Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, stiens zei:

@Beyonce mijn buik is ook zoooo opgeblazen! Hij staat zo rond dat ik aan mijn broer moest vragen of hij mijn broek wou toe doen het lukte voor geen meter ?  ja hier ook pijnlijke ribben.. Het is allemaal beurs tot onder mijn ribbenkast. De zwelling valt denk ik wel mee bij mij, de borstband houdt alles goed tegen denk ik. De verpleegster zei dat ik die band in totaal 8 weken moet dragen zodat alles mooi laag blijft. Deze nacht gedroomd dat die borstband eraf was gevallen en ik 4 borsten had ? mijn implantaten een goeie 10 cm boven mijn echte borsten, ik was snel wakker ?

 

Heb even gekeken en heb idd ook een blauw verband eronder zitten. Heb ineens foto's geplaatst ?

Aaaaahh dat meen je niet! Wat een verschrikkelijke droom! Jij blij toen alles nog goed ingepakt zat ???!!! Samen in blauw haha. Dankjewel voor het toevoegen in je album, jouw borstband ziet er best comfi uit. Ik heb jou ook even toegevoegd in die van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Beyonce zei:

Aaaaahh dat meen je niet! Wat een verschrikkelijke droom! Jij blij toen alles nog goed ingepakt zat ???!!! Samen in blauw haha. Dankjewel voor het toevoegen in je album, jouw borstband ziet er best comfi uit. Ik heb jou ook even toegevoegd in die van mij!

 

16 uur geleden, Beyonce zei:

Ik loop trouwens niet voorovergebogen met het drukverband @stiens. Ik probeer ook echt mijn schouders wat naar achteren te houden (maar niet ‘dwingend’). Maar ik heb door het paardrijden en sporten van mezelf een hele hele hele rechte rug/houding. 

 

Jaaa heel comfi ? heb de indruk dat mijn borstband de boosdoener was. Ik vermoed dat de zwelling al wat is weggetrokken en de borstband daardoor nu ook minder strak zit. Ik kan nu zonder te forceren ook beter rechtop lopen, ervoor kon ik ook rechtop lopen maar moest ik mijn best doen. Ben ook niet meer zo kortademig nu. Tot vandaag kon ik niet praten of eten zonder buiten adem te zijn haha. Maar wou niets veranderen aan mijn borstband omdat ik het herstel zo goed mogelijk wil laten gaan. Vanaf vandaag (dag 5po - als je de operatie dag meerekent) ook nog weinig last. Ben gestopt met de Zaldiar en kan zonder problemen rechtkomen uit de zetel en al makkelijker een trui met rist aandoen. Deze nacht heb ik zonder het te beseffen mijn pyjama over mijn hoofd uitgetrokken ? hopelijk ben ik voorzichtig geweest ? 

 

Seg wanneer denk jij terug op je paard te kruipen? ik heb 2 maand pauze voorzien, maar zou zo graag meedoen met een estafette die we op stal gaan houden (33 dagen na de operatie). Als ik een super stevige sport bh aan zou doen, zou ik dan mee kunnen doen? Wss niet he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, stiens zei:

 

 

Jaaa heel comfi ? heb de indruk dat mijn borstband de boosdoener was. Ik vermoed dat de zwelling al wat is weggetrokken en de borstband daardoor nu ook minder strak zit. Ik kan nu zonder te forceren ook beter rechtop lopen, ervoor kon ik ook rechtop lopen maar moest ik mijn best doen. Ben ook niet meer zo kortademig nu. Tot vandaag kon ik niet praten of eten zonder buiten adem te zijn haha. Maar wou niets veranderen aan mijn borstband omdat ik het herstel zo goed mogelijk wil laten gaan. Vanaf vandaag (dag 5po - als je de operatie dag meerekent) ook nog weinig last. Ben gestopt met de Zaldiar en kan zonder problemen rechtkomen uit de zetel en al makkelijker een trui met rist aandoen. Deze nacht heb ik zonder het te beseffen mijn pyjama over mijn hoofd uitgetrokken ? hopelijk ben ik voorzichtig geweest ? 

 

Seg wanneer denk jij terug op je paard te kruipen? ik heb 2 maand pauze voorzien, maar zou zo graag meedoen met een estafette die we op stal gaan houden (33 dagen na de operatie). Als ik een super stevige sport bh aan zou doen, zou ik dan mee kunnen doen? Wss niet he...

