Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Sow. Het is nu half 7. Moest Mn wekker zetten om medicatie te nemen. Heb vanaf 0.15u eigenlijk nagenoeg aan een stuk geslapen. Alleen even eruit geweest voor wc. Terwijl ik best een horror nacht had verwacht omdat de pijn wel echt flink is toegenomen gisteren vanaf 19u 

 

maar alles voor mooie borsten. Het zal nog wel een paar dagen afzien zijn. Maar tegen eind van de week hoop ik dat niet eens meer te herinneren. 

 

Ik ga nog even Mn ogen sluiten en paar uurtjes extra pakken. 

 

Liefs xxxxxx

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!! Ze zitten er! Wat fijn dat de zenuwen meevielen en de operatie ook. En wat lekker snel naar huis!?? Goed om te lezen dat de nacht je meeviel. Logisch dat je nu meer pijn ervaart, maar goed je medicatie innemen. Dat scheelt al een stuk? Over twee a drie nachtjes is het ergste alweer voorbij als het goed is. 

Heb je ze al kunnen zien? Of was je nog te wazig van de narcose? Succes vandaag met niks doen. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, M&M&m zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!! Ze zitten er! Wat fijn dat de zenuwen meevielen en de operatie ook. En wat lekker snel naar huis!?? Goed om te lezen dat de nacht je meeviel. Logisch dat je nu meer pijn ervaart, maar goed je medicatie innemen. Dat scheelt al een stuk? Over twee a drie nachtjes is het ergste alweer voorbij als het goed is. 

Heb je ze al kunnen zien? Of was je nog te wazig van de narcose? Succes vandaag met niks doen. Liefs xxx

 Heb ze nauwelijks gezien idd. Kon even naar beneden kijken toen ze de bh aantrokken. Ik wil zelf pas do m uitdoen en echt douchen. Heb net me tot Mn navel gedoucht en met washandje Mn armen en oksels. Althans Mn vriend heeft me ermee geholpen. 

 

Op een of andere manier durf ik nog niet te kijken. Tis allemaal nog zo veel zwelling. En las van iem hier op forum die ook het uitgesteld heeft en daardoor minder pijn eervaarde. Ze dacht tenminste dat dat er mee te maken heeft. Vind t zelf vooral spannend om te kijken nu ze nog zo mega groot zijn door zwelling. Do avond gaat mijn vriend me helpen met douchen en dan gaan we kijken en foto’s maken ook. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom lijkt mij ook mega spannend om ze de eerste keer te zien. Donderdag is vroeg genoeg. Uiteindelijk kn je er voorlopig heel vaak en heel lang naar kijken, dus even wachten kan makkelijk?.  Ik denk ook dat het beter is om even niet je bh uit te doen. Ik mag na 24 uir al douchen tzt, maar ga ook een paar dagen wachten en wassen op de manier zoals jij beschrijft. 

Mis je tweede nacht ook redelijk gegaan? Welke pijnmedicatie heb jij gekregen? 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom die eerste dagen en nachten zijn even doorbikkelen inderdaad.. fijn dat je vriend helpt iig! En inderdaad alles voor mooie borsten ? 

 

Ik moet eerlijk zeggen.. ik had drukverband in het begin en ondanks dat dat echt verrot zat en jeukte, ben ik eigenlijk wel blij dat ik het niet heb kunnen zien die eerste dagen. Ze veranderen toch nog veel en inderdaad veel zwelling ed nog. Geen gekke beslissing dus dat je de bh even omlaat de eerste dagen! Ik vind het nog steeds heel gek aanvoelen als de bh even uit is.

 

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Francisca91 ik heb wederom goed kunnen slapen. Verbaasd me. Maar heb echt hele goede nachten. Ook vandaag overdag gaat t weer prima. 

 

@M&M&m ik heb als medicatie paracetamol en diclofinac, maagbeschermer en als extra pijnstiller oxycodon. Maar die ga ik vanaf morgen afbouwen. Is een soort morfine begreep ik. 

