Ga naar inhoud

Parle : 3 maart 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, bent001 zei:

Maar je hebt wel je antibiotica gehaald toch? Dat is wel belangrijk hoor. Balen dat ze zo moeilijk doen!

En begrijpelijk ik heb ook pas op dag 5 de eerste foto’s gemaakt hoor daarvoor ook nog geen puf om dat te doen. Sterkte meid!

Antibiotica heb ik niet voorgeschreven gekregen. Enkel een hoop pijnstillers en een maagbeschermer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Robijntje02 zei:

AB wordt alleen bij een wissel, en niet bij een bv voorgeschreven 

 
O wist ik niet, heb bij eerste bv een kuur vooraf gehad, maar dat is al 10

jaar terug toen waren ze nog makkelijk met het voorschrijven van AB.

 

@Nina_a dat is vaak ook al

voldoende hoor, is of het een of het ander. 
Bij mij twijfelde ze of ik het via een infuus zou krijgen of met tabletten. Maar omdat ik ooit een reactie heb gehad van penicilline wilde ze geen risico nemen om ineens een hoge dosis te geven.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a klopt dit heb ik ook gehad. Antibiotica via infuus net voor de operatie.

 

@Lindan het gaat eigenlijk best goed. Gebruik bijna geen pijnstillers meer. Maar nog wel sowieso voor het slapen gaan. En heb vannacht heerlijk geslapen. Alleen was best ver onderuit gezakt (slaap normaal een beetje zittend) en kwam door de stijfheid maar moeilijk overeind. En toen kreeg ik opeens een grote pijnscheut bij het litteken van m'n rechterborst.

Maar verder niks aan de hand gelukkig. 

 

Beetje kleine pijn prikkels heb ik nog. Maar is goed te verdragen. 

Gisteren het eerste stukje buiten gelopen. Maar m'n conditie is echt 0 haha. 

 

Moet 11 maart waarschijnlijk op controle. Dus ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten voor de nacht gebruik ik ook nog gewoon pijnstillers, want dat valt toch soms een beetje tegen.

De ene keer beter dan de andere.

 

@Lindan nee juist niet, ben een buikslaper van mezelf. Maar ben nu al redelijk gewend om op de rug te moeten slapen.

Buik lijkt me nu pijnlijk en niet comfortabel (mag natuurlijk ook niet)

 

@ProjectX nee alleen de dag zelf en een paar dagen na de operatie dus.

Nu gaat alles best goed en heb mijn eetlust ook gewoon weer (duurde ook dagen voordat ik die weer normaal had)

 

 

Zojuist een privé album gemaakt met foto's van de voor en na situatie.

@Robijntje02 jou heb ik al toegevoegd als het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Parle, heb net even gekeken in je album; en ziet er al heel mooi uit zeg!!!  

De verwachte tijdelijke double bubble waar Nio het over had, is inderdaad te zien, maar valt toch reuze mee; had het veeeeel erger verwacht..  Zit daar het implantaat dan, op die lagere hoogte?... En de plooi daarboven is dan je eigen natuurlijk plooi?..

Ben benieuwd hoe je borsten er over een tijdje uitzien; maar verwacht heel erg mooi!

Heel veel succes met je herstel! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 klopt. Implantaat is lager geplaatst dan mijn natuurlijke onderplooi.

Het is wel duidelijk zichtbaar. Maar ben net 6 dagen PO. Heb nog een hele weg te gaan en duurt ook nog wel even tot het implantaat op de juiste hoogte zit. Denk dat hij +/- 2 cm moet zakken om goed te gaan zitten. 

 

@ProjectX ik zal je zo toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al mooi uit? ze moeten idd nog zakken ja maar dat heeft tijd nodig . Heeft hij ok scratches in de oude huid plooi gemaakt ? En. je borstspier spier ingesneden. Dat gaat hij bij mij wel doen als ik het goed begrepen heb !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Loesepoes zei:

Ziet er al mooi uit? ze moeten idd nog zakken ja maar dat heeft tijd nodig . Heeft hij ok scratches in de oude huid plooi gemaakt ? En. je borstspier spier ingesneden. Dat gaat hij bij mij wel doen als ik het goed begrepen heb !! 

 Zit het litteken nu in je oude plooi? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.