Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Boobmom Ik heb gelijk gekeken. Ze zijn mooi! Onze voorsituatie is wel anders. 75B of 80A moet ongeveer hetzelfde zijn, maar niet bij ons. Ik heb ook wel weefsel van mezelf, maar dan kleiner? Ik teken ervoor als ze bij mij net zo worden als bij jou. Ik heb net mijn 3D foto's ontvangen. ? Kan niet wachten om het vanavond thuis te laten zien:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, M&M&m zei:

@Boobmom Ik heb gelijk gekeken. Ze zijn mooi! Onze voorsituatie is wel anders. 75B of 80A moet ongeveer hetzelfde zijn, maar niet bij ons. Ik heb ook wel weefsel van mezelf, maar dan kleiner? Ik teken ervoor als ze bij mij net zo worden als bij jou. Ik heb net mijn 3D foto's ontvangen. ? Kan niet wachten om het vanavond thuis te laten zien:43:

Wat lief van je....ik schrik echt wel even van de grote hoor....maar er is ook nog zwelling...ze zullen nog iets slinken en als ze daarbij ook nog wat soepeler worden, geloof ik dat ik een heel gelukkig mens ga zijn! Ben ook benieuwd naar jou straks hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, An1977 zei:

Hey , 

Ik lees dat het herstel goed gaat en dan je weinig pijn heb. Mooi! Hoe was je verwarmde operatietafel?? Daar keek je zo naar uit...haha!! 

Heb je ook al een album en mag ik dan meekijken? 

 

Hoi hoi...heb je gelijk toegevoegd aan mijn album.

 

Het herstel gaat echt heel goed.....en heb idd weinig pijn. Gisteren een verkeerde beweging gemaakt waardoor ik rechts nu af en toe een steek voel...maar verder mag ik helemaal niet klagen.

 

En die warme operatietafel was heerlijk, alhoewel ik ca 2 min erna al onder narcose lag...maar op de verkoever lag er ook een verwarmingselement onder mijn deken...heerlijk was dat!

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Yvie zei:

Ze zien er echt al mooi uit meis! Ik heb dezelfde PO beha, maar had een witte. Draag die 's nachts nog veel.

Thanx.... ik geloof ook wel daarbij er straks heel blij mee ga zijn ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

Wat lief van je....ik schrik echt wel even van de grote hoor....maar er is ook nog zwelling...ze zullen nog iets slinken en als ze daarbij ook nog wat soepeler worden, geloof ik dat ik een heel gelukkig mens ga zijn! Ben ook benieuwd naar jou straks hoor

Ze zijn inderdaad een stuk groter geworden. Maar er zit ook nog zwelling in en het moet allemaal zijn plekje nog krijgen he. Maar de vorm is nu al zo mooi. Ik ben blij dat ik ook voor ronde ga. Ik mis, net als jij had, echt volume aan de bovenkant. 

 

Ik hou van warme dekens en tafels. Kan ik mooi naar uitkijen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Heb jij ook zo'n last van je bh? Of ben ik de enige. 

Hij zit prima, behalve de omvang. Ik heb echt t gevoel alsof dat ding mn hechtingen afkneld en sinds vandaag begint t ineens echt pijnlijk te worden...

 

Zou zo'n tussenstukje helpen (als het mag van de PC) @Soofjetunie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Zou zo'n tussenstukje helpen (als het mag van de PC) @Soofjetunie?

 

 

Ik heb mn bh bandjes iets strakker gedaan om wat gewicht van de onderkant te halen. Dit helpt zeker wel. 

Als t erger word dan bel ik inderdaad om te vragen of zon tussenstuk erin mag. 

Misschien dat alles wat strakker zit door de zwelling of iets. 

Dankje voor je advies 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Soofjetunie zei:

Heb jij ook zo'n last van je bh? Of ben ik de enige. 

Hij zit prima, behalve de omvang. Ik heb echt t gevoel alsof dat ding mn hechtingen afkneld en sinds vandaag begint t ineens echt pijnlijk te worden...

