Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@best_boobie jep helemaal dicht.. dus hopelijk blijft het zo en zit er vanbinnen niks te broeien (je gaat de gekste dingen denken) maar gelukkig heb ik mijn kuur nog in de aanval ;) Alleen mijn huid vind het verwisselen van de pleisters niet zo leuk dus laat hem er voorlopig maar gewoon opzitten. Durf hem er ook nog niet af te laten :blush: en beetje losweken durf ik ook niet op de plakranden bang dat het toch op mijn litteken komt.. het is toch allemaal wat he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 20-10-2016 om 00:55 zei MarTiet:

Hoi lieve dames, even een update'je. Helaas niet zo'n leuke :( 

Gister nog op controle geweest en was alles goed en nu is het even mis..

Zag vandaag al dat mijn litteken rechts wat roder was dan anders en wat gevoeliger. Ik dacht dat het misschien door wrijving of iets dergelijks kwam dus een gaasje erop en even aankijken.

Ben tegen de avond gaan douchen en bekijk daarna altijd mijn littekens even goed en tot mijn schrik waren ze nu echt vuurrood en zat er een gaatje waar lichtelijk wat vocht uit kwam. Het zat me niet lekker en heb Nio een mailtje gedaan met foto's.

Zijn reactie: Zo snel mogelijk beginnen met een AB kuur, 2 weken lang, niet douchen en een gaasje erop doen. Anders kan de infectie op de prothese inslaan en moet hij worden verwijderd. Morgen kliniek bellen voor recept Augementin 3x daags 625mg 2 weken lang tot het wondje dicht is.

Nu begon ik ook verhoging en uiteindelijk lichte koorts te krijgen dus was niet van plan te wachten tot de volgende dag ook gezien het feit dat ik zelf niet naar de apotheek kan en dus afhankelijk ben van anderen die het kunnen halen. Dus HAP gebeld. Lieve begripvolle arts aan de telefoon gehad en heeft een recept geschreven. Manlief heeft deze gehaald en ben gelukkig vanavond al begonnen met de kuur.

Pcm erin om mijn temp te verlagen en hup mijn bedje in. Nu alweer wakker geworden dus zit inmiddels even beneden.

Nu ga ik terug denken en ik had al last van een dikkere borst, ook ben ik afgelopen week al grieperig geweest.. het zal toen waarschijnlijk al niet lekker gezeten hebben..

Flink potje zitten janken.. ben altijd gelijk bang voor het ergste maar gelukkig door aantal lieve forummeiden al wat gerust gesteld..thanks dames :53:

Wondje lekt gelukkig nauwelijks nu dus hopelijk valt het mee en is er vanbinnen nog niks aan de hand, even afwachten maar weer en goed rust houden mijn vitamienen pakken en goed eiwitten eten.

Morgen Park nog even bellen want heb niet genoeg tabletten meegekregen. 

Jullie worden op de hoogte gehouden! 

Xx ietswat geschrokken Martietje

 

Hey vrouwke,

sjeee, ik heb ff terug gelezen......Schrikken hoor!!

Hopelijk gaat het snel beter met de AB....

Rustig aan maar weer

Gr P:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MarTiet:

@ptries Dank je meis.. ja luieren luieren en nog eens luieren maar weer ;) Niet mijn beste eigenschap maar alles voor de boobies he

Hahaha, ja idd

nu denk ik: ik wil lekker nix doen.... maar als het moet pffff dan valt het niet mee......

voor de boobies wel de beste keus, sterkte ermee 

Gr P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MarTiet:

@best_boobie jep helemaal dicht.. dus hopelijk blijft het zo en zit er vanbinnen niks te broeien (je gaat de gekste dingen denken) maar gelukkig heb ik mijn kuur nog in de aanval ;) Alleen mijn huid vind het verwisselen van de pleisters niet zo leuk dus laat hem er voorlopig maar gewoon opzitten. Durf hem er ook nog niet af te laten :blush: en beetje losweken durf ik ook niet op de plakranden bang dat het toch op mijn litteken komt.. het is toch allemaal wat he! 

