Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

ik ben op zoek naar een chirurg die mooie natuurlijke resultaten kan leveren. Ik heb namelijk een aa cup en op m’n 23ste vind ik dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht tot moeder natuur haar werk zou doen ? ik heb een smalle bouw, 1m65 en 52kg. Zat te denken aan 250cc om een b/c te bereiken, is dit te veel denken jullie? ik kan het niet goed inschatten welke cupmaat too much zou zijn.

 

ik heb een afspraak op 14 januari bij dr Verdonck omdat ik veel goede dingen over hem heb gelezen. Ik twijfel alleen omdat hij dacht ik enkel met high profile werkt, is dit zo? 
ik zou graag weten of er nog andere chirurgen in België zijn die een mooi natuurlijk resultaat kunnen leveren. 

Ook over de plaats van de litteken zit ik een beetje in twijfel, ik heb namelijk schrik dat het litteken onder de borst zichtbaar zal zijn als de cup ni zo heel groot wordt, komt dit vaak voor? 

dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2020 om 09:20, stiens zei:

Hey dames,

 

ik ben op zoek naar een chirurg die mooie natuurlijke resultaten kan leveren. Ik heb namelijk een aa cup en op m’n 23ste vind ik dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht tot moeder natuur haar werk zou doen ? ik heb een smalle bouw, 1m65 en 52kg. Zat te denken aan 250cc om een b/c te bereiken, is dit te veel denken jullie? ik kan het niet goed inschatten welke cupmaat too much zou zijn.

 

ik heb een afspraak op 14 januari bij dr Verdonck omdat ik veel goede dingen over hem heb gelezen. Ik twijfel alleen omdat hij dacht ik enkel met high profile werkt, is dit zo? 
ik zou graag weten of er nog andere chirurgen in België zijn die een mooi natuurlijk resultaat kunnen leveren. 

Ook over de plaats van de litteken zit ik een beetje in twijfel, ik heb namelijk schrik dat het litteken onder de borst zichtbaar zal zijn als de cup ni zo heel groot wordt, komt dit vaak voor? 

dankjewel! 

Hoi hoi

Welkom op dit forum!

Je hebt het over een aantal cc, maar meestal is het afhankelijk van oa je eigen borstbreedte en van de vorm van het implantaat (verschil anatomisch of rond en idd ook het profile, wat je zelf al aangeeft) hoe het eruit komt te zien.

Verdonck werkt eigenlijk meestal met extra high profile, of met de XXP, dat is een extra high profile met nog ietsje meer projectie (volume naar voren)
Als je de borsten die hij maakt mooi vindt, dan kun je daar uiteraard voor kiezen. Misschien dat er openbaar in de galerij nog foto's staan van meiden die hun borsten door dr. Verdonck hebben laten zetten? Je zou eens kunnen kijken :) 

Wat betreft litteken zou ik me daar niet te veel zorgen over maken. Het litteken vervaagt meestal wel na een jaar, en dan zie je het haast niet meer.. Je moet dan al topless op het strand liggen en er moet iemand met een bril op onder je borst komen kijken ;) 

Een beetje afhankelijk van hoe dik je huid is, zou je nog eens naar dr. de Meyere (Kliniek Artemedis, Gent) kunnen gaan voor consult. Dit consult kost wel 30 euro, maar wordt in mindering gebracht als je je door hem laat opereren. Hij is wel een pc die echt van natuurlijk houdt. Hij plaatst ook indien mogelijk, voor de spier. 
Voor de rest vind ik het best lastig om een goede pc in Belgie aan te wijzen die voor natuurlijke resultaten gaat.. Je hebt nog wel Plovier, maar die is meestal een aanrader als je net buiten de lijntjes wilt gaan, zeg maar :) Levert ook prachtig werk, maar is een man die over het algemeen grotere borsten maakt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de toelichting! 

 

Foto's van verdonck met een klein aantal cc's kan ik niet meteen terugvinden hier op het forum, maar had al besloten om voor de motiva ergonomix te gaan. Misschien dat deze in full er ook natuurlijk kunnen uitzien als ik niet te groot ga...

 

Ik zal volgende week zien wat de consultatie bij Verdonck zegt, als ik mijn twijfels heb ga ik ook eens bij demeyere langs denk ik ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, stiens zei:

Bedankt voor de toelichting! 

 

Foto's van verdonck met een klein aantal cc's kan ik niet meteen terugvinden hier op het forum, maar had al besloten om voor de motiva ergonomix te gaan. Misschien dat deze in full er ook natuurlijk kunnen uitzien als ik niet te groot ga...