 

Dat heb ik ook hoor. Vooral tweede dag na operatie. Alsof Mn ribben er van kneuzen. Nu dag 4 begint de bh weer wat aangenamer te worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobiebabe en @Laura20 ik heb jullie toegevoegd. 

 

@M&M&m, ik ben ook heel blij met de ronde prothese. Was even bang dat ik miss dan teveel bolling bovenin zou krijgen en te weinig onder. Maar ik heb nu twee echt ronde borsten. Precies zoals ik wilde. Kan nu nog moeilijk door die zwelling en stijfheid heenkijkt. Maar t gevoel bovenin Mn borst is heerlijk. Als ik er zachtjes in druk. Ik denk als straks zwelling wat slinkt en de borst soepeler wordt ik de gelukkigste op aarde ben. Ow en die warme dekens idd. Was wel echt top. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Boobmom zei:

@M&M&m....  oh. Dan heb jij eig gewoon t zelfde als ik straks. Ik heb ook 300cc rond laten plaatsen, dual plane. 

 

Gisteren gedoucht. Functioneel en kort. Maar inderdaad voor eerst mijn bh uit. Ik vond t me toch spannend. Omdat je ook weet dat t allemaal zwelling is en er eig nog geen reeel beeld is. Dus mijn vriend is heel rustig me gaan ontdoen van bh. Ik zat op de klep van de de wc. Ik zag meteen een glimlach op zijn gezicht en hij zei: lieverd. Ze zijn mooi van vorm. Je tepel zit op perfecte hoogte. Er is nog heel veel zwelling. Maar dit wordt prachtig. Hij heeft ervaring. Zijn ex had t ook laten doen. Maar dan vanuit een minder mooie voorsituatie. Toen ben ik zelf voor spiegel gaan staan. Ik schrok toch even. Jee wat zijn ze groot. En nog opgezwollen en stijf. Maar na paar minuten kon ik er doorheen kijken. Ik denk dat ze prachtig zijn straks. Ik ben blij. Ga zo wat foto’s in Mn album plaatsen. 

 

Ow en heb bijna plat geslapen vannacht al. Het herstel gaat echt heel goed.  

Hey! Super dat je (en je vriend - toch ook belangrijk ?) nu al zo blij bent met het resultaat! Ik zou wel nog wat rechter liggen zodat de zwelling goed weg kan en je hier zo min mogelijk last van gaat hebben. Geniet van het zicht! ? En nog een goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Dat heb ik ook hoor. Vooral tweede dag na operatie. Alsof Mn ribben er van kneuzen. Nu dag 4 begint de bh weer wat aangenamer te worden. 

Ja zo voelt t echt. Alsof ze gekneusd zijn. Ben gewoon bang dat het de genezing van de wond beinvloed. Maar als jij er zelf ook last van hebt gehad dan stelt mij dat wel gerust. Even doorbikkelen dus en hopen dat t minder wordt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Ja zo voelt t echt. Alsof ze gekneusd zijn. Ben gewoon bang dat het de genezing van de wond beinvloed. Maar als jij er zelf ook last van hebt gehad dan stelt mij dat wel gerust. Even doorbikkelen dus en hopen dat t minder wordt 

Kunnen ook de onderliggende  zenuwen zijn. Bij mij voelde het bont en blauw en alsof het geschaafd was, maar dat was niet zo. Je zag er niks van, maar had me er een partij last van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Boobmom zei:

Hoi hoi...heb je gelijk toegevoegd aan mijn album.

 

Het herstel gaat echt heel goed.....en heb idd weinig pijn. Gisteren een verkeerde beweging gemaakt waardoor ik rechts nu af en toe een steek voel...maar verder mag ik helemaal niet klagen.

 

En die warme operatietafel was heerlijk, alhoewel ik ca 2 min erna al onder narcose lag...maar op de verkoever lag er ook een verwarmingselement onder mijn deken...heerlijk was dat!

