stiens

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Ik ben me niet bewust van dat ik voorover loop of liep. 

Ik had mild tubulaire borsten. Daarom id mijn boorstplooi verlaagt en heeft de arts mij een beugelbh zonder de cups geadviseerd. Dit om samen met de borstband de druk op de implantaten te zetten zodat de onderpool mooi gevormd wordt. 

Dan is het mss het verband dat me in die positie duwt. Oh interessant, zie je al een mooi resultaat? 

Gaat goedje, maar ik moet zeker tot 3 maanden geduld hebben voordat de plooi goed gevormd is. Ik zal je toegang geven tot mijn album dan kun je mee kijken

Bedankt, vind het er al een goede vooruitgang uitzien!  Ben benieuwd hoe het zich gaat vormen in die 3 maanden :) 

Aaaaahh dat meen je niet! Wat een verschrikkelijke droom! Jij blij toen alles nog goed ingepakt zat 🤣🤣🤣!!! Samen in blauw haha. Dankjewel voor het toevoegen in je album, jouw borstband ziet er best comfi uit. Ik heb jou ook even toegevoegd in die van mij!

Ik loop trouwens niet voorovergebogen met het drukverband @stiens. Ik probeer ook echt mijn schouders wat naar achteren te houden (maar niet ‘dwingend’). Maar ik heb door het paardrijden en sporten van mezelf een hele hele hele rechte rug/houding. 

Jaaa heel comfi 😂 heb de indruk dat mijn borstband de boosdoener was. Ik vermoed dat de zwelling al wat is weggetrokken en de borstband daardoor nu ook minder strak zit. Ik kan nu zonder te forceren ook beter rechtop lopen, ervoor kon ik ook rechtop lopen maar moest ik mijn best doen. Ben ook niet meer zo kortademig nu. Tot vandaag kon ik niet praten of eten zonder buiten adem te zijn haha. Maar wou niets veranderen aan mijn borstband omdat ik het herstel zo goed mogelijk wil laten gaan. Vanaf vandaag (dag 5po - als je de operatie dag meerekent) ook nog weinig last. Ben gestopt met de Zaldiar en kan zonder problemen rechtkomen uit de zetel en al makkelijker een trui met rist aandoen. Deze nacht heb ik zonder het te beseffen mijn pyjama over mijn hoofd uitgetrokken 😳 hopelijk ben ik voorzichtig geweest 😅 

Seg wanneer denk jij terug op je paard te kruipen? ik heb 2 maand pauze voorzien, maar zou zo graag meedoen met een estafette die we op stal gaan houden (33 dagen na de operatie). Als ik een super stevige sport bh aan zou doen, zou ik dan mee kunnen doen? Wss niet he...

Wat fijn dat het beter gaat! De beruchte eerste dagen he haha. Ik schommel nogal qua hoe het gaat. Kan wel alles maar krijg soms enorm harde borsten en dat is echt wel naar. Ik neem Zaldiar alleen voor het slapen 1x. Ik wilde graag afbouwen met pcm/ibu maar wacht tot even tot het ‘beter voelen’ wat constanter is haha. 

Ja met heel veel moeite reken ik ook op 8 weken. Kort daarna ga ik ook op vakantie wat helemaal zuur is. Maar het is niet anders. Hoop dat ik al wel eerder aan de hand zou kunnen werken/longeren. En ik zou dat sowieso met de chirurg overleggen en kijken hoe je je voelt. Ik zou alleen totaal nog niet weten hoe ik er op zou moeten komen in deze staat 🤣🤣🤣

ja die hard borsten is zo'n belemmerend gevoel... Over er op kruipen had ik zelfs nog niet nagedacht, lijkt nu idd onmogelijk 😂

Jaaaa heel naar! Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik ze niet kan zien want dat zou me wellicht wat geruststellen. Heb beduidend meer last van mijn linkerborst. Rechts eigenlijk helemaal niet. 

hahahahahaha ja ik vraag me momenteel af of we er ooit nog op kunnen klimmen 🤣🤣🤣!! Hoe dan 🤣. Maar ik zou het sowieso overleggen met de arts. Als die van mij zegt dat het mag wanneer het goed voelt zou ik lekker rustig meegaan haha. Extra setje drukverband meevragen, dan gaan ze nergens heen 🤣

Ja gisteren een wandeling gemaakt en ik voelde mij zo oncomfortabel, 2 harde bollen die drukken op mijn lijf en een borstband die voelde alsof ik plat genepen werd. Mama had hem gisteren ook nog is aangespand maar heb hem nu terug losser staan. Dat oppervlakkig ademen zorgde er alleen maar voor dat ik heel moe werd. Elke 10 minuten geeuwen in schokjes omdat een grote ademhaling niet gaat 😂 

Haha ja zal wss een grote stoel nodig hebben ipv een krukje met mijn mini beentjes 😂 Hoe meer ik er over nadenk wat er mis kan gaan hoe minder ik het zie zitten om mee te doen 😛 ga het zeker vragen aan de dokter of het mogelijk is met extra steun (haha dat klote verband mss weer aan doen) omdat ik dan toch al bijna op 5 weken zit en het voor 1 keer misschien niet echt kwaad kan. Maar zou het mijzelf ook niet vergeven dat er nadien een probleem ontstaat met de kapselvorming. We zullen wel zien 🙂

@stiens hoe gaat het nu met jou? 

Mag jij nog wel langskomen bij de arts voor controle of ook niet meer?

Ooohh ik ben zo benieuwd hoe wij zijn als we zijn uitgepakt!! 

Hou je het vol tot woensdag? Ik merk bij mezelf wel dat de zwelling flink is afgenomen, ik kan bij mijn rug al helemaal onder het drukverband komen als ik jeuk heb. Gelukkig blijft alles verder wel goed zitten nog. Ik wil het namelijk echt omhouden tot donderdag. Heb gelukkig ook een stuk minder last van harde borsten. Nu eigenlijk alleen nog als het koud heb. 

Kan je nu wel nog naar je paard toe, of wordt hij/zij verzorgd door iemand anders? 

@stiens aaaaahh jij mag morgen uitpakken!!! Hou je ons op de hoogte? Ik zou klaarwakker liggen van de zenuwen haha, eindelijk kijken 🤩!! 

Enjoy🥰