Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

11 minutes ago, renaate01 said:


Denk dat het niet goed is gegaan, kan nog niks zien namelijk.

Ja heel fijn, zeer positieve echo gehad. Aan de ene kant een opluchting en aan andere kant ook geschrokken dat het echt zo weinig was ?

Maar het is niet minder dan voor de echo ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lady.D zei:

@renaate01 nu wel?

ja kan ik me ook indenken. Even confronterend! 


Ja nu wel, heb net gekeken! Ziet er mooi uit! Ja wat je altijd al dacht word dan bevestigd door de echo. Maar zal het positieve ervan in moeten gaan zien.

 

1 uur geleden, polemommy zei:

Maar het is niet minder dan voor de echo ?

 

Nee dat klopt, omdraaien naar een positief beeld en dan bedenken dat het z’n langste tijd heeft gehad om zo plat te zijn ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, inmiddels 4 dagen PO. En het voelt als 2 weken PO. 
Ik voel me opzich goed, dat wil zeggen ik heb geen pijn. Ben inmiddels alleen nog op pcm.  Verder voelt het nog als 1 blok beton, en kan ik nog erg weinig. Niet dat het pijn doet als ik beweeg, maar het is zo mega stijf en strak. 
vanochtend uitgebreid gedoucht en eindelijk lekker m’n haar gewassen! Heerlijk! En.... vóór het eerst zonder bh. 
Nou, dat is toch ook best confronterend. 
ondanks dat je er nog niks van mag vinden, en er ook eigenlijk nog niks van kan vinden, aangezien ik pas maandag geopereerd ben, en je uiteraard een herstel van weken, tot maaaanden nodig hebt. 
Ik weet t allemaal, en toch, wanneer je je borsten bloot ziet moet je even wennen. 
je spreekt jezelf hardop toe, “poehh, wat een zwelling zit er nog in.” En “ze moeten duidelijk nog zakken”. 
Maar ben dan toch heel benieuwd, wanneer gebeurt het hele proces van zakken? En gebeurt zoiets uit zichzelf, of is daar extra hulp voor nodig? 
heel die borst(spier?) is zo hard en gespannen. M’n borsten zitten nu echt nog vrij hoog. 
Ik heb ze natuurlijk ook dual plane, en best getrainde borstspieren, dus dat zal er allemaal ook mee te maken hebben. 
Maar kan iemand die ze wellicht ook dual plane heeft, of zich herkent in mijn situatie, mij wat meer duidelijkheid geven wat me te wachten staat. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Lady.D zei:

Nou meiden, inmiddels 4 dagen PO. En het voelt als 2 weken PO. 
Ik voel me opzich goed, dat wil zeggen ik heb geen pijn. Ben inmiddels alleen nog op pcm.  Verder voelt het nog als 1 blok beton, en kan ik nog erg weinig. Niet dat het pijn doet als ik beweeg, maar het is zo mega stijf en strak. 
vanochtend uitgebreid gedoucht en eindelijk lekker m’n haar gewassen! Heerlijk! En.... vóór het eerst zonder bh. 
Nou, dat is toch ook best confronterend. 
ondanks dat je er nog niks van mag vinden, en er ook eigenlijk nog niks van kan vinden, aangezien ik pas maandag geopereerd ben, en je uiteraard een herstel van weken, tot maaaanden nodig hebt. 
Ik weet t allemaal, en toch, wanneer je je borsten bloot ziet moet je even wennen. 
je spreekt jezelf hardop toe, “poehh, wat een zwelling zit er nog in.” En “ze moeten duidelijk nog zakken”. 
Maar ben dan toch heel benieuwd, wanneer gebeurt het hele proces van zakken? En gebeurt zoiets uit zichzelf, of is daar extra hulp voor nodig? 
heel die borst(spier?) is zo hard en gespannen. M’n borsten zitten nu echt nog vrij hoog. 
Ik heb ze natuurlijk ook dual plane, en best getrainde borstspieren, dus dat zal er allemaal ook mee te maken hebben. 
Maar kan iemand die ze wellicht ook dual plane heeft, of zich herkent in mijn situatie, mij wat meer duidelijkheid geven wat me te wachten staat. 
 

