Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

@polemommy @Robijntje02

haha nee hoor ik denk dat dat voor iedereen spannend is. 
in die bh voelen ze veilig. Niet dat ze eruit kunnen vallen als je je bh uit doet ? maar toch voelt dat wel een soort van zo:154:
Dus ik dacht ik hou ze nog lekker een dagje veilig in t netje ?

@Nog even wachten vrijdag wordt het een algehele douchebeurt, en dan ga ik voor de boobies bloot!? morgen ben ik grotendeels alleen, gelukkig zitten de kinderen op school/opvang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Lady.D said:

@polemommy @Robijntje02

haha nee hoor ik denk dat dat voor iedereen spannend is. 
in die bh voelen ze veilig. Niet dat ze eruit kunnen vallen als je je bh uit doet ? maar toch voelt dat wel een soort van zo:154:
Dus ik dacht ik hou ze nog lekker een dagje veilig in t netje ?

 

Ik heb serieus het idee dat ze er gewoon af vallen als ik de beha uitdoe, maar het voelt ook zooo lekker en vrij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lady.D zei:

@Nog even wachten @polemommy jullie had ik al toegevoegd. 

@Robijntje02 @Ld1234 @Nina_a @Julie88 @Sjaantje02 @Veerveertje ga jullie toevoegen! Zouden jullie mij ook aan jullie albums willen toevoegen mocht dit nog niet gebeurd zijn?

Haha ja tuurlijk maar dan moet je nog even wachten ? mijn operatie staat gepland op 25 Maart 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Lady.D said:

Haha dit voelt zo veilig hè. 
maar die bh gaat trouwens wel mega jeuken! Zit ook best strak. Dus zal vrijdag denk wel heeeeel blij zijn als die even uit gaat. 

Ja, ik schrok toen ik hem voor het eerst uitdeed. Dacht ‘waar komen al die rimpels vandaan?!’ maar het zijn inderdaad afdrukken. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.