Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@BrownieG nee nou ben ik op dit moment in alle opzichten niet erg charmant dus dit kon er ook nog wel bij :45: moet er nu al om lachen wat eigenlijk auwie doet want hij leek wel een speenvarken wat geslacht werd zo ging hij tekeer de buren moeten wel gedacht hebben.. oh oh wat een huishouden hier! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei MarTietje:

@BrownieG nee nou ben ik op dit moment in alle opzichten niet erg charmant dus dit kon er ook nog wel bij :45: moet er nu al om lachen wat eigenlijk auwie doet want hij leek wel een speenvarken wat geslacht werd zo ging hij tekeer de buren moeten wel gedacht hebben.. oh oh wat een huishouden hier! 

Xx

:45: 

zeg maar tegen hem dat hij blij mag zijn dat je geen bilprotheses hebt :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje Ik kon niet eerder reageren mn telefoon was stuk maar super gefeliciteerd meis met je nieuwe boobies :43::43:. Joehoe je hebt ze!!

Ja er zitten veel cc's in dus dat zal je toch wel voelen. Hoop dat de medicijnen allemaal goed aan gaan slaan en je vannacht iets beter kan slapen. Dat scheelt stukken. Lichamelijk en emotioneel.

Heeeeeel fijn om te horen dat je al erg blij bent met wat je nu ziet :D.

Nog heel even doorbijten en dan kan je drain eruit meid en elke dag zal het met kleine stapjes een stukje beter gaan.

Zou je me toe willen voegen aan je album?

Doe het rustig aan de komende tijd :53:

Dikke knuffel xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin Heb ik zojuist gedaan meis :D Je kan kijken hihi.. ja heb nu eindelijk wat meer moed ook omdat ik nu al paar keer wat uurtjes heb kunnen slapen. Doet ook al veel goeds! Als dinsdag die drains eruit zijn en ik lekker gedoucht ben zal ik me al helemaal als herboren voelen :D 

Gewoon weer ff lekker geduld hebben :P 

Hoe gaat het met jou?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van douche zal je echt een heel anders mens worden...dat is echt zalig dan..nog een paar daagjes. 

Hier gaat het met mn rechterboob supergoed, links heb ik nog wel last van. Dusse mn rechterboob gaat als een tiet en mn linker heeft nog wat "tiet" nodig..hihi.  Lief dat je ernaar vraagt:68:Inderdaad veel geduld moeten we hebben met zn allen :12:

Bedankt dat je me hebt toegevoegd

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wat met die tieten he! Geef em een duwtje ;) Als we toch al het geduld vd wereld hier konden kopen he!!

Oh das vreemd heb ik niet zo ingesteld anderen kunnen het wel maar bedankt voor je compliment :D deze fotos zijn direct na de operatie genomen dus nog in Park..zal vrijdag weer nieuwe posten dan kan ik echt het verschil bij gaan houden. Kan niet wachten!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MarTietje:

@Xxmelliexx ze staan erop hoor heb je ook al toegevoegd :) Hoe gaat het nu met jou na al die terror :o? Nog 2 nachtjes slapen voor jou nu.. 

Mop ik zie echt helemaal niks hoor zie alleen je oude album :84:. Ja ik heb gelukkig alles aan kant ik zit net. Voor jou ook nog 2 nachtjes voordat die rottige drains eruit mogen. Dubbel feest op dinsdag! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk zo nog eens, heb je er bij gezet. Nou dat was me het dagje wel voor jou!

Hoelaat moest jij je ook alweer melden dinsdag?

Ja dubbelfeest op dierendag :D Driedubbelfeest dus!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje hey lieverd, had een druk weekend dus niet meer op bf geweest.  Hoe voel je je nu? Gaat het al wat beter?

Nog 2 nachtjes en je drains mogen  eruit :43:

Ik hoop dat je al wat hebt kunnen (bij) slapen.

Zou je me willen toevoegen dan kan ik je tweeling al eens bewonderen? Alvast bedankt. 