 

Ik zal volgende week zien wat de consultatie bij Verdonck zegt, als ik mijn twijfels heb ga ik ook eens bij demeyere langs denk ik ;) 

 

 

Volgens mij was ik een beetje duf gisteren, hij werkt inderdaad tegenwoordig meestal met Motiva…(in het verleden enkel met de Monobloc.. vandaar mijn bericht)  Echt dom van me, weet niet waar ik gisteren zat met mijn hoofd! :dash1::kez_11:
Heel veel succes bij Verdonck!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben gisteren geopereerd bij kliniek Heyendael. Tot zo ver ben ik heel erg tevreden. Ik heb zelf ook een smalle bouw (1.75 en 58 kg) wel smalle schouders maar wel iets bredere heupen.. kom zelf ook van +/- 70 a. Ik heb voor mentor 365cc high profile gekozen en wat ik zo nu een beetje gezien heb is totaal niet te groot. Ik was denk ik al goed voorbereid dat je heel erg zou opzwellen in het begin en dat heb ik tot nu toe nog niet echt gezien.. (is wel nog geen 24 uur geleden dus alles kan nog komen haha ?).

 

het is echt wel even een rollecoaster moet ik zeggen vanaf het begin dat je de cc en pc hebt vast gesteld, je gaat twijfelen omdat je hier en overal en nergens leest dat iemand met minder cc’s en waarvan je denkt Hey die heeft dezelfde bouw enzo toch ineens best groot al uitvalt.. ik heb hem de keuze gelaten en ook gewoon meteen akkoord gegaan met de cc’s en type. Ik had erg goede verhalen over hem gehoord en met eigen ogen ook gezien dus ik had volle vertrouwen in hem. 

 

ik denk dus als je een goed gevoel hebt bij een pc, en natuurlijk goede verhalen hebt gehoord en voorbeelden hebt gezien moet je het hem/haar dmv je wensen de soort en keuze cc’s laten maken. Zij zijn de expert en doen dit dagelijks. Iedereen is anders en ik heb het ook over mij heen laten komen.  Tuurlijk heb je stiekem hoop hoe je het zou willen hebben, maar pin je niet te vast op een foto met droomborsten, want dan ben ik bang dat het misschien tegen zou vallen :) 

 

groetjess
 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik ben afgelopen oktober geopereerd door Dr. verdonck.

ik heb 235 cc motiva progressive plus (de lichte push up) en ik kom van een 70B op een 70D voorgevormd en 70C niet voorgevormd uit, maar de bh is niet meer open aan de bovenkant.

 

Dr. Verdonck gaat altijd voor een natuurlijk resultaat en bij mij ziet het er ook natuurlijk uit. De meeste in mijn omgeving weten het wel, maar ze zeggen allemaal dat je het anders niet gelijk zou zien. 
 

ik heb geen foto’s in een album, maar kan je wel een foto sturen in kleding met een lage v-hals als je dat wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2020 om 22:27, best_boobie zei:

Volgens mij was ik een beetje duf gisteren, hij werkt inderdaad tegenwoordig meestal met Motiva…(in het verleden enkel met de Monobloc.. vandaar mijn bericht)  Echt dom van me, weet niet waar ik gisteren zat met mijn hoofd! :dash1::kez_11:
Heel veel succes bij Verdonck!!

xx BB

 

 geen probleem hoor! ? dankjewel! ik ben nu al op van de zenuwen hihi... het gedacht alleen al om daar naakt te gaan staan... maar verstand op nul zeker ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2020 om 06:57, stefanie63 zei:

Hoi! Ik ben gisteren geopereerd bij kliniek Heyendael. Tot zo ver ben ik heel erg tevreden. Ik heb zelf ook een smalle bouw (1.75 en 58 kg) wel smalle schouders maar wel iets bredere heupen.. kom zelf ook van +/- 70 a. Ik heb voor mentor 365cc high profile gekozen en wat ik zo nu een beetje gezien heb is totaal niet te groot. Ik was denk ik al goed voorbereid dat je heel erg zou opzwellen in het begin en dat heb ik tot nu toe nog niet echt gezien.. (is wel nog geen 24 uur geleden dus alles kan nog komen haha ?).

