stiens

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Overmorgen is het zo ver !!!! De zenuwen beginnen nu echt wel te komen. En de twijfel! Verdonck plaatst enkel het full profiel, maar op sommige foto's vind ik dit er snel nep uitzien... Is er iemand die mij gerust kan stellen dat dit niet per se ballonnen worden op een smal lichaam? 😟 Na veel foto's bekeken te hebben op real self ben ik tot de constatatie gekomen dat ik echt wel een voorkeur heb voor het demi profiel... 

Om voorbeelden te laten zien van mensen die ook van een AA kwamen met hetzelfde gestalte en voor de 235cc Full motiva ergonomix zijn  gegaan... 

Dit vind ik niet mooi...

Dit is na 6 maand

Dit resultaat vind ik wel mooi (ook 235cc full), maar vind de projectie langs de zijkant wel op het nippertje 

dit is na 9 maand

Verdonck zei dat hij tijdens de operatie rekening ging houden met wat er in past, 235 of 220cc. Kan het bovenste voorbeeld dan vermeden worden?

Hey stiens! Heb je deze foto’s ook aan hem laten zien? 
Ik kan je helaas niet helpen met jouw vragen maar ik denk dat je dat ronde effect niet helemaal kunt vermijden... het is en blijft een rond implantantaat hè.

met de jaren zullen ze wel zakken en minder rond lijken vermoed ik.

veel succes donderdag! Zie je het zitten de operatie en het herstel? 

groetjes 

@dientje 

Nee, ik heb hem geen foto's laten zien. Ik was zo op van de zenuwen op dat moment...

Allereerst wou ik een anatomische vorm, maar begon me dan in te lezen over motiva en wou dit merk toch liever dan mentor.  Heb dan besloten om de anatomische achterwege te laten, en te kiezen voor motiva ergonomix, zeker omdat deze weg heeft van de anatomische vorm.

Heb toen wel na de consultatie aan het onthaal gevraagd of er ook met demi gewerkt kon worden en toen zei de dame van niet. Had een paar dagen voor de consultatie foto's gevonden van full implantaten met de uitkomst die ik wil, waardoor ik dit ook niet meteen erg vond dat de demi niet mogelijk was. Heb dan nu het hele weekend ook veel foto's op real self zitten bekijken en daardoor toch schrik gekregen.

MAAR... Dan ben ik er ook achter gekomen dat Verdonck de demi vooral aanraad voor bredere lichamen en dat heb ik absoluut niet... EN in mijn zoektocht ben ik dan terug op die foto's met mooie resultaten terecht gekomen waardoor ik terug gerust gesteld ben. Op de intstagram pagina van 

staan een paar resultaten van de full die 1 jaar  PO tonen. Deze ga ik zeker aan Verdonck laten zien, en ook wat ik niet hoop te bekomen. Hopelijk is hier nog even tijd voor, voor de operatie. 

Ik zal nog even de voorbeelden laten zien:

Voor de operatie zelf heb ik geen schrik, maar het herstel daarentegen... Ik ben een buikslaper, kan niet rechtop slapen zonder pijn aan mijn staartbeen (blessure) en dus ook niet lang zitten, en heb vorige week mijn dijbeen gekneusd en een spierscheur waarvan ik nog altijd krampen heb tijdens het liggen. Wordt leuk om een houding te vinden. Daarbovenop is het de dag na de operatie de begrafenis van mijn peter... Ik hoop dat ik fit genoeg ben om te gaan. Waarschijnlijk zal ik wel iets moeten verzinnen over gekneusde ribben ofzo.

Hey en goeiemiddag! Ben nieuw hier op het forum maar nog net op tijd om je alvast succes te wensen voor morgen! Wat een prachtige voorbeelden heb je trouwens, daar zal de PC vast iets mee kunnen 😍. Ben zelf ook fan van de motiva ergonomix na zien van zo veel mooie PO foto's, maar ik zit nog in de consult fase dus heb nog een lange weg te gaan haha. Erg benieuwd naar je ervaring! 

Ik hoop dat je herstel mee gaat vallen ondanks je blessures, heeft de PC hier geen tips voor misschien? 😯 En gecondoleerd ook, jeetje klinkt als een hectische tijd met de operatie er nog bij. Sterkte in ieder geval! 

hey @denishaawh

Dankje wel! Ja ik hoop echt dat hij morgen zegt dat hij er iets in die aard van kan maken! Ik ga hem alleszins zeggen dat de 220cc ook goed is als er hier mee geen randen te zien zijn. En ja voor het herstel, misschien dat de pijnstillers ook wel goed werken voor de rest van mijn kwaaltjes 😋 neem er nu nooit iets voor in. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk wat platter liggen dan zit het allemaal wel oke. Ik kan gewoon niet geloven dat ik rond deze tijd morgen eindelijk borsten ga hebben!! Echt surreëel. 

