Ga naar inhoud

Parle : 3 maart 2020 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

@Lindan nee, dat dan (nog) niet...😄

Onderkant heb ik totaal geen gevoel in, tepel heel iets volgens mij.

Maar stoor me daar ook zo goed als niet aan. Hopelijk trekt het nog iets bij.

Maar ben gewoon zo blij met de grootte en vorm dat ik veel kleinigheden met de koop toe neem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
15 uur geleden, Parle zei:

@Triesje bij de passessie lijken ze inderdaad kleiner haha, tenminste dat had ik.

Nio dacht ook dat ik op een cup F zou uit komen, draag nu gemiddeld een H (of soms iets groter)


Bin mij zei hij ook een F... Ik ben benieuwd eens ik opgemeten ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Triesje, mag ik vragen hoelang je bent en gewicht (mag ook in Pb).

Want ik ben ook best breed gebouwd. Opzich staat het bij mij ook niet verkeerd, krijg vaak complimenten. Maar vergeleken met natuurlijke borsten/vrouwen, zijn wel best groot haha

 

@Special-Me Jij hebt 750cc toch?

Bh's shoppen valt wel mee. Alleen bestel ik ze eigenlijk allemaal online. En bestel nog altijd verschillende maten, tot ik een beetje weet hoe het merk uit valt. Want heb bijvoorbeeld van Triumpf een G, de rest zo goed als allemaal H...en van Hunkemöller is H eigenlijk te klein..

 

Opmeten kun je misschien laten doen. Maar als ik de tabel gebruik, kom ik bij mezelf op een E cup... nou dat gaat dus nooit niet passen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Parle zei:

@Triesje, mag ik vragen hoelang je bent en gewicht (mag ook in Pb).

Want ik ben ook best breed gebouwd. Opzich staat het bij mij ook niet verkeerd, krijg vaak complimenten. Maar vergeleken met natuurlijke borsten/vrouwen, zijn wel best groot haha

 

@Special-Me Jij hebt 750cc toch?

Bh's shoppen valt wel mee. Alleen bestel ik ze eigenlijk allemaal online. En bestel nog altijd verschillende maten, tot ik een beetje weet hoe het merk uit valt. Want heb bijvoorbeeld van Triumpf een G, de rest zo goed als allemaal H...en van Hunkemöller is H eigenlijk te klein..

 

Opmeten kun je misschien laten doen. Maar als ik de tabel gebruik, kom ik bij mezelf op een E cup... nou dat gaat dus nooit niet passen haha


Inderdaad 750cc, ik ben ZO benieuwd. Vandaag exact 4 weken po. Maar ik heb geduld... 🙄🤣

Nog twee weken en ik kan al eens gaan kijken en wie weet een bh kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Special-Me ja geduld is een schone zaak haha.

Ik moest met 1 week PO (na mij eerste controle) al meteen een beugel bh gaan dragen.

En nu nog steeds verplicht om een bh dag en nacht te dragen samen met een extra ondersteuning bh. Goed ingepakt dus haha.

 

Apart dat de adviezen soms zo uit elkaar liggen. Maar ieder lichaam is anders.

Nio weet wat hij doet en zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 bh's over elkaar heen @Parle?

Ik draag trouwens ook 24/7 een bh. Overdag een beugelbh of een sportbh als ik vrij ben, en 's nachts een sportbh.

Vind de Triumph sportbh die @Lindan destijds adviseerde heerlijk zitten!

Ja, Nio weet wel wat hij doet; maar wat betreft inschatten op welke bh-maat je gaat uitkomen kan hij niet zo goed, want een H is toch echt een heel stuk groter dan een F haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Het is meer een hesje. Die je borsten dichter bij elkaar houdt en wat omhoog duwt. Meer dan een normal bh.

Want hij zit ook goed strak haha.

Omdat ik bang was dat mijn borsten te ver zouden zakken heeft Nio dit aangeraden. Ook wel bekend als de  "Aliexpress bh".

 

En inderdaad, maten inschatten gaat niet helemaal goed bij Nio😂

Volgens mij zegt hij iedereen met een grotere aantal cc's, dat ze een cup F krijgen haha.

Al moet ik wel zeggen dat het er eerder als een F cup uit ziet, alleen het volume is er, waardoor ik een grote cup heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.