Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hoi @Boobmom en @M&M&m ik wil jullie bedanken voor een hele vermakelijke dag.

Ik heb jullie geklets wat gevolgd en vond het zeer amusant. :45:

Geweldig om te lezen hoe jullie er in staan. En de positiviteit straalt er van af. En dan al die plastische beschrijvingen. :152:

@Boobmom jij verder nog een vlot herstel gewenst en de boobies van je dromen.

@M&M&m jij nog lekker aftellen (= alvast geduld oefenen) en dan mag jij ook. 

Ik kijk al uit naar jouw verhaal.

:48:

 

Hihi @Doe ik het of niet?  Wat leuk om te lezen. Ik sta er lekker positief in idd. Ga er even vanuit dat dat dan ook mijn herstel bevorderd. En uiteraard hier en daar maak ik me best wel een keertje druk om wat ik allemaal voel. Maar..... een beetje positieve blik en wat humor omtrent het ongemak red me door dit proces heen. ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh @Boobmom Uitkijken op de trap. Daar kan je je lelijk aan bezeren, en nu helemaal als je je zelf moet opvangen. Is de pijn van het opvangen verdwenen, of nu meer last? 

Ik word over 2 maandjes 44. We schelen niet heel veel in leeftijd nee?In maart hier nog meer verjaardagen, dus dan zal ik met de billen bloot gaan wat boobies betreft. Zullen ze 'het' vragen of niet. ?

 

@Doe ik het of niet? haha, leuk dat we je kunnen vermaken?. Hier thuis hebben we ook al smakelijk kunnen lachen hoe het zal zijn vd zomer op het strand? En dat ik lekker blijf drijven in zee??

En wat betreft geduld, tussen de tijd van datum vastzetten en de operatie zit 12,5 week. Mijn geduld word aardig op de proef gesteld. En ik hou van opschieten? Haha. Kortere tijd ertussen had wat fijner geweest. Je bent er te lang mee in je hoofd waardoor deze gevoelens naar boven komen. (Waar begin ik aan gevoel) Maar dat zijn gelukkig vlagen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom ik heb naar je laatste foto gekeken. Mooi! Kan niet anders zeggen. Daar zou ik zo blij van worden. En je ziet al verschil met de eerste foto's hè. Minder strak ofzo. Zachter lijkt het. En iets gezakt. Zie ik dat goed? 

Ik heb trouwens gister mijn vitaminen, arnica en pleisters al gehaald. Wat heb ik gelachen met mijn vriendin die er 'smiddags even was. Die pleisters zijn net zo groot als mijn borsten nu, ik kan 'm er zo opplakken en dan zie je ze niet meer. En dat is straks voor mijn wondjes:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, M&M&m zei:

@Boobmom ik heb naar je laatste foto gekeken. Mooi! Kan niet anders zeggen. Daar zou ik zo blij van worden. En je ziet al verschil met de eerste foto's hè. Minder strak ofzo. Zachter lijkt het. En iets gezakt. Zie ik dat goed? 

Ik heb trouwens gister mijn vitaminen, arnica en pleisters al gehaald. Wat heb ik gelachen met mijn vriendin die er 'smiddags even was. Die pleisters zijn net zo groot als mijn borsten nu, ik kan 'm er zo opplakken en dan zie je ze niet meer. En dat is straks voor mijn wondjes:152:

Dank je @M&M&m, ik ben al super blij met het resultaat tot nu toe...en je hebt t zeker goed gezien...zit al heel veel verschil in die 4-5 dagen! Ze worden zelfs al beetje zachter idd. Werd vanochtend wel weer even wakker met wat zwelling en pijn aan de zijkanten, maar dat komt denk ik omdat ik vannacht wat platter ben gaan liggen al. Kan t hebben, maar t doet toch nog wel iets met ze blijkbaar. Trok na 1,5 u op zijn weer weg. 

 

Ja grappig he...die pleisters zijn zo groot en straks vallen ze erbij weg!