 

het is echt wel even een rollecoaster moet ik zeggen vanaf het begin dat je de cc en pc hebt vast gesteld, je gaat twijfelen omdat je hier en overal en nergens leest dat iemand met minder cc’s en waarvan je denkt Hey die heeft dezelfde bouw enzo toch ineens best groot al uitvalt.. ik heb hem de keuze gelaten en ook gewoon meteen akkoord gegaan met de cc’s en type. Ik had erg goede verhalen over hem gehoord en met eigen ogen ook gezien dus ik had volle vertrouwen in hem. 

 

ik denk dus als je een goed gevoel hebt bij een pc, en natuurlijk goede verhalen hebt gehoord en voorbeelden hebt gezien moet je het hem/haar dmv je wensen de soort en keuze cc’s laten maken. Zij zijn de expert en doen dit dagelijks. Iedereen is anders en ik heb het ook over mij heen laten komen.  Tuurlijk heb je stiekem hoop hoe je het zou willen hebben, maar pin je niet te vast op een foto met droomborsten, want dan ben ik bang dat het misschien tegen zou vallen :) 

 

groetjess
 

 

ja je hebt gelijk dat ik me niet op bepaalde droomborsten mag vastpinnen... maar de meeste foto's die ik mooi vind zijn van implantaten met een demi volume. Helaas heb ik nog geen foto's gezien van motiva ergonomix met een full volume, dan zou ik pas echt gerust gesteld zijn ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2020 om 17:56, Imker zei:

Hoi,

 

ik ben afgelopen oktober geopereerd door Dr. verdonck.

ik heb 235 cc motiva progressive plus (de lichte push up) en ik kom van een 70B op een 70D voorgevormd en 70C niet voorgevormd uit, maar de bh is niet meer open aan de bovenkant.

 

Dr. Verdonck gaat altijd voor een natuurlijk resultaat en bij mij ziet het er ook natuurlijk uit. De meeste in mijn omgeving weten het wel, maar ze zeggen allemaal dat je het anders niet gelijk zou zien. 
 

ik heb geen foto’s in een album, maar kan je wel een foto sturen in kleding met een lage v-hals als je dat wil!

 

Hey, heeft dr verdonck je vrij gelaten in de keuze van het profiel of heeft hij zelf gekozen? Ben wel blij dat hij altijd voor een natuurlijk resultaat gaat dan zou het waarschijnlijk wel mee moeten vallen. Je mag altijd een foto sturen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, stiens zei:

 

Hey, heeft dr verdonck je vrij gelaten in de keuze van het profiel of heeft hij zelf gekozen? Ben wel blij dat hij altijd voor een natuurlijk resultaat gaat dan zou het waarschijnlijk wel mee moeten vallen. Je mag altijd een foto sturen  

 

Het profiel heeft hij zelf gekozen. Ik heb gewoon duidelijk aangegeven wat ik wilde. Ik had een lege B-cup die enorm gaapte en ik wilde dus dat de bovenkant mooi vol werd. Dat zou bij mij met de ergonomix niet lukken en dus kreeg ik de progressive plus. Ik heb wel een kort bovenlijf en heb 8 weken een borstband gedragen. 

 

Zou gewoon even het consult afwachten en kijken wat hij zegt. Je moet namelijk ook een goed gevoel hebben bij de chirurg. Erg fijne en gezellige man wel!

 

Ik zal zo op mijn telefoon eens kijken om wat foto's te sturen. Mocht ik dat onverhoop vergeten, dan stuur mij even een privéberichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op consultatie bij dr verdonck en meteen een datum voor de operatie vastgeprikt die in mijn vakantie valt! Ik ben zo in de wolken wetende dat het nu echt gaat gebeuren...

 

Voor de consultatie had ik enorm veel zenuwen, ik kreeg mijn woorden er in het begin zelfs niet helemaal uit. Gelukkig was mijn vriendin mee, zonder was ik niet binnen durven gaan. Het ergste van al kwam natuurlijk toen de kleren uit gingen, zo hard dat ik mij schaamde... Maar toen ik de pasprothese aan deed, verdwenen mijn zenuwen als sneeuw voor de zon en kon ik alleen maar denken aan hoe mooi het zou worden! Ik ben voor de grootste optie gegaan wat binnen mijn keuzemogelijkheden lag, 235 cc motiva ergonomix, wat er voor zou zorgen dat ik van een aa ongeveer naar een kleine c zou gaan. Tijdens de operatie kan er nog bekeken worden of dit er in past of niet. 

 

Het ging wel allemaal zo snel... Als ik op voorhand niet vanalles had opgezocht was ik echt met 1001 vragen buiten gegaan. 

