Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Linda nguyen zei:

Hoi Lady

 

Ik word 25-01 geopereerd in park medisch centrum .
Ik heb niet veel consult gehad dan behalve in park medisch centrum. 
Wat ik wel bijzonder vind zijn de prijsverschillen waardoor ik toch onzeker word. Misschien betaal ik wel veel te veel voor hetzelfde resultaat ..

toen ik Online op zoek was naar een kliniek baseerde ik het op aantal positieve ervaringen /sterrren. 
De “ goedkopere” hadden toch wel negatieve berichten .

 

even in het kort, 

Ik ben zelf 1.55 en weegt 50 kilo. 
Ik heb 10 jaar geleden een borstverkleining / borstlift gedaan .

Van maat F ( hangende ) naar een volle maat D. 
Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten gekrompen . Linker borst een lege C en rechter borst een B cup. Groot verschil dus. 

Nu gaat er in de kleine borst 475 Cc en grotere borst 425 CC motiva Ergonomix Dual plane.

Ik wil zo graag mijn volle borsten weer terug . En daarom heb ik gekozen voor motiva.

Mijn grootste angst is dat ik ze te klein vind .

 

ik ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen en of je er straks blij mee bent met het resultaat .

Hi Linda,

 

wat fijn dat je al een datum hebt staan. Dan heb je iets om naar uit te kijken. 
dat is iets wat ik nu nog “mis”, omdat ik hier al een half jaar echt mee bezig ben, en al een aantal jaar over nadenk. 

ik snap je punt over prijsverschil wat je onzeker maakt. Dat heb ik namelijk precies hetzelfde. Ik ben altijd van het helemaal uitzoeken, en heel bewust ergens voor kiezen. Neig snel naar, liever wat meer betalen en wetende dat het goed is, dan andersom. 
alleen bij dit praat je niet over paar tientjes meer, maar over (paar) duizend meer. En waar zit dat prijsverschil nou precies is. 
na veel erover te hebben opgezocht blijft toch wel dat duur, niet altijd beter hoeft te zijn. Alleen zit bij sommige wel overnachting erbij. 
ik denk vooral dat je gevoel heel goed moet zijn. Dus als je een goed gevoel hebt bij deze kliniek en arts, zou ik je zorgen overboord gooien, anders kun je wel bezig blijven. Er is zo ontzettend veel keuze qua klinieken en artsen, dat dat zoeken is naar een speld in een hooiberg. 
ik hoop zelf dat mijn gevoel bij de arts goed is, waar ik 8/1 consult heb, ook omdat ik dan niet weer verder hoef te zoeken. Want waar begin je dan? En waar ga je dan heen?

 

spannend voor je! Ook lees ik uit je verhaal dat je 2 verschillende borsten hebt, en al een verkleining hebt gehad, dan denk ik dat het ook een andere operatie word wanneer je alleen wilt vergroten met 2 gelijke borsten. 
kriig je de ergonomix demi of full?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de ergonomix demi , omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde. 
Omdat ik qua lengte klein ben denk ik dat als het boven TE veel volume zit , te nep uit gaat zien bij mij. 
Om je heel eerlijk te zeggen zou ik niet heel erg vinden als het Straks een beetje hangt.( niet teveel natuurlijk ?
Ik merk dat het mij stoort dat ze gekrompen zijn en slapjes.

Ik had een foto opgezocht op internet en en aan de arts laten zien.  En ook gevraagd of dit mogelijk is . 

Hiermee wilde ik laten zien wat ik het liefst zou willen ..

Had jij ook een foto mee genomen ? Zo nee , adviseer ik je dat zeker te doen. 
Op deze manier weet de arts ook wat jij verwacht van operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Linda nguyen zei:

Ik krijg de ergonomix demi , omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde. 
Omdat ik qua lengte klein ben denk ik dat als het boven TE veel volume zit , te nep uit gaat zien bij mij. 
Om je heel eerlijk te zeggen zou ik niet heel erg vinden als het Straks een beetje hangt.( niet teveel natuurlijk ?
Ik merk dat het mij stoort dat ze gekrompen zijn en slapjes.

