Ga naar inhoud

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@stiens jaaa snap ik! Ik moet zeggen dat ik besloten had vrijdag toch te beginnen met longeren. Daar is mijn paard echter niet fijn mee en dat heb ik gevoeld haha. Inmiddels 3 keer gereden. Mega spierpijn na de eerste keer maar het gaat verder echt super! Heb wel mijn po BH en een sport BH aan. Niet doorzitten en korte stukjes galop. Heb dit zoooo gemist! Hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Whisky wat spannend! Weet je al wanneer? Ik ben wel in Belgie geopereerd maar door Dr Manon Cromheecke. Ik heb vanaf 4 weken heel rustig begonnen met wat poetsen en wandelen aan de hand. Moet toegeven dat ik de eerste weken de staldeur niet eens open kreeg haha. Mesten, longeren en rijden echt pas vanaf 6 weken. Echter lees je inderdaad ook dat sommigen 8 weken of zelfs 3 maanden moeten wachten. Ik denk ook dat het afhankelijk is van hoe je je voelt en hoe je herstel is 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Beyonce zei:

Hi @Whisky wat spannend! Weet je al wanneer? Ik ben wel in Belgie geopereerd maar door Dr Manon Cromheecke. Ik heb vanaf 4 weken heel rustig begonnen met wat poetsen en wandelen aan de hand. Moet toegeven dat ik de eerste weken de staldeur niet eens open kreeg haha. Mesten, longeren en rijden echt pas vanaf 6 weken. Echter lees je inderdaad ook dat sommigen 8 weken of zelfs 3 maanden moeten wachten. Ik denk ook dat het afhankelijk is van hoe je je voelt en hoe je herstel is 😊

Ik ga eerst mijn neus laten corrigeren dus zal pas voor begin 2021 zijn vermoed ik. Oei das wel langer dan ik dacht... Ik heb mijn paarden thuis staan dus dan komt alle zorg op mijn ouders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-4-2020 om 19:31, Beyonce zei:

@stiens jaaa snap ik! Ik moet zeggen dat ik besloten had vrijdag toch te beginnen met longeren. Daar is mijn paard echter niet fijn mee en dat heb ik gevoeld haha. Inmiddels 3 keer gereden. Mega spierpijn na de eerste keer maar het gaat verder echt super! Heb wel mijn po BH en een sport BH aan. Niet doorzitten en korte stukjes galop. Heb dit zoooo gemist! Hoe gaat het nu met jou?


Ja in dat geval lijkt longeren pijnlijker dan het rijden zelf 😳 Ik heb gisteren voor het eerst normaal gereden en ging super vlot eigenlijk! Was echt zaaaalig weer eens te kunnen doorrijden. Goede sportbh aan en heb er niets van gemerkt 🙂 Heb meer last van mijn buikspieren en poep hahaha 😂 
 

Heb uiteindelijk geen foto’s meer geplaatst van de 6 weken omdat er geen opmerkelijk verschil te zien was, volgende week ga ik wel de 8 weken foto’s plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2020 om 22:43, Whisky zei:

Wat handig, ik wil ook door Dr. Verdonck geopereerd worden en zit zelf ook in de paardenwereld haha! Hoelang hebben jullie gewacht met klusjes zoals stal mesten enzo?


Hey, na een paar weken mag je van Verdonck lichte huishoudelijke taken weer beginnen opbouwen, de zwaardere taken en lichte sportactiviteiten pas vanaf 6 weken. Vrees dat je wel een tijdje beroep gaat moeten doen op jouw ouders of mss dat je een verzorger uit de buurt kan regelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, heb de foto’s van nu met 8 weken gemaakt. Eindelijk mag die sportbh en borstband uit 🙌 De volgende keer zal waarschijnlijk op 12 weken zijn ofzo. In mijn ogen veranderd er nu niet heel veel meer. 

 

https://www.borstenforum.com/gallery/image/56968-8-weken-po/

 

Ze zijn wat meer gezakt en al wat soepeler, maar nog steeds wel hard eigenlijk. Omdat ik mager ben en van niks kom, vind ik ze er in sommige posities ook wel heel rond uitzien. Met de littekens gaat het goed, en heb enkel nog pijn als ik een onverwachte beweging ofzo moet doen. Heb dus een vlot herstel gehad! Nu nog wachten tot de winkels weer openen om bh’s te gaan passen 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ze zijn super mooi @stiens, past super mooi bij je mooie slanke lijf. Alsof ze er altijd al gezeten hebben.

 

Ja he!! Danku :D Was echt een foutje van de natuur denk ik haha... Mijn voorsituatie was zo verschrikkelijk lelijk, en nu heb ik dat foutje dan maar rechtgezet en het er laten uitzien zoals het er altijd al had moeten uitzien hahaha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.