Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei MarTietje:

@Desert-Rose Heb hem al ingenomen een uurtje geleden, merk er nog niet veel van helaas. Voel de drain inderdaad heel goed zitten, echt die vaccuum die ik voel.. merk ook dat ik mijn armen erg gespannen hou onbewust.. had met ontslag rond half 4 60ml erin en nu 100ml dus er is aardig wat vocht uit!

Het duurt even voordat die in gaat werken. Die drain loopt inderdaad behoorlijk, maar meis het kan er maar uit zijn, gewoon even heel goed in de gaten houden, maar de eerste dagen is het normaal dat die veel loopt,meestal gaat dat na een dag of 2 a 3 iets afnemen, ja rotgevoel is dat die vacuum,maar door de diazepam kun je hopelijk dadelijk ook iets meer ontspannen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@MarTietje, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Doe idd maar lekker rustig aan, neem op tijd je medicatie en laat je maar lekker vertroetelen door je hubbie. Die drain is idd vervelend (ik had er twee, die 6 dagen zijn blijven zitten), maar het scheelt wel een hoop vochtophoping in je borst. En Nio weet goed wat hij doet, en zal niet voor niks voor die drain gekozen hebben. Ik hoop dat je diazepammetje een beetje z'n werk gaat doen en dat je een beetje lekker kunt slapen. Rustig aan, hè meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei MarTietje:

@BrownieG Kijk jij op dat gebouw ja? Dan print ik nog ff een grote bert uit en plak ik

Geen Bert of laken gezien :P 

WELKOM bij de Nio club :) en fijn dat alles goed is verlopen op die drain na mja, die TOETERS hebben effe hulp nodig dus doorbijten tot dinsdag! Wees lief voor jezelf met je medicatie..ben ik ook geweest :45: ..tot de laatste pil! Laat je verwennen door ernie en geniet van je rust want je bent als een malle bezig geweest hiervoor!! 

Dikke kus aan de tweeling :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MarTietje,

Fijn dat het weer achter de rug is!! Nu lekker uitrusten en je laten verwennen.

Hoelang voordat de drains eruit mogen? Hoop niet te lang voor je, lijkt me geen pretje....

Rustig aan

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd lieve schat!!! Rust goed uit en luister maar het advies van Nio he!!! Rusten jij! :53:

Morgen mail ik je even... hoop dat het goed gaat.

Dikke kus ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Doe mijn best dot maar kan niet slapen :( Heb pijn aan die linkertiet en kan toch veel hebben, verveel me omdat ik wakker lig en ga vervolgens teveel nadenken :P 

Ben helaas geen uitzondering op de regel :P 

Mijn oma zou gezegd hebben 'Liggen is ook rusten' daar hou ik me dan maar aan vast.

Truste meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Oh en ik vind 3,5 dag al lang. Vervloek dat ding nu al ook al weet ik dat het beter is. Straks zal ik em vast dankbaar zijn maar nu ff niet :P

Ondanks alle troep in mn lijf toch best veel pijn, alles word nu lekker stijf en voel gewoon mijzelf vol met vocht lopen. Morgen flink aan de brandnetelthee :) 

Ach ja alle begin is moeilijk he ;) Vind ze nu al zo mooi dus het is het waard!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG He wat jammer nou van die deken he was het helemaal vergeten :21:.. en ook van die ballon waar je het over had :45: 

Ga heel zuinig zijn op mijn Nio'tjes hoor :wub: kan nog geen 6 minuten staan anders krijg ik het gevoel dat ik flauwval (voel me echt een mietje) dus trappel zo eens met mijn benen en ga eens naar de wc maar that's it :rolleyes:

Laat me zeker verwennen door Ernie, hij zorgt goed de lieverd, hij kan zo doorgaan als broeder :45: Mijn prive broeder :wub:

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiss !! 

jammer dat van de drain, maar je zult hem inderdaad nog wel dankbaar zijn. Ach je ziet hoe snel de tijd vooruit is gegaan. Komt goed! het is al zaterdag, voor je het weet dinsdag :D !

Geduld hé :45: lekker rusten en laat je maar goed verwennen en zorgen door je Privébroeder :D hihi 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S Ja zo is het, ook hier komt weer een eind aan gelukkig. Even de tanden op elkaar :) Had alleen wel wat meer vd pijnmedicatie verwacht heb het idee dat ze maar heel kort werken maar ja het is niet anders.

Geduld geduld geduld ja :45: vreselijk woord! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Balen dat je zo slecht hebt geslapen, en als je de oxy 5 mg capsules hebt, dan zijn dat inderdaad de kortwerkende ( ong 4 tot 6 uur ) en hoeveel mag je er per 24 uur, is namelijk verschillend per arts, meestal mag je ze om de 4 of 6 uur.

Als je het nu niet trekt dan zou je kunnen vragen of je een recept kunt krijgen voor de oxy tabletten 10 mg, met verlengde afgifte,die werken 12 uur, en daarbij mag je ook een paar keer per dag de oxy 5 mg slikken.

