Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

Wat fijn, nu naar huis en herstellen!! Wel vervelend en slordig hoor die miscommunicatie. Goed dat je bij je gevoel gebleven bent, zo last minute veranderen lijkt mij ook niet verstandig. Ergste pijn voelde de ik de eerste avond opkomen, vanaf toen snel minder, is mij alles meegevallen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Fijn dat het goed gekomen is met de maat! Toch spannend als je daar nog onzekerheid over had vlak voor de operatie, maar gelukkig de goede keuze gemaakt. Wens je een goed herstel toe en dat je maar heel blij mee mag zijn met je nieuwe boobies!

Ja dat zorgde toch voor meer zenuwen. En vooral rot dat t achteraf niet nodig was omdat ze gewoon netjes geantwoord had, en in de veronderstelling was dat ik die mail gekregen had. 
ben heel blij met m’n keuze! Had absoluut niet groter gemoeten. 
Bedankt voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Nog even wachten zei:

Wow dat klinkt als een heel erg goede ervaring. Altijd leuk en fijn om te lezen zulke uitgebreide verhalen. Wel vervelend dat het dus eerder in de communicatie niet goed is gegaan, maar goed je ging nu met een geruster gevoel de operatie in en dat is het belangrijkste. Goed dat zowel jij als de pc achter deze keuze stonden. Hopelijk blijf je zo tevreden met het resultaat, maar alle vertrouwen daarin. En wat mocht je al lekker vroeg weg zeg, op naar je eigen huis en bed. Succes met herstellen, geef je over aan het niks mogen doen (normaal zeuren we dat we alles alleen moeten doen, onthoud dat goed ?).

Haha ja ben vaak uitgebreid van stof??

ja vond het vooral beetje jammer van FL. Ik dacht natuurlijk dat Lydia maar niet reageerde. Maar ze baalde hier zelf ook echt van. Ze vond het niet netjes en zorgt onnodig voor onrust. 
maar nu zo blij. Heb wel echt last, veel druk. Hopelijk morgen even douchen en het bekijken, dan mag de band af. 
Whaha ja idd! M’n moeder was hier vandaag, en m’n man nam het er ook gelijk van. Die was naast me gaan liggen en heeft toch heerlijk liggen slapen??? hij zal t wel nodig hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Lady.D zei:

Oké, ik kan niet rusten in de auto. Dus ga toch maar, half wappie, m’n verslag tikken?

 

moest mij vanmorgen dus 7.30u melden. Aangezien het voor ons ver rijden is, en midden in de spits, hebben we tegenover de kliniek geslapen. Dikke aanrader voor diegene die ook niet in de buurt wonen. Je loopt er zo naar binnen. 
Ik was er 7.15u al, en stond zelfs nog voor een dichte deur! Eenmaal binnen zo lief en fijn ontvangen. Eea doorgenomen, en Daarna naar boven in de wachtkamer wachten. 
toen werd ik opgehaald en kwamen de eerste tranen, moest mijn man gedag zeggen, en de zenuwen gierden door mij lijf. Trof echt een hele lieve verpleegster. Stelde me helemaal gerust. 
eenmaal op de kamer mocht ik in bed gaan liggen, en kreeg ik een heerlijk warmte deken over me heen. Ik was de enige, en dat was ook super fijn!

nog wat uitleg van de anesthesist en infuus werd ingebracht. 
daarna kwam Lydia. Die zag dus in het verslag dat ik nog twijfel had over de maat. (Dit omdat er 12cm gemeten is, en 380cc gepast is, en Lydia gelijk toen ze mij de eerste keer zag 245 max 265cc (11cm) adviseerde. Dat verschil vond ik zo groot dat ik daar later vragen over kreeg) 

Dat vond ze vreemd en eigenlijk niet fijn om zo te beginnen. 
dus ik gaf aan dat ik meerdere keren gemaild en gebeld had, maar ze nergens op gereageerd had. Dit vond ze opmerkelijk, aangezien ze netjes op mijn mail gereageerd had! Dit had Faceland dus niet doorgegeven. Dit vond ze écht heel rot en niet netjes. En hier ging ze zelf nog achteraan. 
ze gaf aan dat het zowel voor haar als voor mij fijn is dat wanneer ik m’n operatie heb, de maat vast staat. Dat vond ik zelf natuurlijk ook, en dat was ook 1 van de redenen waarom ik zo gespannen was. 
ze adviseerde met mijn bouw echt de 265cc demi, en daar ging zelf ook mijn voorkeur wel naar uit. En ben zo blij dat we dat gedaan hebben. Ze zien er nu al mooi en goed gevuld uit. Ze hadden naar mijn idee echt niet groter gemoeten. (Wellicht denk ik daar over een maand anders over?? aangezien ik dat hier veel lees op t forum, maar kan t me echt niet voorstellen) 

