Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@MarTietje hey meis, bedankt om me toe te voegen.  Wat ben ik blij om te lezen dat het nu allemaal een beetje beter gaat met je :D

Nog 1 nachtje en dan mogen die vervelende drains eruit :43:

Ik heb in je album gespiekt en wat zijn ze al mooi, kan het geloven dat je helemaal verliefd op ze bent.  Jammer dat je er zo van afziet maar dat zal je snel vergeten zijn als je meiden hersteld zijn :wub:

Ik hoop dat je eengoede nacht hebt. 

Slaapwel en veel liefs. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kersje85 Graag gedaan hoor meid :D Bedankt voor je compliment :blush: ik ga ook heel hard duimen vandaag hihi 17.30u word ik weer in Park verwacht.. spannend! Als dat zo is zal dat al een hele verlichting zijn zeg!

@Susannah Dank je wel meid! Laten we het hopen weg ermee :P Ben een klein beetje spacy maar het valt nu nog mee, net mijn tabletje weer ingenomen :D Heb in ieder geval stukken minder pijn, is toch fijner uit bed komen zo zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei MarTietje:

Tuurlijk weet ik dat je aan me denkt! En je bent zeker goed op weg. Trots op jou hoe je alles doet :54:Het is ook geen weg die snel te bewandelen is en dat hoeft ook niet.

Ben inmiddels een beetje vd wereld :12: heb van Nio dus ook langwerkende oxycodon gehad en de lieve desert rose heeft een mooi schema'tje gemaakt voor mijn medicatie want dat krijg ik zelf niet meer voor elkaar, maar hij werkt goed kan ik je vertellen.

Dus mocht er wat raars hier komen te staan neem het me niet kwalijk hihi :blush:

Ja mijn boobs zijn gewoon al ronder aan de onderkant waar dat afdakje zat zeg maar haha.. zo noem ik het maar. Of het vocht is of wat anders ik weet het niet maar ik ben erg blij :D 

Hopelijk morgen echt van die drain af want er zit nu toch weer 50cc in en ik weet niet wat het protocol is daar..en dan voel ik me zo vrij als een vogel.

Vergeet nu de hele tijd dat ik die tas mee moet zeulen :45: Die honden helemaal gek..

Nou meid geniet van je vrije avond, lekker uitrusten

xx

 

Ah dank je wel moppie!!! Ook fijn om af en toe te horen. Mensen hebben meer begrip bij lichamelijk mankementen. Maar als het geestelijk is stuit je toch vaak op onbegrip/onwetendheid/onmacht bij een ander. Al heb en krijg ik gelukkig wel veel steun van  mijn omgeving. 

Ik zag inderdaad dat Desert Rose voor je bezig was geweest, fijn dat het hier allemaal zo mooi gaat. Erg handig hier op BF.. :7:

Dat afdakje :45: vreselijk in het begin!!!! Dan denk je echt "oh my god" gaan dit ooit nog ronde tetters worden. hahaha. Gelukkig is dat nu al stukken minder. Nog 3 nachtjes en dan zien we weer foto's van je! Kan eigenlijk niet wachten, ben zo benieuwd!!!!! Vandaag je drain eruit. Geen dolle honden meer. :5: Ben ook benieuwd meis! 

Vandaag ben ik lekker vrij! Maar ga even het huis doorwerken. Over 2 weken komt er een bod in mijn tuin en gaat de woning eindelijk de verkoop in. Ben benieuwd hoe snel het verkocht is. 

Nou meissie. We spreken elkaar weer! Herstel in alle tijd, laat je lekker verzorgen :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een spannende periode dan, je huisje verkopen! Opzich wel fijn als je dat stukje ook af kan sluiten. Op naar een frisse start! Al wat anders op het oog of neem je je intrek bij je klerenkast? Vandaag dus lekker kuisen, oh zou dat ook graag willen :D Helaas pindakaas!

Net weer even gespiekt en ze lijken iedere dag wel te veranderen. Misschien dat ik me na de douche beurt vanavond niet in kan houden om een foto te maken hihi maar dat zie je dan vanzelf wel ;) wel zonder buik want die is me toch een partij dik allemachtig.. je zou bijna denken dat ik op knappen sta! 

Nou ik ga mijzelf maar met de franse slag wat oplappen :45: en even kijken wat ik in godsnaam aan moet trekken straks. Raar weer heb het gewoon ijskoud! 