 

Ben vanochtend even lekker koffie gaan drinken bij mijn sportschool....doe ik vast een ochtend in de week in combi met sporten. Dat sporten heb ik uiteraard over geslagen vandaag...met pijn in mn hart....ofja borsten eigenlijk :3:. Heb een wijd t-shirt aangetrokken met een vest erover...niemand keek naar mijn borsten...dus t viel niet op zo. En dat deed het ook echt niet met dat vest erover....Alleen mijn mannelijk sportmaatje keek af en toe...maar die weet ervan en checkte meer of t opviel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Boobmom zei:

Dank je @M&M&m, ik ben al super blij met het resultaat tot nu toe...en je hebt t zeker goed gezien...zit al heel veel verschil in die 4-5 dagen! Ze worden zelfs al beetje zachter idd. Werd vanochtend wel weer even wakker met wat zwelling en pijn aan de zijkanten, maar dat komt denk ik omdat ik vannacht wat platter ben gaan liggen al. Kan t hebben, maar t doet toch nog wel iets met ze blijkbaar. Trok na 1,5 u op zijn weer weg. 

 

Ja grappig he...die pleisters zijn zo groot en straks vallen ze erbij weg!

 

Ben vanochtend even lekker koffie gaan drinken bij mijn sportschool....doe ik vast een ochtend in de week in combi met sporten. Dat sporten heb ik uiteraard over geslagen vandaag...met pijn in mn hart....ofja borsten eigenlijk :3:. Heb een wijd t-shirt aangetrokken met een vest erover...niemand keek naar mijn borsten...dus t viel niet op zo. En dat deed het ook echt niet met dat vest erover....Alleen mijn mannelijk sportmaatje keek af en toe...maar die weet ervan en checkte meer of t opviel.

Grappig he dat verbergen. Nog even en dan ben je er zo aan egwend dat je ook dat gaat vergeten. Ja is wel een dingetje even niet sporten. Hier ook, ik ga minimaal twee keer per week. Ik doe het liefst cardio. Maar moet eerlijk toegeven, in de winter heb ik er vaker minder zin in dan wel, dus februari komt mij wel goed uit, hihi. Viel het je mannelijke sportmaatje veel op? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, M&M&m zei:

Grappig he dat verbergen. Nog even en dan ben je er zo aan egwend dat je ook dat gaat vergeten. Ja is wel een dingetje even niet sporten. Hier ook, ik ga minimaal twee keer per week. Ik doe het liefst cardio. Maar moet eerlijk toegeven, in de winter heb ik er vaker minder zin in dan wel, dus februari komt mij wel goed uit, hihi. Viel het je mannelijke sportmaatje veel op? 

 

Mijn sportmaatje weet ervan... die dus kijkt juist...is stiekem wel nieuwsgierig, maar gaat daar heel netjes mee om en kent zijn plek! 

 

Ik sport 4-5x per week...dus is wel echt even afkicken. Vooral de yoga die ik toch 2-3 keer per week doe loslaten is een dingetje....zal straks wel weer stijf zijn...maar goed...gewoon kracht en lenigheid weer opnieuw opbouwen. Begin over 2 weken weer met trainen van onderlijf en dan na 6 weken bovenlijf weer langzaam opbouwen. Ach en ook wel eens lekker om keer niet te moeten sporten en werken. Geniet er best even van...even resetten voor mij ook...heb jaren in hoog tempo geleefd. Er ontstaat dadelijk echt een nieuwe boobmom 2.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Boobmom zei:

Mijn sportmaatje weet ervan... die dus kijkt juist...is stiekem wel nieuwsgierig, maar gaat daar heel netjes mee om en kent zijn plek! 