Het kan wel, maar ik zou het echt niet doen hoor. Paardrijden is voor de boobies erg intensief 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, stiens zei:

 

 

Jaaa heel comfi ? heb de indruk dat mijn borstband de boosdoener was. Ik vermoed dat de zwelling al wat is weggetrokken en de borstband daardoor nu ook minder strak zit. Ik kan nu zonder te forceren ook beter rechtop lopen, ervoor kon ik ook rechtop lopen maar moest ik mijn best doen. Ben ook niet meer zo kortademig nu. Tot vandaag kon ik niet praten of eten zonder buiten adem te zijn haha. Maar wou niets veranderen aan mijn borstband omdat ik het herstel zo goed mogelijk wil laten gaan. Vanaf vandaag (dag 5po - als je de operatie dag meerekent) ook nog weinig last. Ben gestopt met de Zaldiar en kan zonder problemen rechtkomen uit de zetel en al makkelijker een trui met rist aandoen. Deze nacht heb ik zonder het te beseffen mijn pyjama over mijn hoofd uitgetrokken ? hopelijk ben ik voorzichtig geweest ? 

 

Seg wanneer denk jij terug op je paard te kruipen? ik heb 2 maand pauze voorzien, maar zou zo graag meedoen met een estafette die we op stal gaan houden (33 dagen na de operatie). Als ik een super stevige sport bh aan zou doen, zou ik dan mee kunnen doen? Wss niet he...

Wat fijn dat het beter gaat! De beruchte eerste dagen he haha. Ik schommel nogal qua hoe het gaat. Kan wel alles maar krijg soms enorm harde borsten en dat is echt wel naar. Ik neem Zaldiar alleen voor het slapen 1x. Ik wilde graag afbouwen met pcm/ibu maar wacht tot even tot het ‘beter voelen’ wat constanter is haha. 
 

Ja met heel veel moeite reken ik ook op 8 weken. Kort daarna ga ik ook op vakantie wat helemaal zuur is. Maar het is niet anders. Hoop dat ik al wel eerder aan de hand zou kunnen werken/longeren. En ik zou dat sowieso met de chirurg overleggen en kijken hoe je je voelt. Ik zou alleen totaal nog niet weten hoe ik er op zou moeten komen in deze staat ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa heel naar! Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik ze niet kan zien want dat zou me wellicht wat geruststellen. Heb beduidend meer last van mijn linkerborst. Rechts eigenlijk helemaal niet. 
 

hahahahahaha ja ik vraag me momenteel af of we er ooit nog op kunnen klimmen ???!! Hoe dan ?. Maar ik zou het sowieso overleggen met de arts. Als die van mij zegt dat het mag wanneer het goed voelt zou ik lekker rustig meegaan haha. Extra setje drukverband meevragen, dan gaan ze nergens heen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gisteren een wandeling gemaakt en ik voelde mij zo oncomfortabel, 2 harde bollen die drukken op mijn lijf en een borstband die voelde alsof ik plat genepen werd. Mama had hem gisteren ook nog is aangespand maar heb hem nu terug losser staan. Dat oppervlakkig ademen zorgde er alleen maar voor dat ik heel moe werd. Elke 10 minuten geeuwen in schokjes omdat een grote ademhaling niet gaat ? 

 

Haha ja zal wss een grote stoel nodig hebben ipv een krukje met mijn mini beentjes ? Hoe meer ik er over nadenk wat er mis kan gaan hoe minder ik het zie zitten om mee te doen ? ga het zeker vragen aan de dokter of het mogelijk is met extra steun (haha dat klote verband mss weer aan doen) omdat ik dan toch al bijna op 5 weken zit en het voor 1 keer misschien niet echt kwaad kan. Maar zou het mijzelf ook niet vergeven dat er nadien een probleem ontstaat met de kapselvorming. We zullen wel zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stiens hoe gaat het nu met jou? 

Mag jij nog wel langskomen bij de arts voor controle of ook niet meer?

Ooohh ik ben zo benieuwd hoe wij zijn als we zijn uitgepakt!! 

