Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hahahahahaha jaaaa inderdaad, nu beiden! Ook al is dit niks doen en thuis zitten niet bevordelijk maar nog even volhouden en dan mogen wij ook weer ‘sporten’. Oooohhh fijn he!! Gaat heel snel. Veranderen ze bij jou nog veel momenteel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd.. ga straks beginnen met wat oefeningen voor de benen, de verveling en het stil zitten wordt een beetje te veel... 

 

ja heb net even foto’s vergeleken en de onderpool begint zich goed te vormen! Nu nog wachten tot de bolling vanboven wegtrekt. Ze zijn ook nog echt hard, dus dat moet ook dringend veranderen want ik wil binnenkort weer gaan daten haha ? bij jou al veel verandering? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb even mijn foto's van vorige week erop gezet, toen was ik 4 weken PO. Ze beginnen heel mooi te worden! Zeker op deze foto's :D Zou nu nog graag de bovenkant wat platter zien worden, zodat de overgang mooier is. In het echt is het in profielaanzicht nog heel bol ten opzichte van mijn borstkas, maar daar zal wel een paar maand tot een jaar overheen moeten gaan als ik foto's van anderen bekijk :) 

 

https://www.borstenforum.com/gallery/image/56916-4-weken/  

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ja dat ziet er super mooi uit @stiens! En dat met de bovenkant wat platter worden komt ook vast goed! Beetje geduld  hebben 😉. Ze passen echt super goed bij je lijf. Heel gaaf. 

 

 

Danku! Ben er echt zo tevreden mee! Het had niet beter kunnen uitdraaien denk ik. Van mij moeten ze, behalve de bovenkant dan, niet veel meer veranderen :D  Ik merk ook echt een verschil in mijn mentaliteit nu ik boobs heb, echt zot wat dat allemaal teweeg brengt. Ben veel zelfverzekerder en daardoor ook opgewekter. Deze boost in mijn zelfvertrouwen geeft mij ook hoop voor de toekomst. Ervoor vond ik mijzelf altijd 'abnormaal' en was ik heel zelfbewust. Dat weerhield mij in zo veel dingen. Maar nu kan ik van zoveel meer genieten!! ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, stiens zei:

 

Danku! Ben er echt zo tevreden mee! Het had niet beter kunnen uitdraaien denk ik. Van mij moeten ze, behalve de bovenkant dan, niet veel meer veranderen :D  Ik merk ook echt een verschil in mijn mentaliteit nu ik boobs heb, echt zot wat dat allemaal teweeg brengt. Ben veel zelfverzekerder en daardoor ook opgewekter. Deze boost in mijn zelfvertrouwen geeft mij ook hoop voor de toekomst. Ervoor vond ik mijzelf altijd 'abnormaal' en was ik heel zelfbewust. Dat weerhield mij in zo veel dingen. Maar nu kan ik van zoveel meer genieten!! ❤️ 


Vind dit zo mooi en leuk om te lezen! En het is ook echt super herkenbaar, ik heb precies hetzelfde. Baal als een stekker dat we in deze coronatijd leven, wilde zo graag lekker rondlopen overal in kleren die nu pas echt mooi zullen staan enzo 😂

Ben zo gigantisch blij dat ik eindelijk de knoop door heb gehakt en dit heb laten doen. 😍
 

En wat zijn jouw boobs mooi al na 4 weken! Ziet er echt goed uit, ik snap dat je blij bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2020 om 14:34, stiens zei:

Idd.. ga straks beginnen met wat oefeningen voor de benen, de verveling en het stil zitten wordt een beetje te veel... 

 

ja heb net even foto’s vergeleken en de onderpool begint zich goed te vormen! Nu nog wachten tot de bolling vanboven wegtrekt. Ze zijn ook nog echt hard, dus dat moet ook dringend veranderen want ik wil binnenkort weer gaan daten haha ? bij jou al veel verandering? 