 

Ik sport 4-5x per week...dus is wel echt even afkicken. Vooral de yoga die ik toch 2-3 keer per week doe loslaten is een dingetje....zal straks wel weer stijf zijn...maar goed...gewoon kracht en lenigheid weer opnieuw opbouwen. Begin over 2 weken weer met trainen van onderlijf en dan na 6 weken bovenlijf weer langzaam opbouwen. Ach en ook wel eens lekker om keer niet te moeten sporten en werken. Geniet er best even van...even resetten voor mij ook...heb jaren in hoog tempo geleefd. Er ontstaat dadelijk echt een nieuwe boobmom 2.0

4a5 x per week is wel heel veel. Dan mis je het zeker! Kom ik met mijn twee a drie keer per week en dan ook wel is zonder zin in de winter? Doe maar rustig aan met opbouwen. Liever langzamer weer helemaal fit zijn, en zonder complicaties, dan te snel willen en weer een terugval krijgen in je spieren. En wat betreft je sportmaatje, ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat hij juist moest kijken van je of het opviel?

Je heb gewoon een soort van sabbatical van drie weekjes. Geniet er van. Even boobmom tijd. Hoe oud zijn je kinderen? Kunnen zij het handelen dat ze meer zelf moeten doen? Ik heb al grote meiden, 15 en bijna 17, dus die doen en regelen alles al zelf gelukkig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, M&M&m zei:

4a5 x per week is wel heel veel. Dan mis je het zeker! Kom ik met mijn twee a drie keer per week en dan ook wel is zonder zin in de winter? Doe maar rustig aan met opbouwen. Liever langzamer weer helemaal fit zijn, en zonder complicaties, dan te snel willen en weer een terugval krijgen in je spieren. En wat betreft je sportmaatje, ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat hij juist moest kijken van je of het opviel?

Je heb gewoon een soort van sabbatical van drie weekjes. Geniet er van. Even boobmom tijd. Hoe oud zijn je kinderen? Kunnen zij het handelen dat ze meer zelf moeten doen? Ik heb al grote meiden, 15 en bijna 17, dus die doen en regelen alles al zelf gelukkig. 

Ik heb twee jongens van 8 en 10, vooral de jongste is heel erg behulpzaam! Ik hoef behalve te koken eigenlijk niks voor hen te doen!

 

Ik ga zeker rustig beginnen met opbouwen! Lijkt me beter....

 

Net voor eerst auto gereden, zo dat viel best tegen, maar het lukt me wel. Ook heb ik sochtends als ik wakker word wat last van de zijkanten van mijn borsten. Komt denk ik omdat ik nu wat platter ga liggen al...dit trekt wel binnen een uurtje weer weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobmom zei:

Ik heb twee jongens van 8 en 10, vooral de jongste is heel erg behulpzaam! Ik hoef behalve te koken eigenlijk niks voor hen te doen!

 

Ik ga zeker rustig beginnen met opbouwen! Lijkt me beter....

 

Net voor eerst auto gereden, zo dat viel best tegen, maar het lukt me wel. Ook heb ik sochtends als ik wakker word wat last van de zijkanten van mijn borsten. Komt denk ik omdat ik nu wat platter ga liggen al...dit trekt wel binnen een uurtje weer weg!

Ah je jongens zijn groot genoeg om een boterham te kunnen smeren en zelf aan te kleden. Dat is fijn! Lief als ze zo behulpzaam zijn, hier ook zulke lieverds. 

We hebben eigenlijk allemaal een automaat nodig zodat we niet hoeven te schakelen? Wel weer een stukje vrijheid, weer kunnen autorijden. Ik mag twee weken niet rijden, vind ik best lang zeker omdat ik regelmatig mijn auto nodig heb. Maarja, allemaal luxe problemen? En ik heb niks in de agenda staan twee weken na de operatie gelukkig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, M&M&m zei:

Ah je jongens zijn groot genoeg om een boterham te kunnen smeren en zelf aan te kleden. Dat is fijn! Lief als ze zo behulpzaam zijn, hier ook zulke lieverds. 

We hebben eigenlijk allemaal een automaat nodig zodat we niet hoeven te schakelen? Wel weer een stukje vrijheid, weer kunnen autorijden. Ik mag twee weken niet rijden, vind ik best lang zeker omdat ik regelmatig mijn auto nodig heb. Maarja, allemaal luxe problemen? En ik heb niks in de agenda staan twee weken na de operatie gelukkig. 

