Ga naar inhoud

Boobmom : 14 januari 2019 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Boobmom ???????????? Top om te lezen. En ik vroeg me toevallig af; Vanaf wanneer kan je weer op je buik liggen. Of dat dat überhaupt nog kan. Ja dus?? 

Wat fijn dat het zo positief kan doorwerken in zoveel dingen! Hier ook totaal geen spijt. Maar ben wel blij als alle ongemakken weg zijn hoor. Had verwacht na 4 weken po minder te voelen. Maar dat komt vanzelf. Komt het rotwoordje weer. GEDULD?

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je er zo blij mee bent? en je vriend natuurlijk? benieuwd hoe je foto’s zijn 9 weken po! Merk wel dat ik de laatste weken niet erg grote veranderingen meer zie maar dat is ergens ook wel heel erg fijn? 

Hoe is het bij jou met het gevoel in je borsten/tepels?

 

Buikslapen gaat inderdaad wel! Maar nooit echt een buikslaper geweest dus doe het niet zo vaak. Op mijn zij merk ik trouwens weinig verschil met voorheen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat superfijn dat je er zo tevreden mee bent!! Ik moet ook maar weer eens updaten haha, op een gegeven moment gaat de tijd gewoon weer zo snel en ben je er minder mee bezig (en gelukkig maar).

 

Ik heb nog niet op mn buik geslapen ? Vond zijslapen in t begin al gek voelen en dacht bij iedere beweging dat mn tiet ineens ergens anders zou blijven hangen? Je wordt er ook wel paranoide van af en toe haha. Maar dat gaat gelukkig allemaal weer goed. 

 

Dat aanspannen van de spier herken ik idd wel, dat is echt nog wel vreemd af en toe. Maar wel heel erg fijn dat het alles zo ten goede is gekomen en je er zoveel zelfverzekerder van bent geworden!!

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een leuke reacties van iedereen. En ook zo fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat. En @MenM, idd geduld. Dat is een terugkomend iets. Maar als je eenmaal over die twee maanden heen bent.... ben je gewend en is de meeste ongemak echt weg

 

mijn tepels @Rachelle1989 zijn nog steeds gevoelig. Niet meer zo erg als net na de operatie. Hoop dat het zo blijft. Want na Mn zwangerschap had ik nog maar weinig gevoel daarin. 

 

Ik ga maandag even nieuwe foto’s maken en plaatsen als ik 9wk PO ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heerlijk positief verslag om te lezen, ik word er helemaal vrolijk van :)  Fijn dat alles goed gaat en dat jij (en ook je partner) en zo gelukkig mee zijn! Ik ben vandaag nog maar 2 wk, dus kan mij er nog niet heel veel bij voorstelen, haha, maar hoop dat ik net zo blij en net zo positief als jou op deze ervaring zal kunnen terugkijken.

 

Liefs

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎3‎-‎2019 om 06:55, Mtvo zei:

Wat een heerlijk positief verslag om te lezen, ik word er helemaal vrolijk van :)  Fijn dat alles goed gaat en dat jij (en ook je partner) en zo gelukkig mee zijn! Ik ben vandaag nog maar 2 wk, dus kan mij er nog niet heel veel bij voorstelen, haha, maar hoop dat ik net zo blij en net zo positief als jou op deze ervaring zal kunnen terugkijken.

 

Liefs

Geloof me, ik had bij 2 weken nog geen happy feeling, wist niet of ik er wel goed aan gedaan had. Nu denk ik elke minuut van de dag....best decision everrrrr! Wetend dat het nog mooier gaat worden dan dat het nu is, nog soepeler!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Boobmom zei:

Geloof me, ik had bij 2 weken nog geen happy feeling, wist niet of ik er wel goed aan gedaan had. Nu denk ik elke minuut van de dag....best decision everrrrr! Wetend dat het nog mooier gaat worden dan dat het nu is, nog soepeler!

 

Gelukkig maar dat het helemaal goed gekomen is en dat jij je nu wel helemaal happy voelt. Jij bent nu (bijna) 9 week PO, kun je alles al weer zonder pijntjes e.d.?

 

Zal blij zijn als ik een aantal weken verder ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mtvo zei:

 

Gelukkig maar dat het helemaal goed gekomen is en dat jij je nu wel helemaal happy voelt. Jij bent nu (bijna) 9 week PO, kun je alles al weer zonder pijntjes e.d.?

 

Zal blij zijn als ik een aantal weken verder ben. 

Ik ook hoor @Mtvo. Ik nog 1,5 week rustig aan doen. Jij nog ietsje langer, maar wat kijken we er naar uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MenM zei:

Ik ook hoor @Mtvo. Ik nog 1,5 week rustig aan doen. Jij nog ietsje langer, maar wat kijken we er naar uit?

