Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Boobmom je zegt je borst voelt al zacht aan aan de bovenkant. Weet je dat ik daar zo nieuwsgierig naar bent, hoe het zal voelen...? Ik benbang dat ik het zo lekker zacht vind t.z.t. dat ik constant aan mijn borsten zit???

Die beha lijkt mij ook wel een dingetje. Ik was eergister bij Bergman en heb er een tweede bij besteld. Je krijgt er natuurlijk een aan na de operatie. Ik las op het forum dat sommigen hem even wassen en met een fohn staan droog te blazen. Is natuurlijk de slimste manier als je er 1 heb, maar ik dacht met twee kan je hem gewoon aan de waslijn hangen?.  En heb je gelijk de goeie maat dan als je zelf inde winkel moet gaanzoeken. Elke beha zit natuurlijk weer anders.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, M&M&m zei:

@Boobmom je zegt je borst voelt al zacht aan aan de bovenkant. Weet je dat ik daar zo nieuwsgierig naar bent, hoe het zal voelen...? Ik benbang dat ik het zo lekker zacht vind t.z.t. dat ik constant aan mijn borsten zit???

Die beha lijkt mij ook wel een dingetje. Ik was eergister bij Bergman en heb er een tweede bij besteld. Je krijgt er natuurlijk een aan na de operatie. Ik las op het forum dat sommigen hem even wassen en met een fohn staan droog te blazen. Is natuurlijk de slimste manier als je er 1 heb, maar ik dacht met twee kan je hem gewoon aan de waslijn hangen?.  En heb je gelijk de goeie maat dan als je zelf inde winkel moet gaanzoeken. Elke beha zit natuurlijk weer anders.  

Ik had de carefix ava erbij gekocht, omdat ik daar heel veel goede reviews over las. Heb m net voor eerst aan en hij zit heerlijk. Maar volgens mij werkt bergman ook met fijne bhs….meen ik gehoord te hebben. Ik vermoed ook gewoon dat mijn kliniekmaat beter een 75D had kunnen zijn ipv C. er stak aan zijkant steeds een zwelling onderuit! Nu pakt de ava die zwelling ook mee! Sluit mooier om mijn borsten. Die ik wel nog heel groot vind. 

 

En ja...aan je borsten zitten ga je veel doen denk ik....is ook goed straks he, na die 6 weken....veel met ze spelen/masseren, worden ze soepel van en krijgen ze sneller die natuurlijke valling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Boobmom zei:

Ik had de carefix ava erbij gekocht, omdat ik daar heel veel goede reviews over las. Heb m net voor eerst aan en hij zit heerlijk. Maar volgens mij werkt bergman ook met fijne bhs….meen ik gehoord te hebben. Ik vermoed ook gewoon dat mijn kliniekmaat beter een 75D had kunnen zijn ipv C. er stak aan zijkant steeds een zwelling onderuit! Nu pakt de ava die zwelling ook mee! Sluit mooier om mijn borsten. Die ik wel nog heel groot vind. 

 

En ja...aan je borsten zitten ga je veel doen denk ik....is ook goed straks he, na die 6 weken....veel met ze spelen/masseren, worden ze soepel van en krijgen ze sneller die natuurlijke valling. 

De carefix ava. Ik ga het opschrijven. Ik had er totaal niet bij stilgestaan dat de kliniek een te kleine bh mee kan geven. Maar zoals jij het beschrijft dus wel. Dan is het toch wel handig om nog even verder te kijken. Gelukkig lees jij dat Bergman goeie bh's heeft. Ik dacht de makkelijke weg te nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m, ik denk dat direct na de operatie mijn maatje ook wel op een C leek....want toen ik net wakker was en voelde dacht ik...oooohhhh niks te groot. Maar het is daarna wel gaan zwellen. Plus als ik logisch nadenk en je stopt bij een 75B 300cc aan implataat...kom je zeker op een grote C, of zelfs een D uit. Zoals ze er nu uitzien, denk ik zelfs dat ik aan een E zit!

Ben ook benieuwd wat ze er zelf maandag van zeggen.