Succes met het poetsen en met de verkoop! Spreek je snel weer xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, ja echt heel spannend! In eerste instantie zou ik naar een ander huisje gaan kijken in Alkmaar. Maar mijn klerenkast zei "waarom 2x verhuizen". We willen toch samen verder. Ja het gaat snel. Maar de meiden zijn helemaal gek op hem en ik natuurlijk ook. Dus we wachten de verkoop af en gaan dan samen wonen. Als we beide klaar zijn met onze studie (ik volgend jaar juli en hij het jaar erop) willen we samen wat kopen. Kunnen we tot die tijd lekker flink sparen!

Hoop dan toch dat we straks wat foto's gaan zien hoor :43:

Mijn kachel staat ook aan hoor :D Kan slecht tegen kou.. Meiden half in bikini :45: maar ik heb het lekker warm hahaha. 

Spreek je later mop! Eerst maar even Nio !!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames toestraks is mijn drain eruit gehaald door de beste man. Oh wat heerlijk om draadloos te zijn zeg, wat voel ik me vrij ineens. Ook lijkt er een enorme druk van mijn borst af te zijn.

Heb nu ook een sportbh aan, de grootste maat. Deze zit echt erg ruim maar dat was goed volgens Nio, erg raar gevoel want het lijkt wel of ik bh loos rondloop :1big_boobs:

Nu zal hij over enkele dagen of weken wel wat strakker komen te zitten verwacht ik hihi. Morgen lekker douchen oh voel me nu al zoveel beter dan de afgelopen dagen.. wat een verschil. Eindelijk genieten :D 

Kijken of ik morgen paar mooie plaatjes kan schieten :D 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BrownieG:

Lekker draadloos en een ruime bh..bouncing boobs erin of niet? Blij dat je al zoveel beter voelt nu :) xx

Haha bouncen doen ze nog niet.. nog lekker strak int velletje haha of onder de spier.. die laat het nog niet toe (ik ook niet hoor auw) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, oh meis, wat heerlijk dat de drain eruit mocht. Dat maakt echt een wereld van verschil hè? Nu lekker gaan genieten van je mooie boobs. Maar wel gewoon rustig aan doen hè? Fijn herstel verder. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe fijn die vervelende drain eruit:D.

Bij mij was mn sportbeha ook te groot maar al snel ging deze strakker zitten door al het vocht en de zwelling. En na een tijdje krijg je ook wat meer projectie. Dus denk ook wel dat dat goed komt met je sportbeha.

In ieder geval goed om te horen dat je nu wat meer kan genieten :) 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve, leuke en meelevende reacties toch allemaal :blush: Ontzettend bedankt hihi..

Ga het zeker rustig aan doen nog hoor, geen gekke fratsen! Kreeg al een beetje op mijn kop van Nio dat ik te grote bewegingen maakte met mijn armen dus even extra op letten :75:

Ben zo blij met mijn boobies daar ga ik heel zuinig op zijn :wub:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Oh mop wat fijn zeg! Heerlijk vooruitzicht zeg, samenwonen met je lieve klerenkast :D En super dat het als gezin zijnde ook zo goed klikt samen. 

Het is je ontzettend gegund meid, je gaat een mooie en spannende toekomst tegemoet. Nu maar hopen dat er snel belangstellende komen voor je huis :) 

Mooie nieuwe borsten, een geweldige man, geweldige kids, studie straks klaar en een leuk huis voor je gezin.. wat wil je nog meer :D 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:40: Laat nooit je oude siliconen op tafel liggen :40:

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Virusvrij filmpje hoor zelf gemaakt, nou ja mijn man :152:

Oh ja en let niet op de rommel die je onderweg tegenkomt :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei MarTiet:

:40: Laat nooit je oude siliconen op tafel liggen :40:

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Virusvrij filmpje hoor zelf gemaakt, nou ja mijn man :152:

Oh ja en let niet op de rommel die je onderweg tegenkomt :unsure:

Oh meid, hilarisch hahahahahaha 

rommel waar ?????????????? :focus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S ah jammer joh waar bekijk je hem? Is met de telefoon gemaakt.. filmpje van Sunny, ze heeft gewoon een silicoon van tafel gejat en is ermee op de loop gegaan :45: 

@Desert-Rose Haha dat vind ik al rommel :P Maar hij is goed he! Die gekke hond is nu al de hele dag aan het etteren omdat ze met haar nieuwe 'bal' wilt spelen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bekijk hem gewoon via mijn pc. Ik krijg deze melding : 

 

Excuses, er is een probleem

De opgevraagde pagina is niet beschikbaar voor jouw lidmaatschap.

Foutcode: 2C171/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.