Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

8 minutes ago, Lady.D said:

@polemommy

ik zou vandaag even opbellen en vragen hoe het precies zit. Ook uitleggen van je lage suikerspiegel. 
Het is natuurlijk heel anders voor je of je je nou om 8u moet melden of pas on 12u. 
ik heb t “geluk” dat ik met zenuwen geen hap door m’n keel krijg!

Ik heb tot nu toe geen last van mijn zenuwen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, polemommy zei:

 

Ik moet om 12 uur daar zijn. Maar kan me voorstellen, dat ik dan nog lang niet aan de beurt ben. ? Geen idee hoe snel zoiets gaat.

Ik zou inderdaad ook even bellen. Toch belangrijk om even aan te geven hoor. Niet dat je straks niet geopereerd wordt omdat je nog iets gegeten hebt terwijl het niet mocht, of zoiets....

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, best_boobie said:

Ik zou inderdaad ook even bellen. Toch belangrijk om even aan te geven hoor. Niet dat je straks niet geopereerd wordt omdat je nog iets gegeten hebt terwijl het niet mocht, of zoiets....

 

xx

Dankje voor de tip, zal ik zeker doen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy

en, nog gebeld?

krijg jij nu mentor anatomisch 265cc voor de spier?

Lees dat jij ook twijfels had over de prothese maat. Dat er breder gemeten is, maar smaller geadviseerd word. Dat ging er bij mij ook maar niet in. 
Bij mij was het idd ook dat je je eigen weefsel ook nog mee moet tellen, en dat 12cm breed, ook 12cm hoog komt, en dat zou in mijn geval veel te hoog beginnen. Daardoor ben ik het wel wat beter gaan begrijpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Lady.D said:

@polemommy

en, nog gebeld?

krijg jij nu mentor anatomisch 265cc voor de spier?

Lees dat jij ook twijfels had over de prothese maat. Dat er breder gemeten is, maar smaller geadviseerd word. Dat ging er bij mij ook maar niet in. 
Bij mij was het idd ook dat je je eigen weefsel ook nog mee moet tellen, en dat 12cm breed, ook 12cm hoog komt, en dat zou in mijn geval veel te hoog beginnen. Daardoor ben ik het wel wat beter gaan begrijpen?

Yes, ik krijg Mentor CPG 331 265cc voor de spier. 

 

Ik ben bij drie verschillende artsen geweest, alle drie de metingen waren volledig anders. Dr. Van der Weij zei ook tegen me, dat hij niet begrijpt hoe de anderen daarop uitkomen. Ik vertrouw erop dat hij weet wat hij doet, ik vind zijn resultaten prachtig. 

 

Ik twijfelde inderdaad om misschien een maatje groter te doen. Uiteindelijk zal het niet veel verschillen, enkel 35cc, dat zie je volgens mij nauwelijks, maar hij zei, dat je dan wel randen ging zien bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy

zo herkenbaar! Ik ben ook bij 3 verschillende artsen geweest. 
1ste meet 12cm, adviseerde 380cc demi motiva, maar t liefst pakte hij uit de full (meer projectie)

2e meet ook 12, maar wilt  Max 300cc plaatsen uit de demi lijn. Anders zou het veel te veel aanwezig worden. 
3e meet ook 12, maar adviseerde dus 245, Max 265cc. Wil ik dan toch groter, omdat ik dus het verschil van 380 naar 245 zo groot vond, zou ik voor 315 full moeten gaan. Dat is ook 11cm, maar met meer projectie dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Lady.D said:

@polemommy

zo herkenbaar! Ik ben ook bij 3 verschillende artsen geweest. 
1ste meet 12cm, adviseerde 380cc demi motiva, maar t liefst pakte hij uit de full (meer projectie)

2e meet ook 12, maar wilt  Max 300cc plaatsen uit de demi lijn. Anders zou het veel te veel aanwezig worden. 
3e meet ook 12, maar adviseerde dus 245, Max 265cc. Wil ik dan toch groter, omdat ik dus het verschil van 380 naar 245 zo groot vond, zou ik voor 315 full moeten gaan. Dat is ook 11cm, maar met meer projectie dus. 

Ik kan echt niet wachten op het resultaat. Aan de ene kant ben ik bang dat ik het straks te klein vind, maar ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat dat het geval is. We shall see.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.