Ik had een foto opgezocht op internet en en aan de arts laten zien.  En ook gevraagd of dit mogelijk is . 

Hiermee wilde ik laten zien wat ik het liefst zou willen ..

Had jij ook een foto mee genomen ? Zo nee , adviseer ik je dat zeker te doen. 
Op deze manier weet de arts ook wat jij verwacht van operatie. 

Haha ja ik heb een heel album in m’n telefoon ?? met allemaal resultaten van wat ik mooi vind. Of een paar van wat ik juist niet wil.  Ook ik hou heel erg van dat iets “hangerig”. Of iig het meest natuurlijke resultaat. Ik ben zelf ook niet bang dat ik het te klein zal vinden, maar toch lees ik dat hier wel veel. 
Ik heb ook foto’s van toen ik borstvoeding gaf, ik hoop dat het een beetje in die buurt komt. 
Als je hier in m’n topic terug leest zie je heel m’n zoektocht tot nu toe. 
bij mijn consult komen we tot nu toe ook uit op ergonomix demi. 
 

ik hoop dat je zelf geen twijfels meer hebt, en uitkijkt naar je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het lezen van jou bericht over de kliniek Faceland ben ik nu aan het twijfelen ? 

wat een groot prijsverschil. En qua beoordelingen lijkt faceland ook hoog te scoren. Ik wil geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. 
Nu heb ik met veel moeite 2 weken vrij kunnen krijgen voor de operatie . Ben ik nu toch aan Het twijfelen om een consult te doen bij faceland met de wetenschap dat ik niet in januari geopereerd kan worden. 
haha vreselijk de onzekerheid .
Ik denk dat ik te weinig vooronderzoek heb gedaan ? ik hou het op de dure park kliniek en hopen dat ik er geen spijt van krijg. 

 

En de borsten tijdens borstvoeding zijn altijd zo mooi hè . Ook de rede dat ik de kleinste zolang borstvoeding gaf. 

Ik wist dat als ik zou stoppen dat ze gaan krimpen . Geen idee dat het zo erg zou krimpen en slap zou worden ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Linda nguyen zei:

Na het lezen van jou bericht over de kliniek Faceland ben ik nu aan het twijfelen ? 

wat een groot prijsverschil. En qua beoordelingen lijkt faceland ook hoog te scoren. Ik wil geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. 
Nu heb ik met veel moeite 2 weken vrij kunnen krijgen voor de operatie . Ben ik nu toch aan Het twijfelen om een consult te doen bij faceland met de wetenschap dat ik niet in januari geopereerd kan worden. 
haha vreselijk de onzekerheid .
Ik denk dat ik te weinig vooronderzoek heb gedaan ? ik hou het op de dure park kliniek en hopen dat ik er geen spijt van krijg. 

 

En de borsten tijdens borstvoeding zijn altijd zo mooi hè . Ook de rede dat ik de kleinste zolang borstvoeding gaf. 

Ik wist dat als ik zou stoppen dat ze gaan krimpen . Geen idee dat het zo erg zou krimpen en slap zou worden ?

 

 

Ik snap je twijfels echt heel erg goed! 
Als mijn gevoel bij de arts straks niet goed is bij het tweede consult, ga ik ook voor de duurdere klinieken. 
Ik had ook al vrij in januari om dan geopereerd te kunnen worden, ging dus ook niet door. 
nu hoop ik op begin februari. Maar als het de duurdere klinieken word weet ik dat ik nog langer moet wachten.  
 

ik vind de keuze van een kliniek ook heel erg lastig. En dan nog een fijne arts. 
Ik vind dat totaal plaatje heel belangrijk. En voor mij is dat dan dus niet perse een dure kliniek.

als ik bijv een hork van een arts tref, hoe goed diegene dan ook kan opereren, ik vind dat dan toch lastig. 
tot nu toe heb ik hele goede verhalen gelezen van zowel FL als de arts. En ook oprechte stukjes erin dat sommige het wel een beetje lopende band Gevoel vinden, maar dat dat niet afdeed aan t resultaat. En iemand uit Velthuis kliniek had dat ook zo ervaren. Die was zelfs beetje teleurgesteld over de communicatie daar en de wijze waarop ze geholpen werd, voor dat geld had ze het zelf beter verwacht. Ook hierbij was haar resultaat wel weer heel mooi!