 

Oh das fijn @M&M&m, want als  ik niet moest, zou ik het ook twee weken uitstellen hoor! Autorijden is best heftig, althans het schakelen...sturen vond ik geen probleem....maar goed dat met die sneeuw iedereen langzaam rijdt...zo valt mijn geklungel met schakelen ook niet zo op...heb gelukkig wel een licht autootje.

 

Vind  het wel lekker om zo 3 weken vrij te zijn en alleen maar wat administratieve dingen te regelen….maar de dagen vliegen alsnog voorbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist al mijn oude bh’s van de waslijn gehaald en in een mooie cadeau-doos gedaan voor een moeder van school. Zij zit na haar scheiding krap bij kas. Dus ik ga haar hier erg blij mee maken. ...

 

....moest wel even slikken bij het wegdoen van sommige, maar geloof dat ik dat zo vergeten ben als ik over 4,5 week los mag in een lingerie zaak!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Boobmom zei:

Zojuist al mijn oude bh’s van de waslijn gehaald en in een mooie cadeau-doos gedaan voor een moeder van school. Zij zit na haar scheiding krap bij kas. Dus ik ga haar hier erg blij mee maken. ...

 

....moest wel even slikken bij het wegdoen van sommige, maar geloof dat ik dat zo vergeten ben als ik over 4,5 week los mag in een lingerie zaak!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat lief van je. :123:

En ik dacht al dat ik veel BH's had. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Wat lief van je. :123:

En ik dacht al dat ik veel BH's had. :45:

En dan te bedenken @Doe ik het of niet? Dat ik er ook nog 6-7 van in kliko gegooid heb omdat ik vond dat die niet meer waren om weg te geven. ?

 

zal weer tijdje duren voordat Mn kast er vol mee ligt. Ga niet meteen weer los in de lingeriezaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heeft mijn vriend Mn hechtpleisters verwijderd. Mocht vanochtend al. Maar heb gewacht tot vanavond. Net voor t douchen. Alles is mooi dicht en de complimenten aan mijn PC hoe strak in een rechte lijn ze gehecht heeft. Ongelooflijk. Ze mag wel even genoemd worden hier. ESTHER MESTERS.... mijn hele grote compliment hiervoor. Zal er morgen een foto van maken. 

 

Ik had vanavond wel wat last van harde borsten en wat steken. Denk dat ik te actief geweest ben vandaag. Morgen gaan Mn kids voor 4 dgn naar hun vader en heb besloten om er zoveel mogelijk van te genieten om op de bank te gaan rusten. Even stapje terug weer. Werd flink teruggefloten vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je je mooie beha's nog een blije nieuwe eigenaresse geeft! Ze zijn mooi, dus ze zal erg blij zijn. Hier ook genoeg beha's in de kast die ik straks niet meer pas:43: Ik ben bang dat ik er niemand blij mee kan maken?

 

Oh zo fijn als je littekens mooi genezen! Wel rustig aan blijven doen dus, je bent pas 1,5 week po hè. Scheelt idd als je jongens er niet zijn, ook al kunnen ze zelf veel, je doet nog genoeg.

Ik zat gister in mijn auto en zat op te letten bij het schakelen.....Gaat dat straks zeer doen? ? Nou, dan krijgen je spieren echt een klap?? Gelukkig zei mijn man dat het ook scheelt welke auto je rijdt. Ik kan gelukkig mijn arm bijna bewegingsloos houden met schakelen, daarom schrok ik ook. Maar manlief wees mij erop dat het dus per auto kan schelen....  Alleen achteruit inparkeren zal lastig zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, M&M&m zei:

Lief dat je je mooie beha's nog een blije nieuwe eigenaresse geeft! Ze zijn mooi, dus ze zal erg blij zijn. Hier ook genoeg beha's in de kast die ik straks niet meer pas:43: Ik ben bang dat ik er niemand blij mee kan maken?

