Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Special-Me @Beyonce @Mieke2 @PS-Lily @Irisl @ProjectX

 

Dankjewel allemaal! alles is goed verlopen, ben alweer thuis aan het bekomen ?

 

Deze ochtend om 6u vertrokken, veel te vroeg aangekomen, maar je weet maar nooit met files door een ongeval ofzo. Dan maar met mijn moeder ergens gaan ontbijten, plezant zo die geur van koffie en lekker ontbijt ?

Heb niet lang moeten wachten voor het aan mij was, rond half 9 werd ik mee naar boven genomen om foto's te nemen en het infuus te steken. Na 4 keer prikken eindelijk gelukt... Verdonck kwam aftekenen en zei nog eens dat het heel smal was... ik schrik natuurlijk dat het toch onnatuurlijk zou lijken. Hij vroeg nog eens of 235cc goed was. Ik vermelde wat ik mooi vond en niet mooi vond (foto's kon ik niet meer laten zien omdat mijn gsm al weg lag) en ik zei dan dat ik heel graag een natuurlijke bovenkant had en hij dan tijdens de operatie maar moest zien of dit niet te veel zou zijn, en dat ik liever de 220cc had als dit geen randen zou tonen. Hij waarschuwde wel dat het in het begin sowieso hoog zou zitten, maar ik haalde dan de foto's aan die ik had gezien met een jaar PO en dat dat is wat ik graag zou bekomen. Hij zei dat dat wel goed zat.

 

Om 10u wakker gemaakt, de verpleegsters en de dokter kwamen meerdere keren kijken of alles goed was en na een drankje, plasje en een dextro mocht ik om 11u al naar de wachtkamer. Dit gaat echt aan snel tempo, vraag mij af hoeveel er zo op een dag geopereerd worden ?. De autorit begon wel heel oncomfortabel te worden na een tijd, dus bij thuiskomst meteen de pijnstillers ingenomen. Helpt gelukkig tegen de stekende pijn. Zelf wat liggen rond lopen in huis en toch moeten gaan liggen tegen de misselijkheid. In de kliniek ook al 2 keer moeten gaan plat liggen bij het steken en uithalen van het infuus. Vandaag kan ik gelukkig de hele dag door mijn mama gesoigneerd worden ? Mag ook plat liggen van de dokter als dat comfortabeler zou zijn voor mijn staartbeen maar dat zal nog niet lukken denk ik. 

 

Ben trouwens heel blij met de grootte die ik nu al kan zien, totaal niet te groot! 2 weken wachten gaat moeilijk zijn om het resultaat te zien ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ze zitten erin! Als ik je verslag zo lees, beleef ik weer die eerste dag ?. Die 2 weken wachten om ze te zien is de hel! Was ook zo nieuwsgierig. Ik heb het verband er wel iets vroeger afgedaan, denk een 5 dagen te vroeg. De zwelling was weg en het verband zakte constant omlaag, dus heb toen besloten om het eraf te doen. En die eerste 2 weken gaan zooooo traag voorbij omdat je niks kan of mag doen. Maar eens daarna geniet je er eens te meer van ?. Goed herstellen nu maar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mieke2 heb net even gedut en wat ijs gelegd voor de zwelling maar is niet echt effectief met die borstband. Als ik recht sta voel ik mij precies quasimodo ? alsof ik een zware blok meedraag aan mijn borstkas en naar voor wordt getrokken. Heel vreemd gevoel.

 

Ik hoop dat het verband het houdt tot aan de controle afspraak want ik ga daar een bh kiezen en heb dus niks liggen moest deze uitvallen. Desnoods plak ik hem extra vast. Ze ook dat er geen draadjes uitgehaald moeten worden omdat dit met een nieuwe techniek onderhuids is genaaid. Jeeej!! Weer een gelegenheid minder om flauw te vallen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, momenteel 2de dag PO en voel me al veeeeel beter. De eerste nacht was echt geen fijne ervaring. Ben in de zetel blijven slapen zodat ik er ook makkelijk weer uit kan. Kussen viel in het midden van de nacht op de grond en ik kon er niet aan. Aan mijn voeten lag er nog een, dan maar al mijn moed bijeen geraapt om alleen recht te geraken en beetje bij beetje naar het einde van de zetel geschoven om dat kussen te pakken. Mijn medicatie voor de ochtend lag ook nog op de kast, dus even doorgebeten totdat het ochtend werd en mijn moeder de medicatie kon aangeven. Heb haar meteen gevraagd om de zwaardere medicatie (zaldiar) bij de apotheker te gaan halen omdat ik echt een wrak was en zo niet naar de begrafenis kon. 

