Ga naar inhoud

Parle : 3 maart 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hé Pearl fijn dat het goed met je gaat! Ben je al wat beter te been ? Stukjes lopen lukt dat al ? ( ik moet na een week wel weer met honden kunnen lopen ?) en Zit het al wel een beetje een beugel bh ? Wel fijn om te lezen dat Nio zo werkt. Ik had al bijna een extra compressie bh / sport bh gekocht ! Wat dus misschien niet nodig is ! En het geluk dat ze niet groter gaan vallen ?nu al groot genoeg ?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Parle zei:

@bent001 Dankje! Denk dat ik dan de G aan ga houden van beiden. En de F retour stuur. Misschien heb ik het geluk dat ze niet groter gaan uitvallen?

 

@Bridgett ik zal je toevoegen 

 


 

jaaa maar echt meid koop nog niet teveel ze moeten zicht nog helemaal gaan vormen. Ik heb met mijn 500cc al en G  cup en ik denk dat er niet veel van mijn eigen borsten over was hooguit een klein c cupje...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesepoes Ja alles gaat goed. Alleen laatste paar nachten wel last van stijfheid en pijn.

Maar loop sinds maandag weer met m'n hondjes. Eerst een klein stukje, nu al wat grotere rondjes. Rondje supermarkt is ook net te doen.

Beugel bh zit wel aardig. Wel apart, want zit nu extra stevig. Maar viel me mee hoe goed ze al in de cup passen, want ze zijn nog zooo hard en hebben totaal nog geen goede vorm haha.

 

@bent001 nee, heb er 2 besteld (in 3 maten). Eentje voor aan, eentje voor in de was. En later kijk ik wel naar nieuwe en misschien betere bh's, zodra er wat meer vorm in gaat komen. Nu is het eigenlijk puur voor ondersteuning aan de onderkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Parle zei:

@Loesepoes Ja alles gaat goed. Alleen laatste paar nachten wel last van stijfheid en pijn.

Maar loop sinds maandag weer met m'n hondjes. Eerst een klein stukje, nu al wat grotere rondjes. Rondje supermarkt is ook net te doen.

Beugel bh zit wel aardig. Wel apart, want zit nu extra stevig. Maar viel me mee hoe goed ze al in de cup passen, want ze zijn nog zooo hard en hebben totaal nog geen goede vorm haha.

 

@bent001 nee, heb er 2 besteld (in 3 maten). Eentje voor aan, eentje voor in de was. En later kijk ik wel naar nieuwe en misschien betere bh's, zodra er wat meer vorm in gaat komen. Nu is het eigenlijk puur voor ondersteuning aan de onderkant.

Moet je ook een beugel bh dragen net als @Nog even wachten? En doe je goed want ze gaan nog zoveel veranderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag dames,

 

De laatste tijd ben ik alleen een stille meelezer geweest.

Maar gezien ik nog regelmatig berichtjes krijg via een privébericht, toch even een kleine update.

Ik ben nu bijna 14 weken po. En alles gaat goed.
Al naar een week of 6 waren mijn nieuwe borsten al helemaal eigen en kon en deed eigenlijk alles weer (incl. tillen).

 

Een paar weken geleden liep ik wel tegen een gevalletje aan, dat mijn rechter borst iets verder zakte dan mijn linker. Dit was in de spiegel duidelijk zichtbaar voor mijzelf. Dr. Nio adviseerde mij om het bh bandje aan die kant strakker te doen en een speciale bh van Aliexpress te bestellen. Deze is nog niet aangekomen, maar wil ik mogelijk nog wel gaan dragen.

Het verschil is niet heel groot meer, maar voor mij toch nog iets zichtbaar (vooral als mijn bh even uit is geweest). Verder heb ik bijna 24/7 mijn bh aan. 

 

Ik smeer nu de laatste weken zorgvuldig met vitamine E creme en litteken creme. Geduld is een schone zaak... nog niet veel verschil te zien, maar volgens mij gaat het wel de goede kant op.

Gezien ik bij ongeveer 8/9 (?) weken PO last heb gekregen van striae... maar stoort me niet heel erg.

 

Ook zijn mijn borsten iets gegroeid...

Vlak na de operatie droeg ik een 80G (meende dag cup F ook goed zat), inmiddels is dit een cup H. Niet helemaal gepland haha, maar ben er niet minder blij om.

Krijg veel positief commentaar over de grootte, want het past opzich best goed bij mijn figuur.

 

Verder denk ik niet heel veel te melden. Uiteraard mag iedereen mij gewoon een bericht sturen als ze wat willen weten.

 

Heb zojuist ook weer nieuwe update foto's geplaatst van de laatste 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Parle Ben wel heel benieuwd naar jou Nio boobies 🙈

Voor mij is het volgende maand alweer een jaar geleden dat door Nio geopereerd ben ik heb 750cc ook de 100% gevulde en ben der nog iedere dag zo blij mee ! 
Hoe gaat het nu met je ? En je rechter borst nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Dankje! ben er nu ook echt super blij mee. Helemaal perfect haha.

Tja en die striae, mocht het niet echt weg gaan, dan neem ik dat op de koop toe. Heb laatst foto's van de voorsituatie bekeken, vind ze nu nog lelijker dan toen. Dus dit is wel echt stukken beter.

En lieve reacties in mijn album! 

Hoe gaat het nu met jou? Je ene borst goed herstelt voor je hersteloperatie? Dat jij ook maar snel weer twee mooie borsten hebt! 

 

@Ellen1997 ik zal je ook even toevoegen.

Het gaat opzich prima. De rechterborst lijkt soms nog wel iets lager te zitten. Maar ik kijk er ook heel gericht na. Van iets verder af valt het helemaal niet op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Parle zei:

@Nog even wachten Dankje! ben er nu ook echt super blij mee. Helemaal perfect haha.