Dus je moet even kijken of je het alleen met de oxy 5 mg, para en diazepam red, zo net even bellen.

Denk ook wel dat je je een stuk beter gaat voelen als de drain over een paar dagen verwijderd word, hoeveel heeft die gelopen vannacht?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Ja zat ik zelf ook al aan te denken om die te vragen als de pijn echt TE blijft.. maar aan wie moet ik die nu vragen? Rotweekend :P Maar even doorbijten maar. Mag 4 kortwerkende oxy's per dag en de diazepam doet niet veel helaas. Nu hebben we nog oxazepam 10mg in huis liggen en heb deze een uurtje geleden ingenomen en daar ontspannen mijn spiertjes wel van.

Er is vannacht nog 50cc bijgekomen in het flesje. Als hij bij de 250cc komt mag ik er een ander flesje aan doen.

Net samen met hubbie naar de littekens gekeken, moest van de verpleging en moet ook af en toe de bovenste haakjes van mn vest even los doen.

Littekens zien er goed uit, nauwelijks tot geen bloed op de pleisters, lucky me tot nu toe! Mijn ene litteken lijkt wat 'verplaatst' zal straks foto's erop zetten dan zie je ook aan de streep die nio tussen mijn borsten gezet heeft verticaal dat mijn rechterboob meer naar links gezet is lijkt wel. Kan het mis hebben hoor.. en dat mn drain in mijn zij zit haha was ik erg verbaasd om. Voelde daar wel wat zitten maar dacht dat het een verdikking was :45: Maar ben wel blij dat hij niet bij mijn litteken zit, toch wat minder kans op complicaties aan mijn wond! 

Maar ondanks de pijn ben ik superblij met het resultaat tot nu toe :wub: Zal blij zijn dat ik volgende week wat meer mag spieken hihi

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx hey mop nee helaas niet maar ach hopelijk gaat de volgende nacht wat beter :) Ga straks nog maar even een tukkie doen.

Hoe is het met jou? Klaar met happies maken :P Ook toe aan een tukkie? :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei MarTietje:

@Desert-Rose Ja zat ik zelf ook al aan te denken om die te vragen als de pijn echt TE blijft.. maar aan wie moet ik die nu vragen? Rotweekend :P Maar even doorbijten maar. Mag 4 kortwerkende oxy's per dag en de diazepam doet niet veel helaas. Nu hebben we nog oxazepam 10mg in huis liggen en heb deze een uurtje geleden ingenomen en daar ontspannen mijn spiertjes wel van.

Er is vannacht nog 50cc bijgekomen in het flesje. Als hij bij de 250cc komt mag ik er een ander flesje aan doen.

Net samen met hubbie naar de littekens gekeken, moest van de verpleging en moet ook af en toe de bovenste haakjes van mn vest even los doen.

Littekens zien er goed uit, nauwelijks tot geen bloed op de pleisters, lucky me tot nu toe! Mijn ene litteken lijkt wat 'verplaatst' zal straks foto's erop zetten dan zie je ook aan de streep die nio tussen mijn borsten gezet heeft verticaal dat mijn rechterboob meer naar links gezet is lijkt wel. Kan het mis hebben hoor.. en dat mn drain in mijn zij zit haha was ik erg verbaasd om. Voelde daar wel wat zitten maar dacht dat het een verdikking was :45: Maar ben wel blij dat hij niet bij mijn litteken zit, toch wat minder kans op complicaties aan mijn wond! 

Maar ondanks de pijn ben ik superblij met het resultaat tot nu toe :wub: Zal blij zijn dat ik volgende week wat meer mag spieken hihi

Xx

 

Ja precies, als het echt niet gaat, aan de bel trekken, je hebt toch noodnummer gekregen, die kun je gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor, of Nio ff mailen, anders eventueel de huisartsenpost, want je hoeft echt niet zoveel pijn te hebben( alhoewel de meeste terughoudend zijn en zeggen dat het via de arts of kliniek moet, maar je kan het altijd proberen.

De oxazepam werkt inderdaad net weer iets anders,en als die beter helpt zou ik die lekker nemen.

Een drain zit meestal aan de zijkant van de borst,bij de ribben, en die veroorzaakt daar meestal toch wel extra pijn, en zit natuurlijk ook vast met een hechting.

Dat is netjes dat er maar 50 cc is bijgekomen, je hebt wel kans dat er overdag iets meer uitkomt, omdat je net iets meer beweegt dan 's nachts.

Het kan best dat je litteken iets verplaatst is, maar dat gaat dadelijk echt helemaal bijtrekken, je zult nu waarschijnlijk een dubbele plooi zien, maar dat komt echt goed,als over een tijdje je protheses gaan indalen zul je er bijna niks meer van zien.

Meis, lekker rustig aan, goed drinken, en eiwitrijk voedsel nemen,is goed voor de wondgenezing.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Klopt heb een noodnummer gehad zal zo even met hubbie overleggen.. nu gaat het wel maar de nacht he poe.. heb normaal gesproken ook voor z.n. temazepam omdat ik al slaapproblemen heb maar die durf ik nu niet goed te nemen met al die medicatie.