 

Mijn moeder heeft me dan aangekleed, haar geborsteld en droogshampoo gespoten (thank god voor die uitvinding). Met het uit en aankleden door mijn moeder heb ik haar wel even moeten waarschuwen dat mijn trui strop zat aan mijn borsten, want ja die heb ik nu!! Met de zwaardere pijnstiller kon ik gelukkig naar de begrafenis maar omdat ik zo moe was heb ik veel liggen dromen... Die medicatie maakt je zo slapering ? tegen het einde van de dienst begon de pijnstilling natuurlijk uit te werken en kon ik de combinatie van wenen en koude rillingen van de wind op het kerkhof even niet meer aan... ben dan toch nog mee naar de koffietafel gegaan uit respect voor de familie van mijn peter. Tegen iedereen wel moeten liegen dat ik tijdens het springen met mijn paard er af ben gevlogen tegen de sprong en zo mijn ribben heb gekneusd. Gelukkig heb ik geen mega boobs die mijn operatie zouden verraden ?

 

Sinds ik de zwaardere pijnstiller neem gaat het herstel echt veel vlotter. Maar ga nu toch maar terug overschakelen op paracetamol, ben het in slaap vallen zo beu... kan geen half uur naar tv kijken of mijn ogen vallen weer toe haha. Kan mij niet concentreren en lezen is zelfs te vermoeiend. Eens zien of het ook lukt op de gewone pijnstillers ?

 

 

@Special-Me  idd nog even geduld tot de grote onthulling :D  denk dat ik er op dat moment ook meer van kan genieten, omdat ze er dan hopelijk al beter uitzien. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @stiens ik heb ook eindelijk jouw verhaal bijgelezen! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en voor mij ‘fijn’ om te lezen dat jij ook in drukverband zit. Hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik hoop net als jij dat het verband het gewoon de volledige periode vol houdt ?
 

wat naar dat je kussen gevallen was. Ik heb mijn voedingskussen voor mijn heupen geknoopt zodat hij niet kan vallen haha. Heb je afgelopen nacht beter geslapen? Jij had geen last van luchtbelletjes als ik dat goed heb gelezen toch? Is zo’n gekke waarneming haha. Zit jij ook in het blauw ingepakt?

 

Hopelijk blijft je herstel zo goed gaan nu je weer overstapt naar lichtere pijnstilling ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja we zitten in hetzelfde clubje! de eerste nacht had ik het zo warm en was ik zo hard aan het zweten dat ik schrik had dat het verband ervan ging los komen ? maar alles hangt nog goed op zijn plek gelukkig. Ja deze nacht heb ik heel goed geslapen, ook geen pijn gehad in mijn staartbeentje dus ga voor snachts toch maar opnieuw Zaldiar innemen zodat ik een goede nachtrust heb. 

 

Nee geen luchtbelletjes hier hahaha, ook nog nooit van gehoord ?

 

Heb een wit verband met erboven op een borstband, zal eens zien of ik er een foto van kan maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha gezellig in het clubje wij!! Ik moet zeggen dat ik het ‘s nachts ook steeds heel warm hem. Vannacht ook goed geslapen gelukkig. Wel grappig dat ik precies 1 dag ‘achterloop’ op jou. Ik voel het als ik onder mijn drukverband op mijn gezwollen buikje druk. Dan loop ik als het ware horizontaal met mijn vingers van de ene kant van mijn ribbenkanst naar de andere kant (snapt iemand dit ??). Zooooo maf hahaahaha. 
 

Zitten de borsten bij jou ook nog zo hoog? Ik heb een dat de zwelling nog wel tot boven het verband zit haha. Hoop dat dat snel wat zakt want dat voelt niet perse heel lekker ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce mijn buik is ook zoooo opgeblazen! Hij staat zo rond dat ik aan mijn broer moest vragen of hij mijn broek wou toe doen het lukte voor geen meter ?  ja hier ook pijnlijke ribben.. Het is allemaal beurs tot onder mijn ribbenkast. De zwelling valt denk ik wel mee bij mij, de borstband houdt alles goed tegen denk ik. De verpleegster zei dat ik die band in totaal 8 weken moet dragen zodat alles mooi laag blijft. Deze nacht gedroomd dat die borstband eraf was gevallen en ik 4 borsten had ? mijn implantaten een goeie 10 cm boven mijn echte borsten, ik was snel wakker ?

 

Heb even gekeken en heb idd ook een blauw verband eronder zitten. Heb ineens foto's geplaatst ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stiens wat dapper dat je alsnog naar de begravenis bent gegaan. Ik had hetzelfde gedaan hoor, maar je moet het maar wel even doen. En fijn dat de 2e nacht al zoveel beter was. Oh en dat verband lijkt me best heel naar. Maar goed dat hoort weer bij jullie herstel. Ik heb dan weer beugels die tegen de wonden aandrukken, ook niet altijd een pretje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten  Ja ik ben ook heel blij dat ik geweest ben, zonder de Zaldiar was het niet gelukt. Dat verband is idd geen pretje! ik loop ook nog altijd zo voorover gebogen... is dat door het verband of hebben jullie dat ook nog even gehad? Oh waarom heb je beugels? 

 

@Robijntje02  ja nu werd ik wel even terug herinnerd aan alle mogelijke complicaties ? niet goed voor de gemoedstoestand. Ja hoor, er is voorlopig nog niets te zien, maar na 2 weken hopelijk mooie foto's zonder verband! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.