Sorry @stiens ik lees dit nu pas 😅! Ik ben met 4 weken po begonnen met onderlijf weer trainen. Gaat eigenlijk heel goed en wil graag meer haha. 
 

ik moet heel eerlijk zijn dat ik nog niet helemaal tevreden ben. Ze zijn wat ongelijk en heb een paar keer op het punt gestaan een foto te plaatsen en om advies te vragen maar op de foto is het beeld nog 10000x erger... als ik voor de spiegel sta ben ik best happy maar op foto’s.. dus ik ben heel bang dat dit zo blijft. 
 

ooeehh spannend binnenkort weer daten! Leuk zeg 🥰
 

Waaauuuwww ik heb net je foto’s bekeken!! Echt ontzettend mooi zeg! Past inderdaad perfect bij je! Ik snap dat je daar heeeeeel blij mee bent en dat je ze graag wil showen 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, stiens zei:

 

Danku! Ben er echt zo tevreden mee! Het had niet beter kunnen uitdraaien denk ik. Van mij moeten ze, behalve de bovenkant dan, niet veel meer veranderen :D  Ik merk ook echt een verschil in mijn mentaliteit nu ik boobs heb, echt zot wat dat allemaal teweeg brengt. Ben veel zelfverzekerder en daardoor ook opgewekter. Deze boost in mijn zelfvertrouwen geeft mij ook hoop voor de toekomst. Ervoor vond ik mijzelf altijd 'abnormaal' en was ik heel zelfbewust. Dat weerhield mij in zo veel dingen. Maar nu kan ik van zoveel meer genieten!! ❤️ 

Heftig he hoeveel impact dat heeft op ons vrouwenbrein. Maar goed dat je alsnog de stap heb genomen en je zelfvertrouwen een boost heeft gekregen. Was voor mij ook een rede om het te doen. Ik had wel wat, maar zonder bh echt puntig. Lekker genieten van je borsten, nog eventjes en je mag er lekker mee pronken ook buiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Beyonce zei:

ik moet heel eerlijk zijn dat ik nog niet helemaal tevreden ben. Ze zijn wat ongelijk en heb een paar keer op het punt gestaan een foto te plaatsen en om advies te vragen maar op de foto is het beeld nog 10000x erger... als ik voor de spiegel sta ben ik best happy maar op foto’s.. dus ik ben heel bang dat dit zo blijft. 
 

ooeehh spannend binnenkort weer daten! Leuk zeg 🥰
 

Waaauuuwww ik heb net je foto’s bekeken!! Echt ontzettend mooi zeg! Past inderdaad perfect bij je! Ik snap dat je daar heeeeeel blij mee bent en dat je ze graag wil showen 🤩

 

Ieder borst heeft zijn eigen verwerkingsproces he, dus dat kan nog heel goed bijtrekken. En in hoeverre was je voorsituatie gelijk? Ik had rechts al iets groter en iets lager hangend. En ja dat het veel erger lijkt op foto's herken ik helemaal. In de spiegel viel het mij amper op, maar op foto's vind ik het echt niet mooi. Wat ik wel eens probeer is beide armen naar de camera toe richten dan sta je al iets rechter. Of iemand anders de foto laten nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2020 om 12:06, Nog even wachten zei:

 

Ieder borst heeft zijn eigen verwerkingsproces he, dus dat kan nog heel goed bijtrekken. En in hoeverre was je voorsituatie gelijk? Ik had rechts al iets groter en iets lager hangend. En ja dat het veel erger lijkt op foto's herken ik helemaal. In de spiegel viel het mij amper op, maar op foto's vind ik het echt niet mooi. Wat ik wel eens probeer is beide armen naar de camera toe richten dan sta je al iets rechter. Of iemand anders de foto laten nemen. 

