Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei MarTietje:

Haha @Miss.S echt waar? Niet doen.. chillen met die billen :D:P 

jaaa toch wel :P hahaha komt wel goed , ben vandaag zo druk bezig ik was alweer even vergeten waar ik aan dacht , hihi nu weer verder :63: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei MarTietje:

:45: Nou nou dametjes is het zo erg gesteld met mijn topic? Even ter verduidelijking, is niet allemaal mijn schuld he? Ik post geen gekke dingen :P Opgeblazen boobs, opgeblazen buik..HEERLIJK!!

Ps. Net mijn tijd te horen gekregen.. moet om 10.00u binnen zijn. Zal dus dan tegen de middag op tafel liggen :) 

Ja jouw topic is soms erg... en ik weet het.. je bent niet de enige schuldige daaraan :45:

En wat fijn meid dat je een tijd hebt!!! Oh echt zo spannend! Nog precies 1 week. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bert/MarTiet (ik laat 'je' maar alvast weg..... :155:)

Een hele goede nachtrust gewenst (ga op tijd naar bed!) en heel veel beterschap!! Dat jij morgen fris als een hoentje je BIG BOOBIES :1big_boobs: kunt gaan ophalen!

Neem geen risico's he! Verzwijg geen koorts voor de anesthesie, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.. Hoe balen dat ook zou zijn.

Maar!! Positief denken! Komt goed!! :35:

Heel veel succes morgen meid! :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve berichtjes allemaal! Heel erg bedankt, daar knapt een mens echt al wat van op :blush: Ik duik nu lekker onder de wol en proberen wat te slapen.

:53:Tot morgen meiden en slaap lekker alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kroegbazin :126:

It is almost timeeeeeeee...morgen heb je ze! Zal aan je denken als je aan de overkant ligt. ( gooi lakentje over je raam als je happy bent :45: ) Lees dat je nu niet lekker bent maar hopelijk zal een goede nachtrust je goed doen!! 

Good Luck en laat die kiloknallers maar komen!! :63::63:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje,

Meis, ik wil je graag heel veel succes wensen morgen. Morgen krijg je je prachtige nieuwe boobs. Is idd verstandig om nu onder de wol te kruipen als je niet helemaal lekker bent.... lekker slapen doet vaak wonderen. Ik ga aan je denken en voor je duimen morgen. Good luck :71::71::71:.

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele vroege goedemorgen meiden,

Nou ben zelfs met vochtige sokken met daarover wollen sokken naar bed gegaan (waar omaweetraad allemaal niet goed voor is) en een schietgebedje gedaan dat ik me wat beter zou voelen de volgende morgen. 

Ondanks dat ik niet zo heel lekker geslapen heb voel ik me wel iets beter. Ben nog wel goed verkouden maar zonder pcm is mijn temp nu 36.3 :D Ook mijn keelpijn is stukken minder.Hoop dat dit aanhoud.. 

Ik kon dus niet meer slapen en dacht ga er maar uit ook hoor.. loop naar de keuken voor een kruidenthee'tje, dacht wat zal ik zo eens gaan eten? Ohja helemaal niks :rolleyes: Nou mag nog tot 8.00 drinken dus toch maar goed dat ik zo vroeg wakker ben.

Bedankt nogmaals voor jullie lieve berichtjes.

@BrownieG Kijk jij op dat gebouw ja? Dan print ik nog ff een grote bert uit en plak ik die op het raam :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ben net een klein uurtje thuis. Alles is goed gegaan. Heb een drain links omdat hij daar meer werk aan gehad heeft. Moet ook complete bed/bankrust houden. Mijn oxy werkt nu dus voel me zeer relaxed :45: Mag ook 5mg diazepam nemen maar die bewaar ik lekker voor de nacht. Mag er 2 per dag maar probeer het bij alleen z.n. te houden ben nu al zo suf..

Verslagje volgt nog hoor! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He MARTIET :P  gefeliciteerd met je nieuwe twins.

Fijn dat alles zo goed is gegaan en je lekker een beetje  :kez_11: bent van de oxy.

Inderdaad maar lekker de diazepam bewaren voor de nacht, maar ga je zelf niet pijnigen, als je het eerder nodig hebt lekker nemen, want die drain zal je ook best wel voelen, maar is voor een goed doel.

Ik wens je een heel fijn herstel en je laat je maar lekker vertroetelen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Heb hem al ingenomen een uurtje geleden, merk er nog niet veel van helaas. Voel de drain inderdaad heel goed zitten, echt die vaccuum die ik voel.. merk ook dat ik mijn armen erg gespannen hou onbewust.. had met ontslag rond half 4 60ml erin en nu 100ml dus er is aardig wat vocht uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je je ellebogen niet hoger heft dan je schouders en al dat soort dingen, zal het wel meevallen hoor. Maar denk dat ie niet voor niks die totale bedrust voorschrijft.  Is toch een heleboel dat er opeens onder die spier zit en je weet hoe dat zit met aanhechtingen van spieren en kleine bloedvaatjes die nu misschien nog even erg onder spanning staan. Dus ff die eerste dagen rustig aan ;)

Niet om je angstig te maken hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar houd je wel ff aan zijn advies hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Nee snap je wel hoor, mijn armen beweeg ik ook amper alleen de onderarmen idd om te drinken e.d. maar houd ze misschien te krampachtig stil waardoor er weer spanning op staat domme ik! Deuren staan overal open, manlief helpt me met naar de wc gaan want krijg mn broek echt niet omlaag :huh: Ga het niet proberen ook.. Voel me nu echt het patientje :45: had ik vorige keer niet hoor! Zelfs logish nadenken is nu ff moeilijk maar dat ligt ook aan de medicatie natuurlijk :75:

Mag ook niks doen van hubbie dus dat rust houden komt echt goed!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.