 

En ik hou t inderdaad ook goed vol om die bh aam te houden. Ik zie zoveel zwelling. Vooral aan zijkant. Dat ik ook gewoon niet goed durf te kijken. Bang dat ik ervan schrik. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Boobmom zei:

@Francisca91 ik heb wederom goed kunnen slapen. Verbaasd me. Maar heb echt hele goede nachten. Ook vandaag overdag gaat t weer prima. 

 

@M&M&m ik heb als medicatie paracetamol en diclofinac, maagbeschermer en als extra pijnstiller oxycodon. Maar die ga ik vanaf morgen afbouwen. Is een soort morfine begreep ik. 

 

En ik hou t inderdaad ook goed vol om die bh aam te houden. Ik zie zoveel zwelling. Vooral aan zijkant. Dat ik ook gewoon niet goed durf te kijken. Bang dat ik ervan schrik. 

Mooi hoe je daar mee omgaat @Boobmom:35:

En het bewijst dat jij idd in de wachttijd naar je BV geleerd hebt om geduld te oefenen.

En wat fijn dat je goede nachten hebt - doe zo verder zou ik zeggen. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Boobmom zei:

@Francisca91 ik heb wederom goed kunnen slapen. Verbaasd me. Maar heb echt hele goede nachten. Ook vandaag overdag gaat t weer prima. 

 

@M&M&m ik heb als medicatie paracetamol en diclofinac, maagbeschermer en als extra pijnstiller oxycodon. Maar die ga ik vanaf morgen afbouwen. Is een soort morfine begreep ik. 

 

En ik hou t inderdaad ook goed vol om die bh aam te houden. Ik zie zoveel zwelling. Vooral aan zijkant. Dat ik ook gewoon niet goed durf te kijken. Bang dat ik ervan schrik. 

Derde nacht ook alweer achter de rug. Ik nog 26 nachtjes, gaat opschieten.  

Ik krijg precies dezelfde medicatie. Liefst wil ik geen oxycodon. Dus hopelijk kan het zonder, maar ik ga ook niet eigenwijs doen hoor?

Wordt denzwelling zo erg? Dat het aan de zijkant zelfs te zien is. Oef, lijkt me geen pretje. Ondanks je ongemakken die je beschrijft lijkt het je gelukkig niet tegen te vallen. Hopelijk vergaat het mij ook zo de eerste dagen. Ik hoop dat je wederom weer redelijk heb kunnen slapen. Zijn je kids weer thuis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom wat jammer dat je ze niet echt hebt kunnen zien. Ik mocht wel even kijken voor de beha aan ging.

 

Vond de 1e x douchen en beha uit ook heel eng! Heb daar ook paar dagen mee gewacht. Had het gevoel dat mn boobs er van af zouden vallen ? Vond het ook heel eng om mn beha weer aan te trekken, maar  was heel blij dat ik m weer aan mocht! 

Gewoon rustig aan doen en je laten helpen door je vriend. En daarna weer lekker bank/bedhangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie  de nachten gaan top. En overdag ook. Heb de oxycodon er gisteren avond al

vanaf gehaald en de paracetamol van 4x daags naar 3x daags. Ik mag echt niet klagen hier. De zwelling gaat bij mij wel echt naar de oksels ja. Maar daar kan t ook heen. De rest zit vastgepropt in de bh. 

Jij mag ook bijna hoor. 

 

@Yvieik vind t ook eng hoor. Vanavond die bh uit. Ook voor t zicht. Maar zeker t gevoel. Ga er ook echt bij zitten en laat me helpen. 

Hoe lang PO ben je nu?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat lachen jaa dat doet zo een zeer ? Ik zat ook iedere keer tegen mn vriend ‘auw auw auw stop’ en dan moest ik weer lachen haha zo erg.

 

@Boobmom fijn dat de nachten zo goed gaan! Dat is al superfijn voor je herstel. Als je niet teveel pijn hebt is het inderdaad fijner om zo min mogelijk te nemen. Op die manier voel je ook beter je grens vond ik. Hoewel je je uberhaupt natuurlijk 6 weken aan de adviezen moet houden maargoed. 

