Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Beyonce zei:

@stiens WAAAAAUUUUUWWWWWWWW Wauw wauw!!! Wauw wat een prachtige borsten heb je en wat past het ontzettend goed bij je lichaam!!! Jeeeeetje wat zijn ze al mooi zeg!! En kun je nagaan dat het vanaf hier alleen nog maar mooier gaat worden ??!!!! Oh gosh ik ben gewoon jaloers hahaha. Ben echt ontzettend blij voor je meis!! Ze zijn écht prachtig!!!! 

 

Hihi dank je wel! ❤️ Ik kan het zelf ook amper geloven dat het er al zo mooi uitziet! Alsof ik een paar weken heb overgeslagen? Zelfs de verpleegster was een beetje verrast ? Mss zit mijn strakke borstband er voor iets tussen ? De verpleegster had hem opnieuw aangedaan en blijkbaar moet het nu echt totaal niet strak meer zitten. Vraag mij af wat voor nut dat ding heeft als het maar los rondom mij zit. Maarja mij hoor je niet klagen ik voel mij vrij als een vogel zonder dat kut verband hahaha ? Je gaat morgen echt zo blij zijn dat het er af is!! En ik heb trouwens een sport bh en post operatieve bh van zalando gekocht. Beide waren goed volgens de verpleegster, maar die post operatieve is zo dun dat het in kleding lijkt alsof je niks aanhebt. Dus dat wordt denk ik eentje om in te slapen!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan @dientje @Bridgett @Nog even wachten @Es1234567 Geen probleem, ik voeg jullie toe! xx

 

1 uur terug, dientje zei:

@stiens zou je mij ook willen toevoegen? 
Ik stond gepland op 31/03 maar ja ? nu uitgesteld tot juni. 

Oh dat is nog wel lang... Hoe lang was je nu al aan het wachten? Ja ik denk dat ik net bij de laatste operaties ben geweest... Heb veel geluk gehad anders had het bij mij pas volgend jaar gelukt om opnieuw vakantie te krijgen. 

 

1 uur terug, Veerveertje zei:

Ziet er echt super goed uit zeg, wauwie!! Kan me voorstellen dat je blij werd! 

Dankje wel!! Hihi ja ben echt een blij kind, kan het nog altijd niet echt geloven ? 

 

25 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@stiens leek dus een beeeje op de reveal zoals bij tattoo of us. 

Mag ik ook met je meekijken in je album. Super nieuwsgierig geworden

Haha ja ik hield de spanning er in tot de laatste seconde ? natuurlijk mag je meekijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stiens, fijn te lezen dat alles goed is verlopen.

Ik ben 2 weken voor jou bij Verdonck geweest, Motiva 205L/220R, en alles is ook goed verlopen.  Ik had alleen kleinere borsten verwacht als eindresultaat, dus nu wel blij dat ik niet voor de 220/235 ben gegaan. Ik vind ze groot genoeg nu ?

Zou ik ook mogen meekijken in jouw album? Ben wel zeer benieuwd om jouw resultaat te zien. Alvast héél erg bedankt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Nina_a zei:

Mooi hoor!!! Dat is toch toch een voordeel van het even verstoppen onder verband, het ziet er direct goed uit. 

 

Dankje wel! ?

 

2 minuten geleden, ishy zei:

Hey Stiens, fijn te lezen dat alles goed is verlopen.

Ik ben 2 weken voor jou bij Verdonck geweest, Motiva 205L/220R, en alles is ook goed verlopen.  Ik had alleen kleinere borsten verwacht als eindresultaat, dus nu wel blij dat ik niet voor de 220/235 ben gegaan. Ik vind ze groot genoeg nu ?

Zou ik ook mogen meekijken in jouw album? Ben wel zeer benieuwd om jouw resultaat te zien. Alvast héél erg bedankt. 

