Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Weer een update....vandaag 16 dg PO.

 

as maandag moet ik weer gaan werken.... en zoals ik me nu voel gaat dat prima lukken.

Het herstel is me alles meegevallen. Heb het gevoel dat ik bijna alles weer kan. Moet me echt inhouden. Er zit aan de zijkanten en bovenop nog wel wat zwelling, maar langzaam gaat het hele strakke al van mijn borst af! Daardoor zie ik ze ook wat slinken, maar vind dat prima...ze zijn van een prima formaat, zelfs als ze nog wat kleiner worden!

 

De bh die eerste 2 weken irriteerde, zit nu zeer comfortabel! Ik woon erin...dat moet ook...heb geen andere keuze....maar vind het prima zo!

 

Littekens zien er ook heel netjes uit. zijn uiteraard nog heel goed zichtbaar....en ben ook begonnen met smeren en masseren van ze!

 

Voor iedereen die onder het mes moet wens ik een zelfde herstel toe, want zo is het echt prima te doen!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Weer een update....vandaag 16 dg PO.

 

as maandag moet ik weer gaan werken.... en zoals ik me nu voel gaat dat prima lukken.

Het herstel is me alles meegevallen. Heb het gevoel dat ik bijna alles weer kan. Moet me echt inhouden. Er zit aan de zijkanten en bovenop nog wel wat zwelling, maar langzaam gaat het hele strakke al van mijn borst af! Daardoor zie ik ze ook wat slinken, maar vind dat prima...ze zijn van een prima formaat, zelfs als ze nog wat kleiner worden!

 

De bh die eerste 2 weken irriteerde, zit nu zeer comfortabel! Ik woon erin...dat moet ook...heb geen andere keuze....maar vind het prima zo!

 

Littekens zien er ook heel netjes uit. zijn uiteraard nog heel goed zichtbaar....en ben ook begonnen met smeren en masseren van ze!

 

Voor iedereen die onder het mes moet wens ik een zelfde herstel toe, want zo is het echt prima te doen!!!

Ik hoop dat je wens uitkomt, want ik teken ervoor hoe jij het allemaal ondergaan heb enn hoe mooi het al is bij je. Probeer je nog maar even in te houden, succes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE AGAIN!

 

Vandaag ben ik alweer 3 weken PO, zal vandaag proberen weer een foto te plaatsen.:01:

 

Maar eerst ga ik zo beginnen met een halve dag werken. Best spannend hoe me dat vergaat! Ik heb deze week het wel zo ingepland dat ik om de zoveel knipklantjes, weer even een half uur pauze heb! Hoop dat ik daarmee de dag ga trekken. Want in het kappersvak gebruik je echt voortdurend je borstspieren!

 

En ik heb wel echt het gevoel dat ik alles weer kan...maar t feit is dat ik gewoon nog niet alles mag!

 

Wat wel leuk is....ik voel mijn borsten een beetje gaan wiebelen met lopen...of bv tandenpoetsen.... :1bouncingboobs:en ze zijn langzaam zachter aan te worden. Ze zien er nog heel stijf uit....bepalen hun eigen positie zeg maar....maar ik kan er wel al een beetje in kneden. Voorheen voelde dat als een tennisbal....maar nu zeker niet meer! 

 

Nou meiden...daar ga ik dan....mijn salon openen en weer als vanouds..... m rocken met haar!!!:43:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Klinkt goed, @Boobmom.

En je lijkt me er verstandig mee om te gaan met die ingelaste pauzes.

Veel succes vandaag.:101: Rocken met die handel. :91:

Ik ben benieuwd hoe het je vergaat.

 

En ... bij jou wil ik mijn haar wel eens laten knippen. :D

 

 

sow….even in mijn pauze weer op forum..... call it addicted….of gewoon gezellig!

Het knippen gaat gewoon lekker.... wassen is niet te veel druk zetten en een verftube opendrukken met de dop is ronduit een uitdaging :152:….maar het was wel weer al heel lekker om aan de gang te zijn in mijn salonnetje....

 

En @Doe ik het of niet?, je bent van harte welkom uiteraard!

