Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei MarTietje:

Update: Park belde me net om te vragen hoe het ging. Alles uitgelegd en zij gaat Nio nu bellen met de vraag of zij uit zijn naam Oxycontin voor mag schrijven. Kan ik hem uh mijn man vanmiddag al ophalen.. :) 

Dat zou fijn zijn, nou hopen maar meis,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ja lig nu op een voedingskussen met daarop mijn kussen met daarop een dekbed opgerold en aan de zijkant 2 rolkussentjes..dus lig eigenlijk best ingebouwd haha we gaan straks weer even kijken hoe of wat :) 

@Desert-Rose bedankt voor alle tips ga ze zeker in acht nemen :53:

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichten doet me erg goed.. jullie zijn zo lief :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manlief is me aan het lachen aan het maken.. moet hij niet doen..doet pijn :45: Kijk nou hier.. 

Het resultaat valt hem alleen wat tegen, ze vallen een beetje weg bij zijn bouw :45: 

Nu is hij ermee aan het jongleren.. Wat moet je daar nou mee :152:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje het valt een beetje weg bij z'n dikke kont..... en ik vind ze wel wat puntig.... ik hoop dat ze nog wat zakken voor m.... MIjn man loopt het hele huis te poetsen.... En volgens hem zit ik met een grijns  achter mn laptop! JA ik geniet even van de omgekeerde rolverdeling! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S hij zei al, had toch beter voor de 1050cc kunnen gaan..omg

@L81 Heerlijk toch ik kan er nog niet aan wennen haha.. het is me nog teveel rommel in huis maar ach.. kijk er maar niet naar.

Haha dikke kont.. ja valt niet in proporties zo he :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje 

Het is toch allemaal wat...die nachten....het 'opstaan'.... Je moet er idd een hoop voor over hebben en goed onthouden waar we het voor doen en dat ziet er bij jou al heel erg goed uit. Dat houdt de moed erin!!

Morgen een fijne afsluiting van de dag hopelijk als die drain eruit mag, jeeeej!!! Zal wel een boel schelen. En fijn dat de pijn nu te doen is. En dat je iemand bij je hebt die je laat lachen, lachen is gezond hé.... Nu nog ff niet te hard maar met mate;)

Ben benieuwd naar vrijdag, hoe je verloop gaat!! Komt dat k.tk.t woord geduld weer. 

Laat je lekker verwennen!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose ik krijg oxynorm 2 tabl 3x daags) en oxycontin (2x pd) voorgeschreven. Mag dan niet meer alleen lopen en kon zijn dat ik roze olifantjes kon gaan zien aldus de verpleegster.. mijn man kan ze na 12en ophalen bij de apotheek. Word nog leuk morgenavond bij Nio :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MarTietje:

@Desert-Rose ik krijg oxynorm 2 tabl 3x daags) en oxycontin (2x pd) voorgeschreven. Mag dan niet meer alleen lopen en kon zijn dat ik roze olifantjes kon gaan zien aldus de verpleegster.. mijn man kan ze na 12en ophalen bij de apotheek. Word nog leuk morgenavond bij Nio :o 

Helemaal geweldig, dit is de goede combinatie, die regulerende duren iets langer voordat ze inwerken,maar in combi met de andere zul je echt een verschil gaan merken.

Roze olifantjes zien, meis, geniet ervan:kez_11:    ik vond het meevallen toen ik ze slikte, maar ja ieder lichaam reageert anders,maar je kunt inderdaad behoorlijk het gevoel hebben of je een zweefvliegtuig bent, gordels om !!!! :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Desert-Rose:

@MarTietje en meis, neem nu echt al de doseringen in zoals het nu is voorgeschreven, ga niet denken, oh de pijn valt nu mee, ik sla een dosis over, nee gewoon ff lekker verdoven die boel, afbouwen kun je altijd kun je proberen als morgen de drain eruit is.

xx

Dus als mijn man ze zo gehaald heeft gelijk maar innemen? Mijn man dacht beter van niet en vanavond pas mee beginnen maar mijn gevoel zegt van wel gelijk doen.. heb om 11 uur nog oxycodon en pcm op. Mag ik aan jou een schema'tje vragen via een pb :blush: het lukt me nu even niet om er zelf 1 in elkaar te zetten. Mijn hersenen werken niet zo best op dit moment :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MarTietje:

Dus als mijn man ze zo gehaald heeft gelijk maar innemen? Mijn man dacht beter van niet en vanavond pas mee beginnen maar mijn gevoel zegt van wel gelijk doen.. heb om 11 uur nog oxycodon en pcm op. Mag ik aan jou een schema'tje vragen via een pb :blush: het lukt me nu even niet om er zelf 1 in elkaar te zetten. Mijn hersenen werken niet zo best op dit moment :( 

gelijk nemen, de regulerende duurt ong een uur eer die inwerkt, dus niet uitstellen, en dan later vanavond weer 1 , ik ga even een schema maken voor je 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MarTietje:

Manlief is me aan het lachen aan het maken.. moet hij niet doen..doet pijn :45: Kijk nou hier.. 