Veel liefs 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje ja ik kan ze eindelijk zien! Wauwww ik vind dat ze er al heel goed uitzien zeg. Nog wel wat hoekig inderdaad maar al wel op een mooie plek. En ze lopen mooi af niet zo erop geplakt. Je bent mooi slank trouwens die boobs gaan er mooi uitknallen zo! Denk je dat je kan slapen vannacht? Die slaappillen krijg je die standaard of heb je die gevraagd? Dat lijkt mij ook wel relaxed.. Alleen ik ga er meestal een beetje van hallucineren :4:. Geen last van? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, hé lieverd.. hoe is je nacht gegaan? Het is toch allemaal wat... Kan jij je nog herinneren dat ik je een privé mail stuurde waarin ik uitlegde hoe erg ik me schaamde toen bij mijn nieuwe vriend omdat ik A tegen de vlakte ging en B een beetje heftig reageerde op de medicatie?:45: Achteraf kan ik er echt om lachen en wel meerdere om mij heen. Komt goed :7:

Wel fijn dat je amper vocht meer hebt uit je drain. Morgen lekker eruit! Zal vast een opluchting zijn. Lekker douchen, je zal je als herboren voelen! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat.. het zal het allemaal meer dan waar zijn! Laat je nog maar heerlijk vertroetelen door je hubbie. 

Rustig aan schat. dikke kus :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Hey mop,

Heb heerlijk geslapen vannacht alleen het wakker worden was verschrikkelijk, een pijn die ik had in mijn linkerboob..niet te beschrijven :( Mijn vest zit zo strak, veelste strak en met het ophopen van vocht gedurende nacht. Geen goede combi. Ik heb direct 2x oxy gepakt (mocht zn van nio) Mijn man heeft me rechtop gezet en alles begon te draaien. Ook zag ik bloed :o Het voelde alsof mijn litteken uiteen zou barsten oh heb zitten huilen van de pijn weer.. eenmaal wat bijgekomen eerst naar beneden gegaan en snel wat dextro en een glas cola gepakt want had weer het gevoel dat ik plat zou gaan. Mijn man heeft mijn vest open gemaakt en alle druk en pijn ebte weg. Dat rotkreng zit gewoon te strak! Bij de insteek van mijn drain heeft het wat gebloed, gelukkig ook weer gestopt. Nu heb ik een vest aan van mijn vorige bv waar de rek er wat meer in zit dus wat meer ruimte. Wat een opluchting! 

Mijn drain loopt nu ook weer door, niet extreem maar die is misschien toch ook wat in de verdrukking geweest. Even een gaasje op de insteek gedaan. 

Ben nu nog steeds wat dizzy maar dat komt door de oxy's denk ik.. even in de gaten houden.

Heb mijn boobs natuurlijk wel even gecheckt en wat een verschil nu alweer, de onderkant is geen afdakje meer maar mooi rond, kan ook vocht zijn ik weet het niet hoor. En het zij aanzicht is prachtig! :wub: Verder zijn ze mooi soepel. 

Spierpijn heb ik nu op het moment ook nauwelijks valt me echt mee :) Op naar morgenavond, hopelijk weg met die drains en een sportbh aan..

Nu even bijkomen van een heftig ochtendje :12:

Moet je werken vandaag? Zo ja werk ze :) lukt het toch een beetje? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je goed hebt geslapen. Wauw wat een morgend ! dat is het ook niet, maar gelukkig blijven die ook niet lang :) Je hebt toch super veel chance met je mannetje hoor ;) Wie weet kwam de duizeligheid enz ook wel van het feit dat je boobs zo vast zaten... de druk erop enz :) wat een geluk dat je je andere vest had en deze wat losser zit. 

Super dat je je boobs nu al mooi vindt! Die gaan alleen maar mooier worden hoor ! 

Hey! nog 1 nachtje te gaan en je bent van je drain af! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx lees mijn nachtje en ochtend hierboven :) Nee die slaapmedicatie had ik al zo nodig maar neem ze niet met al die medicatie hoor. Beetje teveel van het goede!

Wil vandaag ook wat minderen met de spierverslappers/kalmeringsmiddelen want het is heerlijk hoor maar je word er ook zon zombie van en dat vind ik verschrikkelijk :( 

Dus even kijken hoe dat gaat vandaag.