 

kortom, ik denk dat je kan blijven twijfelen. Maar als je hier goed gevoel bij hebt, en alles staat al vast, zou ik het lekker door laten gaan?

heb je al een album? Wel leuk om je te gaan volgen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lady,

Sommige klinieken hebben korte wachttijden . Althans binnen 6 weken is volgens mij “snel”

 Vrij nemen vooraf is bij mij goed plannen met werk en collega’s. Dus verzetten van de operatie zou een probleem kunnen zijn.

Moet ik wel erbij zeggen dat ik het ook niet heb verteld op werk.  

Ik heb precies 2 weken vrij om te herstellen . Ik heb een kantoor baan, dus hopelijk kom ik de dagen door.

 

Heb jij nog kleine kinderen die je nog moet optillen? Ik heb er nog 1 van 3 jaar die nog graag opgetild wilt worden.

Dus dat wordt een uitdaging Hehe....

 

Als het resultaat mooi is en ik ben tevreden dan zal uiteindelijk de prijs niet meer uitmaken....denk ik:-) 

Maar je hoort en leest zoveel verhalen dat er niet mooi is en een herstel operatie nodig is... 

 

Ik heb een album met een foto VOOR de operatie ....ik zal na de operatie foto’s toevoegen voor NA de operatie. 
Moet ik je eerst toevoegen om in de album te kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen een consult gehad met Lydia, stond binnen 10 min weer buiten, kwam allemaal gehaast over en ze zat mij alleen maar complimenten te geven over mijn uiterlijk (heel leuk en aardig maar daar kwam ik niet voor) Vond het allemaal niet zo professioneel. Maar goed is mijn subjectieve oordeel over haar haha. Ik heb uiteindelijk niet voor haar/FL gekozen, te veel lopende bandwerk gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Lindan zei:

Hoi Lady,

Sommige klinieken hebben korte wachttijden . Althans binnen 6 weken is volgens mij “snel”

 Vrij nemen vooraf is bij mij goed plannen met werk en collega’s. Dus verzetten van de operatie zou een probleem kunnen zijn.

Moet ik wel erbij zeggen dat ik het ook niet heb verteld op werk.  

Ik heb precies 2 weken vrij om te herstellen . Ik heb een kantoor baan, dus hopelijk kom ik de dagen door.

 

Heb jij nog kleine kinderen die je nog moet optillen? Ik heb er nog 1 van 3 jaar die nog graag opgetild wilt worden.

Dus dat wordt een uitdaging Hehe....

 

Als het resultaat mooi is en ik ben tevreden dan zal uiteindelijk de prijs niet meer uitmaken....denk ik:-) 

Maar je hoort en leest zoveel verhalen dat er niet mooi is en een herstel operatie nodig is... 

 

Ik heb een album met een foto VOOR de operatie ....ik zal na de operatie foto’s toevoegen voor NA de operatie. 
Moet ik je eerst toevoegen om in de album te kijken ?

Ja bij sommige kun je idd vrij snel terecht. Ik was 23/12 op consult bij FL, en ze gaf aan dat ik dan waarschijnlijk wel begin februari geopereerd kan worden. 
Ga je nu nog een consult inplannen bij faceland? Of hou je het toch waar je nu geweest bent?

 

haha ja daar zit ik ook mee? ik heb een kleine van 1 jaar, van bijna 4 en 7. Vooral die jongste heeft alle hulp nog nodig, en die middelste houd ook van aandacht ?

 

lees je dat veel dat er een hersteloperatie nodig is? Mij eigenlijk nog niet zo opgevallen. 
 