 

Awhhh ik snap je gevoel, maar 4 dagen is echt nog NIKS hahaha, dus logisch dat ze nog zo 'bol 'staan! Ik vind het na 4 dagen echt goed eruit zien. Ze staan mooi gelijk naast elkaar, en als je door het 'gezwollen' heen kijkt, ziet het er gewoon echt goed uit lijkt mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje ah thx voor je berichtje! Ik weet natuurlijk ook dat het helemaal niks is?

komt misschien ook omdat het bij sommige al zo snel super goed gaat! Alhoewel ik natuurlijk ook weet dat je niks met elkaar kan vergelijken, maar misschien doe je dat stiekem toch?! 
en voel me ook nog zo suf! Net voor t eerst aangekleed en naar beneden gegaan, daar werd ik al weer helemaal dizzy.. dus lig weer plat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Lady.D zei:

@Veerveertje ah thx voor je berichtje! Ik weet natuurlijk ook dat het helemaal niks is?

komt misschien ook omdat het bij sommige al zo snel super goed gaat! Alhoewel ik natuurlijk ook weet dat je niks met elkaar kan vergelijken, maar misschien doe je dat stiekem toch?! 
en voel me ook nog zo suf! Net voor t eerst aangekleed en naar beneden gegaan, daar werd ik al weer helemaal dizzy.. dus lig weer plat. 


Snap ik helemaal hoor.. Als ik straks aan de beurt ben, ben ik waarschijnlijk nog 100x zo erg ? (Ik dek mezelf vast in, hahaha) 

Vervelend dat je je zo suf voelt... Gewoon nog je rust enorm blijven houden! Elke dag zal rustig aan een beetje beter gaan, zowel in hoe je je voelt als hoe het eruit ziet in de spiegel ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat suffe herken ik ook..

Van mn borsten heb ik geen last/ pijn, maar voel me nog wel steeds erg moe en futloos.

En idd mn buik is ook meer opgezwollen; maar dat is gewoon vocht door de operatie, heb expres de weegschaal even weggezet..

Ze zien er prima uit @Lady.D! Is heel normaal dat hoge en strakke bij dual plane. Je zult zien dat ze elke dag/ week mooier worden; kwestie van beesel geduld hebben ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 @polemommy @Veerveertje

thx voor jullie opbeurende woorden meiden! Doet me goed. 
vind t nog wel het moeilijkste dat ik echt niks waard ben. Bij alles wat ik doe, lees de trap aflopen of douchen, voelt het alsof ik de marathon heb gelopen :viannen_76:

En als ik dan m’n borsten zie denk ik, dat zal niet opeens volgende week goed zitten. Ben daarmee dus bang dat die giga druk/spierpijn/spanning ook nog weken aan houd. 
 

maar idd, geduld is een schone zaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady D herkenbaar meid, dat beton gevoel en geen energie hebben. Ik las dat iemand het hier vergeleek met het dragen van 2 bakstenen in een heuptasje. Vond ik zeer treffend. In de 2e week werd dit minder. Ben nu 2 dagen aan het werk en het is weer terug ?.  
Ik gun mezelf echt heel bewust het geduld, anders word ik gek. Ben daar namelijk heel slecht in dus is even een knop om. Maar het komt goed ?

Ik zal je toevoegen aan mijn album, voeg je mij ook toe?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loesje3 heel fijn om van iedereen de herkenbaarheid te horen! En stiekem weet ik t ook wel. Is gewoon even confronterend ofzo. 
hopelijk voel ik mij volgende week ietsje beter!

kan me van na mijn bevallingen ook nog herinneren dat ik het weer heerlijk vond wanneer ik iets kon doen! En nu duurt dat iets, me iets te lang?

maar hou me dus nog steeds heel rustig. Heb alles over voor een goed herstel! 
 

fijn @Loesje3 ik voeg jou ook toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet geopereerd maar een aantal vriendinnen wel en die zeiden echt dat je met de week echt verschil merkt en ziet. En idd wat is nou 4 dagen. Helemaal niks toch? En je hebt wel een operatie met narcose gehad vergis je niet daar moet je lichaam wel even van bijkomen. Denk dat je je over een paar dagen al weer een stukje beter zal voelen:) toi toi toi! Komt goed! alle geduld voor een paar mooie boobs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy @Loesje3

ik begin me eindelijk beter te voelen. Ruim een week alleen maar in bed gelegen. Nou, daar werd ik al lichtelijk gek van??

maar sinds een paar dagen naar buiten. Was daarna wel gelijk bekaf, alsof ik de marathon had gelopen. Maar merk dat dat nu ook beter gaat. Dus ja, begin m’n energie terug te krijgen!

De zwelling neemt steeds wat meer af bij mijn borsten, waardoor dat “baksteen” gevoel ook steeds minder word, en het dus steeds wat meer eigen voelt. 

De protheses moeten wel nog echt zakken, ze zitten nog vrij hoog. Maar dat schijnt echt nog maanden te kunnen duren?!  (Iets met geduld toch?)

