijven dragen want heb best leuke setjes.

En ja, elke keer als ik de foto's zie denk ik 'Ben IK dat? Zijn dat MIJN boobs?; hoe is t mogelijk?! ' Hi hi, ja dus; had nooit verwacht dat ik er zo ontzettend mee in m'n nopjes zou zijn :57:

70D, 75C, 75D; pas ze,  op een enkeling na, allemaal nog..

Maar heb ze alleen even aangedaan voor de foto hoor, want heb nog steeds 24/7 mijn compressievest of Avafix care sportbh aan. En blijf ik zo ook nog de komende 4 weken doen; neem geen enkel risico; en pas daarna trek ik mijn mooie bh's aan.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.