 

Ik meen allemaal dat Bergman met de carefix bella werkt...maar weet dat niet heel zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie….meis, als je zo last blijft houden van de BH van de kliniek.....zou ik als ik jou was de carefix Ava aanschaffen. Ik heb m vandaag aan en naar mijn inziens geeft deze net zoveel druk, maar zit vele malen beter. Hij sluit bi mij veel beter aan onder mijn oksels....maar kan ook zijn dat ze me toch een te kleine bh hebben meegegeven.

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

@Soofjetunie….meis, als je zo last blijft houden van de BH van de kliniek.....zou ik als ik jou was de carefix Ava aanschaffen. Ik heb m vandaag aan en naar mijn inziens geeft deze net zoveel druk, maar zit vele malen beter. Hij sluit bi mij veel beter aan onder mijn oksels....maar kan ook zijn dat ze me toch een te kleine bh hebben meegegeven.

Hoe gaat het nu met je?

 

Vandaag gaat t echt een heel stuk beter! 

Ik krijg af en toe wat steken, maar de bh zit al wat minder strak. Ik denk dat de zwelling al aan t minderen is. 

Ik heb inderdaad ook veel gelezen over de ava bh, heb ook gekeken waar ik m kon kopen. Maar hoe t nu voelt, denk ik dat t niet nodig is.  

En inderdaad,  de kans dat ze eeb te kleine bh meegeven is er. Na de operatie is er nog geen zwelling niks! Alles staat strak. Het is gewoon heel anders de volgende dagen, en die bh passen ze natuurlijk op je lichaam meteen na de operatie .. Ik heb normaal een 85b en ik heb nu aan een 85d. Maar ik had 425cc. En daar zei ze al, ja de bhs vallen klein.  Had eigenlijk meteen moeten zeggen dat ik een 90 wilde,  maargoed niet gedaan. 

Hoe was de losse borsten ervaring met douchen? Ik durf nog steeds niet,  maar morgen moet ik er toch echt aan geloven want mn haar moet gewassen worden hahaha.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Soofjetunie zei:

 

Vandaag gaat t echt een heel stuk beter! 

Ik krijg af en toe wat steken, maar de bh zit al wat minder strak. Ik denk dat de zwelling al aan t minderen is. 

Ik heb inderdaad ook veel gelezen over de ava bh, heb ook gekeken waar ik m kon kopen. Maar hoe t nu voelt, denk ik dat t niet nodig is.  

En inderdaad,  de kans dat ze eeb te kleine bh meegeven is er. Na de operatie is er nog geen zwelling niks! Alles staat strak. Het is gewoon heel anders de volgende dagen, en die bh passen ze natuurlijk op je lichaam meteen na de operatie .. Ik heb normaal een 85b en ik heb nu aan een 85d. Maar ik had 425cc. En daar zei ze al, ja de bhs vallen klein.  Had eigenlijk meteen moeten zeggen dat ik een 90 wilde,  maargoed niet gedaan. 

Hoe was de losse borsten ervaring met douchen? Ik durf nog steeds niet,  maar morgen moet ik er toch echt aan geloven want mn haar moet gewassen worden hahaha.

de losse borsten was heel even gek...maar nu doe ik t iedere dag heel even...en vind ik dat juist heel fijn....

 

Ja moet je zien, bhs vallen al klein uit en dan geven ze me nog een C mee, terwijl ik toch wel echt een D kan gebruiken. maar goed, dat gaan ze ma wel zien, of t moet zijn dat de zwelling dan helemaal weg is. ik hou deze in ieder geval aan zoveel mogelijk. Heb ik die ook niet voor niks gekocht.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

EVEN EEN UPDATE!!

 

Morgen ben ik alweer een week PO! Morgenvroeg worden om 9.15u de pleisters verwijderd en de hechtingen! Mijn littekens jeuken enorm...ga er vanuit dat dat juist goed is en een teken dat ze aan t genezen zijn.