 

Hou je het vol tot woensdag? Ik merk bij mezelf wel dat de zwelling flink is afgenomen, ik kan bij mijn rug al helemaal onder het drukverband komen als ik jeuk heb. Gelukkig blijft alles verder wel goed zitten nog. Ik wil het namelijk echt omhouden tot donderdag. Heb gelukkig ook een stuk minder last van harde borsten. Nu eigenlijk alleen nog als het koud heb. 

 

Kan je nu wel nog naar je paard toe, of wordt hij/zij verzorgd door iemand anders? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce Jaaaa!!! Ik heb al 2 keer mijn verband verder ingetapet omdat het los kwam na het wassen. Daarnet even een sneak peak langs boven gehad en omg!!! Met het verband is het nog altijd een beetje alsof ik gewoon zoals ervoor 2 bh’s over elkaar aanheb. (Ik deed een super push up en een gewone bh over elkaar aan zodat de voor en na niet zou opvallen) Maar nu zag ik dus mijn decolleté en wow!! Ook kon ik nu aan de zijkant van mijn borst voelen en ik vind het echt heel moeilijk om te vatten dat dit nu van mij is ?

Had het verband al bijna afgehaald maar heb toch maar braaf gewacht ? 

 

Jij mag ook bijna he!! Echt super spannend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha zoooo herkenbaar dit. Ik droeg tegen het eind ook 2 bh’s om dezelfde reden haha. Ik mag donderdag! Een dagje na jou. Maar heb inderdaad al zooo veel moeite om niet te denken ach f*ck it, ik haal het er gewoon af haha. Mijn bestelde post op bh is er overigens nog niet dus ik moet toch wachten haha. Wil je ons morgen een update geven? Ik ben zoooooooo benieuwd hoe je het vindt!! Geniet ervan meis!! Super gaaf dat het moment eindelijk daar is ?!! Mocht jij nou nog wel naar de arts of moet je het zelf thuis doen? Ik weet nog niet of ik zelf mijn hechtdraadjes durf af te knippen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de zenuwen beginnen nu wel echt op te komen ? meer als de avond vóór mijn operatie... maar toen was ik ook verrassend kalm ? ik weet echt niet hoe ik ga reageren... straks begin ik weer te wenen ? 

 

Normaal gezien gaat het door, maar morgenvroeg bel ik nog even om te weten of het zeker nog door gaat voordat ik een uur in de auto zit voor niks. Hopelijk kan ik ze morgen met trots laten zien!!

 

Oh jij moet zelf knippen? Zal vast wel goed lukken! Kan niemand je eventueel helpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben deze middag geweest ? Verdonck en 2 verpleegsters zaten aan het onthaal met volledige bescherming alsof ze net hadden geopereerd ? en er mocht niemand anders mee de kliniek in dus mama is dan in de auto blijven wachten. De verpleegster deed mijn verband en de pleisters er af en maakte alles goed schoon maar ze heeft geen draadjes hoeven te knippen want er was enkel onderhuids gehecht. Heb echt niet durven kijken toen ze aan mij bezig was ? en toen ik voor de spiegel ging staan voelde het echt aan als een big reveal in een tv programma, 3..2..1... ? maar WOW!!! Ik ben zooooo mega blij ermee!! ? Het is echt heel vreemd om aan te zien en te voelen, want kon echt geen borsten voorstellen bij mij en nu ik ze heb lijken ze niet eens van mij hahaha ? ze zijn natuurlijk nog niet wat het moet zijn maar ze zien er echt al goed uit na 2 weken! Mooi gelijk en al redelijk gezakt. Ergens ben ik toch wel blij dat ik ze nu pas heb gezien en meteen een goed resultaat kan aanschouwen ? ga straks een paar foto’s zetten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi om te lezen dat je er zo blij mee bent! Jij had ze natuurlijk nog helemaal niet gezien door het verband. Ben benieuwd naar je foto's. Zou je mij willen toevoegen?

Ik heb zelf ook een album mocht je interesse hebben voeg ik je toe.?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stiens WAAAAAUUUUUWWWWWWWW Wauw wauw!!! Wauw wat een prachtige borsten heb je en wat past het ontzettend goed bij je lichaam!!! Jeeeeetje wat zijn ze al mooi zeg!! En kun je nagaan dat het vanaf hier alleen nog maar mooier gaat worden ??!!!! Oh gosh ik ben gewoon jaloers hahaha. Ben echt ontzettend blij voor je meis!! Ze zijn écht prachtig!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.