Lady.D

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland

Recommended Posts

alvast succes bij Faceland!

Mocht je tzt ergens een datum voor operatie hebben, tag me dan even hier in je topic, dan pas ik alles voor je aan :)

xx BB

Als je het niet mooi vindt, mag je ook zelf iets anders bedenken :153:

Laat maar ff weten, pas ik het weer aan haha

Dit was een open deurtje, te leuk om niet te doen :45: 

xxx

Vandaag dan mijn consult gehad bij Faceland. 
Het ontvangst was al heel fijn. Totaal anders dan bij DG waar keer op keer mijn afspraken werden verzet, of de locatie weer niet klopte in mijn bevestigingsmail met waar ik daadwerkelijk moest zijn. Ook zoveel locaties in Barendrecht. 

Ik werd opgeroepen bij Faceland, en een hele fijne consulente hielp mij. 
Ze gaf gelijk aan ik zie een aantekening erbij dat je echt goed advies wilt, en de tijd wilt hebben om al je vragen te kunnen stellen. Ik vond het al fijn dat dit van te voren was besproken, aangezien ik bij DG soms binnen een kwartier weer buiten stond, en ook duidelijk merkte dat er nog wachtende na mij waren. 
Nu werd volledig de tijd genomen om alles uit te leggen, mij op te meten, en uitgebreid te passen. 
Ik heb uitgelegd waar ik me nu heel erg aan stoor bij m’n borsten (vooral leeg na alle zwangerschappen en bv geven) en wat mijn wensen zijn, mooie gevulde borst, met een natuurlijk resultaat. Liever een beetje “peer” achtig resultaat dan teveel “ballen”. En niet te groot. 
Na alles besproken te hebben was ik benieuwd aan welke chirurg ze dacht die bij mij het beste dit resultaat kon geven. 
En ze dacht het eerste aan Lydia Oostveen Bol. Diegene die ik zelf ook in gedachte had. 
Ik heb 8 januari mijn vervolg afspraak bij Lydia. Heel benieuwd hoe mijn gevoel dan bij haar is. 
Hoop zo dat ook dan mijn gevoel klopt, en we eindelijk die datum kunnen plannen!!

Dat was het zeker! Nu op naar 8 januari. Want zij is dan toch diegene die het moet gaan doen. 
Enige wat ik nog lastig vind is de keuze tussen de demi round silk, of de ergonomix demi. Mijn voorkeur ging uit naar ergonomix, omdat ik echt het natuurlijk wil, en die ook fijn aanvoelen als je erin knijpt. Maar zij vroeg zich af of je dat verschil echt goed gaat merken wanneer je dual plane plaatst. 

Hoi Lady

Ik word 25-01 geopereerd in park medisch centrum .
Ik heb niet veel consult gehad dan behalve in park medisch centrum. 
Wat ik wel bijzonder vind zijn de prijsverschillen waardoor ik toch onzeker word. Misschien betaal ik wel veel te veel voor hetzelfde resultaat ..

toen ik Online op zoek was naar een kliniek baseerde ik het op aantal positieve ervaringen /sterrren. 
De “ goedkopere” hadden toch wel negatieve berichten .

even in het kort, 

Ik ben zelf 1.55 en weegt 50 kilo. 
Ik heb 10 jaar geleden een borstverkleining / borstlift gedaan .

Van maat F ( hangende ) naar een volle maat D. 
Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten gekrompen . Linker borst een lege C en rechter borst een B cup. Groot verschil dus. 

Nu gaat er in de kleine borst 475 Cc en grotere borst 425 CC motiva Ergonomix Dual plane.

Ik wil zo graag mijn volle borsten weer terug . En daarom heb ik gekozen voor motiva.

Mijn grootste angst is dat ik ze te klein vind .

ik ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen en of je er straks blij mee bent met het resultaat .

