Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Oh okay :45: Je krijgt toch medicatieschema mee van Park voor een week? Is dit volgens jouw niet voldoende dan? Ik had alles keurig opgesnoept..tot de laatste pil hahaha... Weinig last gehad en achter de spier :) Wie weet valt het wel mee met de pijn? Kun je altijd nog zwaarder geschut inzetten ;) 

Truste...val om hier...gaaaaaaap xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

@BrownieG Jawel maar kan helaas totaal niet tegen ontstekingsremmers, en die krijg je bij Park. Denk aan een hele hevige buikgriep :o Deze reactie krijg ik er dus van ondanks maagbeschermers dus was met mn vorige bv al na 2 dagen uitgesnoept en dat was voor de spier. Nu dus 1050cc dp.. ben er best huiverig voor en weet nu al dat ik dat niet op para alleen zal trekken de eerste week. Vandaar mijn vraag op wat heftiger geschut. Had Nio hier al over geinformeerd aantal weken geleden en hij adviseerde mij oxycodin. Is ook een soort van morfine achtig opiaat.. dus ik dacht ach.. als het kan een pleister in zijn lichtste vorm.. 

Echt naproxen is echt killing evenals diclofenac.. ben ik strondberoerd van dus dan liever een week wappie :) maar tramadol does the magic misschien ook wel ;) ben benieuwd

Gaap lekker meis! Ga ook zo gapen als de malle 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei best_boobie:

Ik weet het niet heel zeker meer, is al een tijdje geleden, maar ik dacht dat oxycodon/contin meer morfine achtig was dan tramadol

Xxx

Klopt helemaal :) is ook zwaarder.. denk ook dat de pleisters mij om de oren vliegen bij mijn clienten om een goede spiegel te krijgen tegen hun pijnklachten omdat wij er niet de hele dag zijn om hen te voorzien van medicatie. Artrose, hernia, na een nieuwe heup.. noem het maar op.. 

Ik kijk het wel even aan.. hoogstwaarschijnlijk zal ik wel tramadol voorgeschreven krijgen. En misschien is dat wel genoeg, heb deze nog nooit moeten nemen. Zolang ik maar niet aan de diclofenac en de naproxen hoef want die ga ik toch niet nemen. Heb dan nog liever pijn als het niet anders kan.. 

Zal vandaag wel bericht terugkrijgen :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, en misschien valt het allemaal wel mee joh en heb je helemaal niet zo veel of zo lang pijnstilling nodig. Mij is het reuze mee gevallen. Ik heb eigenlijk niet echt veel pijn gehad. Ik heb ook geen recept mee gekregen vanuit het ziekenhuis, alleen voor AB in verband met mijn drains. Ik heb een paar dagen een spiegel opgebouwd met paracetamol, maar ben daar al snel mee gestopt, omdat ik de pijn wel mee vond vallen. En wij vrouwen kunnen wel wat hebben toch? :38:

Maar het begint nu lekker op te schieten hè meis? Spannend hoor. Gaat vast helemaal mooi worden, jouw kiloknallers :45:. Ben reuze benieuwd. Enjoy de voorpret!

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha viel te proberen toch die pleisters;)

Hier kon ik ook niet tegen bepaalde pijnstillers. Pfff wat een ellende was dat zeg dus kan me helemaal voorstellen dat je nog liever pijn hebt dan je zo beroerd te voelen. 

Maar die oxycodon werkte wel als een tiet bij me:12: De pijn ging echt weg. 

Gaat vast goedkomen meis met deze pijnstilling!! 

Geniet van het aftellen :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ja gaat nu erg opschieten hihi.. ben zo benieuwd he! Kan niet wachten op het moment dat ik bijkom en ze kan bewonderen :D Ja wij vrouwen kunnen zeker wel wat hebben, maar als het even kan.. dan niet :45: Knap hoor zo alleen op pcm! Mij lijkt het best heftig.. 

@Zinin Oh echt werkte het zo goed bij jou? Nou ben benieuwd! Werd je er erg suf van? Of viel dat wel mee?  