nou, als het helemaal droog is, is er geen noodzaak om het te verwisselen he ;)
Heb je er duckt tape op of leukopor? :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei best_boobie:

nou, als het helemaal droog is, is er geen noodzaak om het te verwisselen he ;)
Heb je er duckt tape op of leukopor? :P 

xxx

Hahaha ducktape :P nee citaplast eilandpleister.. nu de plakrand een stuk afgeknipt zodat het litteken wel steriel afgeplakt is maar mijn huid maar paar mm vastgeplakt is zeg maar :P Laat hem nu lekker zitten tot hij eraf valt :45: heb trouwens geen temp meer..was net 36.7 zonder pcm. Toch weer 1 zorg minder .. zit er op het moment wel ff doorheen ook door andere dingen die meespelen op het moment zoals je weet.. laat het maar even gaan. 

Dat deze ellendige maand maar snel voorbij is :145:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei MarTiet:

Hahaha ducktape :P nee citaplast eilandpleister.. nu de plakrand een stuk afgeknipt zodat het litteken wel steriel afgeplakt is maar mijn huid maar paar mm vastgeplakt is zeg maar :P Laat hem nu lekker zitten tot hij eraf valt :45: heb trouwens geen temp meer..was net 36.7 zonder pcm. Toch weer 1 zorg minder .. zit er op het moment wel ff doorheen ook door andere dingen die meespelen op het moment zoals je weet.. laat het maar even gaan. 

Dat deze ellendige maand maar snel voorbij is :145:

Xx

oh eilandpleisters kunnen ook flink irriteren idd.. Dat ze daar geen waddeneilandpleisters van maken, daar snap ik niks van, jij wel?

En temp :43: Super!! Houden zo he ;) 

Ja deze maand is gewoon niet de fijnste.. Dat ie maar snel voorbij mag zijn. Nog 10 daagjes, dan kun je weer verder. Ben je ook met de ab al flink opgeschoten.

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MarTiet:

nu zit ik weer te janken hihi..kan jij niks aan doen hoor! :53:mijn man zei net hetzelfde..nog tien daagjes. 

Ga maar even tien dagen in winterslaap :P 

Xx

Is ook niet gek met al die spanning, niet roken, niet sporten, rustig blijven, stress van alles....emoties moeten er ook uit anders wordt je koekoek :18: Lachen is gezond maar een potje janken is soms net zo lekker! 

Winterslaap...zou zo met je mee willen doen :45: Maar hee..litteken dicht :) ... die tietengod daar boven let wel op je ;) 

dikke kus aan de tweeling want ze doen hun best voor je :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei BrownieG:

Is ook niet gek met al die spanning, niet roken, niet sporten, rustig blijven, stress van alles....emoties moeten er ook uit anders wordt je koekoek :18: Lachen is gezond maar een potje janken is soms net zo lekker! 

Winterslaap...zou zo met je mee willen doen :45: Maar hee..litteken dicht :) ... die tietengod daar boven let wel op je ;) 

dikke kus aan de tweeling want ze doen hun best voor je :38:

Die dikke kus heeft het hem gedaan hoor ;) Chapeau!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet hey meid. Wat verschrikkelijk vervelend te lezen. Ben niet veel op t forum dede afgelopen periode. Beetje druk druk en nog eenseens druk. Vandaag een beetje rust dus dacht zal een kijken of er nog nieuws is en toen las ik je verhaal.

Lijkt me heel erg schrikken je zat je zo te verheugen op iets moois en fijns en dan toch dit er bij.

Leef met je mee.

En hoop dat de ab zijn werk idd goed doet en dat er vanbinnen niks aan de hand is.

Heel veel sterkte en beterschap en hoop dat het snel goed geneest zodat je echt lekker ervan kunt gaan genieten 

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update, dit keer een wat leukere :) 

Mijn litteken ziet er inmiddels een stuk rustiger uit, nou ja het is een wereld van verschil! Vanmorgen even gespiekt en wat blijkt? Er piept een hechtdraadje uit. Ook op sommige andere plekjes zie ik witte draadjes aan het oppervlak liggen van mijn litteken. Dat zijn dus de boosdoeners geweest :145:

Dus alles weer ontsmet, pleister erop en lekker laten rusten de boel.. hopelijk werkt mijn lijf de hechtingen dankzij de AB zonder veel problemen eruit. Zal wel Nio maandag hier even over mailen.