Zo vraag ik me bijvoorbeeld nog af wat er kan gebeuren als er iets te grote protheses worden geplaatst? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, stiens zei:

 

Zo vraag ik me bijvoorbeeld nog af wat er kan gebeuren als er iets te grote protheses worden geplaatst? 

 

 

Wat fijn dat je er zo een goed gevoel bij had!! :35:

Bij te grote prothesen kan het zijn dat de wond niet sluit... Maar normaal gezien gebeurt dat niet hoor! Ze houden altijd een marge over, maak je daar maar geen zorgen over. Verdonck plaatst nooit te groot ;) 

Ik zal je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie :) Zo staat alles netjes en overzichtelijk bij elkaar.

Succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2020 om 09:06, Imker zei:

Het profiel heeft hij zelf gekozen. Ik heb gewoon duidelijk aangegeven wat ik wilde. Ik had een lege B-cup die enorm gaapte en ik wilde dus dat de bovenkant mooi vol werd. Dat zou bij mij met de ergonomix niet lukken en dus kreeg ik de progressive plus. Ik heb wel een kort bovenlijf en heb 8 weken een borstband gedragen. 

 

Zou gewoon even het consult afwachten en kijken wat hij zegt. Je moet namelijk ook een goed gevoel hebben bij de chirurg. Erg fijne en gezellige man wel!

 

Ik zal zo op mijn telefoon eens kijken om wat foto's te sturen. Mocht ik dat onverhoop vergeten, dan stuur mij even een privéberichtje!

Hoi, ik ben ook net op consult geweest en ben ook aan het twijfelen tussen progressive plus voor een beetj push up te hebben, heb jij hier foto’s van jou resultaten ben wel heel erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2020 om 17:56, Imker zei:

Hoi,

 

ik ben afgelopen oktober geopereerd door Dr. verdonck.

ik heb 235 cc motiva progressive plus (de lichte push up) en ik kom van een 70B op een 70D voorgevormd en 70C niet voorgevormd uit, maar de bh is niet meer open aan de bovenkant.

 

Dr. Verdonck gaat altijd voor een natuurlijk resultaat en bij mij ziet het er ook natuurlijk uit. De meeste in mijn omgeving weten het wel, maar ze zeggen allemaal dat je het anders niet gelijk zou zien. 
 

ik heb geen foto’s in een album, maar kan je wel een foto sturen in kleding met een lage v-hals als je dat wil!

Zou je mij fotos kunnen sturen want ik twijfel ook heel erg tussen de progressive of ergonomix

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Overmorgen is het zo ver !!!! De zenuwen beginnen nu echt wel te komen. En de twijfel! Verdonck plaatst enkel het full profiel, maar op sommige foto's vind ik dit er snel nep uitzien... Is er iemand die mij gerust kan stellen dat dit niet per se ballonnen worden op een smal lichaam? ? Na veel foto's bekeken te hebben op real self ben ik tot de constatatie gekomen dat ik echt wel een voorkeur heb voor het demi profiel... 

 

Om voorbeelden te laten zien van mensen die ook van een AA kwamen met hetzelfde gestalte en voor de 235cc Full motiva ergonomix zijn  gegaan... 

 

Dit vind ik niet mooi...

Dit is na 6 maand

userimage-3250938.jpg userimage-3250939.jpg userimage-3137094.jpg

 

Dit resultaat vind ik wel mooi (ook 235cc full), maar vind de projectie langs de zijkant wel op het nippertje 

dit is na 9 maand

 

userimage-3211618.jpeguserimage-3211613.jpeg

 

Verdonck zei dat hij tijdens de operatie rekening ging houden met wat er in past, 235 of 220cc. Kan het bovenste voorbeeld dan vermeden worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stiens! Heb je deze foto’s ook aan hem laten zien? 
Ik kan je helaas niet helpen met jouw vragen maar ik denk dat je dat ronde effect niet helemaal kunt vermijden... het is en blijft een rond implantantaat hè.

met de jaren zullen ze wel zakken en minder rond lijken vermoed ik.

 

veel succes donderdag! Zie je het zitten de operatie en het herstel? 
 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje 

 

Nee, ik heb hem geen foto's laten zien. Ik was zo op van de zenuwen op dat moment...

