stiens

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hihi dank je wel! ❤️ Ik kan het zelf ook amper geloven dat het er al zo mooi uitziet! Alsof ik een paar weken heb overgeslagen? Zelfs de verpleegster was een beetje verrast 😂 Mss zit mijn strakke borstband er voor iets tussen 😛 De verpleegster had hem opnieuw aangedaan en blijkbaar moet het nu echt totaal niet strak meer zitten. Vraag mij af wat voor nut dat ding heeft als het maar los rondom mij zit. Maarja mij hoor je niet klagen ik voel mij vrij als een vogel zonder dat kut verband hahaha 😂 Je gaat morgen echt zo blij zijn dat het er af is!! En ik heb trouwens een sport bh en post operatieve bh van zalando gekocht. Beide waren goed volgens de verpleegster, maar die post operatieve is zo dun dat het in kleding lijkt alsof je niks aanhebt. Dus dat wordt denk ik eentje om in te slapen!  

@Lindan @dientje @Bridgett @Nog even wachten @Es1234567 Geen probleem, ik voeg jullie toe! xx

Oh dat is nog wel lang... Hoe lang was je nu al aan het wachten? Ja ik denk dat ik net bij de laatste operaties ben geweest... Heb veel geluk gehad anders had het bij mij pas volgend jaar gelukt om opnieuw vakantie te krijgen. 

Dankje wel!! Hihi ja ben echt een blij kind, kan het nog altijd niet echt geloven 😃 

Haha ja ik hield de spanning er in tot de laatste seconde 😂 natuurlijk mag je meekijken 😉

Ik ben ook benieuwd, mag ik meekijken?

Mooi hoor!!! Dat is toch toch een voordeel van het even verstoppen onder verband, het ziet er direct goed uit. 

Hey Stiens, fijn te lezen dat alles goed is verlopen.

Ik ben 2 weken voor jou bij Verdonck geweest, Motiva 205L/220R, en alles is ook goed verlopen.  Ik had alleen kleinere borsten verwacht als eindresultaat, dus nu wel blij dat ik niet voor de 220/235 ben gegaan. Ik vind ze groot genoeg nu 😄

Zou ik ook mogen meekijken in jouw album? Ben wel zeer benieuwd om jouw resultaat te zien. Alvast héél erg bedankt. 

Dankje wel! 😊

Hey, oh ik ben net voor de grootst mogelijke gegaan 😅 (vriendin vond dit de beste maat en verdonck zei dat de meeste achteraf toch groter hadden gewild en dat dit nog altijd mooi in proportie was).  Ik dacht eerst dat dit te groot zou zijn, maar ik moest eerder gewoon worden aan het verschil tegenover mijn voorsituatie.  Na nog een keer van maat te veranderen was ik overtuigd en nu ben ik echt blij dat ik deze maat gekozen heb! Ik zal je toevoegen 😉 Heb jij ook een album waarin ik eens mag kijken? ben benieuwd hoe de kleinere maten eruit zien 😊