Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@MarTiet hey meis, haha geweldig die hond van je :lol:

En hoe gaat het verder met je? Is de pijn al wat minder nu? Je boobs zien er echt al prachtig uit :wub: voor je het weet kan je echt genieten ;)

Ik lig momenteel op de bank met een griep en sinusitis :wacko:

Gelukkig vandaag vrij maar rusten komt er niet van met een meid van net 2,5jaar en een zoon van 11  pffff

Veel liefs. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kersje85 Oh meid dat is vervelend zeg, beterschap :116:Wat kun je je daar akelig van voelen. Nee als moeder zijnde moet je door of je je nu goed voelt of niet. Hopelijk voel je je snel beter!

Ik ben vanmiddag gaan liggen omdat ik me niet fit voelde, verweet dat aan de douchebeurt dacht misschien even te intens geweest. Maar met het wakker worden gelijk heel licht in mijn hoofd en misselijk :kez_11: Net overgegeven.. tijd om te gaan minderen met de zware medicatie dus ga die nu afbouwen. Afgezien van dat gaat het best goed haha.. 

Bedankt voor je compliment zeg :68: Ik wil zo nieuwe foto's gaan plaatsen ze zijn alweer erg veranderd vind ik zelf. Nu een beetje raar van vorm. Langwerpig, hoekig, puntig.. 'witte puntjes van de bakker' aldus mijn man haha. Hopelijk veranderen ze binnenkort weer meer naar mijn zin wat is een mens toch ongeduldig :P 

Wens jou veel beterschap! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet

Hey lieverd, ja je moet toch echt nog rustig aan doen .  Maar ik ben ook zo hoor, zodra je je wat beter voelt denk je hé het gaat toch goed. En ja de medicatie is altijd goed voor het één maar krijg je dan toch weer iets anders van :rolleyes:

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en ze zeggen dat ze idd heel veel veranderen de eerste weken, voor je het weet zijn ze zo mooi :wub: en ben je deze vervelende periode alweer vergeten ;)

Haha witte puntjes van de bakker , die man van jou is echt heel grappig hè. :D

Dankjewel lieverd ,voel me idd heel erg naar en moet morgen een lange dag werken pff .

Zal wel snel weer beter zijn.  Men oudste zoon heeft me nette een thee gezet de lieverd :wub:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85 Ja doe ook echt niks hoor op een dag. Ja uit bed komen, af en toe naar de wc, zelf wat water halen want moet wel een beetje bewegen :P Dan weer eens van de bank naar bed toe. Zwaar leven heb ik hoor :45: 

Ja die man van mij kan wel droog uit de hoek komen ja. En dan lig ik weer in een deuk en dat is niet zo prettig op het moment, soms denk ik weleens dat hij het expres doet :P kwalletje !!

Ah wat lief van je zoon :wub:Nou als je daar niet van opknapt dan weet ik het niet meer. Echt superlief, zijn mama in de watten leggen nu ze ziek is. Hopelijk trekt je griep wat weg voor morgen maar ziek is ziek anders toch? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden,

Ik ben wakker geworden net, helaas met scherpe pijn. Niet aan mijn spieren maar aan mijn wonden :blink: Een scherp branderig gevoel. Voelt ook erg verdikt en jeukt ook nog eens als de malle. Denk door die pleisters. Net toch maar snelwerkende oxy's gepakt, naar beneden gegaan een bakje thee gezet en een appel gepakt en dacht.. laat ik nu onderhand mijn operatie verslagje schrijven. Als mijn verhaal ineens warrig word don't blame me... zijn de painkillers :viannen_76: 

Here we go!

Zoals de meesten al wel weten was ik de dag voor mijn operatie strondberoerd. Heel verkouden, strot deed pijn en had zelfs met een lading pcm al flinke verhoging. Was dus even heel spannend. Gelukkig was de verhoging de volgende ochtend helemaal verdwenen, kon mijn geluk niet op! Alles kon doorgaan, geen horrorscenario dat ik het hele boeltje af kon blazen.