 

Als ik nu zo terug kijk op deze week...is het me alles meegevallen. De avond van de operatie kreeg ik veel pijn..en was ik zo beperkt in bewegen. Toen dacht ik: damn dit wordt echt niet leuk. Maar na al een goede eerste nachtrust gaat het nog steeds elke dag een stukje beter. De zwelling zie ik minder worden sinds 2 dgn. Mijn spier vind langzaam zijn kracht terug en kan meer hebben. Ik vind ze steeds mooier worden....want ik schrok wel even hoor, toen ik na 3 dg voor het eerst die bh uit deed. Maar ik kan nu door die stijfheid en zwelling heen kijken. Links geneest beter dan rechts. Is al wat soepeler. Rechts heb ik nog wel eens wat steken en brand het litteken meer. Ik begin langzaam te wennen aan het gevoel dat ze in me zitten...ik voel ze juist beter, maar dan zonder pijn. Nog even en ik ben ook aan dat gevoel gewend. Ik vind ze nog wel wat groot, maar dat slinkt nog wel iets. 

 

En het doet gewoon iets met je...ik liep vanochtend door de winkel en deze keer had ik een trui aan met daarin borsten aanwezig...in ieder geval echt zichtbaar aanwezig. Je voelt je meer sexy en vrouwelijk. Ik ga nog even geduld hebben met het hele herstel en hou jullie allemaal op de hoogte....maar voor de twijfelaars onder ons: IK ZEG DOEN!!!

  • Like 2
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Boobmom zei:

EVEN EEN UPDATE!!

 

Morgen ben ik alweer een week PO! Morgenvroeg worden om 9.15u de pleisters verwijderd en de hechtingen! Mijn littekens jeuken enorm...ga er vanuit dat dat juist goed is en een teken dat ze aan t genezen zijn.

 

Als ik nu zo terug kijk op deze week...is het me alles meegevallen. De avond van de operatie kreeg ik veel pijn..en was ik zo beperkt in bewegen. Toen dacht ik: damn dit wordt echt niet leuk. Maar na al een goede eerste nachtrust gaat het nog steeds elke dag een stukje beter. De zwelling zie ik minder worden sinds 2 dgn. Mijn spier vind langzaam zijn kracht terug en kan meer hebben. Ik vind ze steeds mooier worden....want ik schrok wel even hoor, toen ik na 3 dg voor het eerst die bh uit deed. Maar ik kan nu door die stijfheid en zwelling heen kijken. Links geneest beter dan rechts. Is al wat soepeler. Rechts heb ik nog wel eens wat steken en brand het litteken meer. Ik begin langzaam te wennen aan het gevoel dat ze in me zitten...ik voel ze juist beter, maar dan zonder pijn. Nog even en ik ben ook aan dat gevoel gewend. Ik vind ze nog wel wat groot, maar dat slinkt nog wel iets. 

 

En het doet gewoon iets met je...ik liep vanochtend door de winkel en deze keer had ik een trui aan met daarin borsten aanwezig...in ieder geval echt zichtbaar aanwezig. Je voelt je meer sexy en vrouwelijk. Ik ga nog even geduld hebben met het hele herstel en hou jullie allemaal op de hoogte....maar voor de twijfelaars onder ons: IK ZEG DOEN!!!

Superleuk om dit te lezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Ris92 zei:

Superleuk om dit te lezen! 

Dank je @Ris92. Heb je zelf al een operatie gehad? Of ben je aan het oriënteren? 

 

Het is mij alles meegevallen. Keek er best zwaar tegenop. En niet dat t niks voorstelt, maar het is echt wel te doen. Als je maar iemand om je heen hebt die mee kan helpen. Vooral de eerste 3 dgn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Boobmom zei:

Dank je @Ris92. Heb je zelf al een operatie gehad? Of ben je aan het oriënteren? 

 

Het is mij alles meegevallen. Keek er best zwaar tegenop. En niet dat t niks voorstelt, maar het is echt wel te doen. Als je maar iemand om je heen hebt die mee kan helpen. Vooral de eerste 3 dgn. 

 

 

Ik ben nog aan het oriënteren! Ik wil eerst graag een aantal kg afvallen en dan ga ik op consult. Ik vind het allemaal erg spannend vooral! Maar ik begin meer en meer overtuigd te raken dat ik dit wel echt heel erg graag wil. 

