Ga naar inhoud

Parle : 3 maart 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, bent001 zei:


Ja dat is natuurlijk heel persoonlijk, heb hem een tijdje openbaart gehad, maar toch weet de keuze gemaakt om hem privé te zetten. 

Maar  inderdaad met 700 a 800cc is nog niet zo veel zichtbaar nu. Zag laatste wel nog iemand die dit aantal cc wilde gaan plaatsten en ook ervaringen en foto’s wilde zien. 
Enne @Nog even wachten Hahhaa de martelband gaat echt wennen! Vind het nu echt een fijn gevoel omdat ik echt zie dat hij zijn werk doet en voel dat ie lekker duwt ? heb jij eigelijk al een album.. en het komt nu echt dichtbij hè!! 


@bent001 Ik heb ook die martelband (ben maandag geopereerd) maar snap dus echt niet hoe die band zn werk kan doen als er een hele strakke sportbh onder zit, die er (voor mijn gevoel) voor zorgt dat er met geen mogelijkheid gezakt kan worden!!! Snap jij het wel? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Elize89 zei:


@bent001 Ik heb ook die martelband (ben maandag geopereerd) maar snap dus echt niet hoe die band zn werk kan doen als er een hele strakke sportbh onder zit, die er (voor mijn gevoel) voor zorgt dat er met geen mogelijkheid gezakt kan worden!!! Snap jij het wel? ??


hahaha nou ja ik mocht dus geen bh aan de eerste twee weken, en nu bij een borst zit er nog steeds niet echt een sport bh omheen. Bandje zit helemaal los zeg maar. Maar goed dit was het advies van mijn pc... ? iedere zegt wat anders.

maar volgens mij is het bijna bij iedereen altijd goed gekomen!

Zitten ze nu heel hoog of valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Haha en ik nu aan jouw oudste. Ja gaat hard nu. Nog even wachten heeft lang genoeg gewacht ??

Jaaa snap ik! Je wacht echt al een lange tijd he! 
Dan mag het nu ook wel eens gebeuren. Wel super dat je lekker een nachtje mag blijven had ik bij mijn eerste bv ook, even lekker vertroeteld worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik heb zelf al foto's gemaakt van mijn voor situatie, Dr. Nio heeft geen foto's gemaakt tijdens het consult. Alleen voor mij zelf tijdens de passessie. Misschien op de dag van de operatie nog even...?

 

@bent001 en @Nog even wachten ja daarom zit ik daar ook over te twijfelen. Want vind het zelf ook fijn om (oudere) albums te zien met een beetje dezelfde grootte. Dus wie weet gaat het album gewoon op openbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Robijntje02 Wou net een update plaatsen in m'n topic.

Ben nog redelijke kalm. Klein beetje zenuwen. Maarhou mezelf druk bezig, dus heb weinig tijd om er aan te denken.

Denk dat ik morgen een en al spanning voel.

 

Moet mijn morgen om 8 uur melden en mijn operatie is om half 10.

Verwacht dat we rond 6 uur vertrekken uit huis, dus mooi op tijd allemaal.

Had ik ook op gehoopt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké nu wordt het wel een beetje spannend hoor. Vertrekken zo richting Rotterdam. 

Krijg nu pas een beetje het besef wat er gaat gebeuren. Afgelopen nacht nog heerlijk geslapen. Dus tot zoverre waren de zenuwen best onder controle te houden. 

Hou jullie op de hoogte! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Parle zei:

Oké nu wordt het wel een beetje spannend hoor. Vertrekken zo richting Rotterdam. 

Krijg nu pas een beetje het besef wat er gaat gebeuren. Afgelopen nacht nog heerlijk geslapen. Dus tot zoverre waren de zenuwen best onder controle te houden. 

Hou jullie op de hoogte! 

Succes zo????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! 

Lig inmiddels al op m'n kamer. Over een uur m'n operatie als het goed is. 

Probeer er niet te veel aan te denken, want dan gieren de zenuwen echt door m'n lijf haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.