Dankjewel voor je tips @Nog even wachten ! 
In de spiegel ervaar ik het gelukkig ook niet zo! Het zijn eigenlijk alleen de foto’s. Ik had al wel een iets ongelijke voorsituatie maar niet heel erg. Mijn voorsituatie staat ook in mijn album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2020 om 22:41, Es1234567 zei:

Jeetje stiens, wat staat je dat mooi zeg!! Ik zag net je nieuwe foto's. Leuk om de ontwikkeling te zien. Het staat je prachtig! 🤩

 

Danku! :D Ja hoewel het nog steeds een 'kleine' cup is, vind ik het een mooie maat bij mijn lichaam. Ben net maar eens weer op de weegschaal gaan staan in lange tijd en ben weer afgevallen naar 50kg. Niet te doen hoe moeilijk het is gewicht er bij te krijgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2020 om 23:57, Veerveertje zei:


Vind dit zo mooi en leuk om te lezen! En het is ook echt super herkenbaar, ik heb precies hetzelfde. Baal als een stekker dat we in deze coronatijd leven, wilde zo graag lekker rondlopen overal in kleren die nu pas echt mooi zullen staan enzo 😂

Ben zo gigantisch blij dat ik eindelijk de knoop door heb gehakt en dit heb laten doen. 😍
 

En wat zijn jouw boobs mooi al na 4 weken! Ziet er echt goed uit, ik snap dat je blij bent. 

 

Leuk he!! Beste. beslissing. ooit. 😍 Ja ik vind het nog niet zo erg dan kan ik mijn sportbh en band nog wat verstoppen hehe. Maar af en toe pas ik eens kleren om toch al te kunnen genieten van wat ik later kan dragen hahaha 😂  Dankjewel trouwens! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2020 om 08:41, Beyonce zei:

Sorry @stiens ik lees dit nu pas 😅! Ik ben met 4 weken po begonnen met onderlijf weer trainen. Gaat eigenlijk heel goed en wil graag meer haha. 
 

ik moet heel eerlijk zijn dat ik nog niet helemaal tevreden ben. Ze zijn wat ongelijk en heb een paar keer op het punt gestaan een foto te plaatsen en om advies te vragen maar op de foto is het beeld nog 10000x erger... als ik voor de spiegel sta ben ik best happy maar op foto’s.. dus ik ben heel bang dat dit zo blijft. 
 

ooeehh spannend binnenkort weer daten! Leuk zeg 🥰
 

Waaauuuwww ik heb net je foto’s bekeken!! Echt ontzettend mooi zeg! Past inderdaad perfect bij je! Ik snap dat je daar heeeeeel blij mee bent en dat je ze graag wil showen 🤩

 

Geen erg! Ja op doktersvoorschrift (bijna dan toch haha) ga ik trainen voor een dikke kont 😂 zodat ik minder last heb van mijn staartbeentje. Dan zijn de billen en borsten ineens ook in evenwicht en ben ik geen plank meer haha 😄

 

Ja op foto kunnen ze er anders uitzien, dat heb ik ook al gemerkt! Gelukkig kijken we in het echt niet zo nauwkeurig en zal je je nu misschien blind staren op een verschil dat later misschien niet eens merkbaar is. Als er in je voorsituatie al een verschil was kan dit nu misschien even erger worden als ze niet even snel dalen? 

 

Hihi bedankt voor het compliment! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-4-2020 om 12:04, Nog even wachten zei:

Heftig he hoeveel impact dat heeft op ons vrouwenbrein. Maar goed dat je alsnog de stap heb genomen en je zelfvertrouwen een boost heeft gekregen. Was voor mij ook een rede om het te doen. Ik had wel wat, maar zonder bh echt puntig. Lekker genieten van je borsten, nog eventjes en je mag er lekker mee pronken ook buiten

 

Ja leuk is anders.. en hoewel we veel kunnen vermommen met bh's is dit echt 1000x beter 😛 Jaaa nu pronk ik in de tuin hahaha is al iets 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @stiens trainen voor een dikke kont! Goedzo, heerlijk dat train ik het liefst haha. 
 