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, M&M&m zei:

Succes vandaag @Boobmom  Ben benieuwd hoe het vanavond voelt. 

 

En ik ben ook zo verwachtingsvol of ik ooit mijn borsten voel wiebelen met lopen of tandenpoetsen:1bouncingboobs:

 

werkse! X

@Boobmom  en @@M&M&m :152:

en laat dat nu net zijn waar ik vanaf wou.

Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jesssi zei:

Fijn om te lezen dat het goed gaat meis!

En herkenbaar wat je schrijft hihi.

Ik had het ook juist met kleine dingen: verf roeren en shampoo pompen! 

Kalm aan en geniet lekker verder! Xx

Oh echt he!! dat shampoo pompen ook inderdaad!!! Maar goed...de start is gemaakt. Mijn telefoon staat roodgloeiend en agenda al komende 2,5 week volledig vol geboekt!!! Maar goed. ik laat me niet opjutten! En plan niet meer in dan wat voor mijn herstel verantwoord is

xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobmon, moet je nagaan wat een klap die spieren hebben gekregen. Tubetje opendrukken met het dopje voel je nog!? Maar gelukkig te doen. Wat we al eerder zeiden, blijven opletten en desnoods met een smoes je klat even laten opendrukken onder het mom van vieze handen?

Was je gisteravond uitgeteld? Vast wel. Mijn laatste dinsdag werken vandaag, kan vanaf nu alles zeggen laatste huppeldepupdag zonder tieten:152:  Fijne dag! Liefs x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

@boobmon, moet je nagaan wat een klap die spieren hebben gekregen. Tubetje opendrukken met het dopje voel je nog!? Maar gelukkig te doen. Wat we al eerder zeiden, blijven opletten en desnoods met een smoes je klat even laten opendrukken onder het mom van vieze handen?

Was je gisteravond uitgeteld? Vast wel. Mijn laatste dinsdag werken vandaag, kan vanaf nu alles zeggen laatste huppeldepupdag zonder tieten:152:  Fijne dag! Liefs x

Ik heb gisteren maar een halve dag gewerkt....dus ging heel goed...gisterenavond niet uiveel last gehad. 

Vandaag moet ik wel een hele dag. met 3x een kleine rustpauze erin! Zal ze vanavond wel voelen verwacht ik...maar het is gelukkig wel echt te doen! Zelfs dat tubetje gaat vandaag al wat beter! En idd....als iets me niet goed lukt...bv fles boven in kast pakken omdat er eentje op is, laat ik dat even een klant doen met een smoes!

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een hele dag gewerkt en dat ging echt heel erg goed. Ik voelde halverwege wel een beetje die pijnlijke druk die je na ongeveer een week ook sochtends met wakker worden voelt...maar zodra ik even pauze pak, is die ook weer weg. Nu voel ik af en te hele kleine steekjes. Maar ze zijn verder niet harder of meer gezwollen als afgelopen week. Dus ik ben blij dat het zo goed is verlopen. Morgen een dagje vrij....en dan nog do-vrij -za werken!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow en ook grappig....gisteren belde een hele goede vriend van me op, waarom mijn salon zo lang dicht was...zag hij met voorbij rijden steeds....

Ik twijfelde heel even, maar heb het hem toen toch maar verteld. Hij wist dat ik er jaren terug al mee liep...het idee van BV. Dus reageerde super leuk...vond het stoer van me dat ik voor mezelf ben gaan doen wat ik zo graag wilde....

 

...en toen zei hij, mocht je vragen hebben....mag je mijn vriendin bellen...ze heeft ze ook! En toen dacht ik...NEEEEEE, meen je niet....(hij is nu 3 jaar met haar samen), ik heb altijd al gedacht...wat heeft zij mooie volle borsten, ze lijken wel bijna nep! Blijken ze dat nu ook te zijn. En ik heb meteen een klets-tieten-vriendinnetje. Zondag gaan we borrelen......

