Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@stiens Amai een super mooi resultaat! Mag ik vragen welke cupmaat je nu hebt? 

 

Wat waren je bevindingen rond dr Verdonck met de operatie? Ik ben inmiddels op consultatie gegaan en mijn operatie staat gepland op 21 september tot nu toe is alles wel zeer goed verlopen. Ik ben wel benieuwd naar de dag van de operatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joycee dank u! 😊 ik heb mij nooit laten opmeten maar een 70/75 b is goed gevuld zoals je kan zien. In kledij is het zeker geen grote cup maar het past wel perfect bij mijn lichaam en ik zou ook niet groter willen. 
 

Ik heb dr Verdonck uiteindelijk alleen maar tijdens het consult en 10 min voor de operatie gezien. Hij  is altijd heel vriendelijk geweest en luisterde ook naar wat ik te vertellen had. Bij de controle na 2 weken had ik een verpleegster. Door Corona ben ik nooit op 3 maanden controle gegaan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Roosje1 zei:

Echt prachtig! Mag ik vragen hoeveel jij kwijt was voor je borstvergroting bij Verdonck? Ik heb 4500 ervoor opzij gezet maar ik zag op de site dat het vanaf 2395 zoiets gaat. @stiens


Dank u! Voor motiva was ik 3495 + 40 borstband kwijt. Mentor is 3095 en Sebbin 2695. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Zou ik misschien ook eens mogen kijken in je album? Ik wil zelf ook een borstvergroting en ben 1m67 met 57kg. Ik heb nog geen idee hoeveel cc ik zou willen, maar in ieder geval ook gewoon heel natuurlijk, maar wel dat ze best wat groter zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2020 om 11:57, stiens zei:

Hey dames, 

ik heb iedereen toegevoegd! Ondertussen 5 maand PO en heb dan ook nieuwe foto’s geplaatst. Ben er nog altijd super gelukkig mee 🥰 

 

Mag ik ook eens in je album kijken aub? Ik heb nog geen idee hoeveel cc ik wil en heb ongeveer dezelfde bouw als jij als ik naar eerdere reacties kijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 28-3-2020 om 12:25, Noenie zei:


 

hoi, ik had ook die striemen maar is echt zo snel weggegaan door bio oil, over je litteken kan ik niet veel zeggen mijn is niet zo dik als op het begin, ik zal je zo een foto sturen maar ik ben al 5weken po van verdonck. 

Hai, zou ik misschien een kijkje in jouw album mogen nemen?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.