 

Helemaal mee eens!!! ? Jouw herstelperiode gaat ook al weer snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Flor zei:

Snap ik! Super mooi en idd lijken onze boobs wel op elkaar, ik hoop iig dat die van mij net zo mooi worden en blijven als die van jou ?

Voor zover ik nu kanzien bij je...gaat dat zeker zo zijn!

 

Wat een genot he? Ik geniet er elke dag van. heb nog nauwlijks ongemak....en kan ook steeds beter op mijn zij blijven liggen. Dat voelde eerst nog wel wat raar...voelde ik echt die implantaat zitten. Het wordt gewoon steeds meer eigen!

 

Maar dat weet jij natuurlijk allemaal al, want jij hebt een wissel gehad nu toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2019 om 13:15, Boobmom zei:

Voor zover ik nu kanzien bij je...gaat dat zeker zo zijn!

 

Wat een genot he? Ik geniet er elke dag van. heb nog nauwlijks ongemak....en kan ook steeds beter op mijn zij blijven liggen. Dat voelde eerst nog wel wat raar...voelde ik echt die implantaat zitten. Het wordt gewoon steeds meer eigen!

 

Maar dat weet jij natuurlijk allemaal al, want jij hebt een wissel gehad nu toch?

Hi! Ja ik heb idd een wissel gehad maar het is deze keer echt zoveel makkelijker! En zoveel minder pijn, het voelde ook al super snel zacht en eigen van binnen, heel fijn en raar ook wel haha, de eurosillicone die ik eerst had voelden zo aan als ballen pfff en dat is eigenlijk altijd gebleven, deze motiva’s voelen nu na bijna 3wk al zachter zelfs! En dan wordt dat alleen nog maar zachter en mooier! Op mn linkerzij liggen heeft al due 16jr niet fijn gevoeld, werd altijd wakker met een tijdelijke pijn. Nu kan ik eigenlijk al pijnloos op mn zij liggen, kan t niet geloven! Maar ik probeer nog veel op mn rug te liggen of alleen ‘half’ op mn zij..vind t nog beetje spannend, wil niks verpesten oid hihi. Ben zo blij met deze implantaten, ze voelen allang als eigen. Super fijn! Ben wel blij als ik weer kan gaan sporten, dat mis ik wel echt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Flor zei:

Hi! Ja ik heb idd een wissel gehad maar het is deze keer echt zoveel makkelijker! En zoveel minder pijn, het voelde ook al super snel zacht en eigen van binnen, heel fijn en raar ook wel haha, de eurosillicone die ik eerst had voelden zo aan als ballen pfff en dat is eigenlijk altijd gebleven, deze motiva’s voelen nu na bijna 3wk al zachter zelfs! En dan wordt dat alleen nog maar zachter en mooier! Op mn linkerzij liggen heeft al due 16jr niet fijn gevoeld, werd altijd wakker met een tijdelijke pijn. Nu kan ik eigenlijk al pijnloos op mn zij liggen, kan t niet geloven! Maar ik probeer nog veel op mn rug te liggen of alleen ‘half’ op mn zij..vind t nog beetje spannend, wil niks verpesten oid hihi. Ben zo blij met deze implantaten, ze voelen allang als eigen. Super fijn! Ben wel blij als ik weer kan gaan sporten, dat mis ik wel echt! 

Oh dat herken ik ja....ik was ook weer zo blij dat ik kon gaan sporten...en ook heel voorzichtig de eerste 6 weken met alles.... Nu durf ik alles weer en t voelt ook gewoon goed allemaal! Ik had zelf ook even Motiva overwogen....ben uiteindelijk toch voor Mentor gegaan, maar dat is ook omdat de kliniek waar ik mijn voorkeur voor had daar mee werkt! Maar sluit niet uit, mocht er ooit een wissel plaats vinden dat ik dan ook voor Motiva ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ga ook geopereerd worden door Drs Mesters op 13 mei. Ik kom maar weinig over haar tegen, maar had zo'n prettig consult en daardoor heel goed gevoel erbij. Zo te lezen ben je heel tevreden, goed om te horen! Zou ik je foto's mogen zien? Vooralsnog ga ik voor anatomisch 255 cc of 295 cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda_PDD,

 

Wat leuk dat je ook haar als chirurge hebt! Ze is een hele prettige vrouw. En voelt goed wat je wil. Plus...ze kan super netjes hechten. Ik heb twee hele strakke littekens. Ik ben super tevreden over haar!

 

ik mag binnenkort  op eindcontrole en kijk er naar uit om haar het resultaat te laten zien! 