En ik moet er even voor sparen ook. Net project nieuwe keuken opgestart ? dus het is nog wel een beetje toekomstmuziek. Maar ik merk dat fotos zien en ervaringen lezen gewoon heel erg prettig is. Op het forum nog een beetje zoekende maar ik kom er wel uit ;) 

 

Ik heb 2 kleintjes, 3 jaar en 8 maanden. Ik ben wel benieuwd hoe anderen dit combineren, aangezien je de eerste weken niet mag tillen als ik het goed begrijp? 

Mijn man werkt in het onderwijs dus ik zou het dan zo moeten plannen dat hij vakantie heeft, dan is hij de eerste weken er ook gewoon. 

 

Ik heb in het voorsteltopic ook wat geschreven als je t leuk vind om te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ris92 zei:

 

 

Ik ben nog aan het oriënteren! Ik wil eerst graag een aantal kg afvallen en dan ga ik op consult. Ik vind het allemaal erg spannend vooral! Maar ik begin meer en meer overtuigd te raken dat ik dit wel echt heel erg graag wil. 

En ik moet er even voor sparen ook. Net project nieuwe keuken opgestart ? dus het is nog wel een beetje toekomstmuziek. Maar ik merk dat fotos zien en ervaringen lezen gewoon heel erg prettig is. Op het forum nog een beetje zoekende maar ik kom er wel uit ;)

 

Ik heb 2 kleintjes, 3 jaar en 8 maanden. Ik ben wel benieuwd hoe anderen dit combineren, aangezien je de eerste weken niet mag tillen als ik het goed begrijp? 

Mijn man werkt in het onderwijs dus ik zou het dan zo moeten plannen dat hij vakantie heeft, dan is hij de eerste weken er ook gewoon. 

 

Ik heb in het voorsteltopic ook wat geschreven als je t leuk vind om te lezen!

Ik heb net je voorsteltopic gelezen en ook gereageerd. Ik zou met zulke kleintjes idd wel zorgen dat je iem in huis hebt. Zeker eerste week. Of anders miss zelfs in zomervakantie of meivakantie. Je kan echt die kleintjes niet tillen namelijk. Het mag ook niet. Maar t kan ook gewoon niet. Ik wilde vandaag een stoel wegzetten. Zware houten, werd meteen terug gefloten. Je spier kan t gewoon niet aan. 

 

Goed van je om goed in te lezen. Heb ik ook gedaan. En vond t ook allemaal rete-spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Boobmom zei:

EVEN EEN UPDATE!!

 

Morgen ben ik alweer een week PO! Morgenvroeg worden om 9.15u de pleisters verwijderd en de hechtingen! Mijn littekens jeuken enorm...ga er vanuit dat dat juist goed is en een teken dat ze aan t genezen zijn.

 

Als ik nu zo terug kijk op deze week...is het me alles meegevallen. De avond van de operatie kreeg ik veel pijn..en was ik zo beperkt in bewegen. Toen dacht ik: damn dit wordt echt niet leuk. Maar na al een goede eerste nachtrust gaat het nog steeds elke dag een stukje beter. De zwelling zie ik minder worden sinds 2 dgn. Mijn spier vind langzaam zijn kracht terug en kan meer hebben. Ik vind ze steeds mooier worden....want ik schrok wel even hoor, toen ik na 3 dg voor het eerst die bh uit deed. Maar ik kan nu door die stijfheid en zwelling heen kijken. Links geneest beter dan rechts. Is al wat soepeler. Rechts heb ik nog wel eens wat steken en brand het litteken meer. Ik begin langzaam te wennen aan het gevoel dat ze in me zitten...ik voel ze juist beter, maar dan zonder pijn. Nog even en ik ben ook aan dat gevoel gewend. Ik vind ze nog wel wat groot, maar dat slinkt nog wel iets. 