Misschien heb je daar inderdaad ook gelijk in! Moet gewoon geduld hebben! Ik heb iets gevoeligere borsten ineens maar merk dat ze van plek zijn veranderd en ze daardoor bij sommige bewegingen ‘in de weg’ zitten haha. Maar een goed teken dat er weer wat veranderd! Woensdag ben jij 6 weken p.o. toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce ja heel raar hè dat je opeens tegen iets aanbotst 😂

 

Ja idd! Ik kan ze nu al wat meer indrukken als ik er in por en kan ze al een beetje bewegen. Ze zijn wel nog steeds hard vind ik en er is ook nog altijd een lichte zwelling (glanzende huid  en afdrukken blijven er instaan). Overgevoelige tepels zijn al geminderd 🙌 

 

Mijn littekens zijn ook platter geworden. Het meest dikke litteken is nu nog enkel aan het uiteinde verdikt. Geen idee of dit door de pleisters komt of gewoon uit zichzelf. 
 

Nog 2 weken en we kunnen weer op ons paard jihaaaa 🤠😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2020 om 21:48, stiens zei:

@dientje 

 

Nee, ik heb hem geen foto's laten zien. Ik was zo op van de zenuwen op dat moment...

 

Allereerst wou ik een anatomische vorm, maar begon me dan in te lezen over motiva en wou dit merk toch liever dan mentor.  Heb dan besloten om de anatomische achterwege te laten, en te kiezen voor motiva ergonomix, zeker omdat deze weg heeft van de anatomische vorm.

 

Heb toen wel na de consultatie aan het onthaal gevraagd of er ook met demi gewerkt kon worden en toen zei de dame van niet. Had een paar dagen voor de consultatie foto's gevonden van full implantaten met de uitkomst die ik wil, waardoor ik dit ook niet meteen erg vond dat de demi niet mogelijk was. Heb dan nu het hele weekend ook veel foto's op real self zitten bekijken en daardoor toch schrik gekregen.

 

MAAR... Dan ben ik er ook achter gekomen dat Verdonck de demi vooral aanraad voor bredere lichamen en dat heb ik absoluut niet... EN in mijn zoektocht ben ik dan terug op die foto's met mooie resultaten terecht gekomen waardoor ik terug gerust gesteld ben. Op de intstagram pagina van drzekeriyakul staan een paar resultaten van de full die 1 jaar  PO tonen. Deze ga ik zeker aan Verdonck laten zien, en ook wat ik niet hoop te bekomen. Hopelijk is hier nog even tijd voor, voor de operatie. 

 

Ik zal nog even de voorbeelden laten zien:

https://www.instagram.com/p/BnF2X0JnjX2/

https://www.instagram.com/p/Btk4FltAlRc/

https://www.instagram.com/p/BlA8gXqneIC/

https://www.instagram.com/p/BlXJxHpAXSj/

 

Voor de operatie zelf heb ik geen schrik, maar het herstel daarentegen... Ik ben een buikslaper, kan niet rechtop slapen zonder pijn aan mijn staartbeen (blessure) en dus ook niet lang zitten, en heb vorige week mijn dijbeen gekneusd en een spierscheur waarvan ik nog altijd krampen heb tijdens het liggen. Wordt leuk om een houding te vinden. Daarbovenop is het de dag na de operatie de begrafenis van mijn peter... Ik hoop dat ik fit genoeg ben om te gaan. Waarschijnlijk zal ik wel iets moeten verzinnen over gekneusde ribben ofzo.

 

 
 

Zat even beetje te lezen op het forum en zag dat jij deze foto's van Instagram had gedeeld van een arts. Had eerder overheen gelezen denk! Ik heb zelf nu ook ergonomix, dan wel de demi. Is dan niet de full, maar materiaal is nog wel hetzelfde, enkel iets minder projectie. Heel mooi en geruststelt om te zien dat ook nog best groot verschil tussen een half jaar en een heel jaar bij deze implantaten. Thanks voor het delen.!  