 

nou toen was alles besproken, afgetekend en weer laten zien waar mijn borst dan ongeveer begint,  en gingen we naar de OK. En hop... daar kwamen die tranen weer.... weer zo lief gerust gesteld. Op de ok nog eens uitgelegd, armen opzij op de steun. En klaar maken voor de narcose. 1 had m’n hand vast en stelde me gerust, kapje erop, en duurde even toen ik me weg voelde zakken. (Stinkt trouwens wel die zuurstof uit dat kapje)

volgende moment werd ik wakker op de uitslaap kamer. Er lag 1 andere vrouw in de zaal die na mij geholpen was. Verder dus heel rustig en relaxed. kon rustig aan wakker worden. 
toen ik echt wat meer wakker was ben ik naar de volgende ruimte gebracht, waar ik wat te eten en drinken kreeg. Daarna pcm. Weer eea uitgelegd, zak medicijnen mee. 
toen t steeds beter ging en ik me minder “wappie” voelde, gingen we eens even bekijken hoe het er daar uit ziet! WOWW!! Zóó mooi, en vol, maar hele natuurlijke overloop. 

Ik kreeg m’n  kleding aan, plassen, en weer terug voor nog een koppie thee. Inmiddels was mijn man er, en weer lekker warm dekentje over me heen. 
daarna kwam Lydia uitleg geven over hoe het gegaan is. Dat ik wel erg makkelijk bloedde, alsof ik bloedverdunners gebruik, wat dus niet het geval is. Ze zei het is duidelijk meer dan bij een normale operatie. Dus iets om hier wel naar te laten kijken mocht je nog een keer een operatie ondergaan. Hierdoor heb ik ook voor de zekerheid een band om gekregen die ik 24uur om moet houden, voor het geval er nog een bloedvaatje open springt.  
Toen ik mij goed genoeg voelde mochten we naar huis! Rond 11.15/11.30 reden we naar huis! 
 

voel me tot nu toe goed, geen pijn, maar wel heel erg druk op m’n borst. Die bekende vrachtwagen denk, alhoewel die nu niet zo zwaar voelt. Maar met ademen merk je het. 

mijn ervaring tot nu toe met Lydia en bauland is echt heel goed! Ik heb t totaal niet als lopende band ervaren, terwijl ik me daar wel op ingesteld had. Van het ontvangst tot weg gaan heel goed geholpen, en echt super lieve mensen daar. 
 

nou meiden, langer verslag kan bijna niet hè?? ??

Nog ruim een half uur, dan zijn we thuis. 

Fijn dat alles zo goed gegaan is en je eruit bent gekomen met de pc over je maat. Hopelijk een fijne nacht en een goed herstel gewenst!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

eerste nacht is best ruk gegaan. Viel voor t eerst pas om 01u in slaap terwijl ik gister overdag ook niet geslapen heb. 
toen werd ik iets voor 05u wakker, dat kwam mooi uit, kon ik gelijk m’n pcm weer innemen om 5u. 
@best_boobie heeft mijn medicatie schema aangepast zodat het meer verdeeld is en ik een spiegel opbouw. Anders had ik voor de eerste dag 21u laatste medicatie gehad en dan pas s'ochtends om 7u weer? had ik natuurlijk niet gered. 

Wel een aanrader voor diegene die nog moeten om haar je schema door te sturen. 
 

vandaag mag mijn band af, die ik extra om had gekregen voor het geval er nog een vaatje zou springen. 
eigenlijk wil ik ook heeeeel graag douchen. Dat mag ook. Maar durf niet zo goed alles af te doen of überhaupt te gaan kijken?

ik voel dat er aardig wat vocht zit, net zoals je stuwing hebt bij borstvoeding. Ze zullen er waarschijnlijk dus vierkant uitzien ?

als het lukt ga ik vandaag eens kijken om een album aan te maken met mijn voorsituatie en na. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lady.D zei:

Hi meiden,

 

eerste nacht is best ruk gegaan. Viel voor t eerst pas om 01u in slaap terwijl ik gister overdag ook niet geslapen heb. 
toen werd ik iets voor 05u wakker, dat kwam mooi uit, kon ik gelijk m’n pcm weer innemen om 5u. 
@best_boobie heeft mijn medicatie schema aangepast zodat het meer verdeeld is en ik een spiegel opbouw. Anders had ik voor de eerste dag 21u laatste medicatie gehad en dan pas s'ochtends om 7u weer? had ik natuurlijk niet gered. 

Wel een aanrader voor diegene die nog moeten om haar je schema door te sturen. 
 

vandaag mag mijn band af, die ik extra om had gekregen voor het geval er nog een vaatje zou springen. 
eigenlijk wil ik ook heeeeel graag douchen. Dat mag ook. Maar durf niet zo goed alles af te doen of überhaupt te gaan kijken?

ik voel dat er aardig wat vocht zit, net zoals je stuwing hebt bij borstvoeding. Ze zullen er waarschijnlijk dus vierkant uitzien ?

als het lukt ga ik vandaag eens kijken om een album aan te maken met mijn voorsituatie en na. 


Hahaha ahhh, maar je eerste nacht zit erop! Misschien dat het vandaag lukt nog even een klein dutje te pakken. 