 

Wanneer ben je aan de beurt?

 

Ik zal je meteen even toevoegen aan mijn album. Kan je zien wat ze van mij gemaakt heeft. Staan veel fotos in!

 

Liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta ingepland op 13 mei! Het kon wel al eerder maar moet het plannen thuis. Ze kan dus goed hechten, dat hoor ik graag ?! Ik wil nog een keer terug voor te passen en de vragen die ik heb. Was jouw 2e consult alleen met de consulente of was de arts er ook bij?

 

Mooi resultaat, ziet er echt goed uit.  Op welke bh maat ben je uitgekomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Linda_PDD zei:

Ik sta ingepland op 13 mei! Het kon wel al eerder maar moet het plannen thuis. Ze kan dus goed hechten, dat hoor ik graag ?! Ik wil nog een keer terug voor te passen en de vragen die ik heb. Was jouw 2e consult alleen met de consulente of was de arts er ook bij?

 

Mooi resultaat, ziet er echt goed uit.  Op welke bh maat ben je uitgekomen? 

Mijn 2e consult was alleen met consulente...maar ik denk als esther aanwezig is en tijd heeft, best even binnen wil wippen als je dat vraagt! 

 

Ik moet 7 mei voor eindcontrole...en dan zit het er voor mij op daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Suzanne12 zei:

Beste boommom,

 

ik ben zo benieuwd hoe het is geworden. Ik wordt 19 april geopereerd zou ik eens bij jou in je album mogen kijken?

zit zo te worstelen met de groottes.

 

groet

suzanne12

Ik zal je zo meteen toevoegen. Een tip....als je moet kiezen tussen twee groottes, ga voor de grootste....In begin net na operatie zal je schrikken, maar ik ben na heel lang twijfelen, voor de grootste gegaan. En ben super tevreden nu hoor...maar had achteraf niet zo moeten twijfelen....zelfs al zouden ze iets groter geworden zijn, zou ik nog heel blij zijn. Je went er zo snel aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt iedereen inderdaad. Begon met twijfelen over 350 cc en inmiddels staat er nu 400 cc op de planning.

maar klinkt allemaal zo heftig! Zit gewoon tussen mijn oren net als dat ik steeds hoor over een E cup na vergroting, schik ik ook zo van, terwijl bb mij al zei dat wil niet zeggen dat het er ook zo uit ziet!

alvast super bedankt voor het meekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Suzanne12 zei:

Dat zegt iedereen inderdaad. Begon met twijfelen over 350 cc en inmiddels staat er nu 400 cc op de planning.

maar klinkt allemaal zo heftig! Zit gewoon tussen mijn oren net als dat ik steeds hoor over een E cup na vergroting, schik ik ook zo van, terwijl bb mij al zei dat wil niet zeggen dat het er ook zo uit ziet!

alvast super bedankt voor het meekijken

Ik kom zelf op een 75 D uit, en in sommige merken ook op 75 E.....en idd het lijkt groot, maar implantaat-borsten ogen dan toch wat kleiner dan dat de cupmaat doet zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobmom zei:

Ik kom zelf op een 75 D uit, en in sommige merken ook op 75 E.....en idd het lijkt groot, maar implantaat-borsten ogen dan toch wat kleiner dan dat de cupmaat doet zeggen!

 

Heb net even in je album gekeken en de jouwe super super mooi geworden.

mijn uitgangssituatie is vergelijkbaar met die van jou, alleen krijg ik 400cc ? en als ik dan jouw resultaat zie ga ik me echt afvragen of het toch niet te groot is. Maar ja is geloof ik een vrouwenprobleem, lees dat iedereen zo’n beetje last heeft van een cc-dillemma ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Suzanne12 zei:

 

Heb net even in je album gekeken en de jouwe super super mooi geworden.

mijn uitgangssituatie is vergelijkbaar met die van jou, alleen krijg ik 400cc ? en als ik dan jouw resultaat zie ga ik me echt afvragen of het toch niet te groot is. Maar ja is geloof ik een vrouwenprobleem, lees dat iedereen zo’n beetje last heeft van een cc-dillemma ?

 

Ik droeg voorheen een 75B, Nu dus een 75 D! Je moet een beetje zo zien, het is 150cc per cupmaat, dus met 400cc zit je ca 3 cupmaten groter!

 

Ik ben heel tevreden over mijn resultaat. In een hempje denk ik echt wel....wow...ze zijn best groot! In bikini ook best wel. In blouse of trui heb ik gewoon een mooie welving, maar valt het zeker niet op dat ze nep zijn! Ik kan t dus verbloemen zodra ik het wil, maar ook op laten vallen als ik dat zou willen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.