Ga naar inhoud

Parle : 3 maart 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Heb jullie allemaal toegevoegd. 

 

Was vandaag weer in Rotterdam op controle. 

Alles zag er goed uit volgens Dr. Nio. De band moet ik alleen nog stevig op de rechter borst dragen, gezien die nog wat hoger zit. Daarnaast moet ik een beugel bh dragen voor de stevigheid onder het implantaat voor aan de linkerkant (linker borst). Aan die kant moet de bh gewoon strak zitten, aan de andere kant losjes. 

Dus zonet even 2 bh's in 3 verschillende maten besteld en hopen dat er eentje gaat passen haha

Anders dit weekend even langs een winkel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oke jij dus ook beugelbh. Gewoon met de cups erin dan zo te lezen (en niet zoals ik met cups eruit geknipt). Hopelijk past er eentje. Wat voor maten heb je besteld? 

 

Hij heeft mij enkel gezegd beugel bh. Is puur voor de steun van het implantaat wat lager is geplaatst dan m'n eigen borstplooi. 

Want vroeg hem zelf of die niet te ver weg zou zakken.. 

Heb 80F, 85F en 80G besteld. Was een 80C. En voor de operatie dacht Nio dat ik een F zou krijgen. Maar geen idee wat het is geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik denk dat ze mijn prachtige panter pakje van de Kruidvat bedoelt haha.

Het zou best kunnen dat ik groter ben hoor. Vind het zo moeilijk in te schatten.

Gezien Nio voor de operatie een cup F gokte, ben ik daar een beetje vanuit gegaan, want zou het zelf echt niet weten.

Cup F/G klinkt al zo enorm... maar als je na gaat dat ik voor heen een C had, dan zijn ze nu inderdaad een stukje groter.

Vanmiddag krijg ik de bh's binnen als het goed is en ga dan even kijken en passen of er eentje (of 2) goed zitten.

 

@Happy100 dankje! Ben er zelf ook wel tevreden mee, maar er gaat nog zoveel veranderen, dus ben zeer benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.