 

En het doet gewoon iets met je...ik liep vanochtend door de winkel en deze keer had ik een trui aan met daarin borsten aanwezig...in ieder geval echt zichtbaar aanwezig. Je voelt je meer sexy en vrouwelijk. Ik ga nog even geduld hebben met het hele herstel en hou jullie allemaal op de hoogte....maar voor de twijfelaars onder ons: IK ZEG DOEN!!!

Top om te lezen. Vannacht heb ik slecht geslapen, piekeren, piekeren, piekeren. Worden ze niet te groot, krijg ik geen spijt, zoveel geld..... Bla,bla,bla. Maar ik wil het wel, dus doe niet zo stom,?. Er gaat zoveel door je heen. En ik moet nog drie weken wachten. Ik denk toch dat korter wachten fijner is he @Boobmom ?

Wat betreft je jeuk. Dat is helemaal goed. Dan Geneest het lekker. En wat een heerlijk gevoel als je zo zelfverzekerd door de winkel loopt? Vandaag alweer een week po. Ben benieuwd hoe tevreden ze zijn in de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

Top om te lezen. Vannacht heb ik slecht geslapen, piekeren, piekeren, piekeren. Worden ze niet te groot, krijg ik geen spijt, zoveel geld..... Bla,bla,bla. Maar ik wil het wel, dus doe niet zo stom,?. Er gaat zoveel door je heen. En ik moet nog drie weken wachten. Ik denk toch dat korter wachten fijner is he @Boobmom ?

Wat betreft je jeuk. Dat is helemaal goed. Dan Geneest het lekker. En wat een heerlijk gevoel als je zo zelfverzekerd door de winkel loopt? Vandaag alweer een week po. Ben benieuwd hoe tevreden ze zijn in de kliniek.

Hey meis.... nie twijfelen hoor. Maar dat hoort er wel bij had ik ook. En heb in totaal vanaf consult ook 12 weken moeten wachten. Vond t ook heel lang. En ik kan je al waarschuwen. Je gaat schrikken als je ze voor eerst ziet. De zwelling het stijve ervan. Het is gewoon niet meteen waar je op hoopt. Maar nu een week later ben ik echt al blij met wat ik zie. 

 

De verpleegkundige zei vanochtend dat het er echt al goed uit zag. Al heel natuurlijk werd. Was super fijn om te horen. Ik moest wel rustig aan blijven doen van haar. Zeker nu knoopjes verwijderd zijn ook weer even pas op de plaats. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m ik heb van tevoren ook heeeel veel getwijfeld. Precies dezelfde gedachten, wordt het niet te groot? Zal het wel mooi worden? Krijg ik geen spijt? Kan ik het geld niet beter ergens anders voor gebruiken ? Inmiddels ben ik bijna drie weken PO en echt dik tevreden. Nu al heel erg blij ermee en ze worden alleen maar mooier (ga ik vanuit haha). Uiteindelijk heb ik me maar vastgehouden aan het feit dat het al zo lang in mn hoofd zat en dat ik er al zo lang mee bezig was. Ik wist dat als ik het niet had gedaan, ik wsl achteraf spijt zou krijgen dat ij het niet had gedaan nu ik zo ver al in het proces zat en ik er achteraf weer mee bezig zou zijn. Ik moet zeggen dat ik ook een echte twijfelaar ben hoor (weegschaal van sterrenbeeld haha die past wel goed bij me ?) en ik van mezelf weet dat ik aan iedere beslissing twijfel, vooral als je eenmaal iets hebt gekozen of doorzet. Maar zoals ik zei, ik probeerde die twijfels los te laten omdat het wel al iets was wat heel lang in mn hoofd zat.

 

komt allemaal goed! ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies zoals @Francisca91 al zegt @M&M&m....  je hebt die stoere stap gezet. En dat is niet niks. Zijn veel vrouwen die t niet durven. 

 

In mijn omgeving zeggen diegene die t wel durfde: 

-ik had t jaren geleden al moeten doen

-beste beslissing ooit

- kan t iedereen aanraden

 

ik denk dat dat al genoeg zegt. Dus gooi die twijfels aan de kant!

 

wat is je voorsituatie? En wat laat je plaatsen. En wat is je wens? 