Dus manlief en ik naar Park want moest me om 10.00 uur melden. Onderweg werd het toch wel erg echt echt en begon ik toch flink zenuwachtig te worden. 

Eenmaal aangekomen en aangemeld stond er een lieve zuster al op me te wachten. Werd naar boven begeleid naar mijn kamer. Kamer 9 ditmaal, vorige keer kamer 6 we draaien het ditmaal eens om.. dacht vast een goed teken :P 

Nou even snel een intake gedaan want ja was nog niet zo heel lang geleden he dat ik op visite geweest was. Even alle controles doen en toch maar aangegeven dat ik goed verkouden ben maar dit was geen probleem zolang ik maar geen koorts had. Nou dat gedaan toen werd me verteld dat ik me al gelijk om kon gaan kleden want in de voorbereidingskamer zaten ze al op me te wachten en Nio was zo ready to go voor mij. Jeetje dat gaat lekker snel :D 

Dus hup het welbekende Park pakkie aan, lekkere sokjes aan en een mooie muts. Lenzen doosje vast want ik wilde Nio nog wel even zwoel in de ogen kijken terwijl hij me bekladderd met zijn markerstift.

En ja hoor voor ik het wist lag ik daar alweer met infuus en heel de reutemeteut. Wel grappig want een van de verpleegsters daar herkende mij nog.

Even een praatje gemaakt met de anesthesiasist  Vroeg hij heel streng naar mijn rookgedrag (vorige keer rookte ik nog stond nog lekker in mijn dossier) Kon nu met een big smile zeggen: Doe ik niet meer ben gestopt :49:

Nou toen kwam er een andere dame naast me liggen en werden de gordijntjes dichtgedaan. En je wilt niet meeluisteren he maar ja je ligt daar maar en tsja dan gaat dat vanzelf. Zij kreeg boobs van dr Wu!

Dr Wu kwam nog even langs bij haar en stond eigenlijk heel erg op het punt om hem even te roepen. Om hem te bedanken dat ik hier weer lig en door Nio geholpen word. Maar heb me ingehouden kan ik niet maken ha dat meisje was al zo zenuwachtig het was zonde het kind.

Nou toen kwam Nio met zijn stift. Uiterst geconcetreerd. De Nio boobers die weten wel hoe hij aan de slag gaat. Kreeg de kans niet om hem zwoel in de ogen te kijken en gelukkig maar want kreeg inwendig al een beetje de slappe lag. Net een kleuter die ongestoord zijn een A1 bekladden wilt. Ik keek zo eens en dacht 'Ziet er fraai uit'  Toen ineens keek hij mij aan en zei met zachte stem ' Oke, daar gaan we iets heel moois van maken' Ook maakte hij een stel foto's.. als bewijs? Als? Als wat? Meer meiden dit gehad?

Nou hup de ok in, ja rete koud maar zo in slaap.. we kennen het allemaal wel.

Werd daarna wakker en het eerste wat ik riep keihard in die zaal is dat ik zo fijn gedroomd had en dat ik dorst had en honger!!! :45: En dacht dat ze mij niet hoorde want niemand reageerde in mijn beleving dus riep dat nog maar paar keer.. uiteindelijk (leek wel een eeuwigheid) kwamen ze me mijn lenzen brengen en een praatje te maken. Oh wat vond ik dat gezellie hihi.

Nou weer terug naar de kamer en verhip dezelfde verpleegster als de vorige keer het leek wel een reunie wat heb ik het gezellig gehad die dag! Nog ff mijn oude tetten aan haar laten zien op de telefoon :45: Lekker bammetje met kaas op. Nu was het op Nio wachten met zijn oordeel tot ik naar huis mocht. Was echt toe aan een bak koffie want was zo slaperig :P en hubbie ook trouwens die lag te maffen in de stoel dacht bij mijzelf dadelijk mag ik naar huis maar mag hij niet.. gaat mij niet gebeuren dus daar moest ook ff een sterke bak koffie in.