Heb even jouw voorsteltopic gelezen, goed dat je zoveel opties open hebt staan! Hierdoor zal je waarschijnlijk wel een goede keuze kunnen maken. Ik heb redelijk snel een keuze moeten maken omdat ik op voorhand al een verlofperiode vast had liggen (door een vakantie die gecanceld is) waarin de operatie kon gebeuren. Maar ik was mij al jaren vooraf aan het informeren en wist op voorhand al dat ik eerst bij Verdonck zou langs gaan. De consultatie voelde goed aan dus heb dan meteen de operatie ingepland. Hopelijk vind je ook een dokter waar je je goed bij voelt! Veel succes in je zoektocht! 

@stiens Heel veel succes vandaag!! Hopelijk valt het herstel mee voor jou. Ik ben ook een buikslaper ... slaap nog steeds op mijn rug omdat het anders teveel pijn doet op mijn zij. Is even doorbijten voor het goede doel he 🙂. Komt wel goed!

Mijn deelneming voor het overlijden van je peter 😘

Succes vandaag!! 😘 En nog gecondoleerd met het overlijden van je peter, sterkte.

@Special-Me @Beyonce @Mieke2 @PS-Lily @Irisl @ProjectX

Dankjewel allemaal! alles is goed verlopen, ben alweer thuis aan het bekomen 🙂

Deze ochtend om 6u vertrokken, veel te vroeg aangekomen, maar je weet maar nooit met files door een ongeval ofzo. Dan maar met mijn moeder ergens gaan ontbijten, plezant zo die geur van koffie en lekker ontbijt 😋

Heb niet lang moeten wachten voor het aan mij was, rond half 9 werd ik mee naar boven genomen om foto's te nemen en het infuus te steken. Na 4 keer prikken eindelijk gelukt... Verdonck kwam aftekenen en zei nog eens dat het heel smal was... ik schrik natuurlijk dat het toch onnatuurlijk zou lijken. Hij vroeg nog eens of 235cc goed was. Ik vermelde wat ik mooi vond en niet mooi vond (foto's kon ik niet meer laten zien omdat mijn gsm al weg lag) en ik zei dan dat ik heel graag een natuurlijke bovenkant had en hij dan tijdens de operatie maar moest zien of dit niet te veel zou zijn, en dat ik liever de 220cc had als dit geen randen zou tonen. Hij waarschuwde wel dat het in het begin sowieso hoog zou zitten, maar ik haalde dan de foto's aan die ik had gezien met een jaar PO en dat dat is wat ik graag zou bekomen. Hij zei dat dat wel goed zat.

Om 10u wakker gemaakt, de verpleegsters en de dokter kwamen meerdere keren kijken of alles goed was en na een drankje, plasje en een dextro mocht ik om 11u al naar de wachtkamer. Dit gaat echt aan snel tempo, vraag mij af hoeveel er zo op een dag geopereerd worden 😳. De autorit begon wel heel oncomfortabel te worden na een tijd, dus bij thuiskomst meteen de pijnstillers ingenomen. Helpt gelukkig tegen de stekende pijn. Zelf wat liggen rond lopen in huis en toch moeten gaan liggen tegen de misselijkheid. In de kliniek ook al 2 keer moeten gaan plat liggen bij het steken en uithalen van het infuus. Vandaag kan ik gelukkig de hele dag door mijn mama gesoigneerd worden 🥰 Mag ook plat liggen van de dokter als dat comfortabeler zou zijn voor mijn staartbeen maar dat zal nog niet lukken denk ik. 

Ben trouwens heel blij met de grootte die ik nu al kan zien, totaal niet te groot! 2 weken wachten gaat moeilijk zijn om het resultaat te zien 😄

Jaaaaa je hebt ze! 😍 En wat fijn dat je blij bent met de grootte! Wordt vast alleen nog maar mooier! 

Hopelijk kun je een beetje uitrusten en valt de pijn mee. Ga je foto's plaatsen? Ben super benieuwd! 🥰

Ja, heel blij! toen ik de eerste keer piepte onder het laken begon ik meteen te wenen van geluk haha. Ik weet het nog niet goed of ik foto's ga plaatsen, ik denk van wel.