Lekker gaan douchen, daar voel je je ook weer een beetje meer mens door! En je misschien-nog-vierkante boobs gaan bewonderen! 
Lijkt me super leuk om met je mee te kijken, dus als je een album gefixt krijgt vandaag zou ik heel graag toegevoegd willen worden ?❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 2 uur geleden de borstband eraf gehaald. Gaf echt gelijk meer lucht, maar tegelijkertijd voel ik me helemaal licht en dizzy worden, alles word zwart voor me ogen en viel bijna flauw. M’n moeder heeft me weer snel neergelegd Met een koude washand  en duurde echt even voor ik weer helder was. 
daarop besloten toch maar de sterkere pijnstilling extra te nemen. Heb wel t idee dat dat nu wat gaat werken. 
man wat zal ik blij zijn als ik deze eerste dagen door ben!

verder kan ik nu wel beter m’n borst zien en voelen. Voelt echt al zacht, terwijl t nog vol vocht en stuwing zit. Ben al zo blij met t resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Heftig dat je even bijna out ging. Maar even goed de pijnstilling slikken dan.  En zo fijn dat je al zo blij bent met het resultaat. 

Ja daar schrok ik zelf ook even van.  Terwijl ik echt niks doe. Lig alleen maar in bed. Alles doet juist zeer van het liggen. Wil er juist even uit, maar dat durf ik nu niet meer. Morgen maar douchen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lady.D zei:

Ja daar schrok ik zelf ook even van.  Terwijl ik echt niks doe. Lig alleen maar in bed. Alles doet juist zeer van het liggen. Wil er juist even uit, maar dat durf ik nu niet meer. Morgen maar douchen?

Gewoon later op de dag nog even kijken of je wel kunt douchen. Ik denk dat een klein beetje bewegen ook echt niet slecht voor je is, maar juist de stijfheid tegen gaat. Uiteraard moet je er niet van out gaan, dat is dan weer niet handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker rustig aan meis, je hebt tijd nodig om te herstellen en ieder lichaam doet dit op zijn eigen manier. Bij mij waarschuwden ze vanuit de kliniek ook dat veel dames niet lekker worden bij de eerste keer douchen bijvoorbeeld. Je lichaam heeft best een tikkie gehad van de operatie en narcose, neem jezelf lekker in acht. Het is fijn om alle snelle herstel verhalen zonder pijn te lezen maar ‘T is geen wedstrijd hè ? Houd lekker het tempo en de medicatie aan waar jouw lichaam zich oké bij voelt.

 

#preekmodus uit ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 lief je berichtje! 
Ik houd me Zeker rustig! Ik kan ook echt totaal niks. Maar idd verbaasd over blijkbaar de grote verschillen bij iedereen. 
de 1 kan bij wijze van spreken al boodschappen doen, en de ander, ik dus, ligt letterlijk voor Pampus :88:
Net moest ik naar de wc, eerst rustig paar minuten gaan zitten, en toen richting de wc, en hup daar ging ik weer, duizelig, suizen, zwart voor m’n ogen. Dus lig weer braaf plat. Nou ja plat, als een kromme banaan. 
inmiddels wel de twee verband kussens onder m’n borst weg gehaald, die zagen er keurig schoon uit. En zo fijn om m’n borst nu zo te voelen dan in die strakke band. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lady.D zei:

@Loesje3 lief je berichtje! 
Ik houd me Zeker rustig! Ik kan ook echt totaal niks. Maar idd verbaasd over blijkbaar de grote verschillen bij iedereen. 
de 1 kan bij wijze van spreken al boodschappen doen, en de ander, ik dus, ligt letterlijk voor Pampus 
Net moest ik naar de wc, eerst rustig paar minuten gaan zitten, en toen richting de wc, en hup daar ging ik weer, duizelig, suizen, zwart voor m’n ogen. Dus lig weer braaf plat. Nou ja plat, als een kromme banaan. 
inmiddels wel de twee verband kussens onder m’n borst weg gehaald, die zagen er keurig schoon uit. En zo fijn om m’n borst nu zo te voelen dan in die strakke band. 

Kromme banaan:45:! Geweldige beschrijving!

Heb je last van een lage bloed druk? Of een lage suikerspiegel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lady.D zei:

@Ld1234 haha ja dat komt het meest in de buurt met hoe ik erbij lig?
ik heb over het algemeen wel lage bloeddruk ja. Suikerspiegel weet ik niet. 
En wellicht ook omdat ik wat meer bloed ben verloren dan gebruikelijk is bij een borst operatie. 

Ja dan is het logisch dat je duizelig bent. Goed je rust nemen en alles rustig aan doen!???

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo! We zijn weer een dagje verder. 
Heb gisteren dus tramadol extra erbij geslikt, en daardoor ben ik mij een stuk beter gaan voelen. Heb ook een hele goede nacht gehad. Werd alleen wakker van de wekker voor m’n medicatie, en daarna weer “heerlijk” geslapen. 
Ben nog een beetje licht, maar niet meer zo snel duizelig. 
vanmorgen ook eindelijk gedoucht!!! Jeetje wat kan een mens daarvan opknappen. HEERLIJK!!

Durfde mijn bh nog niet uit te doen, dus alleen de onderkant gedoucht?


En elke keer als ik van boven even naar beneden gluur in m’n bh dan wordt ik zooo blij!!!!???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.