Hi Linda,

wat fijn dat je al een datum hebt staan. Dan heb je iets om naar uit te kijken. 
dat is iets wat ik nu nog “mis”, omdat ik hier al een half jaar echt mee bezig ben, en al een aantal jaar over nadenk. 

ik snap je punt over prijsverschil wat je onzeker maakt. Dat heb ik namelijk precies hetzelfde. Ik ben altijd van het helemaal uitzoeken, en heel bewust ergens voor kiezen. Neig snel naar, liever wat meer betalen en wetende dat het goed is, dan andersom. 
alleen bij dit praat je niet over paar tientjes meer, maar over (paar) duizend meer. En waar zit dat prijsverschil nou precies is. 
na veel erover te hebben opgezocht blijft toch wel dat duur, niet altijd beter hoeft te zijn. Alleen zit bij sommige wel overnachting erbij. 
ik denk vooral dat je gevoel heel goed moet zijn. Dus als je een goed gevoel hebt bij deze kliniek en arts, zou ik je zorgen overboord gooien, anders kun je wel bezig blijven. Er is zo ontzettend veel keuze qua klinieken en artsen, dat dat zoeken is naar een speld in een hooiberg. 
ik hoop zelf dat mijn gevoel bij de arts goed is, waar ik 8/1 consult heb, ook omdat ik dan niet weer verder hoef te zoeken. Want waar begin je dan? En waar ga je dan heen?

spannend voor je! Ook lees ik uit je verhaal dat je 2 verschillende borsten hebt, en al een verkleining hebt gehad, dan denk ik dat het ook een andere operatie word wanneer je alleen wilt vergroten met 2 gelijke borsten. 
kriig je de ergonomix demi of full?

Ik krijg de ergonomix demi , omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wilde. 
Omdat ik qua lengte klein ben denk ik dat als het boven TE veel volume zit , te nep uit gaat zien bij mij. 
Om je heel eerlijk te zeggen zou ik niet heel erg vinden als het Straks een beetje hangt.( niet teveel natuurlijk 🙂
Ik merk dat het mij stoort dat ze gekrompen zijn en slapjes.

Ik had een foto opgezocht op internet en en aan de arts laten zien.  En ook gevraagd of dit mogelijk is . 

Hiermee wilde ik laten zien wat ik het liefst zou willen ..

Had jij ook een foto mee genomen ? Zo nee , adviseer ik je dat zeker te doen. 
Op deze manier weet de arts ook wat jij verwacht van operatie. 

oeps drukte te snel ...
Ik hoop dat je een goed gevoel krijg op

8 januari , want dan kan je eindelijk naar iets uit kijken. 

En alle consult kosten tikken ook aan.

Haha ja ik heb een heel album in m’n telefoon 😂😂 met allemaal resultaten van wat ik mooi vind. Of een paar van wat ik juist niet wil.  Ook ik hou heel erg van dat iets “hangerig”. Of iig het meest natuurlijke resultaat. Ik ben zelf ook niet bang dat ik het te klein zal vinden, maar toch lees ik dat hier wel veel. 
Ik heb ook foto’s van toen ik borstvoeding gaf, ik hoop dat het een beetje in die buurt komt. 
Als je hier in m’n topic terug leest zie je heel m’n zoektocht tot nu toe. 
bij mijn consult komen we tot nu toe ook uit op ergonomix demi. 

ik hoop dat je zelf geen twijfels meer hebt, en uitkijkt naar je operatie!

Na het lezen van jou bericht over de kliniek Faceland ben ik nu aan het twijfelen 🙂 

wat een groot prijsverschil. En qua beoordelingen lijkt faceland ook hoog te scoren. Ik wil geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. 
Nu heb ik met veel moeite 2 weken vrij kunnen krijgen voor de operatie . Ben ik nu toch aan Het twijfelen om een consult te doen bij faceland met de wetenschap dat ik niet in januari geopereerd kan worden. 
haha vreselijk de onzekerheid .
Ik denk dat ik te weinig vooronderzoek heb gedaan 🙄 ik hou het op de dure park kliniek en hopen dat ik er geen spijt van krijg. 

En de borsten tijdens borstvoeding zijn altijd zo mooi hè . Ook de rede dat ik de kleinste zolang borstvoeding gaf. 

Ik wist dat als ik zou stoppen dat ze gaan krimpen . Geen idee dat het zo erg zou krimpen en slap zou worden 😅