Ga zo een pot kwark eten en dan weer even mijn bedje opzoeken.. en even bellen naar het noodnummer maar voel me dan zo'n zeikerd haha want voor mijn gevoel hoort de pijn erbij.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei MarTietje:

@Desert-Rose Klopt heb een noodnummer gehad zal zo even met hubbie overleggen.. nu gaat het wel maar de nacht he poe.. heb normaal gesproken ook voor z.n. temazepam omdat ik al slaapproblemen heb maar die durf ik nu niet goed te nemen met al die medicatie.

Ga zo een pot kwark eten en dan weer even mijn bedje opzoeken.. en even bellen naar het noodnummer maar voel me dan zo'n zeikerd haha want voor mijn gevoel hoort de pijn erbij.. 

Xx

Je hoeft je echt geen zeikerd te voelen,dus gewoon bellen, daar zijn ze voor, hoort ook bij de nazorg.en tuurlijk hoort pijn erbij, maar moet wel dragelijk zijn.

Want je hebt ook je rust nodig en als je zoveel pijn blijft houden,kun je ook niet ontspannen, en dat is voor je herstel ook niet goed.

Zou inderdaad niet nog eens de temazepam  erbij nemen, dat word te veel van het goede.

Heb je bij de oxy ook een recept gehad voor movicolon? want je kunt daardoor obstipatie krijgen, anders gelijk even vragen als je belt.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk ontspannen is er niet echt bij. Ga zo even bellen. Ja heb macrogol zakjes gehad :) Vanmorgen eerst begonnen met een half zakje, niet zo'n zin om aan de race te gaan :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MarTietje:

Je hebt gelijk ontspannen is er niet echt bij. Ga zo even bellen. Ja heb macrogol zakjes gehad :) Vanmorgen eerst begonnen met een half zakje, niet zo'n zin om aan de race te gaan :P 

xx

ok mooi macrogol is zo goed als hetzelfde,en je kunt echt een heel zakje nemen hoor, de kans dat je gaat racen is nihil, is natuurlijk per persoon verschillend.

Top aan de bel, en dan weer ff lekker je mandje in.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietjeRot meid dat vannacht zo beroerd was.. Hopelijk is het snel dinsdag dan ben je van die drain af! :) wel een grote geruststelling dat je ze nu al mooi vind. Betekend dat het alleen maar mooier kan worden! 

Had je trouwens je oude 700cc's nog meegekregen? Ben benieuwd hoe die er in het echt uitzien omdat ik dat waarschijnlijk krijg :45: 

Lekker rusten jij en laat je lekker verwennen :116:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manlief heeft met Nio gebabbeld :45: aangezien mijn oxy en mijn oxazepam begon te werken en sterk aanvoelde dat ik wel eventjes onder zeil kon gaan.

Mag nu 6x pd oxy nemen ipv 4x. En dat het zo'n pijn doet kan ook komen door doe drain (wist ik al hihi) en omdat er ineens ruim een liter tussen de spier zit, doet volgens hem gewoon meer pijn dan wanneer er 350cc geplaatst word. Oke heel logish.. even proberen een nieuw schema te maken kijken of ik helder genoeg ben gelukkig hebben we een calculator ;) 

Hij zei ook even deze dagen af te wachten door die drain en dat ik me dinsdag vast een stuk beter zal voelen. Daar hou ik me maar aan vast @Desert-Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei MarTietje:

Manlief heeft met Nio gebabbeld :45: aangezien mijn oxy en mijn oxazepam begon te werken en sterk aanvoelde dat ik wel eventjes onder zeil kon gaan.

Mag nu 6x pd oxy nemen ipv 4x. En dat het zo'n pijn doet kan ook komen door doe drain (wist ik al hihi) en omdat er ineens ruim een liter tussen de spier zit, doet volgens hem gewoon meer pijn dan wanneer er 350cc geplaatst word. Oke heel logish.. even proberen een nieuw schema te maken kijken of ik helder genoeg ben gelukkig hebben we een calculator ;) 

Hij zei ook even deze dagen af te wachten door die drain en dat ik me dinsdag vast een stuk beter zal voelen. Daar hou ik me maar aan vast @Desert-Rose

Kijk dat is mooi, 6 keer per dag zal beter gaan werken, heeft even tijd nodig zodat je lichaam erop ingesteld raakt.

En natuurlijk doet het meer pijn omdat je spier het behoorlijk te verduren heeft, maar hopelijk kun je het met meer doseringen en de oxazepam enigszins beter opvangen.

Klopt hoor, die drain is een ramp,maar hopen dat die er zo snel mogelijk uit kan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. Balen van de pijn en de drains. Maar kan ook niet anders. Vorige waren voor de spier toch. Ik vond de 345 achter de spier al hel en jij bent ook getraind dus zal wel pijnlijk zijn ja. Uiteindelijk is het het allemaal waard. Sterkte. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.