 

Allereerst wou ik een anatomische vorm, maar begon me dan in te lezen over motiva en wou dit merk toch liever dan mentor.  Heb dan besloten om de anatomische achterwege te laten, en te kiezen voor motiva ergonomix, zeker omdat deze weg heeft van de anatomische vorm.

 

Heb toen wel na de consultatie aan het onthaal gevraagd of er ook met demi gewerkt kon worden en toen zei de dame van niet. Had een paar dagen voor de consultatie foto's gevonden van full implantaten met de uitkomst die ik wil, waardoor ik dit ook niet meteen erg vond dat de demi niet mogelijk was. Heb dan nu het hele weekend ook veel foto's op real self zitten bekijken en daardoor toch schrik gekregen.

 

MAAR... Dan ben ik er ook achter gekomen dat Verdonck de demi vooral aanraad voor bredere lichamen en dat heb ik absoluut niet... EN in mijn zoektocht ben ik dan terug op die foto's met mooie resultaten terecht gekomen waardoor ik terug gerust gesteld ben. Op de intstagram pagina van drzekeriyakul staan een paar resultaten van de full die 1 jaar  PO tonen. Deze ga ik zeker aan Verdonck laten zien, en ook wat ik niet hoop te bekomen. Hopelijk is hier nog even tijd voor, voor de operatie. 

 

Ik zal nog even de voorbeelden laten zien:

https://www.instagram.com/p/BnF2X0JnjX2/

https://www.instagram.com/p/Btk4FltAlRc/

https://www.instagram.com/p/BlA8gXqneIC/

https://www.instagram.com/p/BlXJxHpAXSj/

 

Voor de operatie zelf heb ik geen schrik, maar het herstel daarentegen... Ik ben een buikslaper, kan niet rechtop slapen zonder pijn aan mijn staartbeen (blessure) en dus ook niet lang zitten, en heb vorige week mijn dijbeen gekneusd en een spierscheur waarvan ik nog altijd krampen heb tijdens het liggen. Wordt leuk om een houding te vinden. Daarbovenop is het de dag na de operatie de begrafenis van mijn peter... Ik hoop dat ik fit genoeg ben om te gaan. Waarschijnlijk zal ik wel iets moeten verzinnen over gekneusde ribben ofzo.

 

 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey en goeiemiddag! Ben nieuw hier op het forum maar nog net op tijd om je alvast succes te wensen voor morgen! Wat een prachtige voorbeelden heb je trouwens, daar zal de PC vast iets mee kunnen ?. Ben zelf ook fan van de motiva ergonomix na zien van zo veel mooie PO foto's, maar ik zit nog in de consult fase dus heb nog een lange weg te gaan haha. Erg benieuwd naar je ervaring! 

 

Ik hoop dat je herstel mee gaat vallen ondanks je blessures, heeft de PC hier geen tips voor misschien? ? En gecondoleerd ook, jeetje klinkt als een hectische tijd met de operatie er nog bij. Sterkte in ieder geval! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @denishaawh

 

Dankje wel! Ja ik hoop echt dat hij morgen zegt dat hij er iets in die aard van kan maken! Ik ga hem alleszins zeggen dat de 220cc ook goed is als er hier mee geen randen te zien zijn. En ja voor het herstel, misschien dat de pijnstillers ook wel goed werken voor de rest van mijn kwaaltjes ? neem er nu nooit iets voor in. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk wat platter liggen dan zit het allemaal wel oke. Ik kan gewoon niet geloven dat ik rond deze tijd morgen eindelijk borsten ga hebben!! Echt surreëel. 

 

Heb even jouw voorsteltopic gelezen, goed dat je zoveel opties open hebt staan! Hierdoor zal je waarschijnlijk wel een goede keuze kunnen maken. Ik heb redelijk snel een keuze moeten maken omdat ik op voorhand al een verlofperiode vast had liggen (door een vakantie die gecanceld is) waarin de operatie kon gebeuren. Maar ik was mij al jaren vooraf aan het informeren en wist op voorhand al dat ik eerst bij Verdonck zou langs gaan. De consultatie voelde goed aan dus heb dan meteen de operatie ingepland. Hopelijk vind je ook een dokter waar je je goed bij voelt! Veel succes in je zoektocht! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stiens Heel veel succes vandaag!! Hopelijk valt het herstel mee voor jou. Ik ben ook een buikslaper ... slaap nog steeds op mijn rug omdat het anders teveel pijn doet op mijn zij. Is even doorbijten voor het goede doel he ?. Komt wel goed!

 

Mijn deelneming voor het overlijden van je peter ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.