Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, Lady.D zei:

@Robijntje02 bizar hè! Ik vind het wel echt “melk” borsten, maar ze waren zo mooi vol. En daarna dus erg leeg?

@Ld1234 wat zijn die van jou mooi geworden. Ook leuk om heel het proces en dus de verandering te zien van begin tot nu

Thanks! Ja ook ik ben super blij ermee! Ja dacht maak maar foto's van het hele proces?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 ja juist mooi om te zien. Je ziet duidelijk dat ze in het begin nog wat hoger zitten. En dat dan heel het proces begint van zakken. 
bij mij zitten ze nu ook nog wat hoger, en ook al weet je dat het er allemaal bij hoort, toch fijn om te zien dat dat allemaal bij het proces hoort. 
vind ze echt heel mooi bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een hele goede nacht gehad! Voel me ook echt prima nu. 

Ga vandaag geen tramadol meer slikken, kijken of ik me dan zo goed blijf voelen. 
Wel mega jeuk van heel die bh. Maar kan niet jeuken op m’n rug ??
Vandaag dagje “alleen”. Kids zijn op de opvang. Vanmiddag komt m’n vader even buurten bij me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lady.D zei:

@Ld1234 ja juist mooi om te zien. Je ziet duidelijk dat ze in het begin nog wat hoger zitten. En dat dan heel het proces begint van zakken. 
bij mij zitten ze nu ook nog wat hoger, en ook al weet je dat het er allemaal bij hoort, toch fijn om te zien dat dat allemaal bij het proces hoort. 
vind ze echt heel mooi bij je!

Ja ben er ook heel blij mee! Inderdaad in het begin zitten ze hoog en staat je tepel laag maar dat trekt allemaal bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Ld1234 said:

Ja ben er ook heel blij mee! Inderdaad in het begin zitten ze hoog en staat je tepel laag maar dat trekt allemaal bij?

Mijn vriend vind de mijne te ver uit elkaar staan. Weet niet of dat nog bijtrekt of of het echt aan mijn borstkas ligt. Maar ja, ik vind ze wel al mooi zo. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, polemommy zei:

Mijn vriend vind de mijne te ver uit elkaar staan. Weet niet of dat nog bijtrekt of of het echt aan mijn borstkas ligt. Maar ja, ik vind ze wel al mooi zo. ?

Dat had ik met mijn anatomische implantaten ook...meer afstand ertussen. Nu met de ronde niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, polemommy zei:

Zal ook wel eraan liggen dat mijn formaat wel verwaarloosbaar is, in vergelijking met de jouwe. ?

Hahahaha..maar anatomische protheses zitten vaak wel hoger in projectie. Hierdoor moest ik nu al naar 450cc full om toch meer projectie te krijgen en er niet op achteruit te gaan. De 450 cc is 1 cm breder, een halve centimeter hoger en 0.5 cm meer in projectie dan mijn oude 290cc anatomisch prothese. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Lady.D said:

@polemommy wat zei je tegen je vriend, “gast, ga je nu al zeuren?!” ??

ik denk dat het ook aan je voorsituatie ligt. Bij mij zaten ze van nature al dicht naar elkaar, alleen heel leeg. Nu het gevuld is zitten ze dus ook behoorlijk naar elkaar. En dan zit er nu nog zwelling in. 

Ja, mijn borstkas steekt aan een kant verder uit, daardoor staan ze ook wat verder uit elkaar, maar niets wat je met een  beha niet kunt corrigeren. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.