 

 

Hey, oh ik ben net voor de grootst mogelijke gegaan ? (vriendin vond dit de beste maat en verdonck zei dat de meeste achteraf toch groter hadden gewild en dat dit nog altijd mooi in proportie was).  Ik dacht eerst dat dit te groot zou zijn, maar ik moest eerder gewoon worden aan het verschil tegenover mijn voorsituatie.  Na nog een keer van maat te veranderen was ik overtuigd en nu ben ik echt blij dat ik deze maat gekozen heb! Ik zal je toevoegen ? Heb jij ook een album waarin ik eens mag kijken? ben benieuwd hoe de kleinere maten eruit zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Hi @stiens! Jouw motivatie voor een Bv en lichaamsbouw is hetzelfde als bij mij. Ik oriënteer nog. Wat leuk om je verslag te lezen!! Mag ik misschien in je album kijken? Alvast bedankt!!!

 

Ja hoor.  Heb even jouw voorsteltopic gelezen en ik zie dat ik wel van een kleinere cup als jou kom dus wel iets om rekening mee te houden. Ze gaan ook nog voller worden naarmate ze meer zakken (bij dual plane). Ik had vooraf iets van een 250cc in gedachten, maar door mijn smalle borstbreedte kon er volgens Verdonck niet meer als 235cc in als ik het natuurlijk wou houden. Ik wou eerst ook liever de demi projectie, maar dit implantaat is breder en dus zou er daardoor minder cc in gepast hebben en dit zou blijkbaar ook minder mooi staan bij slanke personen (heb ik hier achteraf gelezen). Ben hier dan in de galerij op zoek gegaan naar motiva ergonomix full resultaten en was gerustgesteld dat dit mooi zou uitkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, stiens zei:

 

Ja hoor.  Heb even jouw voorsteltopic gelezen en ik zie dat ik wel van een kleinere cup als jou kom dus wel iets om rekening mee te houden. Ze gaan ook nog voller worden naarmate ze meer zakken (bij dual plane). Ik had vooraf iets van een 250cc in gedachten, maar door mijn smalle borstbreedte kon er volgens Verdonck niet meer als 235cc in als ik het natuurlijk wou houden. Ik wou eerst ook liever de demi projectie, maar dit implantaat is breder en dus zou er daardoor minder cc in gepast hebben en dit zou blijkbaar ook minder mooi staan bij slanke personen (heb ik hier achteraf gelezen). Ben hier dan in de galerij op zoek gegaan naar motiva ergonomix full resultaten en was gerustgesteld dat dit mooi zou uitkomen ?

Dankjewel! Lief dat je meedenkt, hier heb ik echt iets aan! Mijn borstbreedte was 11-12cm en kom in de matrix best groot uit. Pff heb nog veel te lezen en kijken.. Het ziet er echt prachtig uit bij je zeg, echt fantastisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Dankjewel! Lief dat je meedenkt, hier heb ik echt iets aan! Mijn borstbreedte was 11-12cm en kom in de matrix best groot uit. Pff heb nog veel te lezen en kijken.. Het ziet er echt prachtig uit bij je zeg, echt fantastisch 

 

Dankje wel! ? xx

Ik zou je niet te veel vastpinnen op wat veel klinkt, maar vooral kijken bij het passen naar hoe de maat bij jou staat in vergelijking met jouw lichaam (dit heb ik ook gedaan, eerst gepast en achteraf pas te horen gekregen hoeveel cc het was). Heb je een idee welke cup je zou willen bekomen? Of laat je je eerder leiden door wat de chirurg aanraadt? Misschien raden ze deze grootte aan omdat dit het best overeenkomt met jouw breedte? Ik weet niet hoe het zit met protheses die smaller zijn dan je borstbreedte en hoeveel smaller je kan gaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, stiens zei:

 

Dankje wel! ? xx

Ik zou je niet te veel vastpinnen op wat veel klinkt, maar vooral kijken bij het passen naar hoe de maat bij jou staat in vergelijking met jouw lichaam (dit heb ik ook gedaan, eerst gepast en achteraf pas te horen gekregen hoeveel cc het was). Heb je een idee welke cup je zou willen bekomen? Of laat je je eerder leiden door wat de chirurg aanraadt? Misschien raden ze deze grootte aan omdat dit het best overeenkomt met jouw breedte? Ik weet niet hoe het zit met protheses die smaller zijn dan je borstbreedte en hoeveel smaller je kan gaan... 