Spannend vanavond je bh uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Boobmom zei:

@Soofjetunie  de nachten gaan top. En overdag ook. Heb de oxycodon er gisteren avond al

vanaf gehaald en de paracetamol van 4x daags naar 3x daags. Ik mag echt niet klagen hier. De zwelling gaat bij mij wel echt naar de oksels ja. Maar daar kan t ook heen. De rest zit vastgepropt in de bh. 

Jij mag ook bijna hoor. 

 

@Yvieik vind t ook eng hoor. Vanavond die bh uit. Ook voor t zicht. Maar zeker t gevoel. Ga er ook echt bij zitten en laat me helpen. 

Hoe lang PO ben je nu?

Als je maar onthoud dat alles goed komt! En maak foto's,  dan zie je echt goed het verchil week na week.

Mijn vriend heeft denk ik 2x mn haren gewassen, daarna ging ik het al zelf doen. 

Ik ben nu 8 weken PO. Doe alles weer! Al vind ik zwaar tillen soms nog best eng en gek. Dan til ik mn dochter achterop de fiets, maar dat moet ik niet te vaak doen. Voelt gek. 

Succes met douchen en kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Yvie zei:

Als je maar onthoud dat alles goed komt! En maak foto's,  dan zie je echt goed het verchil week na week.

Mijn vriend heeft denk ik 2x mn haren gewassen, daarna ging ik het al zelf doen. 

Ik ben nu 8 weken PO. Doe alles weer! Al vind ik zwaar tillen soms nog best eng en gek. Dan til ik mn dochter achterop de fiets, maar dat moet ik niet te vaak doen. Voelt gek. 

Succes met douchen en kijken!

Ga vanavond zeker ook foto’s maken. Heb er alleen nog maar een van met bh de eerste dag. En de voorsituatie. Wil er wel een verloop inzien voor later. 

Fijn dat je nu alles weer doet. Maar lijkt me ook gek soms nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie goed om te horen dat het ook zonder oxycodon kan. Ik ga zeker niet eigenwijs doen hoor, als het moet moet het. Maar dan niet te lang. Ik ga het meemaken? Ik ben zeker aan het aftellen, nog 26 dagen. Net nog een herhaal consult gehad, wezen passen met mijn zus erbij. Ze vindt het ook een mooie maat

?

@Boobmom succes vanavond met douchen! Spannend en eng om ze een eerste keer echt te zien. En lekker om de straal weer helemaal op je lijf te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

@Yvie goed om te horen dat het ook zonder oxycodon kan. Ik ga zeker niet eigenwijs doen hoor, als het moet moet het. Maar dan niet te lang. Ik ga het meemaken? Ik ben zeker aan het aftellen, nog 26 dagen. Net nog een herhaal consult gehad, wezen passen met mijn zus erbij. Ze vindt het ook een mooie maat

?

@Boobmom succes vanavond met douchen! Spannend en eng om ze een eerste keer echt te zien. En lekker om de straal weer helemaal op je lijf te voelen.

Oh leuk nog een x passen! Voor welke maat ga jij ook alweer?

 

Voor je het weet zijn die 26 dagen om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m die laatste 24 dg vlogen bij mij voorbij. Zaten wel de feestdagen tussen. 

Maar ook nu gaan de dagen snel. Terwijl ik zo weinig doe. Had ook behoorlijk wat behoefte aan rust. Dat scheelt ook wel. 

 

Voor welke implantaten ga je nu?? Aantal cc? Anatomisch of rond?  Fijn hè als je definitieve keuze hebt gemaakt. 