Leuk dat je al een album hebt. Dat wil ik straks ook aanmaken.
Als je album afgeschermd is moet je mij eerst toegang geven wil ik je foto’s kunnen zien. 
 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Stephh90 zei:

Ik heb alleen een consult gehad met Lydia, stond binnen 10 min weer buiten, kwam allemaal gehaast over en ze zat mij alleen maar complimenten te geven over mijn uiterlijk (heel leuk en aardig maar daar kwam ik niet voor) Vond het allemaal niet zo professioneel. Maar goed is mijn subjectieve oordeel over haar haha. Ik heb uiteindelijk niet voor haar/FL gekozen, te veel lopende bandwerk gevoel. 

Na zo een consult zou ik er ook klaar mee zijn. Dus mocht dat bij mij straks gebeuren is mijn gevoel er ook heel anders over. 
 

ik moet er wel bij zeggen dat ik voor mijn eerste consult heb aangegeven al meerdere keren op consult te zijn geweest bij andere kliniek, en me daar heel erg stoorde aan t feit dat er geen tijd voor je werd genomen, en je idd binnen 10 min weer buiten stond. 
Denk dat ze notitie hadden gemaakt?, want bij mijn eerste consult bij Faceland werd ik heel goed geholpen, en werd er alle tijd voor me genomen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zitten googelen omdat ik wil weten wat er evt mis kan gaan of waarom mensen niet tevreden zijn enz.  Ik zoek de verhalen zelf op om voor me zelf af te wegen..

Je heb horrorverhalen tot verhalen waarbij er herstel nodig is omdat de mensen niet tevreden zijn. 


Ik heb wel gebeld met FL met de vraag voor een consult. Helaas kon dat alleen in Utrecht. En zal de operatie ook niet precies op de datum vallen dat ik vrij heb gekregen! bovendien ben ik te ongeduldig om nog maanden te wachten!
 

Wel leuk als je begin feb geopereerd kan worden ...althans als je een goed gevoel heb bij FL. Ik begin inmiddels de dagen af te tellen . We gaan waarschijnlijk dezelfde herstel periode in☺️
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan

ja ik snap het afwegen. En dat doe ik zelf ook. Maar besef dan ook wel dat ik wel aan t twijfelen kan blijven?

waar de een heel tevreden bij is, is de ander dat totaal niet, en andersom. 
ben zelf dus wel heel benieuwd naar m’n consult bij Lydia. 
wel leuk als we rond dezelfde tijd geholpen gaan worden. Kunnen we het herstel volgen van elkaar. 
Bij jou gaat het helemaal opschieten nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels mijn consult met de arts gehad bij faceland. Ondanks dat ze heel erg uitliepen (50min) werd ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden.
Ik heb mijn consult met Lydia als heel prettig ervaren! Ze was heel duidelijk en heeft veel uitgelegd. Voor mij was die klik heel belangrijk. 

Ik heb nu mijn operatie datum staan op 10 februari!! Zo mega spannend. Eindelijk gaat het gebeuren!!


Uiteraard heeft Lydia weer opnieuw gemeten etc, alleen kwam zij op een heel ander resultaat dan de consulente. Dat zei ze eigenlijk gelijk al toen ze de 375/425 cc zag in de computer. Nu vond ik dit zelf ook vrij groot. Maar na het meten kwam Lydia uit op 245/Max 265cc van de Motiva demi. 
Dit omdat mijn borstbreedte idd wel tegen de 12cm zit, maar ze aangaf dat ze dan veel te hoog zouden komen. Omdat die 12 dan ook naar boven gaat. 
voor het resultaat wat ik wil bereiken gaf ze dus aan die 245/265cc Motiva demi. En als ik toch groter wil dan de full kiezen. 
Vind deze keuze nu behoorlijk lastig?? omdat het verschil van 375 naar 245 wel erg groot is...

En met het passen is het toch ook lastig beoordelen. Dus nog flink wat om over na te denken. en ga maar aan de slag met zakjes water om te kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2020 om 13:58, Lady.D zei:

Inmiddels mijn consult met de arts gehad bij faceland. Ondanks dat ze heel erg uitliepen (50min) werd ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden.
Ik heb mijn consult met Lydia als heel prettig ervaren! Ze was heel duidelijk en heeft veel uitgelegd. Voor mij was die klik heel belangrijk. 

Ik heb nu mijn operatie datum staan op 10 februari!! Zo mega spannend. Eindelijk gaat het gebeuren!!


