Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Zoals de meeste van jullie al wel weten ben ik ontevreden met mijn bv van afgelopen 3 mei. 

Per mail een second opinion aangevraagd bij Nio die mijn gevoel en vermoedens al bevestigde: te hoog geplaatste protheses en boven de 500cc had hij ze zeker dual plane geplaatst omdat ze anders zakken als een baksteen, heb nu 700cc uhp. Nu merk ik zelf ook al dat na 3 maanden ik weer hangborsten heb gekregen en het totaal plaatje klopt niet. Ben er niet gelukkig mee.

Net gebeld met Park en nu kan ik morgen al bij de beste man op consult. LIEVE HELP!! Zo snel had ik dus niet verwacht dus moet me nu wel erg snel voorbereiden.

Ik ben ontzettend zenuwachtig en hoop dat jullie mij misschien nog goede tips kunnen geven voor mijn consult. Zodat ik zeker weet niks vergeet te vragen hihi.

Ik ben heel blij maar zo snel.. moet ik toch even verwerken in mijn bolletje :) 

Liefs Marietje 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je lieve @Blondie94, ja ergens weet ik dat ook wel maar omdat ik bij de vorige er zo als een leek het consult in ben gegaan wil ik nu toch wel wat beter voorbereid erin gaan. Al denk ik dat dat bij Nio niet zo nodig is en ik die man moet vertrouwen op zijn kunde want het is gewoon een vakman zeker in mijn soort gevalletjes haha.. 

De vragen komen misschien vanzelf wel en anders kan ik altijd nog een extra consult aanvragen.. maar toch gezonde spanning he!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dus als ik het goed begrijp n.a.v jouw mooie tabelletje laatst kom ik toch al snel aan motiva? Hopelijk heeft nio die :o zit me nu alweer rampscenario's te bedenken :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei bigbooblover:

Mop, Nio heeft de motiva,s altijd op voorraad! ;) 

xx

Gelukkig! Alleen niet +500cc.. in Park niet in ieder geval die moeten besteld worden maar ach tijd zat!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Marietje:

Gelukkig! Alleen niet +500cc.. in Park niet in ieder geval die moeten besteld worden maar ach tijd zat!! 

Ooh echt dat wist ik niet, ik ben zelf in het slaz geopereerd in amsterdam en daar had hij ze wel gewoon.

maar goed je hebt nog tijd zat ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Boobie2:

Wat fijn dat je zo snel terecht kan.  
Ik mag 16 augustus bij Dr Nio.
 
Heel veel succes morgen.

Ja echt heel fijn. Heb je dan je consult of je operatie?

Dank je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Boobie2:

Dan heb ik pas consult daarna hopelijk snel operatie :lol:

Spannend!! Ga je ook in het Park? Dan kun je snel aan de beurt zijn hoor! Ik hoop in oktober of november ingepland te kunnen worden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marietje:

Spannend!! Ga je ook in het Park? Dan kun je snel aan de beurt zijn hoor! Ik hoop in oktober of november ingepland te kunnen worden :) 

nee olgv ze had er wel over dat erg snel kon zijn ma moest natuurlijk eerst consult afwachten haha.. liefst plande ik hem meteen in :4:

 vind trouwens dat het lijkt alsof je veel meer heb als 700cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Boobie2:

nee olgv ze had er wel over dat erg snel kon zijn ma moest natuurlijk eerst consult afwachten haha.. liefst plande ik hem meteen in :4:

 vind trouwens dat het lijkt alsof je veel meer heb als 700cc

Klopt omdat mijn voorsituatie al een slappe e was..  stop daar 700cc in en dan heb je flinke boobs en doordat mijn huid door deze protheses gerekt is en ik geen lift wil raade nio mij 1050cc dp aan.. is nogal wat maar hij weet waar hij het over heeft zullen we maar denken :) 

Ja snap ik dat je zsm geholpen wilt worden misschien is dat ook wel zo!! 

Dat ik zo snel op consult kon komen was door een uitvaller. Puur geluk, misschien bij jou straks ook wel ;) duim voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei BrownieG:

Dan neemt ie ze maar mee van zn andere werkplek :P Succes morgen xxxxxxx

:45: Altijd praktisch denken :45: 

Als ie ze niet heeft in Park, dan zeg je maar tegen je man dat het feestje niet doorgaat als jullie niet naar OLVG kunnen ;)

In olvg zijn ze altijd op voorraad idd, maar hoe dat in Park zit? Geen idee... Als je toch pas in oktober november er naartoe gaat, dan zou ik denken dat hij het wel besteld krijgt voor die tijd ;) 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie :45: zal die man het moeilijk maken morgen haha. Maar zal wel goedkomen hoor hij heeft tijd zat om te zorgen dat die motiva's optijd in park komen of waar ik dan ook op tafel gelegd word :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.