Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Boobmom zei:

Ooohhh. Nog 3 dagen. Waarvan nog 2 werken!

 

sinds dat ik de tijd van kliniek heb gekregen zijn de spanningen weg en heb ik alle rust. Soms denk ik nog wel eens. Als t maar niet te groot wordt. Maar als ik foto’s op instagram kijk vind ik juist die wat grotere heel mooi. Dus groot of wat kleiner. Ik ga sowieso blij zijn. 

 

Behalve de eerste pijnlijke week dan.

 

@Francisca91jij bent alweer over moeilijkste punt heen geloof ik hè? Nog even en dan mag jezelf kijken. Spannend ook hoor

Zoek je fotos op insta? Waar zoek je dan op? 

 

Zo is dat! Mooi worden ze altijd! ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, NatasBrabant zei:

Zoek je fotos op insta? Waar zoek je dan op? 

 

Zo is dat! Mooi worden ze altijd! ? 

Kan op vanalles..... bv #motiva #boobjobs #dualplane #mentormoderateplus. 

 

Veel op te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ben je nog steeds rustig @Boobmom.

Morgen is jouw dag.

Ik wens je nog wat goede nachtrust en voor morgen een dag die alleen maar om jou draait.

Veel succes!

Ik steek mijn kaarsjes alvast aan.

:35:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lief al die berichtjes.....

 

ik mag me om 9.45u melden @M&M&m ....hele mooie tijd. 

@Doe ik het of niet? .... heel apart. Maar ben nog steeds heel erg rustig. Ben benieuwd of daar vanavond nog verandering in gaat komen. Maar ga er wel vanuit dat morgen de zenuwen toeslaan hoor. 

 

We gaan zo nog lekker even uiteten. Wat later gepland zodat ik morgen minder last heb van t nuchter zijn. 

 

Ik probeer morgen al verslag uit te brengen. 

Nogmaals thanx voor jullie steun. Doet me goed 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobmom zei:

Oh wat lief al die berichtjes.....

 

ik mag me om 9.45u melden @M&M&m ....hele mooie tijd. 

@Doe ik het of niet? .... heel apart. Maar ben nog steeds heel erg rustig. Ben benieuwd of daar vanavond nog verandering in gaat komen. Maar ga er wel vanuit dat morgen de zenuwen toeslaan hoor. 

 

We gaan zo nog lekker even uiteten. Wat later gepland zodat ik morgen minder last heb van t nuchter zijn. 

 

Ik probeer morgen al verslag uit te brengen. 

Nogmaals thanx voor jullie steun. Doet me goed 

@Boobmom heeeel veel succes morgen! 

Ik was eigenlijk continue nog rustig dus dat was heel erg prettig, hoop dat het bij jou ook zo is. Al zijn zenuwen ook wat goed voor de gezonde spanning!

 

Zal aan je denken! Liefs! xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Jesssi zei:

Jeee vandaag jou dag :)

Ik was ook heel rustig en dat bleef ook zo. 

Mij hoop dat je nu ook nog relaxt bent.

Het is echt zo gebeurd.

Enjoy en een goed hetstel meid! X

Ik ben nog steeds relaxt eigenlijk. Er is een hele lichte normale spanning aanwezig sinds 5u vanochtend. Maar ik laat t lekker gebeuren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je heb je net gemeld als het goed is. Fijn dat de zenuwen meevallen. Succes meid, ik kijk uit naar je verslagje. Gezonde jaloezie hier, jij mag al? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden. Ze zitter er hoor. 

 

9.45u melden. En nog steeds had ik nauwelijks zenuwen. Om 9.57u werd ik binnengeroepen. Mocht me omkleden. Infuus werd aangelegd. Anesthesist kwam langs en uiteraard mijn PC om t een en ander af te tekenen. Om 10.26u werd ik naar de OK gereden en al snel was ik onder narcose. Net tegen 12.00u werd ik wakker. Zonder pijn. Alleen een licht druk op Mn borst. Na wat eten en drinken van thee mocht en uit rusten. Mocht mijn vriend me om 13.30u mee naar huis nemen. Inmiddels zijn we al weer ca 4u verder. En voel me nog steeds heel goed. Voel de druk wel wat toenemen. Maar nog steeds zonder pijn. Verwacht wel dat ik over 2u met liefde en plezier Mn medicatie ga pakken hoor. Want voel wel dat de

pijn langzaam zal gaan komen. Met name onder mijn oksels bij de aanhechting van de spieren. 

 

Nou. Ik ga zo even mijn ogen sluiten want ben wel nog behoorlijk suf. 

 

Thanx voor alle steun hier voor de operatie  en alle steun die ik nog ga ontvangen van alle lieve meiden hier.

 

met de groetjes van mij en de tweeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, boobiebabe zei:

Gefeliciteerd met je boobies @Boobmom.

nu lekker bijkomen xx

Thanx @Jesssi en @boobiebabe..... inmiddels is de pijn wel wat toegenomen. Zeg maar gerust dat ik ze niet eens kan aanraken nu. Met name rechts. Maar goed. Het is met medicatie nog te doen

 

mijn moeder is net de kids komen halen. Ze slapen vanavond bij haar. Wat ik wel echt heel fijn vindt. 

 

Benieuwd hoe de nacht zal gaan. Ik rust nu veel maar probeer toch niet te slapen. In de hoop dat ik moe genoeg ben vannacht om wat uurtjes te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Eindelijk ook boobs! Ik had toen ook oefeningen meegekregen van de kliniek. Ballerina zegt me niks, maar het waren 2 oefeningen om je borstspier beetje op te rekken. Vond ze niet tof om te doen. Moest officieel ieder uur, maar da's me weinig gelukt eerlijk gezegd? 

 

Succes met je herstel en fijn dat de kids uit logeren zijn. Houd je lekker rustig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

Thanx @Jesssi en @boobiebabe..... inmiddels is de pijn wel wat toegenomen. Zeg maar gerust dat ik ze niet eens kan aanraken nu. Met name rechts. Maar goed. Het is met medicatie nog te doen

 

mijn moeder is net de kids komen halen. Ze slapen vanavond bij haar. Wat ik wel echt heel fijn vindt. 

 

Benieuwd hoe de nacht zal gaan. Ik rust nu veel maar probeer toch niet te slapen. In de hoop dat ik moe genoeg ben vannacht om wat uurtjes te maken. 

Jaa goed rusten en eventueel koelen. Dat vond ik zelf erg prettig voor druk en pijn. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.