Uiteraard heeft Lydia weer opnieuw gemeten etc, alleen kwam zij op een heel ander resultaat dan de consulente. Dat zei ze eigenlijk gelijk al toen ze de 375/425 cc zag in de computer. Nu vond ik dit zelf ook vrij groot. Maar na het meten kwam Lydia uit op 245/Max 265cc van de Motiva demi. 
Dit omdat mijn borstbreedte idd wel tegen de 12cm zit, maar ze aangaf dat ze dan veel te hoog zouden komen. Omdat die 12 dan ook naar boven gaat. 
voor het resultaat wat ik wil bereiken gaf ze dus aan die 245/265cc Motiva demi. En als ik toch groter wil dan de full kiezen. 
Vind deze keuze nu behoorlijk lastig?? omdat het verschil van 375 naar 245 wel erg groot is...

En met het passen is het toch ook lastig beoordelen. Dus nog flink wat om over na te denken. en ga maar aan de slag met zakjes water om te kijken. 

Of je stuurt mij nog ff een pb? Dan kijk ik nog eens met je mee... Samen met wat je al eerder geadviseerd had gekregen....

Zal ik ook maar meteen je titel aanpassen?
xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lindan zei:

@Lady.D

Ik lees dat het gesprek goed is bevallen ?De operatie feb komt nu ook steeds dichterbij? Wat een lastige keuze qua grootte.Ik ben benieuwd waar je voor gaat kiezen. 

Zeker!! Zo blij dat er eindelijk een datum staat. En zo snel al. 
best boobie heeft even met me meegekeken, en is voor mij nu een heel stuk duidelijker! Denk dat ik voor 265cc ga. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

Waar kom je dan op uit? Ik krijg 270-295 en zal een c cup zijn denk ik. 

Ja waarschijnlijk Rond een C cup. 
weet niet wat jou voorsituatie is? Ik heb een lege Bcup. Kocht altijd mega push up bh’s in de maat 70C, maar qua cup zit ik dus eerder op een kleine Bcup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat je er uit bent zeg en ook al snel jouw operatiedatum!

Heel fijn! Alhoewel ik nog niet helemaal uit ben over de maat prothese. ik neig zelf wel het meest naar 265cc. Maar zie soms bij Wouter pot zoveel grote maten voorbij komen, terwijl je dat helemaal niet terug ziet in de borst. 
full klinkt voor bij mij zo groot, maar wellicht is dat het dus helemaal niet en moet ik daar niet zoveel schrik over hebben. 
wacht dus ook nog even de mail af van Lydia waarin ik wat advies heb gevraagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady.D klopt wat je zegt dat dr vd Post regelmaat groot aantal cc's plaats. Nieuwste post is ook met 625cc.  Voor mij is 550cc afgesproken, terwijl ik 625cc ook goed kan hebben aldus de dokter. Maar ik heb omvang 85 en wellicht zou een 90 ook wel beter zijn. Als je even heel plat slaat is dat 20 cm in omtrek extra, dus waarschijnlijk zo'n 3 a 4 cm verschil tussen de borstbreedte. Nou dan is de gekozen breedte toch prima. En ja je ziet met de demi ook schitterende resultaten voorbij komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Nog even wachten zei:

@Lady.D klopt wat je zegt dat dr vd Post regelmaat groot aantal cc's plaats. Nieuwste post is ook met 625cc.  Voor mij is 550cc afgesproken, terwijl ik 625cc ook goed kan hebben aldus de dokter. Maar ik heb omvang 85 en wellicht zou een 90 ook wel beter zijn. Als je even heel plat slaat is dat 20 cm in omtrek extra, dus waarschijnlijk zo'n 3 a 4 cm verschil tussen de borstbreedte. Nou dan is de gekozen breedte toch prima. En ja je ziet met de demi ook schitterende resultaten voorbij komen. 

 

Dat is helemaal waar als je het zo bekijkt??
En idd, ik vind veel resultaten met demi prachtig, daarom ging mijn voorkeur daar ook naar uit, en dat zal het dus waarschijnlijk ook worden?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.