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat grappig!? Ik denk dat er stiekem veel meer vrouwen zijn die een borstvergroting hebben gehad dan wat wij denken?. Is natuurlijk ook niet iets wat snel ter sprake komt als je iemand leert kennen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2019 om 15:45, Boobmom zei:

Oh ja @M&M&m...nu weet ik het ook weer. En je zou zeggen met jouw 80A en mijn 75B,we redelijk gelijk zitten,maar begreepdat jouw borsten toch wat kleiner waren dan de mijne....nu helemaal trouwens :152:( dit is me toch een  partij leuk om te zeggen,haha) Ik begin vortaan grappen erover te maken, een teken dat ik blij ermee ben.

Ow en je vervuit mijn topic echt niet hoor...vind t leuk en gezellig.

 

Maar even terug op jouw operatie over , jawel, 8 daagjes.... je hoeft niet bang te zijn dat het TE groot gaat worden hoor. Hou mijn album maar een beetje in de gaten... ik plaats elke week wel een foto.... bij mij is er 300cc dual plane geplaatst en had nog net wat meer borst volgens jou. En inmiddels vind ik het al een heel mooi maatje worden. Precies in kleding zon twijfelmodel...want wat ik nu dus zie, dat bv in een trui valt qua projectie veel weg, maar je ziet wel bolling aan zijkanten...die normaal met ons slappe cuppie, door je bh juist naar binnen gedrukt wordt (lees totaal geen side-boob). Ik zag mijn schoonmoeder gisteren af en toe kijken...zij weet ook van niks! Maar straks in bikini kunnen we er niet omheen....a helemaal niet als je op je rug ligt...ze gaan echt niet opzij vallen....eerste jaar al helemaal niet. Je gaat er zo blij mee zijn. Ik sta al 3-5 x per dag...kort even met die bh open voor de spiegel.

Hi @Boobmom ik lees al even mee en ook met jouw leuke topic .. ik ben zelf op 26 febr aan de beurt voor een wissel van eurosillicone 300cc naar motiva progressive 425cc .. super spannend! Zou ik jouw album mogen zien? Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, wat grappig dat zij ook een bv heeft ondergaan. Wel leuk, irl even kletsen erover. Ik ken zover ik weet niemand in mijn omgeving met een bv.

Geniet vandaag even van je vrije dag. Hier regent het helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flor zei:

Hi @Boobmom ik lees al even mee en ook met jouw leuke topic .. ik ben zelf op 26 febr aan de beurt voor een wissel van eurosillicone 300cc naar motiva progressive 425cc .. super spannend! Zou ik jouw album mogen zien? Alvast bedankt! 

Hey @Flor, welkom hier op mijn topic. 

 

Natuurlijk mag je meekijken...ik zal je zo even toe gaan voegen...

 

spannend een wissel. Hoelang geleden heb je je eerste BV gehad? En waarom nu de wissel? Wil je groter, of is er iets mis? Of zwangerschap gehad, waardoor het een en ander verandert is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Hey @Flor, welkom hier op mijn topic. 

 

Natuurlijk mag je meekijken...ik zal je zo even toe gaan voegen...

 

spannend een wissel. Hoelang geleden heb je je eerste BV gehad? En waarom nu de wissel? Wil je groter, of is er iets mis? Of zwangerschap gehad, waardoor het een en ander verandert is...

Hai! Thanks! Ik heb mijn ‘tweeling’ nu al 16jr.. helaas is de linkerborst sinds een paar jr van vorm veranderd, kapselvorming... zit ook hoger nu dan de rechter en is kleiner... verder heb ik nu echt wel rimpelvorming ook. Het is de hoogste tijd voor een wissel. Heb eigenlijk ook al jaren last in de nacht van die linkerborst, doet best pijn als ik op die zij lig. Vind de wissel heel spannend want wil zoooo graag 2 gelijke (of voor zover dat kan) borsten en best bang dat ik na de operatie wakker wordt met nog steeds verschil in grootte hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flor zei:

ps ik heb je album bekeken en wow! Heel mooi! 

Dank je wel @Flor...ben er ook al heel bliij mee.....wel soms wat ongeduldig, omdat ze nog heel stif zijn zeg maar.... ik wil gewoon liefst al weer in mooie bh's kunnen, maar moet nog 3 weken geduld hebben!!

 

Ik ga jou ook volgen...Nog kleine 3 weken voor je

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2019 om 15:32, Boobmom zei:

Nou meiden. Ze zitter er hoor. 