Dat zie je vooral bloot, in kleding en bh zien ze er heel mooi uit!!
En ik word dus ook iets mobieler met m’n armen. Waar ik ze eerst totaal niet kon bewegen, kan ik weer steeds meer!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Lady.D zei:

Heyy @Loesje3

ik begin me eindelijk beter te voelen. Ruim een week alleen maar in bed gelegen. Nou, daar werd ik al lichtelijk gek van??

maar sinds een paar dagen naar buiten. Was daarna wel gelijk bekaf, alsof ik de marathon had gelopen. Maar merk dat dat nu ook beter gaat. Dus ja, begin m’n energie terug te krijgen!

De zwelling neemt steeds wat meer af bij mijn borsten, waardoor dat “baksteen” gevoel ook steeds minder word, en het dus steeds wat meer eigen voelt. 

De protheses moeten wel nog echt zakken, ze zitten nog vrij hoog. Maar dat schijnt echt nog maanden te kunnen duren?!  (Iets met geduld toch?)

Dat zie je vooral bloot, in kleding en bh zien ze er heel mooi uit!!
En ik word dus ook iets mobieler met m’n armen. Waar ik ze eerst totaal niet kon bewegen, kan ik weer steeds meer!

 

 


Hi meid ik ben ook echt twee weken van slag geweest hoor, word steeds beter nu ruim 4 weken verder en voel me echt weer mijzelf. Geeft het tijd ook het indalen, 

 mijn linker borst werkte zo niet mee maar gaat steeds beter! Ben wel benieuwd naar je resultaat mag ik ook mee kijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had wel verwacht dat het pittig zou zijn. En daarom ook bewust 3 weken vrij genomen, en 2 weken vol mijn moeder die de zorg voor de kinderen overneemt wanneer mijn man naar z’n werk gaat. 
Maar dat ik er zó af zou liggen, had ik niet verwacht. Dus die narcose heb ik wel onderschat. 
 

ja dat indalen vind ik wel een dingetje. Hier al wat opgezocht op t forum, en wat ik elke keer terug lees is dat het echt tijd nodig heeft, en dat je geduld moet hebben. 
het liefst kijk je even 3 maanden verder?

maar nu die zwelling al afneemt worden die “ballen” ook al minder. 
dus heb maar goede hoop dat ze nog iets gaan zakken. Nu zit de grootste bolling zeg maar aan de bovenkant van m’n tepel. Terwijl ik juist dat wat meer hang erg mooi vind. Dus bloot moet ik er nog beetje aan wennen? 

Ik voeg je toe!

moet hem nog wel even op to date maken met foto’s van nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat je weer wat mobieler wordt. Het liggen is maar zo saai he, en op gegeven moment weet je je ook geen houding meer aan te meten.

 

Ik voel me nu na 3,5 wk steeds meer mens. En herken wat je zegt v.w.b. het indalen, zal mijn Google geschiedenis maar niet nalopen haha #obsessed.

 

Moeilijk hè, geduld hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89 zeker fijn! En merk nu elke dag wel dat het steeds iets beter gaat. 
Ik heb geen band gekregen. Vraag me soms ook af of dat het proces van “zakken” iets meer zal versnellen?

heb jij er wel 1? 
fijn dat je ook lekker naar buiten bent geweest. Dat is al fijn hè!  En daarna weee bekaf ?

 

@Loesje3 haha heeel herkenbaar. Alhoewel ik bewust niet op Google heb gezocht, maar wel t forum. En lees van iedereen dat je geduld moet hebben, en dat t goed komt. Dus daar gaan we dan maar vanuit hè... maar geduld is idd lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Lady.D zei:

@Elize89 zeker fijn! En merk nu elke dag wel dat het steeds iets beter gaat. 
Ik heb geen band gekregen. Vraag me soms ook af of dat het proces van “zakken” iets meer zal versnellen?

heb jij er wel 1? 
fijn dat je ook lekker naar buiten bent geweest. Dat is al fijn hè!  En daarna weee bekaf ?

 

@Loesje3 haha heeel herkenbaar. Alhoewel ik bewust niet op Google heb gezocht, maar wel t forum. En lees van iedereen dat je geduld moet hebben, en dat t goed komt. Dus daar gaan we dan maar vanuit hè... maar geduld is idd lastig!


Ja, ik heb er 1! En ook een sportbh. Maar ik snap dus niet zo goed waarom ik ‘m heb, want dat zakken dankzij martelband lijkt mij onmogelijk met zo’n strakke sportbh eronder. Maar goed, ik doe braaf wat me is opgelegd. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.