Het resultaat valt hem alleen wat tegen, ze vallen een beetje weg bij zijn bouw :45: 

Nu is hij ermee aan het jongleren.. Wat moet je daar nou mee :152:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik zou ook een bv overwegen als ik hem was..... staat 'm goed :35:. Maar dan idd wel voor de 1050 gaan :45:. Of durft ie niet meer nu hij jou zo ziet  "lijden"? :38:. Geniet van je boobs, je grappige hubbie en je medicijnencocktail, meis. Ik ga zo naar mijn werk, dus dit was ff mijn laatste bericht voor vandaag. Rustig aan hè. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei MarTietje:

@prisje81 Hey mop,

Heb heerlijk geslapen vannacht alleen het wakker worden was verschrikkelijk, een pijn die ik had in mijn linkerboob..niet te beschrijven :( Mijn vest zit zo strak, veelste strak en met het ophopen van vocht gedurende nacht. Geen goede combi. Ik heb direct 2x oxy gepakt (mocht zn van nio) Mijn man heeft me rechtop gezet en alles begon te draaien. Ook zag ik bloed :o Het voelde alsof mijn litteken uiteen zou barsten oh heb zitten huilen van de pijn weer.. eenmaal wat bijgekomen eerst naar beneden gegaan en snel wat dextro en een glas cola gepakt want had weer het gevoel dat ik plat zou gaan. Mijn man heeft mijn vest open gemaakt en alle druk en pijn ebte weg. Dat rotkreng zit gewoon te strak! Bij de insteek van mijn drain heeft het wat gebloed, gelukkig ook weer gestopt. Nu heb ik een vest aan van mijn vorige bv waar de rek er wat meer in zit dus wat meer ruimte. Wat een opluchting! 

Mijn drain loopt nu ook weer door, niet extreem maar die is misschien toch ook wat in de verdrukking geweest. Even een gaasje op de insteek gedaan. 

Ben nu nog steeds wat dizzy maar dat komt door de oxy's denk ik.. even in de gaten houden.

Heb mijn boobs natuurlijk wel even gecheckt en wat een verschil nu alweer, de onderkant is geen afdakje meer maar mooi rond, kan ook vocht zijn ik weet het niet hoor. En het zij aanzicht is prachtig! :wub: Verder zijn ze mooi soepel. 

Spierpijn heb ik nu op het moment ook nauwelijks valt me echt mee :) Op naar morgenavond, hopelijk weg met die drains en een sportbh aan..

Nu even bijkomen van een heftig ochtendje :12:

Moet je werken vandaag? Zo ja werk ze :) lukt het toch een beetje? 

Xx

Positief dat je goed geslapen hebt. De grootste pijn zit dus blijkbaar in het feit dat alles retestrak zit... Normaal houden we van strak.. maar nu even niet :45:. Ook je opgezette buik gaat wel weer weg hoor! Ik had er ook geen vertrouwen in toen, maar opeens.. hoppa zo strak als wat (weer dat strak he).

Blij dat de pijnstillers wel hun werk doen meis. Ook al ben je wat dizzy. Luister goed naar je lijf. Herstellen doe je maar 1 x.

Nou ik heb idd gewerkt. Het gaat steeds beter maar zal nog lang duren voordat ik helemaal 100% ben. Moet maar even accepteren dat er even niet meer inzit. Die tientallen balletjes hoog houden en 600% willen heeft na al die jaren gewoon zijn eind bereikt. En dat is ergens goed. Nu leren hoe ik het wel moet doen.. en ben al goed op weg! Lief dat je ernaar vraagt. :53:

Ben benieuwd naar je foto vrijdag! Als je zegt dat de vorm nu al zoveel mooier is.. Kan het alleen maar mooier en mooier worden. 

Sterkte en goed herstel meis. Denk aan je! Maar dat weet je wel -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk weet ik dat je aan me denkt! En je bent zeker goed op weg. Trots op jou hoe je alles doet :54:Het is ook geen weg die snel te bewandelen is en dat hoeft ook niet.

Ben inmiddels een beetje vd wereld :12: heb van Nio dus ook langwerkende oxycodon gehad en de lieve desert rose heeft een mooi schema'tje gemaakt voor mijn medicatie want dat krijg ik zelf niet meer voor elkaar, maar hij werkt goed kan ik je vertellen.

Dus mocht er wat raars hier komen te staan neem het me niet kwalijk hihi :blush:

Ja mijn boobs zijn gewoon al ronder aan de onderkant waar dat afdakje zat zeg maar haha.. zo noem ik het maar. Of het vocht is of wat anders ik weet het niet maar ik ben erg blij :D 

Hopelijk morgen echt van die drain af want er zit nu toch weer 50cc in en ik weet niet wat het protocol is daar..en dan voel ik me zo vrij als een vogel.

Vergeet nu de hele tijd dat ik die tas mee moet zeulen :45: Die honden helemaal gek..

Nou meid geniet van je vrije avond, lekker uitrusten

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BrownieG:

:45: staat Ernie goed! Combinatie van een ruimer vest en je nieuwe coctail...moet goed gaan nu!! En cliniclown erbij...wat een feessie daar :45: Bijna morgen en dan mogen die krengen eruit! Nog effe volhouden xx

Ja he vind ik ook! Ja het gaat ook goed nu. Die coktail is een goeie ben goed van het padje maar dan wel op een gezellige manier :45: Morgen feestje bouwen bij Nio, neem mijn cliniclown mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.