 

9.45u melden. En nog steeds had ik nauwelijks zenuwen. Om 9.57u werd ik binnengeroepen. Mocht me omkleden. Infuus werd aangelegd. Anesthesist kwam langs en uiteraard mijn PC om t een en ander af te tekenen. Om 10.26u werd ik naar de OK gereden en al snel was ik onder narcose. Net tegen 12.00u werd ik wakker. Zonder pijn. Alleen een licht druk op Mn borst. Na wat eten en drinken van thee mocht en uit rusten. Mocht mijn vriend me om 13.30u mee naar huis nemen. Inmiddels zijn we al weer ca 4u verder. En voel me nog steeds heel goed. Voel de druk wel wat toenemen. Maar nog steeds zonder pijn. Verwacht wel dat ik over 2u met liefde en plezier Mn medicatie ga pakken hoor. Want voel wel dat de

pijn langzaam zal gaan komen. Met name onder mijn oksels bij de aanhechting van de spieren. 

 

Nou. Ik ga zo even mijn ogen sluiten want ben wel nog behoorlijk suf. 

 

Thanx voor alle steun hier voor de operatie  en alle steun die ik nog ga ontvangen van alle lieve meiden hier.

 

met de groetjes van mij en de tweeling

Ooh spannend!!! Ik weet dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar ik kom nog maar net meelezen. Ik ga snel verder lezen hoe het met je gaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, leslie01 zei:

Ooh spannend!!! Ik weet dat dit bericht al van een tijdje geleden is maar ik kom nog maar net meelezen. Ik ga snel verder lezen hoe het met je gaat ?

welkom @leslie01 op een mijn topic en op dit forum.

 

Als je vragen hebt stel me maar gerust! Ik help graag diegene die dit borstentraject in gaan of gewoon meer info willen hebben!

 

Inmiddels ben ik ruim 4 weken geleden geopereerd en gaat et super goed met me...Na een dag werken (lichamelijk zwaar werk) voel ik de spieren wel wat gevoelig zijn, maar mag helemaal niet klagen hier!

Ik vind ze inmiddels al super mooi, en ik weet dat als ze helemaal soepel en uit herstelt  zijn, dat het alleen nog maar mooier en makkelijker in gebruik gaat zijn.

 

Ik heb geen seconde spijt gehad ven deze beslissing, terwijl ik er wel al 7 jaar mee bezig was! Ik kan het iedereen aanbevelen!

 

Lees lekker mee op het forum, er zijn genoeg meiden hier die je graag op weg helpen....

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, ik zie dat ik zelf al een tijdje niet meer op mijn eigen topic ben geweest, maar wil toch weer even een update plaatsen!

 

Inmiddels ben ik 8,5 week PO. En het gaat super. Ik ben volledig gewend aan ze. Soms heb ik na inspanning nog welbeetje last van harde borsten. En lang op mijn buik liggen irriteert me op gegeven moment wel.

 

Ik ben super tevreden over het resultaat. Qua grootte passen ze perfect bij mijn lichaam...ze zijn mooi rond, maar vallen ook heel natuurlijk. Mijn vriend zegt steeds...ik denk dat ze bij je nacontrole zo enthausiast zijn over dit resultaat, dat ze gaan vragen of je op de folder mag bij ze. Ik denk dat hij wat overdrijft, maar hij heeft wel gelijk dat ze heel mooi zijn geworden! 

 

En waar ik eerst steeds dacht....ze zijn te groot! Ben ik nu heel erg blij met de grootte en had zelfs 30cc extra ook nog niet misstaan. Maar als ik ze bloot in een hempje heb...denk ik....perfect, niet meer en niet minder graag!!!!

 

Fysiek kan ik ook alles weer! Soms voelt het aanspannen van de spier nog een beetje gek, maar ook dat went steeds meer!

 

De borstvergroting is een van mijn beste keuzes geweest van de laatste jaren! Ik voel me meer vrouw, meer sexy, kleding staat beter. Het is een mega-boost voor ons sexleven (wat al heel goed was) Ik geniet er elke dag van en het was me dan ook echt elke euro waard!

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.