Sorry te lam om terug te lezen en kan t nie van iedereen onthouden ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom en @Francisca91 Lief jullie bemoedigende woorden. Ik laat het ook allemaal doorgaan hoor, wil het zo graag. Maar de onzekerheid en het onbekende.... pfffff? Heb vooral in bed de zenuwen, en dan denk ik, niet zo stom, en dan komen alle gedachtes weer? Ik denk ook dat het een beetje komt, doordat ik normaal gesproken een open boek ben en ergens heel veel over praat waar ik mee bezig ben, en nu het eigenlijk maar heel weinig mensen in mijn omgeving het weten. En die wil ik ook niet constant aan hun hoofd 'zeuren', met steeds het onderwerp borsten.... Afgelopen vrijdag nog een passessie gehad. Je gaat het echt wel zien en dat is ook juist wat ik wil.... Maarja, dan moet ik het ook gaan vertellen he...? Maar dan alleen als ze ernaar vragen.... lol, dat vind ik dan eigenlijk ook weer leuk hoor. Heeft ze nou wel .... of niet..... Durven ze het te vragen of niet... ?

Ik ga er zeker rekening mee houden dat ik eerst het leplazurus schrik. En denk veel te groot...

Maar het gaat echt helemaal goed komen. Zei ze zichzelf bemoedigend..

Fijn dat je hier toch even wat kwijt van (?en zo je topic vervuil @Boobmom.) 

ik heb nu een 80A. Ik wil naar een grote C. Arts gaat rond de 300cc plaatsen achter de spier. Of een 295cc of een 325cc Wat er mooi inpast. Dus hetzelfde als bij jou @Boobmom  En ik vertel het graag nog is hoor, je leest hier zoveel, dat kunnen we echt niet van iedereen onthouden?

liefs x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja @M&M&m...nu weet ik het ook weer. En je zou zeggen met jouw 80A en mijn 75B,we redelijk gelijk zitten,maar begreepdat jouw borsten toch wat kleiner waren dan de mijne....nu helemaal trouwens :152:( dit is me toch een  partij leuk om te zeggen,haha) Ik begin vortaan grappen erover te maken, een teken dat ik blij ermee ben.

Ow en je vervuit mijn topic echt niet hoor...vind t leuk en gezellig.

 

Maar even terug op jouw operatie over , jawel, 8 daagjes.... je hoeft niet bang te zijn dat het TE groot gaat worden hoor. Hou mijn album maar een beetje in de gaten... ik plaats elke week wel een foto.... bij mij is er 300cc dual plane geplaatst en had nog net wat meer borst volgens jou. En inmiddels vind ik het al een heel mooi maatje worden. Precies in kleding zon twijfelmodel...want wat ik nu dus zie, dat bv in een trui valt qua projectie veel weg, maar je ziet wel bolling aan zijkanten...die normaal met ons slappe cuppie, door je bh juist naar binnen gedrukt wordt (lees totaal geen side-boob). Ik zag mijn schoonmoeder gisteren af en toe kijken...zij weet ook van niks! Maar straks in bikini kunnen we er niet omheen....a helemaal niet als je op je rug ligt...ze gaan echt niet opzij vallen....eerste jaar al helemaal niet. Je gaat er zo blij mee zijn. Ik sta al 3-5 x per dag...kort even met die bh open voor de spiegel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog even een update over kliniek momentje vanochtend

 

Vandaag dus 1 week PO. Wat is die week snel gegaan... Vanochtend moest ik om 9.15u bij kliniek zijn, om de knoopje van de hechtingen en de pleisters te laten verwijderen...