Voor jou nog 1 nachtje meis dan ben jij de sjaak ;) 

En van dat 'slanke' is nu niks meer van te zien :45: kan al paar dagen ondanks laxeermiddelen niet heel goed af en mijn buik zit vol met vocht, lijk wel zwanger joh maar ja dat verdwijnt ook weer loop nu lekker in shirts van mijn man heerlijk wijd :D 

Alvast veel sterkte voor de zenuwen vandaag mop of valt het mee?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S jaa idd nog 1 nacht. Ja dat ik zo duizelig was was ook echt van de pijn die ik had bij mijn litteken, stond idd zoveel druk op! Voelde me gewoon wegtrekken.. zei echt gooi me op die bank want ik ga :45: Maar ze zijn nu al zoveel mooier dus weet waar ik het voor doe :wub:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis, wat heb je weer een rot nacht/ochtend gehad,maar de spanning van al het vocht en het te strak zitten van het compressie vest kan inderdaad voor weer extra pijn zorgen.

Het duizelige kan heel goed door de oxy komen,maar ik zou als ik jou was, niet te snel afbouwen met de medicatie,want je zit nu juist op een goede spiegel, wat je kunt proberen is om 1 oxazepam weg te laten, en die voor de avond wel te nemen.

Neem anders maar gewoon even 2 keer per macrogol, kan geen kwaad, en zorg als je dat glas op hebt, dat je daar achter aan nog een glas water drinkt.

Ook zou ik toch eens proberen om nog meer rechterop te gaan slapen,want je voelde eigenlijk al het verschil toen je hubbie je rechtop zette,de druk neemt af, en die druk geeft juist de pijn.

Hoop dat het vandaag weer een beetje beter met je gaat.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die oxy bouw ik iig al niet af, Ik vraag morgen aan Nio of hij een recept voor kan schrijven voor oxycontin met regulerende afgifte en dan heb ik de oxycodon voor uitschieters. Zal zo dan nog een zakje nemen :) Mijn hubbie zal je eeuwig dankbaar zijn :P 

Ja van die oxazepam word ik zo hersenloos vind ik zo erg dus die wil ik wel minderen.

Schrok wel even van dat bloed maar waarschijnlijk in mijn slaap toch wat liggen draaien dat er wat bloed langs de insteek gelopen is. Leek in mijn ogen (was ook lichtelijk in paniek) enorm maar was echt nihil haha..

Was allang blij dat mijn litteken dicht was omdat ik daar die felle scherpe pijn voelde. 

Opzich lig ik al vrij rechtop maar zal nog rechterop gaan liggen weet alleen dan niet zo goed waar ik mijn hoofd moet laten :45: 

Je moet er toch wat voor over hebben he! Maar heb zelfs staand even gekeken naar mijn boobs en oh wat zijn ze mooi ben zo verliefd hihi zal al deze ellende straks zo vergeten zijn :D Kan niet wachten om vrijdag trots mijn boobs weer aan jullie te showen! 

Heb nu op het moment nihil pijn maar dat zal ook wel komen door die shot van oxy die ik even genomen heb :45: Ik hou me gedeisd en laat me lekker bedienen.

Bedankt weer voor je berichtje :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Park belde me net om te vragen hoe het ging. Alles uitgelegd en zij gaat Nio nu bellen met de vraag of zij uit zijn naam Oxycontin voor mag schrijven. Kan ik hem uh mijn man vanmiddag al ophalen.. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje

Als je nu even gewoon ochtend en avond een macrogol neemt dan zal de stoelgang iets beter op gang komen.

Je moet even een aantal kussens stapelen en dan 1 kussen er rechtop tegenaan zetten, die ondersteund dan je hoofd en je schouders, een soort glijbaan, laat maar zeggen, dan kun je er ook nog 1 tegen je billen aanleggen dat je niet wegglijdt.

Ik denk ook dat die regulerende en zn de andere oxy erbij toch een betere verdeling gaan geven,maar meis, het gaat echt al een enorme berg schelen dadelijk als die drain eruit is.

Het is ook iets om vreselijk trots en verliefd op te zijn en natuurlijk weet je dat je daar pijn van hebt, maar dit is nu ff zo tegenvaller, en dan trek je het gewoon op een gegeven moment niet meer, en dat geeft ook helemaal niks,want dan is het belangrijk dat je ff lekker jankt en dan kun je er weer even tegenaan.

Probeer anders vanavond ong 2 uur voordat je naar bed gaat een oxy te nemen, en dan 4 uur later je wekker te zetten en er dan weer 1 nemen, wellicht dat je het dan iets beter op kunt vangen voor de nacht.

Dat bloed bij de drain kan best door het bewegen zijn geweest, als het goed is zit die met 1 hechting vast en zit er toch een beetje speling, en als het nu weer droog is dan hoef je je niet druk te maken,dadelijk maar weer even inspecteren.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.