 

Ik las dat bij jou al vrij goed begint te helen en naturel er uit zag?. Helen je littekens ook al beetje mooi inmiddels met de siliconenpleisters die je had besteld? Fijn zeg zo snel al na de operatie al zo naar wens er uit ziet 🥰 geniet er van!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-4-2020 om 20:53, stiens zei:

 

Ja leuk is anders.. en hoewel we veel kunnen vermommen met bh's is dit echt 1000x beter 😛 Jaaa nu pronk ik in de tuin hahaha is al iets 😂

Ja mooi toch.

En dat botsen tegen dingen heb ik in het begin ook regelmatig gehad. voornamelijk tegen deuren of tegen de tafel. Gaat nu al beter, het went toch wel snel 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, rozebooz zei:

Zat even beetje te lezen op het forum en zag dat jij deze foto's van Instagram had gedeeld van een arts. Had eerder overheen gelezen denk! Ik heb zelf nu ook ergonomix, dan wel de demi. Is dan niet de full, maar materiaal is nog wel hetzelfde, enkel iets minder projectie. Heel mooi en geruststelt om te zien dat ook nog best groot verschil tussen een half jaar en een heel jaar bij deze implantaten. Thanks voor het delen.!  

 

Ik las dat bij jou al vrij goed begint te helen en naturel er uit zag?. Helen je littekens ook al beetje mooi inmiddels met de siliconenpleisters die je had besteld? Fijn zeg zo snel al na de operatie al zo naar wens er uit ziet 🥰 geniet er van!!

 

Ja ik hoop dat die van mij ook zo natuurlijk mogen uitdraaien als de demi! We zullen zien binnen een jaartje. Ik heb je toegevoegd aan mijn album als je eens wil kijken 😉 Overmorgen trek ik mijn 6 weken foto's. Mijn littekens zijn al veel verbeterd! Van de rimpelige hechting zie je niets meer, maar het ene litteken is wel nog dik, hoewel dit ook al verbeterd is 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ja mooi toch.

En dat botsen tegen dingen heb ik in het begin ook regelmatig gehad. voornamelijk tegen deuren of tegen de tafel. Gaat nu al beter, het went toch wel snel 😉

 

Haha dat heb ik niet voor zo groot zijn die van mij niet 😂 Bij mij is het gewoon al raar dat ik iets voel zitten als mijn armen ertegen komen hahaha, allemaal nieuw voor mij 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2020 om 17:57, stiens zei:

@Beyonce ja heel raar hè dat je opeens tegen iets aanbotst 😂

 

Ja idd! Ik kan ze nu al wat meer indrukken als ik er in por en kan ze al een beetje bewegen. Ze zijn wel nog steeds hard vind ik en er is ook nog altijd een lichte zwelling (glanzende huid  en afdrukken blijven er instaan). Overgevoelige tepels zijn al geminderd 🙌 

 

Mijn littekens zijn ook platter geworden. Het meest dikke litteken is nu nog enkel aan het uiteinde verdikt. Geen idee of dit door de pleisters komt of gewoon uit zichzelf. 
 

Nog 2 weken en we kunnen weer op ons paard jihaaaa 🤠😂😂😂

Whuuut 2 weken? Waarom pas over 2 weken? Ik ga het even navragen maar bij mij werd gezegd dat ik dat na 6 weken gewoon mocht oppakken zolang het goed voelt! Ik heb zelfs op de planning staan om morgen te gaan rijden hahahahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, stiens said:

@Beyonce ja dit zij mijn pc, licht sportieve activiteiten mogen vanaf 6 weken, de zwaardere zoals lopen of paardrijden pas vanaf 8 weken. Maar vaak lees ik vanaf 6 - 8 weken, dus denk dat hij het voor de zekerheid heeft gezegd. 

Heb jij misschien een album waar ik in mag kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.