 

 

Nou ben super blij voor je dat het zo goed gaat! 

Heb natuurlijk meteen gespiekt en jij moet gewoon heel blij zijn. Ze zien er al supermooi uit. En vind ze perfect bij je passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Yvie zei:

Kunnen ook de onderliggende  zenuwen zijn. Bij mij voelde het bont en blauw en alsof het geschaafd was, maar dat was niet zo. Je zag er niks van, maar had me er een partij last van!

Heb je er lang last van gehad? 

Ik moet zeggen, het is ook echt met vlagen. Soms ineens hele erge last en dan ineens bijna niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Heb je er lang last van gehad? 

Ik moet zeggen, het is ook echt met vlagen. Soms ineens hele erge last en dan ineens bijna niets.

Ehh eerlijk antwoord,  na 5 weken was het eindelijk weg. Liep met watjes en inlegkruisjes onder de rand van mn beha, maar omdat dat gevoel van binnenuit kwam hielp dat niet. Kliniek 2x over gebeld, of beha niet te strak zat,  maar dat was ook niet zo. Moest echt vanzelf over gaan. Gelukkig is dat nu ook over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, An1977 zei:

Nou ben super blij voor je dat het zo goed gaat! 

Heb natuurlijk meteen gespiekt en jij moet gewoon heel blij zijn. Ze zien er al supermooi uit. En vind ze perfect bij je passen. 

Oh wat doet jouw berichtje me ook goed. Heel fijn om te lezen. Het is ook gewoon wennen. Ineens dat volume. En met die zwellingen nog wat vertekend beeld. Maar word er steeds blijer mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Heb je er lang last van gehad? 

Ik moet zeggen, het is ook echt met vlagen. Soms ineens hele erge last en dan ineens bijna niets.

Hier ook met vlagen hoor. De bh knelt gewoon en dat zit niet lekker. Gisteren knelde de bh mij weer juist wat meer op de schouder. Vandaag weer onder de band. T wisselt. Maar denk naarmate de zwelling weggaat. De bh steeds beter gaat voelen. Ik heb wel een andere nog. Die vast beter zit. Minder knelt. Maar wissel nog even niet. Deze geeft verwacht ik meer druk en dat ik toch belangrijk nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Yvie zei:

Ehh eerlijk antwoord,  na 5 weken was het eindelijk weg. Liep met watjes en inlegkruisjes onder de rand van mn beha, maar omdat dat gevoel van binnenuit kwam hielp dat niet. Kliniek 2x over gebeld, of beha niet te strak zat,  maar dat was ook niet zo. Moest echt vanzelf over gaan. Gelukkig is dat nu ook over!

Het zijn ook echt niet de prettigste bh s vind ik. Of mooi. Maar t moet gewoon even. Ik heb ook t idee dat t van binnenuit vooral komt. Heb nu ook rechts een pijnlijkere borst. Als in af en toe pijnlijke steek. Gisteren even verkeerde beweging gemaakt. Maar voel met vlagen ook echt het werken van de genezing. Ach. Ik heb geduld. Gaat goed komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Boobmom zei:

Het zijn ook echt niet de prettigste bh s vind ik. Of mooi. Maar t moet gewoon even. Ik heb ook t idee dat t van binnenuit vooral komt. Heb nu ook rechts een pijnlijkere borst. Als in af en toe pijnlijke steek. Gisteren even verkeerde beweging gemaakt. Maar voel met vlagen ook echt het werken van de genezing. Ach. Ik heb geduld. Gaat goed komen 

Ik draag m nu alleen nog in de nacht, dat is wel fijn nu. Mooi zijn ze inderdaad niet, je moet echt uitkijken dat ie niet boven je kleding uitkomt. En ik had dan ook nog de witte variant! Was volgens de verpleegkundige expres, je kon dan makkelijk zien als er een wondje eventueel bloedde. Is gelukkig niet gebeurd.

Steken heb ik soms ook nog wel eens. Hoort er allemaal bij meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.