Nou tijdens de koffie gezellig nog even de na controles gedaan en mijn infuus werd verwijderd. Toen vroeg ik hoelang het nog ging duren voordat ik Nio zou zien. Nou zei ze 'ik ga snel kijke want als Nio de kans krijgt gaat hij gewoon door met opereren en dan kun je weer zo een uur tot anderhalf uur kijken' Dacht ohnee toch he ga maar snel kijken dan en ja hoor daar kwam tie dan. Blijf me verbazen hoelang dat die man toch is voor een indonesisch manneke :D Dat ff terzijde, alles was goed gegaan. Links heeft ie wat meer moeten porren (zoals altijd) en had vandaar dus een drain. Moest ik tot dinsdag met me meezeulen. Vond ik echt niet leuk om te horen maar het was niet anders. Heb hem ontzettend bedankt wilde op mijn blote knietjes gaan zitten maar dat leek me nu nog niet zo verstandig. 

Toen met de rolstoel naar beneden want lopen ging toch best moeizaam met 2030cc silicoon, een drain en toch nog wat draaierig vd narcose maar wilde perse naar huis toe. Voelde me wel een oud oma'tje. Werd alvast buiten gezet in rolstoel lekker wat frisse lucht dacht kan mij het verrotten. Manlief moest ff naar de auto en de verpleegster maakte een controle afspraak voor de drains voor me. 

Nou eindelijk ondereg naar huis :) met mijn nieuwe boobs! Koning te rijk!!

Nou de rest weten jullie. Het hele gedoe met die drains de toch wel flink tegenvallende pijn. Laten we maar hopen dat het dit alles allemaal maar waard is geweest over een aantal maanden dan heb ik het er graag voor over :D 

Nou meiden lang verhaal, zelfs mijn ogen vallen alweer bijna dicht :100:

Bedankt voor het lezen hihi :blush: 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid balen dat je zo'n pijn had bij het wakker worden. Gaat het inmiddels? Ik reageer later even op je verslag mop. Dikke kus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe hier issie dan ! het verslag :D hehe fijn dat het zo goed meeviel daar en dat het toch nog vlot ging allemaal ;) 

Wauw wat naar voor z'n vroege morgen seg! gaat het inmiddels al wat beter? 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het gaat inmiddels wel weer hoor. Had het nu net met het opstaan weer. Ebt langzaamaan ook weer weg. Misschien toch de zwelling die ik als ik slaap oploop en die druk die er dan op komt te staan die ik dan voel. Tsja wie grote toeters wilt he ;) Slaap goed en ondanks het kussentje bij mijn benen glij ik toch omlaag.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manlief en ik wilde toch even testen hoe sterk de siliconen zijn. Dus toch maar even de hond ingezet want die krijgt hoe klein ze ook is ALLES kapot..

Hier het filmpje :91:

Silicondog #2 Ultime siliconen test

Zou wel in paniek geraakt zijn als hij kapot gegaan was :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei prisje81:

@MarTiet wat ontzettend grappig!!!! (Je weet dat je naam volledig zichtbaar is onder het filmpje?)

Haha ja klopt ach bent toch niet te vinden :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MarTiet:

Haha ja klopt ach bent toch niet te vinden :P 

Goed dat je het zegt.. hoef ik niet Facebook, Twitter, Instagram af te struinen naar Martiet :45:... Laat ik de stalker modus even los :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha geweldig :P zou nog iets zijn voor mijn schoonmoeder haar jack russel, die maakt ook ALLES kapot, van zodra hij het krijgt = het kapot :P 

Toch leuk dat je hondjes er ook plezier aan hebben ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei prisje81:

Goed dat je het zegt.. hoef ik niet Facebook, Twitter, Instagram af te struinen naar Martiet :45:... Laat ik de stalker modus even los :45:

Oh jij mag alles van me weten hoor haha hoef je me niet voor te stalken :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MarTiet:

Oh jij mag alles van me weten hoor haha hoef je me niet voor te stalken :45:

geef je nummer even schat.. kunnen we appen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.