 

Oh zo fijn als je littekens mooi genezen! Wel rustig aan blijven doen dus, je bent pas 1,5 week po hè. Scheelt idd als je jongens er niet zijn, ook al kunnen ze zelf veel, je doet nog genoeg.

Ik zat gister in mijn auto en zat op te letten bij het schakelen.....Gaat dat straks zeer doen? ? Nou, dan krijgen je spieren echt een klap?? Gelukkig zei mijn man dat het ook scheelt welke auto je rijdt. Ik kan gelukkig mijn arm bijna bewegingsloos houden met schakelen, daarom schrok ik ook. Maar manlief wees mij erop dat het dus per auto kan schelen....  Alleen achteruit inparkeren zal lastig zijn? 

Het is echt ongelooflijk wat voor optater je spieren krijgen. Ik kon eerste twee dagen zelfs een dimlicht schakelaar niet uit of aandrukken. Minste kracht die je op de spier zet voel je. 

 

Ik rij zelf een kleine auto met ook redelijk makkelijke schakelbak. Maar je krijgt wel echt met de dag meer kracht terug in de spier!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

Het is echt ongelooflijk wat voor optater je spieren krijgen. Ik kon eerste twee dagen zelfs een dimlicht schakelaar niet uit of aandrukken. Minste kracht die je op de spier zet voel je. 

 

Ik rij zelf een kleine auto met ook redelijk makkelijke schakelbak. Maar je krijgt wel echt met de dag meer kracht terug in de spier!

Nou volgens mij ben ik daar het bangst voor, de pijn erna, de "optater". Terwijl ik niet kleinzerig ben, beetje stom.

Gelukkig merk ik dat de zenuwen wat afnemen hier. Hopelijk vliegen ze niet weer op. ? Komende weken ook lekker druk, dus de tijd zal snel gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

zoals beloofd. Foto van litteken. Aan zijkant zit een soort rimpel. Die is wel weg als ik Mn arm omhoog doe. Geen idee of dit nog weg trekt. Hoop t wel. Miss door dat de bh daar het in rimpel geduwd heeft. Op die plek zit ook nog vocht. Maar sta dus echt ervan te kijken, hoe snel dat litteken er al mooi dicht uitziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

zoals beloofd. Foto van litteken. Aan zijkant zit een soort rimpel. Die is wel weg als ik Mn arm omhoog doe. Geen idee of dit nog weg trekt. Hoop t wel. Miss door dat de bh daar het in rimpel geduwd heeft. Op die plek zit ook nog vocht. Maar sta dus echt ervan te kijken, hoe snel dat litteken er al mooi dicht uitziet. 

Ik heb bij 1 van mijn borsten ook precies zo'n rimpel. Heel apart want mijn andere borst heeft het niet. Maar ik denk dat dat wel weg trekt als t litteken soepel begint te worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat! Bij mij gingen pas na 2 weken de knoopjes van de hechtingen door en de pleisters er af. Gek dat dat bij jou weer anders is. Maar vast ook prima! Misschien is dat trouwens wel omdat ik bloedverdunners gebruik ofzo.

Zat gister  "het zit in de familie " te kijken op RTL, dat is allemaal in de Velthuis Kliniek in Amsterdam, grappig om te zien! In het voorstukje zie je ook boobs,  dus denk dat er een borst vergroting bij zit, ben heel benieuwd en ga dat zeker kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Soofjetunie zei:

Ik heb bij 1 van mijn borsten ook precies zo'n rimpel. Heel apart want mijn andere borst heeft het niet. Maar ik denk dat dat wel weg trekt als t litteken soepel begint te worden. 

Bij mij is t bij de andere kant ook. Maar dan echt heel minimaal. Ik denk ook dat het een soort trekken van litteken is. En dat als die soepeler is. Deze plooi ook verdwijnt. Maak me er niet echt zorgen om. En heb vandaag weer een hele goede dag. Gisteren miss echt even te veel gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Yvie zei:

Fijn dat het zo goed gaat! Bij mij gingen pas na 2 weken de knoopjes van de hechtingen door en de pleisters er af. Gek dat dat bij jou weer anders is. Maar vast ook prima! Misschien is dat trouwens wel omdat ik bloedverdunners gebruik ofzo.

