Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, polemommy zei:

Yes! Leuk! Heb er echt al super veel zin in. En aangezien ik tot de dag van tevoren op wintersport ben, heb ik ook niet echt tijd om zenuwen te krijgen. ?

Haha goed geregeld!! Lekker afleiding. 
ik krijg er steeds meer zin in, maar man man, vind t ook mega spannend! Haha. 
ga even bij jou terug kijken wat jij precies gaat plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het is bijna zo ver, maandag aanstaande is mijn operatie!!
ik wordt al om 7.30 verwacht, en 8u geopereerd. Aangezien we totaal niet in de buurt wonen van de bauland kliniek, hebben we een hotel in de buurt. Dan ben ik zeker weten op tijd! 
dus we maken er morgen maar gezellig dagje Eindhoven van ofzo. 

ik kijk er naar uit, maar vind het ook zo super spannend! Zal echt blij zijn als het achter de rug is... 

haal me van alles in m’n hoofd. Wat als het veel te groot, of te klein, of helemaal scheef, of mega ballen, of complicaties... Pff maak mezelf gek! Haha. Terwijl ik er eigenlijk zo naar uit moet kijken. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Lady.D zei:

Het is bijna zo ver, maandag aanstaande is mijn operatie!!
ik wordt al om 7.30 verwacht, en 8u geopereerd. Aangezien we totaal niet in de buurt wonen van de bauland kliniek, hebben we een hotel in de buurt. Dan ben ik zeker weten op tijd! 
dus we maken er morgen maar gezellig dagje Eindhoven van ofzo. 

ik kijk er naar uit, maar vind het ook zo super spannend! Zal echt blij zijn als het achter de rug is... 

haal me van alles in m’n hoofd. Wat als het veel te groot, of te klein, of helemaal scheef, of mega ballen, of complicaties... Pff maak mezelf gek! Haha. Terwijl ik er eigenlijk zo naar uit moet kijken. 
 

 

wel heel fijn, lekker vroeg. heb je lig niet een halve dag te gaan zeg maar. heel veel plezier in Eindhoven en veel succes maandag! ik ben vrijdag pas aan de beurt, dan heb jij als het goed is het ergste alweer gehad! ik hoor donderdag hoe laat ik me moet melden, ik hoop ook zo vroeg mogelijk. opstaan, douchen en hup wegwezen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Gekke gedachtenkronkels hebben wij dames toch he. Vergeten gewoon te genieten van iets waar we zo lang naar uit kijken. Geniet van je dagje Eindhoven ook, is een leuke stad. 

Haha echt hè! En dan denk ik zelf ook, doe nou eens normaal en probeer te genieten van iets wat ik al zó lang wil!

nou, ik ben er echt niet bij hoor... we hebben morgen dagje Nijmegen, niet Eindhoven haha. In de buurt van Nijmegen een hotel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, 3timesaround zei:

wel heel fijn, lekker vroeg. heb je lig niet een halve dag te gaan zeg maar. heel veel plezier in Eindhoven en veel succes maandag! ik ben vrijdag pas aan de beurt, dan heb jij als het goed is het ergste alweer gehad! ik hoor donderdag hoe laat ik me moet melden, ik hoop ook zo vroeg mogelijk. opstaan, douchen en hup wegwezen....

Ja ik ben ook blij dat ik zo vroeg mag. En zelfs de eerste ben. 
ik had ook voorkeur aangegeven voor vroeg. En blijkbaar is dat gelukt! 
Spannend voor je vrijdag! Heb je even topic? Dan ga ik je volgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Lady.D zei:

Ja ik ben ook blij dat ik zo vroeg mag. En zelfs de eerste ben. 
ik had ook voorkeur aangegeven voor vroeg. En blijkbaar is dat gelukt! 
Spannend voor je vrijdag! Heb je even topic? Dan ga ik je volgen. 

volgens mij is het: van 200cc low profile mcGhan naar 350cc medium profile plus mentor. of zoiets?. staat bij prothesewissel verslagen. ik ga voor alweer mijn 3de bv. heb dus al ervaring (uhum) maar dan nog vind ik het spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist zo is dat! Kan niet wachten om weer naar de sauna te gaan, of te zwemmen met de kids, zonder dat ik hoef op te letten dat m’n kipfilets er niet uitvallen, of iemand in m’n push up bikini kijkt naar een gapend gat!

 

haha nee dat dacht ik al, dus we gaan idd lekker de stad in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, polemommy zei:

Super dat je een hotel hebt. Wij beginnen morgen ruim 3,5 uur van tevoren met rijden. Weet niet hoe het gaat met de storm en drukte op de weg. 

 

Hoe ver moet je naar huis rijden?

Ja dat geeft wat rust voor morgen. M’n man zei gelijk, ik boek een hotel, heb geen zin in file s’morgens of te laat komen. 
Het is voor ons zonder file 1,5 uur rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.