 

Ik mocht op weer zon zelfde verkoeverbed gaan liggen...en de verpleegster deed mijn bh open....wat ik wel even gek vond, want dat had ik nog niet liggend gedaan...waar gaat die zwaartekracht heen, dacht ik even...maar nee hoor, zoals we gewend zijn van onze mooie neppers...bleven ze fier rechtop staan.... :3:. De verpleegster gaf meteen aan dat ze er al heel mooi hersteld uitzien, met zelfs al een wat natuurlijke valling. Bij knoopjes losmaken, voelde ik een flink gepik...en jawel hoor...uiteraard was het wat gaan bloeden. Maar bij de andere borst voelde ik niks en ook daar kwam wat bloed uit...waarschijnlijk ook wel door kosrtjes die loskwamen, want zag al door mijn pleisters direct na operatie wat bloed zitten. Links is mijn litteken aan de buitenkant wel nog heel hard. Blijkbaar hebben ze daar een extra hechting moeten zetten. Verpleegkundige gaf aan dat dat vermoedelijk is gedaan doordat die borst wat meer weerstand gegeven heeft aan de implantaat. Ik heof me daar niet druk over te maken, vanaf volgende week gaan smeren....en wordt vanzelf zachter! Ook dat beetje bloed kon geen kwaad, want de littekens waren verder mooi dicht. Even nog twee dagen hechtpleisters dragen...en dan mag ik deze zelf verwijderen. Volgende week beginnen met smeren.

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom Klopt inderdaad, ik ben 12 feb aan de beurt. Nog 22 nachtjes...

Ik houd zeker jou topic en foto's in de gaten. Ik vind ze mooi en hoop dat ik ook zo'n resultaat mag krijgen. En  dan worden ze nog mooier zeggen ze. Op dit moment vallen mijn A-tjes zeker in het niet maast jou:152: Wacht maar nog even en dan heb ik ook...:1bouncingboobs:

 

Grappig dat je in de gaten had dat je schoonmoeder zat te kijken. Hier weten alleen het gezin waar ik uit kom, en waar mijn man uitkomt en twee vriendinnen het. Dus ik zal ook veel kijkers hebben, haha. Ik verwacht het iig wel. Ik doe nu wel flinke pushers aan sinds november als ik de deur uit ga zodat het misschien iets minder opvalt, maar dan zijn ze nog steeds niet half zo groot als bij mijn passessie, dus denk dat het weinig helpt, lol. Want wat je zegt, geen side-boobs at all....

 

Lekker idee dat de kliniek tevreden is na een weekje! Jammer dat je wat bent gaan bloeden, maar het is pas een weekje geleden he. Die huid is nog mega dun en kwetsbaar.

 

whaha, ja ze blijven gewoon rechtop staan in de liggende positie. Dat vind ik zelf wat jammer op mijn 43e (bijna 44), maar hé, je moet er iets voor over hebben. Dan maar staanders liggend in bikini?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m.... wat leuk. Wij zijn bijna zelfde leeftijd. Ik ben net 44 geworden. Ik ga zo nog een foto maken en posten van 1wkPO. 

 

Zul je zien wat voor verschil alweer. Hoop voor jou ook dat ze zo uitpakken. Ben zelf al mega blij hiermee en ze worden nog mooier als straks dat hele strakke eraf is. Nu wil vooral Mn linkertepel nog eruit springen zeg maar. 

 

Gebeurde straks wel even een dingetje. Sloeg per ongeluk laatste traptree naar boven over. En moest me met links opvangen. Gelukkig al Mn goeie kant. Maar dat deed wel even pijn en voel dat de spier ook wel even een optater heeft gehad. Maar verder geen steken. Dus zal wel niks ernstigs beschadigd hebben hiermee. En litteken is ook niet gaan bloeden. Van buitenkant. En als binnenkant dat wel zou doen zou ik dat inmiddels ook wel al aan Mn borst gemerkt hebben. 

 

Hier weet trouwens het ook alleen maar mijn gezin en een 5tal vriendinnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Boobmom en @M&M&m ik wil jullie bedanken voor een hele vermakelijke dag.

Ik heb jullie geklets wat gevolgd en vond het zeer amusant. :45:

Geweldig om te lezen hoe jullie er in staan. En de positiviteit straalt er van af. En dan al die plastische beschrijvingen. :152:

@Boobmom jij verder nog een vlot herstel gewenst en de boobies van je dromen.

@M&M&m jij nog lekker aftellen (= alvast geduld oefenen) en dan mag jij ook. 

Ik kijk al uit naar jouw verhaal.

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.