Ik vind het lastig, ben bij een aantal klinieken geweest en kreeg steeds meteen grote protheses die ik kijkend in de spiegel echt groot vond. Zij gaven aan dat dit bij me past in verhouding met billen/heup en borst breedte en dat als ik kleiner ga de borsten misschien teveel uit elkaar gaan staan... beetje wat jij ook zegt denk ik. Qua maat dacht ik aan c of d, ik heb omtrek 65/70 dus dan is dat niet zo groot denk ik. Misschien is het ook gewoon even wennen haha. Weet jij al welke maat jij hebt of is dat nog te vroeg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Nymeria1 zei:

Ik vind het lastig, ben bij een aantal klinieken geweest en kreeg steeds meteen grote protheses die ik kijkend in de spiegel echt groot vond. Zij gaven aan dat dit bij me past in verhouding met billen/heup en borst breedte en dat als ik kleiner ga de borsten misschien teveel uit elkaar gaan staan... beetje wat jij ook zegt denk ik. Qua maat dacht ik aan c of d, ik heb omtrek 65/70 dus dan is dat niet zo groot denk ik. Misschien is het ook gewoon even wennen haha. Weet jij al welke maat jij hebt of is dat nog te vroeg? 


Ja dat had ik zelf ook bij het passen, toen ik de maat die ik nu heb aan het passen was vond ik het wel mooi, maar mss te groot voor mij. Maar dan nog een keer gewisseld naar de kleinere maat en terug, en achteraf bekeken moest ik denk ik gewoon aanpassen aan het beeld dat er iets zou zitten ? als je nu kijkt naar mijn foto’s is dit totaal niet te groot. Vind het super goed in verhouding en dat is ook dat ik wou, ik wou niet per se grote borsten. In kleding vind ik het zelfs nog altijd klein en zou je nooit raden dat ik een bv heb gedaan.

 

Mijn chirurg wou zich voorzichtig uitspreken en zei dat het waarschijnlijk zou uitkomen op een b, misschien een c in bepaalde bh’s. Momenteel zit ik denk ik ergens tussen een a en een b maar dat kan dus nog veranderen. 
 

Je kan ook op realself veel opzoeken om een idee te krijgen over de verschillende cc’s en projecties bij verschillende lichaamstypes. Mss dat de demi voor jou een uitkomst bied omdat je dan minder projectie hebt bij dezelfde breedte (maar ik ben geen expert hè ben maar aan het meedenken ?)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, stiens zei:

 

Ja ze, ik voeg je toe ? Mag ik ook eens bij jou piepen?

Hey @stiens dankjewel! Heb jou ook toegevoegd aan mijn album. Ziet er goed uit bij jou! Ik ga dit weekend nog eens nieuwe foto's maken. Ze zijn weeral een beetje veranderd ... weeral mooier geworden. Ik heb online bh's besteld deze week. Benieuwd of ze gaan passen. Het is een beetje gokken welke maat he als je niet naar een winkel kan gaan nu ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Mieke2 zei:

Hey @stiens dankjewel! Heb jou ook toegevoegd aan mijn album. Ziet er goed uit bij jou! Ik ga dit weekend nog eens nieuwe foto's maken. Ze zijn weeral een beetje veranderd ... weeral mooier geworden. Ik heb online bh's besteld deze week. Benieuwd of ze gaan passen. Het is een beetje gokken welke maat he als je niet naar een winkel kan gaan nu ? 


dank u! Oh ben benieuwd naar uw nieuwe foto, ik vind het nu al een goede vooruitgang! Ja die bh’s... zo moeilijk hè! Zeker omdat opmeten u gene meter (hehe) vooruit helpt. Ik heb op voorhand ook al wat bralettes gekocht omdat dit geen exacte maten zijn. Maar 1 soft bh zal op het randje worden als ze nog voller zouden worden ? dit is een 70b 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.