Tja en die striae, mocht het niet echt weg gaan, dan neem ik dat op de koop toe. Heb laatst foto's van de voorsituatie bekeken, vind ze nu nog lelijker dan toen. Dus dit is wel echt stukken beter.

En lieve reacties in mijn album! 

Hoe gaat het nu met jou? Je ene borst goed herstelt voor je hersteloperatie? Dat jij ook maar snel weer twee mooie borsten hebt! 

 

@Ellen1997 ik zal je ook even toevoegen.

Het gaat opzich prima. De rechterborst lijkt soms nog wel iets lager te zitten. Maar ik kijk er ook heel gericht na. Van iets verder af valt het helemaal niet op. 

Striae zal nooit helemaal weggaan, alleen lichter worden. Maar inderdaad maar op de koop toenemen. Fijn dat het zo goed gaat met je. 

Rechterborst ontwikkeld zich prima bij mij. En nog maar 2 weekjes wachten en ik heb weer enigszins identieke twins. Dan begint het grote geduld hebben weer.

 

Is die bh die jij via aliexpress hebt besteld dezelfde als die toen in een topic naar voren kwam, dus een soort push-up onderrand? 

dit topic van Vogeltje bedoel is: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2020 om 09:19, Parle zei:

Dag dames,

 

De laatste tijd ben ik alleen een stille meelezer geweest.

Maar gezien ik nog regelmatig berichtjes krijg via een privébericht, toch even een kleine update.

Ik ben nu bijna 14 weken po. En alles gaat goed.
Al naar een week of 6 waren mijn nieuwe borsten al helemaal eigen en kon en deed eigenlijk alles weer (incl. tillen).

 

Een paar weken geleden liep ik wel tegen een gevalletje aan, dat mijn rechter borst iets verder zakte dan mijn linker. Dit was in de spiegel duidelijk zichtbaar voor mijzelf. Dr. Nio adviseerde mij om het bh bandje aan die kant strakker te doen en een speciale bh van Aliexpress te bestellen. Deze is nog niet aangekomen, maar wil ik mogelijk nog wel gaan dragen.

Het verschil is niet heel groot meer, maar voor mij toch nog iets zichtbaar (vooral als mijn bh even uit is geweest). Verder heb ik bijna 24/7 mijn bh aan. 

 

Ik smeer nu de laatste weken zorgvuldig met vitamine E creme en litteken creme. Geduld is een schone zaak... nog niet veel verschil te zien, maar volgens mij gaat het wel de goede kant op.

Gezien ik bij ongeveer 8/9 (?) weken PO last heb gekregen van striae... maar stoort me niet heel erg.

 

Ook zijn mijn borsten iets gegroeid...

Vlak na de operatie droeg ik een 80G (meende dag cup F ook goed zat), inmiddels is dit een cup H. Niet helemaal gepland haha, maar ben er niet minder blij om.

Krijg veel positief commentaar over de grootte, want het past opzich best goed bij mijn figuur.

 

Verder denk ik niet heel veel te melden. Uiteraard mag iedereen mij gewoon een bericht sturen als ze wat willen weten.

 

Heb zojuist ook weer nieuwe update foto's geplaatst van de laatste 2 weken.

Bedankt voor je update @Parle!

Altijd leuk om te lezen wat iemands ervaring is na een paar maanden.

Amai! Je boobs zijn echt groot geworden! Daar kun je niet meer omheen! 

Dat badpak staat je errugggg sexy! 

Ik vind t ook fijn om vergrote  borsten met veel meer cc dan gemiddeld eens écht helemaal bloot te zien; zonder tepelbedekkers en zonder lingerie of bikini; dat zie je niet vaak, maar dan krijg je toch een beter beeld van de vorm en de grootte. 

Vooral te zien ook op de foto van de zijkant van je borsten; dan zie je toch dat ze een behoorlijk volume hebben, jouw nieuwe aanwinsten.

Daarom bedankt voor de duidelijke foto's

en wat fijn dat je er zo blij mee bent! 

Hopelijk gaat alleen de rechterborst niet meer verder zakken.... 

Was voor de operatie je rechterborst ook wat slapper, en/of hing deze wat meer dan de linker?...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Dankje!

Nee eigenlijk waren mijn borsten zo goed als gelijk (kon zelf geen verschil zien).

Het is wel vreemd, want in het begin zakte de linkerkant juist een stuk sneller dan rechts. En nu is rechts toch iets verder door gezakt. Maar hij is alweer een beetje gelift en hoop dat hij uiteindelijk goed op de plek blijft zitten.

Durf nog niet eens een strapless bh aan te trekken, bang dat het niet genoeg steun geeft haha.

 

En inderdaad vanaf de zijkant lijken ze best groot.

Maar als ik zelf in de spiegel kijk, vind ik het wel mee vallen 😅

 

@Fje1981 Ik zal je even toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Parle net even gespiekt en ze staan je heel goed. Vind ze vanaf 3 weken al mooi ookal moeten ze dan nog wat zakken.

Voelt het voor jezelf niet heel zwaar?

Ik ben 2 weken po van prosthesewissel van 235cc naar 525 cc en vind dat al zoeen verschil kan mij voorstellen dat dit voor jou al helemaal zo voelt ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Lindan zei:

@Parle heb jij je volledige gevoel terug in je borsten? 
Want ik heb nog steeds onderaan een tandarts verdoofd gevoel ? Als ik jeuk heb bijv dan is het best irritant . 
ze zeggen dat het wel eens lang kan duren .🤷‍♀️
 

Volgensmij is dat bij mij nooit weggegaan had de vorige al 20 jaar dus dat ben ik als normaal gaan beschouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.