Zal straks even een foto plaatsen 

Wil iedereen via deze weg ook bedanken voor alle lieve en steunende berichtjes :116:

Dikke :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MarTiet:

Precies hetzelfde verhaal als bij mij dus! Ik ga echt nooit meer zelf oplossende hechtdraden nemen. Volgende keer gewoon normale, die je huisarts dan trekt. Want die ontstekingen vanwege een draadje lijken me niet alleen overbodig maar ook nog gevaarlijk. als zo'n klein wondje de oorzaak is dat een heel implantaat geïnfecteerd raakt. 

 

Even een update, dit keer een wat leukere :) 

Mijn litteken ziet er inmiddels een stuk rustiger uit, nou ja het is een wereld van verschil! Vanmorgen even gespiekt en wat blijkt? Er piept een hechtdraadje uit. Ook op sommige andere plekjes zie ik witte draadjes aan het oppervlak liggen van mijn litteken. Dat zijn dus de boosdoeners geweest :145:

Dus alles weer ontsmet, pleister erop en lekker laten rusten de boel.. hopelijk werkt mijn lijf de hechtingen dankzij de AB zonder veel problemen eruit. Zal wel Nio maandag hier even over mailen.

Zal straks even een foto plaatsen 

Wil iedereen via deze weg ook bedanken voor alle lieve en steunende berichtjes :116:

Dikke :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei MarTiet:

Die dikke kus heeft het hem gedaan hoor ;) Chapeau!! :53:

Krijgen dan nog effe een lebber van me voor het weekend :45: 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei BrownieG:

Krijgen dan nog effe een lebber van me voor het weekend :45: 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Whahaha gaat helemaal goedkomen nu :45: Dank je wel :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gertaschrude Het is idd erg link als je er zo heftig op reageert! Gelukkig was ik er optijd bij maar idd stel dat het naar binnen schiet.. Ben benieuwd wat Nio hierover zegt morgen als ik hem mail. Misschien toch maar eerder op controle.. links heb ik het helemaal niet zo gek

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei MarTiet:

Even een update, dit keer een wat leukere :) 

Mijn litteken ziet er inmiddels een stuk rustiger uit, nou ja het is een wereld van verschil! Vanmorgen even gespiekt en wat blijkt? Er piept een hechtdraadje uit. Ook op sommige andere plekjes zie ik witte draadjes aan het oppervlak liggen van mijn litteken. Dat zijn dus de boosdoeners geweest :145:

Dus alles weer ontsmet, pleister erop en lekker laten rusten de boel.. hopelijk werkt mijn lijf de hechtingen dankzij de AB zonder veel problemen eruit. Zal wel Nio maandag hier even over mailen.

Zal straks even een foto plaatsen 

Wil iedereen via deze weg ook bedanken voor alle lieve en steunende berichtjes :116:

Dikke :53:

Oh super dat dat al wat beter is!! :-D heb de fotos gezien en je litteken zag er al wat rustiger uit he :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Nou gisteren was hij weer wat onrustig maar vandaag weer niet.. Heb Nio gemaild en hij antwoorde dat dit wel vaker voorkomt maar geen kwaad kan. Maar dat het wel goed is dat ik aan de AB zit.. kan paar weken duren dit.. nou maak die ene doos die ik extra bij de HAP heb gekregen ook maar op dan.. :rolleyes: ben ik over 2 weken wel veilig hoop ik :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

48 minuten geleden zei MarTiet:

maak die ene doos die ik extra bij de HAP heb gekregen ook maar op dan.. :rolleyes: ben ik over 2 weken wel veilig hoop ik :P 

Ga ik wel vanuit na die MEGA bestelling hihi. Die superboobs hebben dan wel een "boost" mee gekregen. Hoop dat de hechtdraadjes er snel uit zijn voor je :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.