MarTiet

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum

Recommended Posts

Hallo meiden,

Zoals de meeste van jullie al wel weten ben ik ontevreden met mijn bv van afgelopen 3 mei. 

Per mail een second opinion aangevraagd bij Nio die mijn gevoel en vermoedens al bevestigde: te hoog geplaatste protheses en boven de 500cc had hij ze zeker dual plane geplaatst omdat ze anders zakken als een baksteen, heb nu 700cc uhp. Nu merk ik zelf ook al dat na 3 maanden ik weer hangborsten heb gekregen en het totaal plaatje klopt niet. Ben er niet gelukkig mee.

Net gebeld met Park en nu kan ik morgen al bij de beste man op consult. LIEVE HELP!! Zo snel had ik dus niet verwacht dus moet me nu wel erg snel voorbereiden.

Ik ben ontzettend zenuwachtig en hoop dat jullie mij misschien nog goede tips kunnen geven voor mijn consult. Zodat ik zeker weet niks vergeet te vragen hihi.

Ik ben heel blij maar zo snel.. moet ik toch even verwerken in mijn bolletje :) 

Liefs Marietje 

• Upvote 2

@best_boobie @Desert-Rose volgens mij zit mijn topic niet in de goede catagorie, heb helemaal geen PIP implantaten :45: kan een van jullie dat veranderen?

Alvast vele dank!!

Grote muts ja :P bedankt BB 

• Upvote 1

Lieve marietje 

Heeeel veel succes morgen! Hoop dat jij straks ook blij kan zijn met je boobies. 

Je bent bij hem in goede handen zenuwen zijn niet nodig :)

X

• Upvote 1

Dank je lieve @Blondie94, ja ergens weet ik dat ook wel maar omdat ik bij de vorige er zo als een leek het consult in ben gegaan wil ik nu toch wel wat beter voorbereid erin gaan. Al denk ik dat dat bij Nio niet zo nodig is en ik die man moet vertrouwen op zijn kunde want het is gewoon een vakman zeker in mijn soort gevalletjes haha.. 

De vragen komen misschien vanzelf wel en anders kan ik altijd nog een extra consult aanvragen.. maar toch gezonde spanning he!

Xx

Dank jullie meiden, jullie worden op de hoogte gehouden!!

• Downvote 1

@best_boobie dus als ik het goed begrijp n.a.v jouw mooie tabelletje laatst kom ik toch al snel aan motiva? Hopelijk heeft nio die :o zit me nu alweer rampscenario's te bedenken :145:

Gelukkig! Alleen niet +500cc.. in Park niet in ieder geval die moeten besteld worden maar ach tijd zat!! 

Ooh echt dat wist ik niet, ik ben zelf in het slaz geopereerd in amsterdam en daar had hij ze wel gewoon.

maar goed je hebt nog tijd zat ;) 

x

• Upvote 1

Wat fijn dat je zo snel terecht kan.  
Ik mag 16 augustus bij Dr Nio.

Heel veel succes morgen.

• Upvote 1

Ja echt heel fijn. Heb je dan je consult of je operatie?

Dank je!!