@BrownieG Haha nee idd.. was echt een ramp de laatste keer :45: Alleen met die oxy heb je weer kans dat je juist niet af kan haha dat is ook weer niks maar daar heb je ook weer middeltjes voor :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd er wel een beetje high van..licht in mijn hoofd..heel rustig voelde ik me hierdoor worden..geen pijn meer..maar kan niet zeggen dat ik er echt suf van werd. Geweldig spul vond ik het en stiekem wel een beetje jammer toen het op was...hihi

Nadeel was wel dat ik moeilijker naar de wc kon maar daar krijg je weer een drankje voor en toen ik daar iets meer van nam kwam dat ook weer goed :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je man vast fijn, je word er iig vrolijk en relaxed van  :4:

Dacht hier dat ik ook zo beroerd werd van de oxy dus snel gestopt met alle medicijnen alleen paracetamol blijven slikken. Maar daar trok ik het toch niet op en toen weer met de oxy erbij was het goed te doen. Heb het ongeveer een week geslikt was heeeerlijk en toen was het op  :83::38:daarna was het hier goed te doen op alleen paracetamols. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MarTietje:

@Zinin Klinkt goed! Lekker een weekje high op de bank :45: Gaat mijn man leuk vinden :75: Ja zal idd wat lactulose vragen altijd handig! 

Hoelang heb jij ze gebruikt? 

Xx

Heyyyyyy Bert, Je roept het gewoon bij me op :45::45: :152: Bert en Ernie thuis...lekker wappie :45::45: 

nog effe lachen dan voordat je slapie gaat doen ;) 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin Dat is ook zo.. Hij ziet er idd al tegen al mijn geklaag op :blink: 'Jij kiest er zelf weer voor, wie mooi wilt zijn.....' Straks piept ie wel weer anders hoor ;) Dus ik ben straks hartstikke happy :45: Manlief blij en ikke ook! Ohh bijna nog maar 1 week :D 

Thanks voor je berichtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG :45: Hoe vind jij die plaatjes toch.. echt hilarisch! Sliep al wel maar ben vrolijk wakker nu :45: Die donuts weer he!! (Wel een beetje klein hoor :P ) Manlief dus ook aan de oxy of wat anders zo te zien :45:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hemel meiden... ik dacht laat ik het topic van @MarTietje weer even lezen.. lag alweer 3 pagina's achter. Heerlijk hoor lachen op de vroege morgen :45:!!

Fijn meid dat je een lekker spulletje krijgt... lekker spacen op de bank. Krijgen we dan van die leuke updates zoals toen met het avondje "vodka van Faya".. :45::14:

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, echt ik kijk er serieus naar uit!! Opblazen die boobies van je :45:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha ja ben ook al 3 pagina's aan het volgen en lig ook iedere keer naast me stoel van het lachen :45: wel fijn dat je idd lekker mag relaxen op de bank dankzij de oxy :D

als het mijn beurt is lieve schat @MarTietje dan ga ik helaas je topic niet lezen :P want dan gaan me boobs pijn doen denk ik hahaha :45: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S... Ik kan je uit eigen ervaring vertellen (LEES NIET HET TOPIC VAN @MarTietje ALS JE NET GEOPEREERD BENT) :45::45: Ik heb met tranen in mijn ogen gezeten van het lachen.. en de pijn :45:.. Moest echt mijn borsten vasthouden en zelfs dat was niet genoeg!! Ik schudde echt vreselijk heen en weer van het lachen.. Heb toen besloten om minstens 4 dagen niet meer te lezen hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei prisje81:

@Miss.S... Ik kan je uit eigen ervaring vertellen (LEES NIET HET TOPIC VAN @MarTietje ALS JE NET GEOPEREERD BENT) :45::45: Ik heb met tranen in mijn ogen gezeten van het lachen.. en de pijn :45:.. Moest echt mijn borsten vasthouden en zelfs dat was niet genoeg!! Ik schudde echt vreselijk heen en weer van het lachen.. Heb toen besloten om minstens 4 dagen niet meer te lezen hahaha 

whahaha :45: denk dat ik dan maar hetzelfde doe ja! :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Nou nou dametjes is het zo erg gesteld met mijn topic? Even ter verduidelijking, is niet allemaal mijn schuld he? Ik post geen gekke dingen :P Opgeblazen boobs, opgeblazen buik..HEERLIJK!!

Ps. Net mijn tijd te horen gekregen.. moet om 10.00u binnen zijn. Zal dus dan tegen de middag op tafel liggen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MarTietje:

:45: Nou nou dametjes is het zo erg gesteld met mijn topic? Even ter verduidelijking, is niet allemaal mijn schuld he? Ik post geen gekke dingen :P Opgeblazen boobs, opgeblazen buik..HEERLIJK!!

Ps. Net mijn tijd te horen gekregen.. moet om 10.00u binnen zijn. Zal dus dan tegen de middag op tafel liggen :) 

Hahaha jou dat is waar :45: 

Oehh spannend !!! :P nu begin ik stress te krijgen joh ! :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.