Zat gister  "het zit in de familie " te kijken op RTL, dat is allemaal in de Velthuis Kliniek in Amsterdam, grappig om te zien! In het voorstukje zie je ook boobs,  dus denk dat er een borst vergroting bij zit, ben heel benieuwd en ga dat zeker kijken.

Ik denk zeker dat dat met de bloedverdunners te maken heeft. 

 

En leuk dat programma ja. Vroeg me al af of het deze keer in Amsterdam was. Vorige week in Eindhoven. Zo grappig. Herkende direct de verkoever. En ze hadden dezelfde assistent-anesthesist als ik had. Ik kijk t ook iedere week hoor. Leuk programma. En raak ook steeds geëmotioneerd als ik zie wat het doet met die mensen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobmom ziet er al netjes uit zeg je litteken, die gaat heel mooi wegtrekken tzt. Het plooitje kan door vocht komen, hopelijk trekt het weg, maar ik denk dat het niet opvalt als je in beha of bikini loopt. 

 

Ik kijk ook graag naar dat soort programma's. Heb het voorstukje van deze week nog niet gezien, zal leuk zijn als er borsten in voorkomen, met mijn voorkeur een vergroting☺️

 

@Yvie volgens mij gaan bij mij de hechtingen er ook pas uit na twee weekjes. Ligt aan de kliniek en arts denk ik. Ik heb pas een stukje huid weg moeten laten halen, en hebben ook de hechtingen twee weken gezeten. Te lang voor mijn gevoel,  was blij dat ze eruit waren. Wat een jeuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m Gisteren avond nog eens gecheckt en het plooitje was toen weg...denk dat het door mn andere PO-bh veroorzaakt wordt, omdat daar nog vocht zit idd. 

 

Ik heb vandaag 11dg PO een hele goede dag tot dusver! 

 

Net kwam een moeder van school mijn oude bh"s oppikken en ze zei meteen...het valt helemaal niet op zo in je trui...ziet er echt heel netjes uit! 

 

Fijn om te horen, want wil het in mijn kapsalon kunnen verbloemen... Geen probleem al mensen het straks van de zomer zien op strand of in bepaalde kleding....maar fijn als ik t ook een beetje kan wegstoppen.

 

Voor jou komt het ook steeds dichterbij he? Ik leef zo met je mee! Weet hoe het is om er op te wachten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobmom zei:

@M&M&m Gisteren avond nog eens gecheckt en het plooitje was toen weg...denk dat het door mn andere PO-bh veroorzaakt wordt, omdat daar nog vocht zit idd. 

 

Ik heb vandaag 11dg PO een hele goede dag tot dusver! 

 

Net kwam een moeder van school mijn oude bh"s oppikken en ze zei meteen...het valt helemaal niet op zo in je trui...ziet er echt heel netjes uit! 

 

Fijn om te horen, want wil het in mijn kapsalon kunnen verbloemen... Geen probleem al mensen het straks van de zomer zien op strand of in bepaalde kleding....maar fijn als ik t ook een beetje kan wegstoppen.

 

Voor jou komt het ook steeds dichterbij he? Ik leef zo met je mee! Weet hoe het is om er op te wachten. 

 

Zie je dan komt het gewoon doordat de beha daar heeft gezeten en in het vocht blijft staan. Gaat helemaal goedkomen! Moeder van school was vast helemaal blij met je beha's. En een mooi compliment heb je gekregen van haar.

Ja het komt steeds dichterbij. Lief van je! Van mij mag het morgen inene de dag zijn hoor, de zenuwen zijn gelukkig weer under controll, maandag gewoon even alle stress eruit gegooid bij manlief. Dat lucht op ipv groot blijven doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.