Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@jaino Bedankt meis, 1 week po vandaag joehoee!! :45: Het gaat nu goed met me, heb een rottige en erg pijnlijke start gehad maar nu toch ineens van alle medicijnen af :D 

Ik voeg je toe aan mijn album!

Hoe gaat het nu met jou? Volop genieten van je boobs?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei MarTiet:

@jaino Bedankt meis, 1 week po vandaag joehoee!! :45: Het gaat nu goed met me, heb een rottige en erg pijnlijke start gehad maar nu toch ineens van alle medicijnen af :D 

Ik voeg je toe aan mijn album!

Hoe gaat het nu met jou? Volop genieten van je boobs?

Xx

Fijn dat het nu allemaal goed is! Wat vind je er zelf nu al van?

Hier gaat alles goed ben super aan genieten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jaino Fijn om te horen :) Groot gelijk je hebt een stel prachtige borsten!

Uhm ja wat vind ik er zelf van? Kan er eigenlijk nog maar weinig van zeggen zo kort po. Heb ook een lange weg te gaan ivm de borstplooiverlaging aan beide kanten waardoor er een dubbele plooi zal ontstaan dus loop voorlopig nog wel met gekke tieten rond :75:

Maar voor nu vind ik het wel een hele vooruitgang met de vorige keer :) verloop van de borsten is mooier en ook de bolling van de zijkant is zoals ik het in mijn hoofd had . Tepels op het breedste punt van de borst :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei MarTiet:

@jaino Fijn om te horen :) Groot gelijk je hebt een stel prachtige borsten!

Uhm ja wat vind ik er zelf van? Kan er eigenlijk nog maar weinig van zeggen zo kort po. Heb ook een lange weg te gaan ivm de borstplooiverlaging aan beide kanten waardoor er een dubbele plooi zal ontstaan dus loop voorlopig nog wel met gekke tieten rond :75:

Maar voor nu vind ik het wel een hele vooruitgang met de vorige keer :) verloop van de borsten is mooier en ook de bolling van de zijkant is zoals ik het in mijn hoofd had . Tepels op het breedste punt van de borst :)

 

Dank je wel meis!

Ik heb net even gespiekt en wauw wat kanonnen al! Gaat vast super mega mooi worde! Laat je maar lekker verwennen komende weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaaa,  Je kan weer één week afstrepen :51: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zwelling is bij jouw natuurlijk veeeeeeel minder aanwezig :45: Nog effe lachen hoor voordat je slaapt 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meidm

ik ben even een tijdje OFFline geweest, maar heb wel aan je gedacht hoor. je bent alweer een tijdje PO, hoe is alles gegaan? ben je er tevreden over tot zover je het kan beoordelen nu? ik las dat je een borstplooiverlaging hebt gehad, ben benieuwd hoe ze worden, zolang je zelf maar gelukkig mee bent, maar Ik vond de jouwe prachtig!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TessaDLCDP Hey meid! Ah lief :wub: Het is allemaal best goed gegaan hoor. Heb alleen links vier dagen een drain gehad en heb in die dagen ook echt veel pijn gehad en ik ben echt niet kleinzerig dus dat viel wel even tegen maar voor het goede doel he!

Op het moment zit ik in mijn tietdip ;) Ze doen allebei hun eigen ding, luisteren niet naar mij haha. De een is vierkant en de ander is opgeblazen van het vocht :blink:

Veel geduld bij elkaar rapen dus en afwachten hoe dit zich verder allemaal ontwikkelen gaat. Maakt me best onzeker met tijden.. plus dat thuiszitten en vooral niet even lekker los kunnen gaan in de gym ;) Dus je kan het ook niet even kwijt he maar mijn tijd komt weer wel!

Hoop dat ik over paar weken tegen je kan zeggen: Ja ik ben heeeel tevreden :D Zal vast wel heeft gewoon even zijn tijd nodig.

Bedankt voor je lieve berichtje meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve dames, even een update'je. Helaas niet zo'n leuke :( 

Gister nog op controle geweest en was alles goed en nu is het even mis..

Zag vandaag al dat mijn litteken rechts wat roder was dan anders en wat gevoeliger. Ik dacht dat het misschien door wrijving of iets dergelijks kwam dus een gaasje erop en even aankijken.

Ben tegen de avond gaan douchen en bekijk daarna altijd mijn littekens even goed en tot mijn schrik waren ze nu echt vuurrood en zat er een gaatje waar lichtelijk wat vocht uit kwam. Het zat me niet lekker en heb Nio een mailtje gedaan met foto's.

Zijn reactie: Zo snel mogelijk beginnen met een AB kuur, 2 weken lang, niet douchen en een gaasje erop doen. Anders kan de infectie op de prothese inslaan en moet hij worden verwijderd. Morgen kliniek bellen voor recept Augementin 3x daags 625mg 2 weken lang tot het wondje dicht is.

Nu begon ik ook verhoging en uiteindelijk lichte koorts te krijgen dus was niet van plan te wachten tot de volgende dag ook gezien het feit dat ik zelf niet naar de apotheek kan en dus afhankelijk ben van anderen die het kunnen halen. Dus HAP gebeld. Lieve begripvolle arts aan de telefoon gehad en heeft een recept geschreven. Manlief heeft deze gehaald en ben gelukkig vanavond al begonnen met de kuur.

Pcm erin om mijn temp te verlagen en hup mijn bedje in. Nu alweer wakker geworden dus zit inmiddels even beneden.

Nu ga ik terug denken en ik had al last van een dikkere borst, ook ben ik afgelopen week al grieperig geweest.. het zal toen waarschijnlijk al niet lekker gezeten hebben..

Flink potje zitten janken.. ben altijd gelijk bang voor het ergste maar gelukkig door aantal lieve forummeiden al wat gerust gesteld..thanks dames :53:

Wondje lekt gelukkig nauwelijks nu dus hopelijk valt het mee en is er vanbinnen nog niks aan de hand, even afwachten maar weer en goed rust houden mijn vitamienen pakken en goed eiwitten eten.

Morgen Park nog even bellen want heb niet genoeg tabletten meegekregen. 

Jullie worden op de hoogte gehouden! 

Xx ietswat geschrokken Martietje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ank:

@MarTiet

Ik vind het hier op het BF zo naar te lezen dat dames complicatie's ondervinden.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen en dat de AB kuur aanstaat.

XX Ank

Dank je Ank,

Je hebt op veel manieren invloed maar op sommige dingen helaas helemaal niet. Hopelijk kan ik inderdaad over een paar dagen zeggen dat het weer beter gaat :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Roodheid lijkt nog hetzelfde, er zat een klein veegje bloed/vocht op de pleister. Echt minimaal en wondje zelf zag er voor mijn gevoel redelijk droog uit, maar heb me nog niet veel bewogen. Tempen moet ik nog even doen maar voel zo dat ik nu geen temp heb maar heb flink wat pcm op dus zal wel geen reeel beeld geven.. heb Park gebeld die faxen het recept naar mijn apotheek en hubbie is om 12 uur klaar en haalt ze dan gelijk op.

Hopelijk is de infectie oppervlakkig nog, hoewel als je nu zoiets hebt ineens vanalles gaat voelen he ;) 

Nog even een vraagje, zag dat er in Sterolin 1% Chloorhexidine zit verder niks. Is dit dan eigenlijk te sterk? Moet mijn man alsnog een andere halen straks? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meiss!! 

wat las ik gister in de chat!! :( ik hoop dat het gauw beter gaat !! dat de AB kuur maar gauw aanslaat.

Beterschap & doe het rustig aan hé meid, komt vast goed xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.