Lady.D

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland

Recommended Posts

Heel fijn! Alhoewel ik nog niet helemaal uit ben over de maat prothese. ik neig zelf wel het meest naar 265cc. Maar zie soms bij Wouter pot zoveel grote maten voorbij komen, terwijl je dat helemaal niet terug ziet in de borst. 
full klinkt voor bij mij zo groot, maar wellicht is dat het dus helemaal niet en moet ik daar niet zoveel schrik over hebben. 
wacht dus ook nog even de mail af van Lydia waarin ik wat advies heb gevraagd. 

@Lady.D klopt wat je zegt dat dr vd Post regelmaat groot aantal cc's plaats. Nieuwste post is ook met 625cc.  Voor mij is 550cc afgesproken, terwijl ik 625cc ook goed kan hebben aldus de dokter. Maar ik heb omvang 85 en wellicht zou een 90 ook wel beter zijn. Als je even heel plat slaat is dat 20 cm in omtrek extra, dus waarschijnlijk zo'n 3 a 4 cm verschil tussen de borstbreedte. Nou dan is de gekozen breedte toch prima. En ja je ziet met de demi ook schitterende resultaten voorbij komen. 

Dat is helemaal waar als je het zo bekijkt👍🏼
En idd, ik vind veel resultaten met demi prachtig, daarom ging mijn voorkeur daar ook naar uit, en dat zal het dus waarschijnlijk ook worden😊

• Like 1

Yes! Leuk! Heb er echt al super veel zin in. En aangezien ik tot de dag van tevoren op wintersport ben, heb ik ook niet echt tijd om zenuwen te krijgen. 🤪

Haha goed geregeld!! Lekker afleiding. 
ik krijg er steeds meer zin in, maar man man, vind t ook mega spannend! Haha. 
ga even bij jou terug kijken wat jij precies gaat plaatsen. 

Het is bijna zo ver, maandag aanstaande is mijn operatie!!
ik wordt al om 7.30 verwacht, en 8u geopereerd. Aangezien we totaal niet in de buurt wonen van de bauland kliniek, hebben we een hotel in de buurt. Dan ben ik zeker weten op tijd! 
dus we maken er morgen maar gezellig dagje Eindhoven van ofzo. 

ik kijk er naar uit, maar vind het ook zo super spannend! Zal echt blij zijn als het achter de rug is... 

haal me van alles in m’n hoofd. Wat als het veel te groot, of te klein, of helemaal scheef, of mega ballen, of complicaties... Pff maak mezelf gek! Haha. Terwijl ik er eigenlijk zo naar uit moet kijken. 

Gekke gedachtenkronkels hebben wij dames toch he. Vergeten gewoon te genieten van iets waar we zo lang naar uit kijken. Geniet van je dagje Eindhoven ook, is een leuke stad. 

wel heel fijn, lekker vroeg. heb je lig niet een halve dag te gaan zeg maar. heel veel plezier in Eindhoven en veel succes maandag! ik ben vrijdag pas aan de beurt, dan heb jij als het goed is het ergste alweer gehad! ik hoor donderdag hoe laat ik me moet melden, ik hoop ook zo vroeg mogelijk. opstaan, douchen en hup wegwezen....

Haha echt hè! En dan denk ik zelf ook, doe nou eens normaal en probeer te genieten van iets wat ik al zó lang wil!

nou, ik ben er echt niet bij hoor... we hebben morgen dagje Nijmegen, niet Eindhoven haha. In de buurt van Nijmegen een hotel. 

Ja ik ben ook blij dat ik zo vroeg mag. En zelfs de eerste ben. 
ik had ook voorkeur aangegeven voor vroeg. En blijkbaar is dat gelukt! 
Spannend voor je vrijdag! Heb je even topic? Dan ga ik je volgen.