Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

23 minutes ago, Lady.D said:

@Lindan

jaa we gaan zo lekker op t gemak daarheen. Eerst nog even genieten van de kindjes, en ze heeeel veel knuffelen, want oh wat zal ik dat even missen. 
vanmiddag lekker Nijmegen in! Gedachten verzetten ?

Ik  breng die van mij ook straks naar mijn moeder, ik mis het knuffelen nu al... 

 

Maar jeetje, ik heb er zin in. Nu nog even douchen en scrubben met Hibi, het huis nog een beetje verder opruimen en dan een beetje aantutten, dan is het zo maandag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden, ik ben lekker in het hotel aangekomen. Die zit letterlijk naast de kliniek. Sterker nog, onze kamer zit boven de kliniek. En er zit een lift naast die gelijk naar de kliniek gaat. Daar mag alleen het personeel gebruik van maken? beetje jammer, anders had ik hier 1 minuut voor half 8 naar beneden kunnen gaan ?

Nijmegen was leuk! We gaan nu nog even terug om nog een heerlijke biefstuk te eten bij loetje! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!

we zijn in de hotelkamer. Ik ben m’n spulletjes aan t klaar leggen, even douchen, en dan ga ik lekker slapen. 
en jeetje, als ik dan morgen wakker word.... dan is het gewoon zo ver!?

zo spannend! Maar ook zoveel zin in (.)(.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Lady.D said:

Ze zitten erin!!! Zo blij dat het achter de rug is.  2 mooie nieuwe vriendinnen (.)(.) en wat ze mooi! En vol!

toch voor de 265cc demi motiva gegaan. Zal daar later meer uitleg over geven en verslag maken. 
Nu even chillen..

Ik kan niet wachten!!! ???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik kan niet rusten in de auto. Dus ga toch maar, half wappie, m’n verslag tikken?

 

moest mij vanmorgen dus 7.30u melden. Aangezien het voor ons ver rijden is, en midden in de spits, hebben we tegenover de kliniek geslapen. Dikke aanrader voor diegene die ook niet in de buurt wonen. Je loopt er zo naar binnen. 
Ik was er 7.15u al, en stond zelfs nog voor een dichte deur! Eenmaal binnen zo lief en fijn ontvangen. Eea doorgenomen, en Daarna naar boven in de wachtkamer wachten. 
toen werd ik opgehaald en kwamen de eerste tranen, moest mijn man gedag zeggen, en de zenuwen gierden door mij lijf. Trof echt een hele lieve verpleegster. Stelde me helemaal gerust. 
eenmaal op de kamer mocht ik in bed gaan liggen, en kreeg ik een heerlijk warmte deken over me heen. Ik was de enige, en dat was ook super fijn!

nog wat uitleg van de anesthesist en infuus werd ingebracht. 
daarna kwam Lydia. Die zag dus in het verslag dat ik nog twijfel had over de maat. (Dit omdat er 12cm gemeten is, en 380cc gepast is, en Lydia gelijk toen ze mij de eerste keer zag 245 max 265cc (11cm) adviseerde. Dat verschil vond ik zo groot dat ik daar later vragen over kreeg) 

Dat vond ze vreemd en eigenlijk niet fijn om zo te beginnen. 
dus ik gaf aan dat ik meerdere keren gemaild en gebeld had, maar ze nergens op gereageerd had. Dit vond ze opmerkelijk, aangezien ze netjes op mijn mail gereageerd had! Dit had Faceland dus niet doorgegeven. Dit vond ze écht heel rot en niet netjes. En hier ging ze zelf nog achteraan. 
ze gaf aan dat het zowel voor haar als voor mij fijn is dat wanneer ik m’n operatie heb, de maat vast staat. Dat vond ik zelf natuurlijk ook, en dat was ook 1 van de redenen waarom ik zo gespannen was. 
ze adviseerde met mijn bouw echt de 265cc demi, en daar ging zelf ook mijn voorkeur wel naar uit. En ben zo blij dat we dat gedaan hebben. Ze zien er nu al mooi en goed gevuld uit. Ze hadden naar mijn idee echt niet groter gemoeten. (Wellicht denk ik daar over een maand anders over?? aangezien ik dat hier veel lees op t forum, maar kan t me echt niet voorstellen) 

 

nou toen was alles besproken, afgetekend en weer laten zien waar mijn borst dan ongeveer begint,  en gingen we naar de OK. En hop... daar kwamen die tranen weer.... weer zo lief gerust gesteld. Op de ok nog eens uitgelegd, armen opzij op de steun. En klaar maken voor de narcose. 1 had m’n hand vast en stelde me gerust, kapje erop, en duurde even toen ik me weg voelde zakken. (Stinkt trouwens wel die zuurstof uit dat kapje)

volgende moment werd ik wakker op de uitslaap kamer. Er lag 1 andere vrouw in de zaal die na mij geholpen was. Verder dus heel rustig en relaxed. kon rustig aan wakker worden. 
toen ik echt wat meer wakker was ben ik naar de volgende ruimte gebracht, waar ik wat te eten en drinken kreeg. Daarna pcm. Weer eea uitgelegd, zak medicijnen mee. 
toen t steeds beter ging en ik me minder “wappie” voelde, gingen we eens even bekijken hoe het er daar uit ziet! WOWW!! Zóó mooi, en vol, maar hele natuurlijke overloop. 

Ik kreeg m’n  kleding aan, plassen, en weer terug voor nog een koppie thee. Inmiddels was mijn man er, en weer lekker warm dekentje over me heen. 
daarna kwam Lydia uitleg geven over hoe het gegaan is. Dat ik wel erg makkelijk bloedde, alsof ik bloedverdunners gebruik, wat dus niet het geval is. Ze zei het is duidelijk meer dan bij een normale operatie. Dus iets om hier wel naar te laten kijken mocht je nog een keer een operatie ondergaan. Hierdoor heb ik ook voor de zekerheid een band om gekregen die ik 24uur om moet houden, voor het geval er nog een bloedvaatje open springt.  
Toen ik mij goed genoeg voelde mochten we naar huis! Rond 11.15/11.30 reden we naar huis! 
 

voel me tot nu toe goed, geen pijn, maar wel heel erg druk op m’n borst. Die bekende vrachtwagen denk, alhoewel die nu niet zo zwaar voelt. Maar met ademen merk je het. 

mijn ervaring tot nu toe met Lydia en bauland is echt heel goed! Ik heb t totaal niet als lopende band ervaren, terwijl ik me daar wel op ingesteld had. Van het ontvangst tot weg gaan heel goed geholpen, en echt super lieve mensen daar. 
 

nou meiden, langer verslag kan bijna niet hè?? ??

Nog ruim een half uur, dan zijn we thuis. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat klinkt als een heel erg goede ervaring. Altijd leuk en fijn om te lezen zulke uitgebreide verhalen. Wel vervelend dat het dus eerder in de communicatie niet goed is gegaan, maar goed je ging nu met een geruster gevoel de operatie in en dat is het belangrijkste. Goed dat zowel jij als de pc achter deze keuze stonden. Hopelijk blijf je zo tevreden met het resultaat, maar alle vertrouwen daarin. En wat mocht je al lekker vroeg weg zeg, op naar je eigen huis en bed. Succes met herstellen, geef je over aan het niks mogen doen (normaal zeuren we dat we alles alleen moeten doen, onthoud dat goed ?).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.