 

Hier gaat t vandaag alweer zoveel beter. Merk ook dat ik al wat minder rechtop kan liggen. Vanavond eens een of twee kussens uit Mn rug weghalen in bed. Het herstel valt me niet tegen qua pijn. Heb eig alleen maar dag van operatie en eerste dag wat pijn gehad. Nu is t meer stijfheid. Spanning. Voelt nog niet als gewoon aan zeg maar. Je voelt n soort van beperking. Ben wel nog moe van narcose. Dat wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Yvie zei:

Oh leuk nog een x passen! Voor welke maat ga jij ook alweer?

 

Voor je het weet zijn die 26 dagen om!

@Yvie Ja passen was weer leuk, zo gek om je zelf te zien met borsten. Ik ga voor of 295cc of 325cc achter de spier. Chirurg kijkt ter plekke welke het mooist past. Ook een 3d gekregen. Ik kijk er nu helemaal naar uit. Echt mooi?

 

16 uur geleden, Boobmom zei:

@M&M&m die laatste 24 dg vlogen bij mij voorbij. Zaten wel de feestdagen tussen. 

Maar ook nu gaan de dagen snel. Terwijl ik zo weinig doe. Had ook behoorlijk wat behoefte aan rust. Dat scheelt ook wel. 

 

Voor welke implantaten ga je nu?? Aantal cc? Anatomisch of rond?  Fijn hè als je definitieve keuze hebt gemaakt. 

 

Hier gaat t vandaag alweer zoveel beter. Merk ook dat ik al wat minder rechtop kan liggen. Vanavond eens een of twee kussens uit Mn rug weghalen in bed. Het herstel valt me niet tegen qua pijn. Heb eig alleen maar dag van operatie en eerste dag wat pijn gehad. Nu is t meer stijfheid. Spanning. Voelt nog niet als gewoon aan zeg maar. Je voelt n soort van beperking. Ben wel nog moe van narcose. Dat wel 

@Boobmom Ja joh de tijd vliegt! Zeker na al die weken wachten, daar weet jij alles van, lol. Ik krijg de implantaten van Natrelle. De gladde, maar dat was al de bedoeling voordat de ruwe even uit de handel zijn genomen hier. Ronde protheses, en ik kom uit op ongeveer 300cc. Chirurg legt 295cc en 325cc klaar. ?

Heb je al wat platter geslapen? En gister nog gedoucht???? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m....  oh. Dan heb jij eig gewoon t zelfde als ik straks. Ik heb ook 300cc rond laten plaatsen, dual plane. 

 

Gisteren gedoucht. Functioneel en kort. Maar inderdaad voor eerst mijn bh uit. Ik vond t me toch spannend. Omdat je ook weet dat t allemaal zwelling is en er eig nog geen reeel beeld is. Dus mijn vriend is heel rustig me gaan ontdoen van bh. Ik zat op de klep van de de wc. Ik zag meteen een glimlach op zijn gezicht en hij zei: lieverd. Ze zijn mooi van vorm. Je tepel zit op perfecte hoogte. Er is nog heel veel zwelling. Maar dit wordt prachtig. Hij heeft ervaring. Zijn ex had t ook laten doen. Maar dan vanuit een minder mooie voorsituatie. Toen ben ik zelf voor spiegel gaan staan. Ik schrok toch even. Jee wat zijn ze groot. En nog opgezwollen en stijf. Maar na paar minuten kon ik er doorheen kijken. Ik denk dat ze prachtig zijn straks. Ik ben blij. Ga zo wat foto’s in Mn album plaatsen. 

 

Ow en heb bijna plat geslapen vannacht al. Het herstel gaat echt heel goed.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom Grappig dat we ongeveer hetzelfde gaan krijgen. Wat was jou voorsituatie ook al weer? Ik heb nu nog een 80A. 

 

Doodeng hoor je bh uit doen en in de spiegel kijken. Super dat je door de zwelling heen kan kijken en al zo blij bent:43: En heerlijk even helemaal douchen ook al was het kort, hihi.

Zou ik in je album mee mogen kijken? Ik heb zelf nog geen album en twijfel daar nog over. Dus kan je niet bij mij mee laten kijken ?

Doe weer lekker rustig aan vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.